Skrevet av Emne: Fyllebråk  (Lest 26511 ganger)

Utlogget grizzlysterk

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 958
  • Honnør: 526
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 958

Sv: Fyllebråk
« #90 : 27. mai 2008, 11:30 »
Det virker sånn. For min den var det ikke ment som et sleng med en eller to lepper. Jeg regner med at han ville svare "Nei" på spørsmålet mitt. Det er i alle fall det jeg var ute etter.

Poenget mitt er at det man sier ikke endrer tid og rom.

Utlogget Razor

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 333
  • Honnør: 133
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 333

Sv: Fyllebråk
« #91 : 27. mai 2008, 11:31 »
De som vil ha bråk på byn får det, og i de slåsskampene jeg har sett så virker det som om bråkmakeren klarer å finne hverandre hver gang.
Resten av oss, det vil si de som klarer å le av frekke/dumme kommentarer og gå videre, havner stort sett aldri i bråk på byn. De som ikke er i stand til dette, bør kanskje vurdere å legge alkoholen på hylla inntill videre.

Utlogget Apelars!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 372
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 305

  • Smil!
Sv: Fyllebråk
« #92 : 27. mai 2008, 11:56 »
De som vil ha bråk på byn får det, og i de slåsskampene jeg har sett så virker det som om bråkmakeren klarer å finne hverandre hver gang.
Resten av oss, det vil si de som klarer å le av frekke/dumme kommentarer og gå videre, havner stort sett aldri i bråk på byn. De som ikke er i stand til dette, bør kanskje vurdere å legge alkoholen på hylla inntill videre.

Bingo.
Jeg slutter aldri å bli overasket over hvor mange det er som er ute etter bråk når de går ut på byen. De ødelegger for så utrolig mange andre som er ute for å ha det gøy.

Keep
It
Simple
Stupid!

If you would be a real seeker after truth, it is necessary that at least once in your life you doubt, as far as possible, all things.
—Rene Descartes


Vinglelogg

Lenja AK. Mosjonist.

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: Fyllebråk
« #93 : 27. mai 2008, 11:58 »
Fyllebråk er gay. Sånn er det med den saken. Smiley
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: Fyllebråk
« #94 : 27. mai 2008, 12:12 »
Det virker sånn. For min den var det ikke ment som et sleng med en eller to lepper. Jeg regner med at han ville svare "Nei" på spørsmålet mitt. Det er i alle fall det jeg var ute etter.

Poenget mitt er at det man sier ikke endrer tid og rom.


Nå siktet jeg ikke til deg, da, men heller tullingene ute på byen.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Fyllebråk
« #95 : 27. mai 2008, 12:28 »
Jobbsituasjon.

Ja, men da endrer det jo saken. Jobber man som f.eks. dørvakt må man nok regne med å tåle mer drittslenging. ( mener nå jeg )
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Apelars!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 372
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 305

  • Smil!
Sv: Fyllebråk
« #96 : 27. mai 2008, 13:06 »
Ja, men da endrer det jo saken. Jobber man som f.eks. dørvakt må man nok regne med å tåle mer drittslenging. ( mener nå jeg )

Jobbet i døra før, men orker ikke det lenger. Hovedgrunnen er kolleger som ikke kan la være å lage bråk ut av krangler som vi diskuterer her. 200kr timen er allt for lite om jeg må slåss hver kveld.
Jeg jobber fortsatt litt innen psykiatrien, og også der hagler truslene tett ibalndt.

Poenget er att ord er bare ord. Man MÅ ikke plukke opp hansken hele tiden.
Det er barneskolementalitet, og det hører ikke hjemme blandt voksne mennesker som er ute for å ha det koselig.

Keep
It
Simple
Stupid!

If you would be a real seeker after truth, it is necessary that at least once in your life you doubt, as far as possible, all things.
—Rene Descartes


Vinglelogg

Lenja AK. Mosjonist.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Fyllebråk
« #97 : 27. mai 2008, 13:10 »
Når ble flatfyll "koselig"..? Tongue
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Fyllebråk
« #98 : 27. mai 2008, 13:19 »
Hvis situasjonen er slik han beskriver, så har han møtt en kar som er ute etter bråk - og en slik kommentar vil nok ikke akkurat hjelpe situasjonen.

Det der høres bare ut som en unnskyldning for ikke å prøve å unngå konfrontasjoner. Det finnes utrolig mange måter å deeskalere en situasjon verbalt på, og jeg vil påstå at jeg har snakket folk til fornuft i langt verre tilfeller enn det som beskrives her.

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Fyllebråk
« #99 : 27. mai 2008, 13:30 »
det mener du,ja om en idiot i fylla kaller meg en ting når jeg står fredlig i ro på gata uten en gang og se på han,må han vente seg en rett høyre så han ligger rett ut..nå snakker jeg stygge nedverdige ord som jeg ofte blir møtt med på byen ja!!!noen ganger lar jeg det gå,pga dama,andre ganger gjør jeg det ikke..hold kjeft om man ikke står for det man sier!!

Har du hørt uttrykket "sticks and stones", kjære Raymond?

Utlogget Fatamorgana

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 281
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 281

Sv: Fyllebråk
« #100 : 27. mai 2008, 13:40 »
Jeg er kanskje unormalt løsningsorientert av meg, men jeg ser ikke helt hvordan en slik situasjon blir bedre av at man eskalerer aggresjonsnivået. Hvor vanskelig er det egentlig å bare si "beklager, jeg vil ikke ha noe bråk"?

Med mindre vold er påkrevd, har man ingen god grunn til å bruke det.

Jeg skulle gjerne vært kald og rolig til alle tider, men slik er jeg desverre ikke. Jeg liker ikke å være en aggressiv person. Jeg hater folk som lager bråk. Jeg blir bare veldig lett provosert av de som gjør det, og har en tendens til å bli innblandet. Nå får jeg sikkert 20 kommentarer om at det er akkurat det samme å lage bråk, og bli innblandet i det. Feil. Jeg har aldri laget bråk selv, men "stoltheten" min nekter å ta imot dritt uten grunn.

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Fyllebråk
« #101 : 27. mai 2008, 13:40 »
Har du hørt uttrykket "sticks and stones", kjære Raymond?

Må si meg 100% enig med godeste Shem her gitt. I det øyeblikket ord skader deg eller irriterer deg så grenseløst at du må handle på andres premisser, er det du som er svak.
Hvis du lever livet slik er du alltid fanget av andres vurdering av deg selv.

Hvis du er trygg på den du er, glad i livet ditt og din livssituasjon så kan du være fri for andres dumme atferd og vurdering av deg. Det er deilig det.

Trist nok så vil de det gjelder i denne tråden med stor sannsynlighet ikke forstå hva jeg mener heller.

Utlogget Fatamorgana

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 281
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 281

Sv: Fyllebråk
« #102 : 27. mai 2008, 13:54 »
Må si meg 100% enig med godeste Shem her gitt. I det øyeblikket ord skader deg eller irriterer deg så grenseløst at du må handle på andres premisser, er det du som er svak.
Hvis du lever livet slik er du alltid fanget av andres vurdering av deg selv.

Hvis du er trygg på den du er, glad i livet ditt og din livssituasjon så kan du være fri for andres dumme atferd og vurdering av deg. Det er deilig det.

Trist nok så vil de det gjelder i denne tråden med stor sannsynlighet ikke forstå hva jeg mener heller.

Jeg forstår faktisk akkurat hva du mener. Jeg har snakket ut om aggresjonen min med diverse mennesker, og etter det jeg har hørt fra dem så er jeg en rasjonell person. Jeg prøver altså å bli kvitt aggresjonen, og dette har gått helt fint, med unntak av uoppfordrede trusler eller drittslenging. Før kunne jeg blitt forbanna over at folk ville stemme andre partier enn meg (Vet jeg ikke kan stemme enda, men i prinsippet). At de i det hele tatt hadde andre meninger. Helt bak mål. Hvis du hadde snakket med noen jeg gikk med tidlig på f. eks. ungdomskolen, og ammenlignet med hvordan jeg er nå, vill edu opplevd at jeg er en rolig person. Det er bare personangrepene som står i veien. I mange tilfeller tenker jeg over hvor idiotisk vedkommende er, og bare glemmer det, men det skjer da altså iblant at jeg ikke gidder å la det passere. 
Andre menneskers vurdering av meg er en ting. Trusler er en annen ting.

Scenario 1:

- Kunne jeg bomma en røyk av deg eller?
- Nei, du din apekatt. Jeg er tom.
- håhå, ok!

Scenario 2:

- Kunne jeg bomma en røyk av deg eller?
- Hold kjeft og dra deg langt unna!
- hæ?
- "Hører du dårlig? Dra deg unna! Skal du ha bank?"

Begge utfall er latterlige når jeg blir provosert, I know.

Utlogget toxic

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 665
  • Honnør: 122
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 665

Sv: Fyllebråk
« #103 : 27. mai 2008, 13:55 »
Spør du meg er det en mellomting. Alle må kunne tåle at en eller annen full idiot slenger med leppa. Man må også tåle at noen kikker "stygt" på deg eller dulter borti deg på dansegulvet. Beste måten å løse et "stygt blikk" på, er å smile eller ta opp hånden og hilse. Da smiler plutselig den andre personen tilbake, og ergo har man muligheter for å møte en ny venn ;-)

Det går dog en grense for hva man skal finne seg i. Hvor den grensa går, er forskjellig - men om man stadig kommer i bråk/slosskamper, så kan man jo spørre seg selv hvorvidt den grensa er litt lav :-)

Utlogget grizzlysterk

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 958
  • Honnør: 526
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 958

Sv: Fyllebråk
« #104 : 27. mai 2008, 13:55 »
Må si meg 100% enig med godeste Shem her gitt. I det øyeblikket ord skader deg eller irriterer deg så grenseløst at du må handle på andres premisser, er det du som er svak.
Hvis du lever livet slik er du alltid fanget av andres vurdering av deg selv.

Hvis du er trygg på den du er, glad i livet ditt og din livssituasjon så kan du være fri for andres dumme atferd og vurdering av deg. Det er deilig det.

Trist nok så vil de det gjelder i denne tråden med stor sannsynlighet ikke forstå hva jeg mener heller.


Ja det er synd.

En guru i LA gikk for å være umulig å fornerme. Folk kom langveis fra for å teste ut vilje styrken hans. En dag kom det en mann som brukte flere timer på å si de mest forferdelige tingene om han og det som verre er. Så spurte mannen endelig guruen "Hvorfor tar du deg ikke nær?" Guruen svarte "Hvis du gir en mann en gave og han nekter å ta den imot, hvem er det da som eier gaven?"

Husker ikke helt hvor jeg har dette ifra, men skulle det bli for ille får dere tenke på at det ikke er du som nødvendigvis har problemet om du blir kalt litt av hvert.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!