Skrevet av Emne: Fyllebråk  (Lest 26462 ganger)

Utlogget Fatamorgana

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 281
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 281

Fyllebråk
« : 26. mai 2008, 14:25 »
Jeg befinner meg på en klubb. Telefonen min ringer, så jeg går ut for å høre hva vedkommende sier.
Jeg spør en tilfeldig person om jeg kanskje kan bomme en røyk. Svaret jeg får er "dra til helvete, kom deg unna"... Her blir det svart, siden lunta mi er rimelig kort (spesielt i beruset tilstand). Jenta i telefonen hører alt som skjer, så hun har forklart meg det her i ettertid. Jeg svarer vedkommende "Hva i ..?" han fortsetter og spør om jeg vil ha bank. Dum som jeg er resulterer det her i at jeg truer han med et slag midt i trynet. Etter dette hadde hun jeg snakka med bare hørt endel knuffing og banning, og så hadde telefonen min slått seg av. Litt etter står jeg og snakker med politiet. Jeg er nå tilbake til meg selv, delvis. Jeg får beskjed om at jeg har slått ned en fyr på grunnlag av at han ikke ville bomme bort en røyk.. Med mitt telefonvitne kan jeg altså bekrefte at det ikke var greia.

Mine spørsmål:

- Kan jeg snu den saken her litt, hvis jeg får bekreftet at vedkommende forulempet meg, og ga meg trusler om bank?

- Jeg vet jeg får dette på rullebladet. Hvilken innvirkning kan dette ha (generelt sett) på militæret og det å komme inn i USA? Jeg har selvfølgelig lest rundt om det her, men vet at det er et par tjenestemenn her som kan gi meg et fullkomment svar.



Edit: Hva kan bota komme på?

Utlogget Benkleddet

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 307
  • Honnør: 95
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 307

  • kaillkarsk og blautkak
Sv: Fyllebråk
« #1 : 26. mai 2008, 14:34 »
Har sett at bøtene i trondheim i allefall kan være ganske drøye, men tør ikke si noe beløp..

Om du får dette på rullebladet kan det i allefall ha påvirkning på en rekke jobber, i allefall inntil det saken blir foreldet.. Politihøyskolen for eksempel kan være ganske strenge.. Ellers er det nok best du får svar av noen som har jussen litt mer i orden enn jeg.. Det ser jo også ut som at du truer han, noe som ikke akkurat taler til din fordel.. Så dette kan være en litt vanskelig sak altså!
-Sannsynligvis den eneste i landet som er utstyrt med et eget benkledd



Oslo SKs hjemmeside: http://oslostyrkeloftklubb.no

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Fyllebråk
« #2 : 26. mai 2008, 14:35 »
Hvem slo han ned da, om ikke du? Dama hørte jo strengt tatt ikke at du ikke gjorde det, forbindelsen ble jo brutt? Tongue

Snu saken? Var jo du som "snapp`a", var det ikke det da? Du sier jo hvordan saken er. Med mindre du skriver utrolig klønete og har skrevet noe som kan mistolkes; ta nå bota som en mann.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

bad-boy

  • Gjest
Sv: Fyllebråk
« #3 : 26. mai 2008, 14:35 »
bot,du8 er solgt der!!!om han har vitner er du ferdig mann..den som anmelder først vinner,derfor om du slår noen gå og anmeld dem først at di fløy på deg..SmileySmiley da kommer du mye lengre Smiley 90 pros av di som anmelder først vinner..mitt råd: samle deg noe som er flink till og snakke,si va di skal si,bruk di som vitne,alikevll om di ikke har sett noe,så går du og anmelder,henlegger di anmelder du igjen..samme f..har gjort flere ganger og blitt frikjent flere ganger på det... Smiley

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Fyllebråk
« #4 : 26. mai 2008, 14:36 »
Bare gi meg addressen hans, så plager han deg ikke igjen.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: Fyllebråk
« #5 : 26. mai 2008, 14:37 »
Ta kontakt med en advokat så vil han/hun gi deg best råd,dersom reaksjonen var en bot blir ikke dette stående på rullebladet dersom du vedtar forelegget,ligger det en anmeldelse til grunn enten av politisøppla eller av vedkommende du dro til så må du nok svare for deg i et avhør og muligens påfølgende rettsak du bør derfor gi til kjenne at du har et vitne som kan bekrefte at du ikke var den som tok initsiativ til bråket,men som sagt dersom det ligger en anmeldelse til grunn bør du kontakte advokat.
Jeg tror ikke det at du har gitt noen  en ørefik vil være noe hinder for deg verken i forhold til militæret eller med tanke på og komme inn i USA ( men det siste er jeg ikke helt sikker på)...
Lykke til Wink

bad-boy

  • Gjest
Sv: Fyllebråk
« #6 : 26. mai 2008, 14:38 »
det med usa er oppskrytt strengt tror jeg,mange som jeg kjenner reiser dit hvert år,og di har mere en en ørefik på rullebladet Smiley

Utlogget luke_chadwick

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 27

Sv: Fyllebråk
« #7 : 26. mai 2008, 14:38 »
Svaret jeg får er "dra til helvete, kom deg unna"... Her blir det svart, siden lunta mi er rimelig kort.

-Her er forskjell på meg og deg, jeg hadde bare ledd og sagt ta deg en bolle og gått videre

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Fyllebråk
« #8 : 26. mai 2008, 14:44 »
bot,du8 er solgt der!!!om han har vitner er du ferdig mann..den som anmelder først vinner,derfor om du slår noen gå og anmeld dem først at di fløy på deg..SmileySmiley da kommer du mye lengre Smiley 90 pros av di som anmelder først vinner..mitt råd: samle deg noe som er flink till og snakke,si va di skal si,bruk di som vitne,alikevll om di ikke har sett noe,så går du og anmelder,henlegger di anmelder du igjen..samme f..har gjort flere ganger og blitt frikjent flere ganger på det... Smiley
Det har skjedd flere ganger altså? Disturbing.. Skjønner ikke hvor himla vanskelig det kan være å holde seg vekk fra bråk..


Edit: "politisøpla" og støtte i form av tips til hva han kan gjøre for å slippe å stå for det han har gjort, tyder på en helt latterlig mangel på respekt for ordensmaktene. Hårreisende at selverklærte voksne folk kan ha en sånn holdning til sånt som dette.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Fatamorgana

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 281
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 281

Sv: Fyllebråk
« #9 : 26. mai 2008, 14:47 »
Luke:

Det er mulig det svartna senere, men utfra det her så husker jeg hvertfall ikke mye av hendelsen. Kan være at jeg har svartna senere, men allikevel har mista litt av det som skjedde tidligere.

Hadde jeg vært edru ville jeg nok hatt den samme reasjonen som deg.. Jeg er som sagt dum i fylla.

kenboy:

Advokat er vel jævla dyrt? takk for svar, jeg skal se nærmere på det.

Bad-boy:
Jeg aner ikke om han hadde noen vitner. Litt sent for meg å anmelde nå, ikke vet jeg hvem han er heller.

Kan legge til at jeg enda ikke har blitt innkalt til noe avhør eller fått noen tilbakemedlinger i det hele tatt. Dette skjedde ganske langt unna på Lørdag.

Fleksnes:
hehe Tongue

javelite:

Du er nok kanskje inne på noe der. jeg blir jo tross alt trua med juling og fornærma. For alt jeg vet løp han på meg først. Jeg svarte på trusselen hans med en annen trussel. Etter det fikk ingen med seg noe spesielt.

benkleddet:
En kompis sa bota kunne havne på 7000, om jeg blir tiltalt for blind vold pga en sigarett..


bare så det er sagt. det er ikke bota som bekymrer meg, det er rullebladet. Jeg er veldig positiv til militæret og vil ikke at dette skal ødelegge for mine muligheter der. Kommer dette isåfall til å stå der resten av livet?

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Fyllebråk
« #10 : 26. mai 2008, 15:06 »
En gang kom en kar borti meg på bussen. Tviler på om det var tilsiktet, men han døde av etter reaksjonene mine, samt at hele familien og presten begikk kollektivt selvmord under begravelsen, da de fikk vite om hvordan han døde.

Jeg fikk 360 spenn i bot. Regner derfor med at du kan sette av et par hundre ivertfall.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

bad-boy

  • Gjest
Sv: Fyllebråk
« #11 : 26. mai 2008, 15:06 »
Det har skjedd flere ganger altså? Disturbing.. Skjønner ikke hvor himla vanskelig det kan være å holde seg vekk fra bråk..


Edit: "politisøpla" og støtte i form av tips til hva han kan gjøre for å slippe å stå for det han har gjort, tyder på en helt latterlig mangel på respekt for ordensmaktene. Hårreisende at selverklærte voksne folk kan ha en sånn holdning til sånt som dette.

ja,jeg har totalt mangel på respekt for loven i norge,desverre,slik politiet på dette tettstedet har vært mot meg og min famillie,og bryter loven med og etterforske folk på provokasjins tillsnaitt,gjør at  di bryter loven hverdag like mye som kriminelle,og ergo  0 respekt!!!!!

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Fyllebråk
« #12 : 26. mai 2008, 15:15 »
ja,jeg har totalt mangel på respekt for loven i norge,desverre,slik politiet på dette tettstedet har vært mot meg og min famillie,og bryter loven med og etterforske folk på provokasjins tillsnaitt,gjør at  di bryter loven hverdag like mye som kriminelle,og ergo  0 respekt!!!!!
Du tuller nå, sant? Tongue
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

bad-boy

  • Gjest
Sv: Fyllebråk
« #13 : 26. mai 2008, 15:17 »
selfølgeli ikke.. dette er det jeg mener,jeg har kun respekt for noen om di viser at di er bedre en meg..ikke når di bryter loven selv!!

bad-boy

  • Gjest
Sv: Fyllebråk
« #14 : 26. mai 2008, 15:19 »
jeg har vært en bajas før,det er derfor jeg vet hvordan ordensmakter har behandlet meg,men jeg har skjerpet meg nå..og skal ikke gjøre noe mere galt..men jeg sier det somm er en smartest løsning for og komme seg ut avdet,for det er jo ikke hele tiden det er den som anmelder er fornærmed...det er jo ofte di som er ute med kjeften sin først... er du med??

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!