Skrevet av Emne: Fyllebråk  (Lest 26562 ganger)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Fyllebråk
« #30 : 26. mai 2008, 16:01 »
Nå har vi internett. mye starter på internett. så kommer de med ''kompisene'' sine.  Men før var det slik at det startet f. eks på en fest å da sloss de der. å ikke alle kompisene senere.
Så folk slåss ikke på fest lenger? Interessant. Har ikke vært på fest på drita lenge jeg, serru.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Fyllebråk
« #31 : 26. mai 2008, 16:06 »
Folk som tek med seg 10 stk for å pryle èin burde ha vorte lynsja.
"Han tok med seg en haug med folk og banka kompisen min, nå tar vi en ENDA større haug med folk og banker alle i gjengen hanses!!11"...? Høres litt sørstat ut. Kan dog være med på at det er fristende, for rettsstaten har jo feilet stygt hva straffer angår; de tjener ikke til annet enn å holde dømte borte fra samfunnet i korte perioder av gangen, i tillegg til at straffen ofte ikke står til udåden. (Jfr kvantumsrabatt for voldtekt)
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Bjarne G.T.

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 328
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 328

Sv: Fyllebråk
« #32 : 26. mai 2008, 16:11 »
"Han tok med seg en haug med folk og banka kompisen min, nå tar vi en ENDA større haug med folk og banker alle i gjengen hanses!!11"...? Høres litt sørstat ut. Kan dog være med på at det er fristende, for rettsstaten har jo feilet stygt hva straffer angår; de tjener ikke til annet enn å holde dømte borte fra samfunnet i korte perioder av gangen, i tillegg til at straffen ofte ikke står til udåden. (Jfr kvantumsrabatt for voldtekt)

Hehe, men du tok poenget. Dei fortenar ikkje retten til å leve. Ang. det norske straffenivået, så burde nok nokon tatt tak her; den allmenpreventive effekta er jo nærmast vorte øydelagd av milde straffer?

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: Fyllebråk
« #33 : 26. mai 2008, 16:16 »
Fatamorgana, hvor gammel er du?
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget Fatamorgana

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 281
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 281

Sv: Fyllebråk
« #34 : 26. mai 2008, 16:16 »
Litt tragisk  når du skal slå ned noen på grunn av en røyk...

Kanskje du skal lese litt bedre før du uttaler deg. Jeg spurte om en røyk. Jeg ble ikke sint fordi han ikke ville bomme bort en røyk, herregud. Jeg ble sint fordi han ba meg dra til helvete helt uten grunn. Og etter vi hadde krangla og han bl. a hadde truet meg med juling så ble det nevekamp. Vil du si det konkluderes med at jeg slo han ned fordi han ikke ville gi meg røyk?

Utlogget Fatamorgana

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 281
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 281

Sv: Fyllebråk
« #35 : 26. mai 2008, 16:17 »
Det hjelper faktisk litt om du er veldig medgjørlig.. Om du er veldig grei å ha med og gjøre blir det sett på som positivt. Mulig det hjelper litt lite nå da, går du og venter på dom eller no?

Nei, jeg gjør ikke det. Jeg var positiv til politimannen på stedet.


Selassie:

Jeg er 18 om 2 uker.

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: Fyllebråk
« #36 : 26. mai 2008, 16:25 »
NP med andre ord. Jeg hadde en liten episode hvor alkoholkonsumet var for stort, og jeg sprang fra politiet når de skulle ha personalia(aner ikke hvordan i faen det skjedde oppi hauet).

Tviler på at det blir noen rettsak. Kanskje ett møte hvor dere begge må forklare dere, men trolig ikke noe rettssak. Har du jobb? Hvis ikke, blir det neppe noen bot. Tipper du slipper unna med en påtaleunnlatelse;)
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget Fatamorgana

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 281
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 281

Sv: Fyllebråk
« #37 : 26. mai 2008, 16:28 »
NP med andre ord. Jeg hadde en liten episode hvor alkoholkonsumet var for stort, og jeg sprang fra politiet når de skulle ha personalia(aner ikke hvordan i faen det skjedde oppi hauet).

Tviler på at det blir noen rettsak. Kanskje ett møte hvor dere begge må forklare dere, men trolig ikke noe rettssak. Har du jobb? Hvis ikke, blir det neppe noen bot. Tipper du slipper unna med en påtaleunnlatelse;)

Seriøst? Er man ikke straffeberettiget etter fylte 15 år?

Jeg er for tiden arbeidsløs, så det hadde vært veldig fint å slippe boten også.

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: Fyllebråk
« #38 : 26. mai 2008, 16:32 »
Seriøst? Er man ikke straffeberettiget etter fylte 15 år?

Jeg er for tiden arbeidsløs, så det hadde vært veldig fint å slippe boten også.

Jo, men politiet tar allikevel hensyn til mindreårige og spesialbehandler. De har ingen interesse av å lage en stor sak av dette, eller lage ett eksempel for andre. De vil bare at du skal innrømme hva som har skjedd, angre på det, og holde deg unna bråk i fremtiden Smiley Svært få under 18 blir straffet hardt for enkle feilgrep som dette.
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Fyllebråk
« #39 : 26. mai 2008, 16:33 »
Hehe, men du tok poenget. Dei fortenar ikkje retten til å leve. Ang. det norske straffenivået, så burde nok nokon tatt tak her; den allmenpreventive effekta er jo nærmast vorte øydelagd av milde straffer?
Hvem som har rett til å leve er ikke min oppgave å bedømme, og bare for å nevne det er jeg prinsipiell motstander av dødsstraff.. Wink Men den allmenpreventive effekten er som du sier borte ja, grov vinningskriminalitet er jo faktisk til og med lønnsomt selv om du blir tatt. Som om ikke det er nok er det jo et fjell av krigsforbrytere som vil sone i Norge pga gode soningsforhold. Når man da ser saker som Vukovic-saken er det ikke rart de vil hit.. Tongue Når vi behandler krigsforbrytere på denne måten hadde det jo sett rart ut å slå hardt ned på feks voldtekt..... dry

Jo, men politiet tar allikevel hensyn til mindreårige og spesialbehandler. De har ingen interesse av å lage en stor sak av dette, eller lage ett eksempel for andre. De vil bare at du skal innrømme hva som har skjedd, angre på det, og holde deg unna bråk i fremtiden Smiley Svært få under 18 blir straffet hardt for enkle feilgrep som dette.
Noe som faktisk er ganske lurt. Har ikke noe for seg å lage stor sak ut av det, og skape problemer seinere i livet for personen, pga rullebladet er plettet av noe idiotisk man gjorde når man var en unge. Har ikke noe for seg å bidra til å dra folk inn på et dårlig spor, vøtt. Men da er det jo også enkelte som tror at de kan gjøre hva som helst, fordi de ikke blir straffet. Ganske så provoserende.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Fatamorgana

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 281
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 281

Sv: Fyllebråk
« #40 : 26. mai 2008, 16:33 »
Jo, men politiet tar allikevel hensyn til mindreårige og spesialbehandler. De har ingen interesse av å lage en stor sak av dette, eller lage ett eksempel for andre. De vil bare at du skal innrømme hva som har skjedd, angre på det, og holde deg unna bråk i fremtiden Smiley Svært få under 18 blir straffet hardt for enkle feilgrep som dette.
Takk for den Smiley
Håper at jeg får litt spesialbehandling da. Hehe

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: Fyllebråk
« #41 : 26. mai 2008, 16:34 »
http://no.wikipedia.org/wiki/Påtaleunnlatelse

Jeg har en sånn på nakken nå. Var i høst da jeg var 17 år gammel =)
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: Fyllebråk
« #42 : 26. mai 2008, 16:35 »
Takk for den Smiley
Håper at jeg får litt spesialbehandling da. Hehe

Ikke "Spesialbehandler".. Feil ordvalg av meg;) Heller at de ikke ønsker å ødelegge fremtida til 17-åringer, noe som ville vært uheldig for mange etater rundt om i landet.
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Fyllebråk
« #43 : 26. mai 2008, 16:35 »
haha ja, jo mer innvandere det kom inn i landet jo mer våpen og feige triks!:p


Feige triks?? Innvandrere er faen ikke feige...de er ærlige og står for hverandre..

Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: Fyllebråk
« #44 : 26. mai 2008, 16:36 »
Honnør for den, Pumping;)
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!