Skrevet av Emne: Fyllebråk  (Lest 26517 ganger)

Utlogget Seiz

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 41
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 41

Sv: Fyllebråk
« #75 : 26. mai 2008, 21:06 »
Jeg er så drittlei folk som oppfører seg som idioter i fylla og skylder på alkohol. Ja, det er godt mulig at du er en fornuftig og ålreit kar i edru tilstand, men hvis du vet at du blir retard i fylla, kan det være en idé å ikke drikke!

Signerer den.

Utlogget d4931

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 138
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 138

  • Level 19 sofaslask
Sv: Fyllebråk
« #76 : 26. mai 2008, 21:11 »
er jeg den eneste som syns det er litt rart at det er disse æresfanatiske gutta som gjerne slåss ti mot en?

Neida. Men det hender seg de gjør det 1 mot 1, men da er det som regel mot søstra/kjerringa og et  aldri så lite syrebad eller ei go øks.

Utlogget Kengdal

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 237
  • Honnør: 220
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 237

Sv: Fyllebråk
« #77 : 26. mai 2008, 21:54 »
Jeg er så drittlei folk som oppfører seg som idioter i fylla og skylder på alkohol. Ja, det er godt mulig at du er en fornuftig og ålreit kar i edru tilstand, men hvis du vet at du blir retard i fylla, kan det være en idé å ikke drikke!
Truer words, have never been spoken
Passion trumps fucking everything!

Utlogget Deleted!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 031
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 031

Sv: Fyllebråk
« #78 : 26. mai 2008, 22:00 »
Jeg er så drittlei folk som oppfører seg som idioter i fylla og skylder på alkohol. Ja, det er godt mulig at du er en fornuftig og ålreit kar i edru tilstand, men hvis du vet at du blir retard i fylla, kan det være en idé å ikke drikke!

Helt enig!

Utlogget Fatamorgana

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 281
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 281

Sv: Fyllebråk
« #79 : 27. mai 2008, 01:59 »
Jeg er så drittlei folk som oppfører seg som idioter i fylla og skylder på alkohol. Ja, det er godt mulig at du er en fornuftig og ålreit kar i edru tilstand, men hvis du vet at du blir retard i fylla, kan det være en idé å ikke drikke!

Uansett om jeg hadde vært full eller ikke, så hadde jeg reagert negativt på å bli truet på juling og bedt om å dra til helvete, på grunnlag av at jeg spør om en røyk. Jeg har 1/10 dager på fylla hvor jeg møter idioter som provoserer meg. Jeg gidder ikke kaste bort de 9 andre dagene, hvor jeg og mine venner har det gøy , møter nye folk, finner på morsomme ting og bare nyter livet, bare fordi en idiot skal ødelegge en sjelden gang. Jeg blir en jævla idiot hvis jeg drikker sprit; ergo, jeg drikker ikke sprit. jeg drakk ikke sprit denne gangen heller. Jeg reagerer ikke som jeg ville gjort til vanlig, men kjenner jeg meg selv riktig så har jeg hatt en realtvit god grunn til å slå.

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Fyllebråk
« #80 : 27. mai 2008, 03:05 »
Uansett om jeg hadde vært full eller ikke, så hadde jeg reagert negativt på å bli truet på juling og bedt om å dra til helvete, på grunnlag av at jeg spør om en røyk.

Jeg er kanskje unormalt løsningsorientert av meg, men jeg ser ikke helt hvordan en slik situasjon blir bedre av at man eskalerer aggresjonsnivået. Hvor vanskelig er det egentlig å bare si "beklager, jeg vil ikke ha noe bråk"?

Jeg reagerer ikke som jeg ville gjort til vanlig, men kjenner jeg meg selv riktig så har jeg hatt en realtvit god grunn til å slå.

Med mindre vold er påkrevd, har man ingen god grunn til å bruke det.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Fyllebråk
« #81 : 27. mai 2008, 09:41 »
Jeg er kanskje unormalt løsningsorientert av meg, men jeg ser ikke helt hvordan en slik situasjon blir bedre av at man eskalerer aggresjonsnivået. Hvor vanskelig er det egentlig å bare si "beklager, jeg vil ikke ha noe bråk"?

Hvis situasjonen er slik han beskriver, så har han møtt en kar som er ute etter bråk - og en slik kommentar vil nok ikke akkurat hjelpe situasjonen.

Dønn seriøst: Jeg ville ikke funnet meg i å blitt trua jeg heller. Trusler er i 99% av tillfellene bare tomme ord fra hjernedøde apekatter, men ikke noe man trenger å finne seg i, i dagens "hevn" samfunn.

Uansett høres dette ut som en fyr som hadde godt av en smekk i trynet.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Apelars!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 372
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 305

  • Smil!
Sv: Fyllebråk
« #82 : 27. mai 2008, 09:58 »
Dønn seriøst: Jeg ville ikke funnet meg i å blitt trua jeg heller. Trusler er i 99% av tillfellene bare tomme ord fra hjernedøde apekatter, men ikke noe man trenger å finne seg i, i dagens "hevn" samfunn.
Hadde jeg hatt en krone for alle trussler jeg har mottat så hadde jeg sittet relativt godt i det nå. Om man skal plukke opp hansken vær gang noen slenger den i bakken så blir det mye bråk til slutt. Som du sier så er det tomme ord i de fleste tilfleller, så hvorfor bry seg så lenge det bare er verbalt?

Dagens "hevn" samfunn?
Fortsett i det sporet der lenge nok, så sitter du innenfor murene tilslutt.
Keep
It
Simple
Stupid!

If you would be a real seeker after truth, it is necessary that at least once in your life you doubt, as far as possible, all things.
—Rene Descartes


Vinglelogg

Lenja AK. Mosjonist.

bad-boy

  • Gjest
Sv: Fyllebråk
« #83 : 27. mai 2008, 10:03 »
Hadde jeg hatt en krone for alle trussler jeg har mottat så hadde jeg sittet relativt godt i det nå. Om man skal plukke opp hansken vær gang noen slenger den i bakken så blir det mye bråk til slutt. Som du sier så er det tomme ord i de fleste tilfleller, så hvorfor bry seg så lenge det bare er verbalt?

Dagens "hevn" samfunn?
Fortsett i det sporet der lenge nok, så sitter du innenfor murene tilslutt.


Det man ikke står for sier man ikke heller,full eller edru,om det er tomme ord bør man rekne med en klask om man kaller en annen noe uten grunn,det gjør vertfall jeg!!!

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Fyllebråk
« #84 : 27. mai 2008, 10:17 »
Hadde jeg hatt en krone for alle trussler jeg har mottat så hadde jeg sittet relativt godt i det nå. Om man skal plukke opp hansken vær gang noen slenger den i bakken så blir det mye bråk til slutt. Som du sier så er det tomme ord i de fleste tilfleller, så hvorfor bry seg så lenge det bare er verbalt?

Dagens "hevn" samfunn?
Fortsett i det sporet der lenge nok, så sitter du innenfor murene tilslutt.


Nå blir jeg merkelig nok sjeldent truet. Blir du truet ofte, er det nok du som bør gå litt inn i deg selv. Hvis noen kommer bort til meg på byen og sier de skal gi meg juling, tar jeg det som opptakten til en fight, og velger naturlig nok å angripe først - kontra å vente på slaget.

Som sagt, dette skjer ikke en gang i året engang, men forstår godt hvorfor trådstarter gjorde som han gjorde.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget grizzlysterk

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 958
  • Honnør: 526
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 958

Sv: Fyllebråk
« #85 : 27. mai 2008, 10:29 »
Hvis situasjonen er slik han beskriver, så har han møtt en kar som er ute etter bråk - og en slik kommentar vil nok ikke akkurat hjelpe situasjonen.

Dønn seriøst: Jeg ville ikke funnet meg i å blitt trua jeg heller. Trusler er i 99% av tillfellene bare tomme ord fra hjernedøde apekatter, men ikke noe man trenger å finne seg i, i dagens "hevn" samfunn.

Uansett høres dette ut som en fyr som hadde godt av en smekk i trynet.

Ikke trekk apekattene inn i dette! De har nok som det er! Stakkars små har ikke gjort noe galt og så blir de sammenlignet med psykotiske primater.

Vold er den inkompetentes siste løsning Grin

Utlogget Apelars!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 372
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 305

  • Smil!
Sv: Fyllebråk
« #86 : 27. mai 2008, 10:47 »
Nå blir jeg merkelig nok sjeldent truet. Blir du truet ofte, er det nok du som bør gå litt inn i deg selv.
Jobbsituasjon.
Keep
It
Simple
Stupid!

If you would be a real seeker after truth, it is necessary that at least once in your life you doubt, as far as possible, all things.
—Rene Descartes


Vinglelogg

Lenja AK. Mosjonist.

bad-boy

  • Gjest
Sv: Fyllebråk
« #87 : 27. mai 2008, 10:49 »
det mener du,ja om en idiot i fylla kaller meg en ting når jeg står fredlig i ro på gata uten en gang og se på han,må han vente seg en rett høyre så han ligger rett ut..nå snakker jeg stygge nedverdige ord som jeg ofte blir møtt med på byen ja!!!noen ganger lar jeg det gå,pga dama,andre ganger gjør jeg det ikke..hold kjeft om man ikke står for det man sier!!

Utlogget grizzlysterk

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 958
  • Honnør: 526
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 958

Sv: Fyllebråk
« #88 : 27. mai 2008, 11:14 »
Om noen kaller deg en idiot, betyr det da at du er en idiot?

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: Fyllebråk
« #89 : 27. mai 2008, 11:15 »
Rimelig dårlig vurderingsevne å gå bort til Raymond og slenge med leppa. Hehe.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!