Skrevet av Emne: Fyllebråk  (Lest 26465 ganger)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Fyllebråk
« #15 : 26. mai 2008, 15:23 »
selfølgeli ikke.. dette er det jeg mener,jeg har kun respekt for noen om di viser at di er bedre en meg..ikke når di bryter loven selv!!
Er ikke personene du skal ha respekt for, vettu, men den skrevne loven... Wink

Men tar selvsagt poenget ditt. Har da mine erfaringer med idiotiske konstabler jeg og.. Hehe. Smiley
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

Sv: Fyllebråk
« #16 : 26. mai 2008, 15:26 »
Har skjedd noe lignende med meg, men ettersom jeg er flink til å snakke så ble saken henlagt. Det er der det ligger, du må enten være go i å snakke får deg eller ha et troverdig vitne , en vakt eller foreldre osv.

Utlogget Fatamorgana

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 281
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 281

Sv: Fyllebråk
« #17 : 26. mai 2008, 15:28 »
Har skjedd noe lignende med meg, men ettersom jeg er flink til å snakke så ble saken henlagt. Det er der det ligger, du må enten være go i å snakke får deg eller ha et troverdig vitne , en vakt eller foreldre osv.
Vil tro jeg kan å snakke for meg. Ulempen er at hukommelsen er fraværende under store deler av episoden. Vi får se hvordan det går.

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

Sv: Fyllebråk
« #18 : 26. mai 2008, 15:31 »
Det går nok bra så lenge ikke politibetjenten du snakker med er et skikkelig rasshøl og har lite å gjøre;P


Og de er det endel av, dessverre.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Fyllebråk
« #19 : 26. mai 2008, 15:35 »
Det hjelper faktisk litt om du er veldig medgjørlig.. Om du er veldig grei å ha med og gjøre blir det sett på som positivt. Mulig det hjelper litt lite nå da, går du og venter på dom eller no?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

bad-boy

  • Gjest
Sv: Fyllebråk
« #20 : 26. mai 2008, 15:40 »
Det hjelper faktisk litt om du er veldig medgjørlig.. Om du er veldig grei å ha med og gjøre blir det sett på som positivt. Mulig det hjelper litt lite nå da, går du og venter på dom eller no?

sant det du sier at det er loven,jeg respekterer den nå,men før gjorde jeg ikke det,og det er noen greie politi folk ja,snakker kun med en jeg som jeg føler vill det beste for folk,men det er få av dem...det som er synd..venter på en dom for fart overdredelse bare!!

Utlogget Kjell...

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 145
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

Sv: Fyllebråk
« #21 : 26. mai 2008, 15:40 »
Litt tragisk  når du skal slå ned noen på grunn av en røyk...

bad-boy

  • Gjest
Sv: Fyllebråk
« #22 : 26. mai 2008, 15:46 »
Men en ting jeg har lyst og få frem er at for 30 år siden slåss folk så fillene føyk,min beste far har fortalt hundrevis av historier der 50-60 mann røyk i hop på fest og slåss så blodet spruter,ingen ble anmeld,i dag tåler man ikke en ørefike engang før man anmelder,og det får man lett 90dager for og,om man har blitt dømt før,norge prøver og bli et perfekt land,det fungerer ikke uansett,det vill alltid være noe slåssing eller strokjefta mennesker som fortjener en smekk..synd at staten skal øddelegge livet till noen pga noe ærlige slåss kamper..og det jeg mener er at om en fyr står og er stor kjefta bør han være soppass at han skjønner at ikke alle er flink med kjeften,men at noen svarer med slag når du sier nedverdige ting till noen,dem som anmelder folk etter di har fått seg et slag,burde også få i retten sagt till seg at han fortjente dette om det skulle vise seg og være bevist at han har fucket opp uten grunn med kjeften,slik er det noen svarer tilbake med munnen,andre slår!!

Utlogget Hakono

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 913
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 913

Sv: Fyllebråk
« #23 : 26. mai 2008, 15:51 »
Men en ting jeg har lyst og få frem er at for 30 år siden slåss folk så fillene føyk,min beste far har fortalt hundrevis av historier der 50-60 mann røyk i hop på fest og slåss så blodet spruter,ingen ble anmeld,i dag tåler man ikke en ørefike engang før man anmelder,og det får man lett 90dager for og,om man har blitt dømt før,norge prøver og bli et perfekt land,det fungerer ikke uansett,det vill alltid være noe slåssing eller strokjefta mennesker som fortjener en smekk..synd at staten skal øddelegge livet till noen pga noe ærlige slåss kamper..og det jeg mener er at om en fyr står og er stor kjefta bør han være soppass at han skjønner at ikke alle er flink med kjeften,men at noen svarer med slag når du sier nedverdige ting till noen,dem som anmelder folk etter di har fått seg et slag,burde også få i retten sagt till seg at han fortjente dette om det skulle vise seg og være bevist at han har fucket opp uten grunn med kjeften,slik er det noen svarer tilbake med munnen,andre slår!!

Skjønner hva du mener, for bare 10 år siden også var det slik at 50 stk kunne sloss men ingen ble anmeldt.  nå er det (''de kule'') som anmelder. va til konfliktrådet for en sak litt tiderligere. den gutten som satt på andre siden av bordet viste nesten ikke hvorfår han var til stede. (da var det jeg som hadde jort noe) det er så mye idiotiste saker. Blir sint enkelte ganger !
Gymløft (raw) :   Bøy: 145kg, Benk: 125kg, Mark: 3x160kg

Stevnepers:        Bøy: 140kg, Benk: 120kg, Mark: 200kg


17år, 182+cm over bakken.

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=64997.0
Min logg Smiley

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Fyllebråk
« #24 : 26. mai 2008, 15:53 »
Men en ting jeg har lyst og få frem er at for 30 år siden slåss folk så fillene føyk,min beste far har fortalt hundrevis av historier der 50-60 mann røyk i hop på fest og slåss så blodet spruter,ingen ble anmeld,i dag tåler man ikke en ørefike engang før man anmelder,og det får man lett 90dager for og,om man har blitt dømt før,norge prøver og bli et perfekt land,det fungerer ikke uansett,det vill alltid være noe slåssing eller strokjefta mennesker som fortjener en smekk..synd at staten skal øddelegge livet till noen pga noe ærlige slåss kamper..og det jeg mener er at om en fyr står og er stor kjefta bør han være soppass at han skjønner at ikke alle er flink med kjeften,men at noen svarer med slag når du sier nedverdige ting till noen,dem som anmelder folk etter di har fått seg et slag,burde også få i retten sagt till seg at han fortjente dette om det skulle vise seg og være bevist at han har fucket opp uten grunn med kjeften,slik er det noen svarer tilbake med munnen,andre slår!!
Forskjellen på gamle dager og nå er vel stort sett at "jai kåmer med kebab-kommpisarene mina og banka dai". Før i tida innbiller jeg meg at det var litt mer mann vs mann, bevæpnet med never. Nå er det balltrær, kniver og hva annet snask de kan finne på å skade hverandre med. Can`t we all just get along? Grin
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget muskelapen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 420
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 420

Sv: Fyllebråk
« #25 : 26. mai 2008, 15:54 »
Men en ting jeg har lyst og få frem er at for 30 år siden slåss folk så fillene føyk,min beste far har fortalt hundrevis av historier der 50-60 mann røyk i hop på fest og slåss så blodet spruter,ingen ble anmeld,i dag tåler man ikke en ørefike engang før man anmelder,og det får man lett 90dager for og,om man har blitt dømt før,norge prøver og bli et perfekt land,det fungerer ikke uansett,det vill alltid være noe slåssing eller strokjefta mennesker som fortjener en smekk..synd at staten skal øddelegge livet till noen pga noe ærlige slåss kamper..og det jeg mener er at om en fyr står og er stor kjefta bør han være soppass at han skjønner at ikke alle er flink med kjeften,men at noen svarer med slag når du sier nedverdige ting till noen,dem som anmelder folk etter di har fått seg et slag,burde også få i retten sagt till seg at han fortjente dette om det skulle vise seg og være bevist at han har fucket opp uten grunn med kjeften,slik er det noen svarer tilbake med munnen,andre slår!!



Jeg er i utgangspunktet enig med deg. Men samtidig så funker det ikke at man går og slår alle man ikke liker. For det hadde blitt altfor vanskelig for politet å skille mellom de sakene hvor en er frekk og 2 stykker sloss. Og de sakene hvor noen blir banka eller 1 person blir banka helt uten grunn, eller på grunnlag av helt andre ting en litt munnhuggeri. Men ja, folk burde ha mer respekt for hverandre og være litt høfligere. Er så unødvendig og være rappkjefta eller stygg mot andre uten grunn. Og er du tøff i tryne, og drit bresk så selvfølgelig får det følger. Burde jo være innlysende for alle. Men er en real og fair slosskamp er det ingen som vet hva er lenger. Nå er det bare flere mot en, og sparking når en person ligger nede. Gjør meg kvalm..

bad-boy

  • Gjest
Sv: Fyllebråk
« #26 : 26. mai 2008, 15:56 »
Enig!! Smiley

Utlogget Hakono

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 913
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 913

Sv: Fyllebråk
« #27 : 26. mai 2008, 15:57 »
Forskjellen på gamle dager og nå er vel stort sett at "jai kåmer med kebab-kommpisarene mina og banka dai". Før i tida innbiller jeg meg at det var litt mer mann vs mann, bevæpnet med never. Nå er det balltrær, kniver og hva annet snask de kan finne på å skade hverandre med. Can`t we all just get along? Grin

Nå har vi internett. mye starter på internett. så kommer de med ''kompisene'' sine.  Men før var det slik at det startet f. eks på en fest å da sloss de der. å ikke alle kompisene senere.
Gymløft (raw) :   Bøy: 145kg, Benk: 125kg, Mark: 3x160kg

Stevnepers:        Bøy: 140kg, Benk: 120kg, Mark: 200kg


17år, 182+cm over bakken.

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=64997.0
Min logg Smiley

Utlogget Bjarne G.T.

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 328
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 328

Sv: Fyllebråk
« #28 : 26. mai 2008, 16:00 »
Folk som tek med seg 10 stk for å pryle èin burde ha vorte lynsja.

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

Sv: Fyllebråk
« #29 : 26. mai 2008, 16:01 »
Forskjellen på gamle dager og nå er vel stort sett at "jai kåmer med kebab-kommpisarene mina og banka dai". Før i tida innbiller jeg meg at det var litt mer mann vs mann, bevæpnet med never. Nå er det balltrær, kniver og hva annet snask de kan finne på å skade hverandre med. Can`t we all just get along? Grin

haha ja, jo mer innvandere det kom inn i landet jo mer våpen og feige triks!:p

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!