avstemning
Spørsmål: Klarer jeg 620 kg sammenlagt raw J-NM 2007?  (Avstemning er avsluttet: 30. desember 2006, 13:16)
Du har prolaps, Idiot!!! Begynn med fotball - 14 (20.9%)
Med mine røykebein, går ikke 210 kg i bøy selv med WPO utstyr og regler. - 6 (9%)
Mulig i klasse 125kg+ - 3 (4.5%)
Jeg klarer ikke kvalifiseringen - 3 (4.5%)
LETT! Det er LETT! - 41 (61.2%)
Stemmer totalt: 63

Skrevet av Emne: Ivrig pingle: Benk film s. 627  (Lest 1016536 ganger)

Utlogget Saktemensikkert

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 644
  • Honnør: 310
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 644

Får 60 kg i knebøy til å ta på lårene. Det må jo bare være imponerende  Grin
Ha! Det er da ingenting; jeg synes selv stangen er tung Grin

Ellers ser det jo ut som at det er en grei tilpasning du har gjort til situasjonen du er i. Hva tror du om å løfte langsomt ift. prolapsene? Du løfter jo svært eksplosivt, og jeg lurer bare  på hvilken påvirkning dette har på ryggen din.

Bare én ting: Du som er så liten og lett - Hvorfor i helvete trener du ikke kroppshev i stedet for nedtrekk?! Dette er en hån mot oss hvalrosser som ikke engang klarer å hoppe opp for å nå tak i chinsstangen :Smiley
VEIKING POWER


Konkurrerende utøver - Styrkeløft

Medlem av Bodø SK

Squats were one of my favourite back exercises - Schwartzenegger

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Nå trente jeg jo ikke nedtrekken da  Tongue

Kjører ikke så eksplosivt nå. For da klarer jeg ikke skyve med bena. Da bruker jeg hoften i stedet.
Men jeg fikk beskjed om å kjøre eksplosivt av Dietmar. Men så lenge det går utover teknikken,kjører jeg  i stedet normalt tempo.
Det skal jeg gjøre en god stund fremover
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Dagens:

Sittende sidehev:
6 kgs hantler: 3x20
10 kgs hantler: 2x10

Legger: 2 øvelser

Underarmer: 2 øvelser

Hammercurl:
20 kgs hantler: 2x10
25 kgs hantler: 2x8

Terapimaster:
4 øvelser

Benkpress:
70 kg 1x1
100 kg 1x1
110 kg 1x1
120 kg 1x1
*L-U-F-T! 7-8 sek ned. 2 sek pause på brystet. Ingen kraft innvolvert overhodet i å skyve vekten rett opp som luft. OG INGEN SMERTER  Cheesy

Dips:
1x6  Cheesy Cheesy Cheesy Første gang dette har vært mulig på over 2 år. Igjen ingen smerte.

Mage: 3x30

Bakside skuldre i cable cross:
3x10

Pushdown m\tau: 3x15

Kommentar:

 Cheesy
YES YES YES!
Brystet er på bedringens vei.
Terapimaster blir med videre helt klart. Og programmet jeg nå kjører skal følges  Cheesy
Motivasjonen økte ca. 10 000 hakk i dag.
Men minn meg på å ikke prøve verken dips eller benk tester på leeeenge  Grin

Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


2strong

  • Gjest
Flott å høre at ting starter å fungere for deg igjen.  Smiley

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Brøt den vel litt i dag kanskje  Tongue
Men i stedet for å legge på til 130-140 trente jeg mer terapimaster i stedet  Wink
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget BadBoy

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 058
  • Honnør: 433
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 058

Bra du ikkje kjente noke smerte! Men om du no begynner med tung benk igjen blir det juling! Sørg for å skynde deg sakte! Wink

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Ja det skal jeg absolutt være Wink
I promise Smiley
Jeg vil ikke ha bank av deg nei!  Tongue
Trodde tyngden min skulle tale til min fordel! Men faen du er jo blitt så jævlig sterk nå at jeg holder meg langt unna!  Shocked
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Mesterinne

  • Gjest
Har du skifta kjønn BadBoy Huh

Utlogget BadBoy

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 058
  • Honnør: 433
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 058

Ja det skal jeg absolutt være Wink
I promise Smiley
Jeg vil ikke ha bank av deg nei!  Tongue
Trodde tyngden min skulle tale til min fordel! Men faen du er jo blitt så jævlig sterk nå at jeg holder meg langt unna!  Shocked

Er vel ikkje akkurat blitt det, dessutan får vi holde oss for god til å sloss Wink



Har du skifta kjønn BadBoy Huh

Ja, er det ikkje slik at mannlege styrkeløftarar ikkje kunne være so lett som meg?
So då stiller eg heller i dameklassen Wink

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Skiftet kjønn  Huh

Jaja, men vi har ikke noen grunn til å sloss. For jeg skal ikke løfte tung benk Wink
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Eneste trening i dag: skjorte dragning.
Fingrene gruer seg til NM Wink
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Siden Junior Landslaget var på TIS måtte jeg ta en liten økt på morgen kvisten Smiley
Må først si meg veldig imponert over nivå vi har på de beste juniorer i dag. Meget bra  Cheesy
Er til stor inspirasjon å se hvordan de løfter og hvordan fysikken deres er   2thumbsup
Og mitt comeback må bare komme snart, for min benk pers blir straks torpedert av ei jente  Shocked
Men det lover jo bra for VM  Wink

Dagens slit m\Andreas Hjelmtveit og Håkon Farstad.

Stående roing:
80 kg 4x10

Nedtrekk foran bredt grep:
77 kg 3x10

Hantelroing:
33 kgs hantler: 3x10

Biceps bredt grep:
35 kg 2x10
Biceps medium grep:
35 kg 1x8

Sittende bicepscurl:
9 kg 1x12

Biceps i cable cross:
30 kg 4x15

Mage:
5x max reps

Kommentar:

Andreas har trent meget bra i sommer. Og har gått ned en del i fett prosent(hvordan det er mulig vet jeg ikke  what)
Og armene begynner å nærme seg 50 cm nå Wink
Underarmene nesten mer  Shocked
Trent allsidig og bra så på VM blir det nye perser på han. Er sikker på det  Smiley

Håkon hadde to uker med fyll og morro i syden bak seg, men var allikevel rååå sterk!
Svettet bra under økten. Også Håkon går ned i fettprosent uten å krympe noe. Han blir stadig mer og mer muskuløs Smiley
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Trening igjen. Wiowiowio

Terapimaster:
4 øvelser

Benk:
60 kg 1x3
70 kg 1x3
80 kg 1x3
90 kg 1x3
100 kg 1x3
110 kg 1x3
120 kg 1x3

Skråbenk:

80 kg 1x10
90 kg 1x6
Dropset:
100 kg 1x2
90 kg 1x3
80 kg 1x4

80 kg 2x8
60 kg 1x10

Bryst cable cross:
3x15

En arms pushdown omvendt grep:
2x10

Franskpress til panne, på decline benk:
45 kg 3x8
55 kg 3x5

Pushdown m\tau: 2x15

Sittende biceps curl:
4x12

Stående innadroterende biceps curl:
3x12

Preachers curl:
12,5 kgs hantler 2x12

Sittende sidehev:
7,5 kgs hantler: 3x15

Stående fronthev:
10 kgs hantler: 3x12

Mage: 3 øvelser

Kommentar:

Good good Smiley
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Mesterinne

  • Gjest
Benken går fortsatt bra?

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Kan ikke gå tyngre enn jeg har gjort nå, kjenner at jeg må være veldig forsiktig med tanke på å ikke la skuldra lette fra benken. Så jeg låser ikke ut vektene helt på de tyngste settene.
Og håndleddene er vonde med nye teknikken.
Kommer til å gå forsiktig frem enda.
Skråbenk blir respepten Smiley
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!