Skrevet av Emne: Fyllebråk  (Lest 26578 ganger)

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Fyllebråk
« #60 : 26. mai 2008, 18:00 »
Seriøst?? Hvem er da så idiot i hue at de banker deg for at du så feil på dem?

De var et par idioter som skulle ta meg en gang. De mente jeg så feil på dem siden jeg ikke hilste på dem. De forlat festen og kom tilbake med 5 stykker til. Og nei, de var ikke utlendinger men ETNISKE norske.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Fyllebråk
« #61 : 26. mai 2008, 18:13 »
Det som er at dem er så jævla urettferdie polisen og smafunnet. Har mangen tilfeller der jeg har bæda maks, grunnet noen gode grunner og serfølgelig også mangen dårlige. Du kan si jeg har drikket litt vel mye og kllikka og bæda de luxe på jomar, og andre i gjengen. Bad move!! Da fikk jeg beksylding at jeg hadde nesten killa fyren!!!!!!Han ligger på hosoitalen nå fremdelens med kronik hodeødeleggerlser.

Dem har siden vært etter meg også forsinkenrkengselskapet pga arbeidt hasn!!! Har du hørt, om han er frekk i kjeften og får ta konseneknesen sjøl.

Har ikke jobb, mye på rullebla og så skylder dem på meg!

DÅrlig samfunn!!!!!!!!!!!

Utlogget muskelapen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 420
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 420

Sv: Fyllebråk
« #62 : 26. mai 2008, 18:29 »
Jeg er ikke norsk nei. Men jeg skjønner godt hvorfor man får 10 pakkiser på trynet sitt.
Og forresten det er ikke bare pakkiser som blir sure når du ser feil på dem.
Jeg pleier ikke å se feil på noen som helst uten å kjenne dem, hvis jeg gjør det så må jeg forvente at neste dagen kommer 20 stykk bak huset mitt og slår meg helseløs.




Haha du er premie eksempelet på hvorfor jeg ikke liker utlendinger sine holdninger. HALLO!!!! Nå er du i Norge, da er det norsk kultur som gjelder. Jeg kan se på hvem faen jeg vil. Hvordan jeg vil. Et blikk kan aldri være så provoserende at den personen som gir det fortjener juling. Den som føler jeg truet og krenket at et blikk har seriøse kompleker for et eller annet og en selvtillit som ikke ligner grisen.

Bor i Bodø. Enn du? Om du svarer Oslo, kan jeg si deg at der har jeg vært på fest sikkert 20 ganger siden jeg fylte 16, og aldri opplevd bråk med utlendinger.


Bodø ja, tenkte meg noe sånt. Ja bor i Asker. Er rett utenfor Oslo. Bli med 1 tur på byen i her og jeg lover deg du endrer mening. At du har hvert på fest 20ganger siden du ble 16år, i bodø sier jo egentlig mer om hvor lite erfaring du har med sånt, en hvor mye.

Utlogget muskelapen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 420
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 420

Sv: Fyllebråk
« #63 : 26. mai 2008, 18:30 »
Det som er at dem er så jævla urettferdie polisen og smafunnet. Har mangen tilfeller der jeg har bæda maks, grunnet noen gode grunner og serfølgelig også mangen dårlige. Du kan si jeg har drikket litt vel mye og kllikka og bæda de luxe på jomar, og andre i gjengen. Bad move!! Da fikk jeg beksylding at jeg hadde nesten killa fyren!!!!!!Han ligger på hosoitalen nå fremdelens med kronik hodeødeleggerlser.

Dem har siden vært etter meg også forsinkenrkengselskapet pga arbeidt hasn!!! Har du hørt, om han er frekk i kjeften og får ta konseneknesen sjøl.

Har ikke jobb, mye på rullebla og så skylder dem på meg!

DÅrlig samfunn!!!!!!!!!!!


Honnør Grin

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: Fyllebråk
« #64 : 26. mai 2008, 18:35 »
Muskelapen, ikke for å være nedsettende men akkurat nå virker du som verdens minst intelligente fyr.

Sier at jeg har vært på fest i Oslo sikkert 20 ganger etter at jeg ble 16. Fylte 18 for 4 uker siden.

La meg spørre: Hva er grunnen til at du har utviklet en snedig rasisme? At en utlending tok dama di? At en utlending naila alle chicksa på skola, og var en kleppheslig fyr? At en utlending har fetere bil enn deg? At en utlending benker mer enn deg? La meg spørre: Hvor mange utlendinger kjenner du/har du snakket med kontra de idiotene du møter på byen?

Kjenner du til det berømte ordet generalisering?
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: Fyllebråk
« #65 : 26. mai 2008, 18:36 »
Muskelapen, ikke for å være nedsettende men akkurat nå virker du som verdens minst intelligente fyr.

Sier at jeg har vært på fest i Oslo sikkert 20 ganger etter at jeg ble 16. Fylte 18 for 4 uker siden.

La meg spørre: Hva er grunnen til at du har utviklet en snedig rasisme? At en utlending tok dama di? At en utlending naila alle chicksa på skola, og var en kleppheslig fyr? At en utlending har fetere bil enn deg? At en utlending benker mer enn deg? La meg spørre: Hvor mange utlendinger kjenner du/har du snakket med kontra de idiotene du møter på byen?

Kjenner du til det berømte ordet generalisering?
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Fyllebråk
« #66 : 26. mai 2008, 18:48 »
Generalisering eller ikke, jeg våger å påstå at ikke-vestlige har lettere for å ty til voldsomheter i gitte situasjoner enn det vestlige har..
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: Fyllebråk
« #67 : 26. mai 2008, 18:51 »
Din påstand, ikke min=)

muskelapen:

Bodø er ingen stor by, men vi har 45k innbyggere, og mange av de er foreigners. På ungdomsskola mi var det voksenopplæring(dvs at alle utlendinger ble pakka dit for å lære seg norsk), så jeg hadde mange i klassen og måtte omgås de daglig. Tror det var en svært positiv opplevelse. I tillegg så har jeg foreldre som har lært meg en del etikk. Leser faren din "Vårt Land"?
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget muskelapen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 420
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 420

Sv: Fyllebråk
« #68 : 26. mai 2008, 18:58 »
Muskelapen, ikke for å være nedsettende men akkurat nå virker du som verdens minst intelligente fyr.

Sier at jeg har vært på fest i Oslo sikkert 20 ganger etter at jeg ble 16. Fylte 18 for 4 uker siden.

La meg spørre: Hva er grunnen til at du har utviklet en snedig rasisme? At en utlending tok dama di? At en utlending naila alle chicksa på skola, og var en kleppheslig fyr? At en utlending har fetere bil enn deg? At en utlending benker mer enn deg? La meg spørre: Hvor mange utlendinger kjenner du/har du snakket med kontra de idiotene du møter på byen?

Kjenner du til det berømte ordet generalisering?

Aha, my mistake. Ja da vet jo litt hvordan det er i Oslo ihvertfall. Jeg er ikke rasist. For har masse utenlandske venner. Men jeg er skeptisk til utlendinger jeg ikke kjenner. Og siden jeg kjenner mange vet jeg hvordan de ser på og reagerer på forskjellige ting. Jeg var sammen med en albansk jente en periode, og alt det slitet vi måtte gjennom med at hun var muslim førte til at det tilslutt ikke funka lenger. Pluss at den eldre broren hennes faen ikke skulle ha noe gutter som klådde på søstra hans. Dette er da broren hennes som jeg vet dealer, røyker, og har sendt 2 personer i koma.

Jeg føler meg mye tryggere når jeg møter andre utlendinger ute på byen, eller på fest når jeg er med noen av mine egene utlending venner. Jeg liker å være med de, og de er ordentlige kompiser. Men de har fortsatt en volds instilling som ikke ligner grisen. halvparten driver med dop, omsetting også. Det er ikke få ganger jeg har stått og sett på at de har fullstendig grisebanka folk som har kødda med de, eller bare hvert på feil sted til feil tid. Har ingenting med damer, eller biler eller noe sånt. haha jeg er ikke så trangsynt og bitter. Jeg hater folk som er bitre og misunnelig fordi "alle andre" har det bedre en de osv. 

Jeg er ikke noe redneck som hater ikke hvite mennesker. Men jeg snakker av egen erfaringer.

Utlogget andrev

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 0
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 0

Sv: Fyllebråk
« #69 : 26. mai 2008, 19:20 »
Har ikke orket å lese hele tråden, men et viktig spm er om du har vært borti lignende før?
Du har slått ned en kar, og det kan straffes med både bøter og fengsel. Handlingen kan derimot også lades straffri hvis den var foranlediget av en ærekrenkelse. Her vil telefonsamtalen din være et viktig bevis, ettersom den du slo ned oppførte seg provoserende.

Reaksjonen din var nok litt i drøyeste laget til at du slipper med advarsel. Jeg ville tippe på at politiet overfører saken til konfliktrådet. Hvorvidt det blir påtaleunnlatelse kommer helt an på hvordan politiet oppfatter saken. Hvis de mener at du slo ned fyren uten noen spesiell grunn vil de nok gå videre med saken.

Hvem som anmelder først har lite å si, her er det viktig å få frem dine poeng, å løpe først til politiet spiller ingen rolle.
At du er umyndig tror jeg vil føre til at politiet ovefører saken til konfliktrådet,som sagt, men det blir jo gjetning ettersom du ikke foreløpig vet hvordan de oppfatter situasjonen. Ved utmåling av en eventuell bot vil din livssituasjon bli tillagt vekt, alderen vil også ha betydning.

Advokater er glad i penger, men for privatpersoner er www.frirettshjelp.no et fint altenativ, her kan du få råd fra advokater som har lengre fartstid med strafferett enn meg.

Hilsen en som har lært litt juss, og prøver å lære litt om trening.

Utlogget ouch

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 608
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 608

  • What i lack in skill i make upp fore in will
Sv: Fyllebråk
« #70 : 26. mai 2008, 19:49 »
er jeg den eneste som syns det er litt rart at det er disse æresfanatiske gutta som gjerne slåss ti mot en?
he said he was god, i said lord your in the wrong place tonight

Utlogget muskelapen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 420
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 420

Sv: Fyllebråk
« #71 : 26. mai 2008, 19:51 »
er jeg den eneste som syns det er litt rart at det er disse æresfanatiske gutta som gjerne slåss ti mot en?


Nei..

Utlogget Gaffel

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 400
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 400

  • kose?
Sv: Fyllebråk
« #72 : 26. mai 2008, 20:44 »
Jeg befinner meg på en klubb. Telefonen min ringer, så jeg går ut for å høre hva vedkommende sier.
Jeg spør en tilfeldig person om jeg kanskje kan bomme en røyk. Svaret jeg får er "dra til helvete, kom deg unna"... Her blir det svart, siden lunta mi er rimelig kort (spesielt i beruset tilstand). Jenta i telefonen hører alt som skjer, så hun har forklart meg det her i ettertid. Jeg svarer vedkommende "Hva i ..?" han fortsetter og spør om jeg vil ha bank. Dum som jeg er resulterer det her i at jeg truer han med et slag midt i trynet. Etter dette hadde hun jeg snakka med bare hørt endel knuffing og banning, og så hadde telefonen min slått seg av. Litt etter står jeg og snakker med politiet. Jeg er nå tilbake til meg selv, delvis. Jeg får beskjed om at jeg har slått ned en fyr på grunnlag av at han ikke ville bomme bort en røyk.. Med mitt telefonvitne kan jeg altså bekrefte at det ikke var greia.

Mine spørsmål:

- Kan jeg snu den saken her litt, hvis jeg får bekreftet at vedkommende forulempet meg, og ga meg trusler om bank?

- Jeg vet jeg får dette på rullebladet. Hvilken innvirkning kan dette ha (generelt sett) på militæret og det å komme inn i USA? Jeg har selvfølgelig lest rundt om det her, men vet at det er et par tjenestemenn her som kan gi meg et fullkomment svar.




Her har du rett og slett vært en idiot. Du hadde rett og slett lyst til å sloss, kan ikke tolke det noe annerledes. Samme hva noen sier så er det lurt å unngå en slosskamp.

Det er to grunner til at jeg aldri har havnet i slosskamp.
1. Ignorering
2. Folkeskikk

Ignorering er nok det viktigste.


Om en fyr roper homse etter meg på byen, eller på fest så ignorerer jeg det, en idiot vill gå oppi trynet på han og spørre hva han vill.

Ville faktisk ikke slått tilbake om jeg ble slått en gang, det har aldri skjedd, så vet ikke helt hvordan jeg ville reagert.

Jeg tror ikke folk vet hvor mye en trent person kan skade en ikke-trent person... Det nærmeste jeg har kommet bråk var en som yppet sinnsykt på meg som ikke klarte å blokkeres eller ignoreres. Så jeg la han ned i bakken og holdt han fast i ca2min til han hadde roet seg ned. Etter det ble han snill som et lamm Smiley
sterk,blid og ronkefri

bigdawg

  • Gjest
Sv: Fyllebråk
« #73 : 26. mai 2008, 20:51 »
En gang kom en kar borti meg på bussen. Tviler på om det var tilsiktet, men han døde av etter reaksjonene mine, samt at hele familien og presten begikk kollektivt selvmord under begravelsen, da de fikk vite om hvordan han døde.

Jeg fikk 360 spenn i bot. Regner derfor med at du kan sette av et par hundre ivertfall.


hahahahahahahaha

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Fyllebråk
« #74 : 26. mai 2008, 21:01 »
Jeg er så drittlei folk som oppfører seg som idioter i fylla og skylder på alkohol. Ja, det er godt mulig at du er en fornuftig og ålreit kar i edru tilstand, men hvis du vet at du blir retard i fylla, kan det være en idé å ikke drikke!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!