Skrevet av Emne: Fyllebråk  (Lest 26577 ganger)

Utlogget Erve

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 143

Sv: Fyllebråk
« #165 : 30. mai 2008, 00:31 »
Årets historie: En gjeng gutter 10 stk ++ hadde med seg pistol og samuraisverd for å "ta" en jente som gikk i 8 klasse. Hun hadde visstnok sagt noe drit om en av de. Og ja de var innvandrere. Patetisk og avskyelig. Heldigvis arresterte politiet de det gjaldt.

Utlogget muskelapen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 420
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 420

Sv: Fyllebråk
« #166 : 30. mai 2008, 07:14 »
Årets historie: En gjeng gutter 10 stk ++ hadde med seg pistol og samuraisverd for å "ta" en jente som gikk i 8 klasse. Hun hadde visstnok sagt noe drit om en av de. Og ja de var innvandrere. Patetisk og avskyelig. Heldigvis arresterte politiet de det gjaldt.


Haha her har vi pakkisers tankegang i et nøtteskall. Har hørt om lignende tilfeller før. Var 5 drittunger her hvor jeg bor, (utlendinger) som plutselig bestemte seg for å banke opp avisbudet. Disse 5 var 13-14. Fin fine greier...

Utlogget AjaxX

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 676
  • Honnør: 137
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 676

Sv: Fyllebråk
« #167 : 30. mai 2008, 08:34 »
Haha her har vi pakkisers tankegang i et nøtteskall. Har hørt om lignende tilfeller før. Var 5 drittunger her hvor jeg bor, (utlendinger) som plutselig bestemte seg for å banke opp avisbudet. Disse 5 var 13-14. Fin fine greier...

Årets historie: En gjeng gutter 10 stk ++ hadde med seg pistol og samuraisverd for å "ta" en jente som gikk i 8 klasse. Hun hadde visstnok sagt noe drit om en av de. Og ja de var innvandrere. Patetisk og avskyelig. Heldigvis arresterte politiet de det gjaldt.

Resultatet av ekstrem kjedsomhet?
Trenigs/bilde logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58975.0

Løft:
ML 1x180kg RAW
BP 3x130kg
KB 1x182,5kg Belte

It burns it rips it hurts, they make you bleed your turn
The chance of a lifetime, how does it feel to be alive?

Your greatest glory is not in never falling, but in rising every time you fall.

Utlogget toxic

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 665
  • Honnør: 122
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 665

Sv: Fyllebråk
« #168 : 30. mai 2008, 16:08 »


Haha her har vi pakkisers tankegang i et nøtteskall. Har hørt om lignende tilfeller før. Var 5 drittunger her hvor jeg bor, (utlendinger) som plutselig bestemte seg for å banke opp avisbudet. Disse 5 var 13-14. Fin fine greier...

Jeg synes synd på deg som har et så negativt syn på det du kaller "pakkiser". Helt klart at det er et problem med kriminelle "gjenger" som har utenlandsk opprinnelse, men dette er bare en brøkdel av "pakkisene" som finnes i Norge. Skulle Nordmenn blitt generalisert som idioter basert på at en brøkdel av våre norske "brødre" var nynazister på nittitallet?

Det finnes flere utlendinger enn de du ser henge på utsiden av Arkaden. Majoriteten av utlendinger er hardt-arbeidende, ærlige mennesker - som sine norske brødre og søstre. La nå utskudd være utskudd; Nordmenn eller "pakkiser".

Dårlige mennesker, kaller jeg de.

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Fyllebråk
« #169 : 30. mai 2008, 16:09 »
Hjelper lissom ikke arrestere de heller.

1. Det er bare stas og man drar ekstra damer.
2. Det er som regel han med mest erfaring som er lederen i en gjeng, og det er som regel han med mest prikker på rullebladet.
3. Rettssystemet i norge er ikke så heftig at de som regel blir dømt, nødvendig ikke må sitte i fengsel.

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Fyllebråk
« #170 : 30. mai 2008, 16:10 »
Jeg synes synd på deg som har et så negativt syn på det du kaller "pakkiser". Helt klart at det er et problem med kriminelle "gjenger" som har utenlandsk opprinnelse, men dette er bare en brøkdel av "pakkisene" som finnes i Norge. Skulle Nordmenn blitt generalisert som idioter basert på at en brøkdel av våre norske "brødre" var nynazister på nittitallet?

Det finnes flere utlendinger enn de du ser henge på utsiden av Arkaden. Majoriteten av utlendinger er hardt-arbeidende, ærlige mennesker - som sine norske brødre og søstre. La nå utskudd være utskudd; Nordmenn eller "pakkiser".

Dårlige mennesker, kaller jeg de.

Det der er utopi. Skulle ønske det var slik, men realitet er dessverre annerledes.

Utlogget buildern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 168
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 168

  • No pain, no gain
Sv: Fyllebråk
« #171 : 30. mai 2008, 16:16 »
Det der er utopi. Skulle ønske det var slik, men realitet er dessverre annerledes.
Da har du et forvridd syn på realiteten..

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Fyllebråk
« #172 : 30. mai 2008, 16:17 »
Hjelper lissom ikke arrestere de heller.

1. Det er bare stas og man drar ekstra damer.
2. Det er som regel han med mest erfaring som er lederen i en gjeng, og det er som regel han med mest prikker på rullebladet.
3. Rettssystemet i norge er ikke så heftig at de som regel blir dømt, nødvendig ikke må sitte i fengsel.

1: Nja, dte kommer veldig ann på.
2: Prikker får man for forseelser. De fleste som har vært ute en vinternatt med lovens håndhevere bak seg i hundreoghelvete har mer enn prikker. 8 siders avhandling foreksempel!
3: Det er faktisk en hel del som må sone, som kanskje ikke burde ha gjort det. Kriminalitetsskole og kjempested for å skaffe seg kontakter. Kanskje like greit å holde mange unna. Her har jeg mange hisorier om kamerater, tidligere kamerater og bekjente som har vært noenlunde før de kom inn, og et helvete etter de kom ut igjen.
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget toxic

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 665
  • Honnør: 122
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 665

Sv: Fyllebråk
« #173 : 30. mai 2008, 16:19 »
Det der er utopi. Skulle ønske det var slik, men realitet er dessverre annerledes.

Hvilken realitet? Din? Jeg er født og oppvokst på østlandet der de fleste innvandrere bor. Jeg har hatt like mange positive erfaringer med innvandrere som med andre nordmenn - og likeledes i forhold til negative erfaringer. Drittsekker har jeg møtt uavhengig kulturell tilhørighet eller farge på huden.

HVorfor har vi et så forskjellig inntrykk? Kan det ha noe med din innstilling til innvandrere? Har du opplevd rasisme fra utlendinger? Hvor er du oppvokst?

Utlogget muskelapen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 420
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 420

Sv: Fyllebråk
« #174 : 30. mai 2008, 16:26 »
Jeg synes synd på deg som har et så negativt syn på det du kaller "pakkiser". Helt klart at det er et problem med kriminelle "gjenger" som har utenlandsk opprinnelse, men dette er bare en brøkdel av "pakkisene" som finnes i Norge. Skulle Nordmenn blitt generalisert som idioter basert på at en brøkdel av våre norske "brødre" var nynazister på nittitallet?

Det finnes flere utlendinger enn de du ser henge på utsiden av Arkaden. Majoriteten av utlendinger er hardt-arbeidende, ærlige mennesker - som sine norske brødre og søstre. La nå utskudd være utskudd; Nordmenn eller "pakkiser".

Dårlige mennesker, kaller jeg de.



Som jeg har nevt tidligere har jeg masse utenlandske venner. Men som soane sier. Det er bare piss å komme med åhh jeg er så politisk korrekt taler. Vær så snill å slutt med sånne. Blir like kvalm hver gang jeg hører det. Det som er fakta hvis du ser på statestikker så sitter det mye fler  personer med utenlandsk opprinnelse i fengsel en det gjør etniske nordmenn. Leste for litt side i budstikka at statestikken på Norske vs utenlandske når det gjelder arrestasjoner, bråk, i det hele tatt negativ kontakt med politet så er vi en 30/70%. Er altså 70% av det drittet som skjer i Asker og Bærum står utlendinger for.

Utlogget toxic

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 665
  • Honnør: 122
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 665

Sv: Fyllebråk
« #175 : 30. mai 2008, 16:44 »



Som jeg har nevt tidligere har jeg masse utenlandske venner. Men som soane sier. Det er bare piss å komme med åhh jeg er så politisk korrekt taler. Vær så snill å slutt med sånne. Blir like kvalm hver gang jeg hører det. Det som er fakta hvis du ser på statestikker så sitter det mye fler  personer med utenlandsk opprinnelse i fengsel en det gjør etniske nordmenn. Leste for litt side i budstikka at statestikken på Norske vs utenlandske når det gjelder arrestasjoner, bråk, i det hele tatt negativ kontakt med politet så er vi en 30/70%. Er altså 70% av det drittet som skjer i Asker og Bærum står utlendinger for.

Kilde?


Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Fyllebråk
« #176 : 30. mai 2008, 17:19 »
Hvilken realitet? Din? Jeg er født og oppvokst på østlandet der de fleste innvandrere bor. Jeg har hatt like mange positive erfaringer med innvandrere som med andre nordmenn - og likeledes i forhold til negative erfaringer. Drittsekker har jeg møtt uavhengig kulturell tilhørighet eller farge på huden.

HVorfor har vi et så forskjellig inntrykk? Kan det ha noe med din innstilling til innvandrere? Har du opplevd rasisme fra utlendinger? Hvor er du oppvokst?

Oppvokst, jeg har hatt mange positive opplevelser med innvandrere, mest negative. Dessverre.

De jeg har positive opplevelser kan også si det samme. De skiller heller ikke mellom hudfarge. Det gjør ikke jeg heller. Jeg bedømmer ikke folk utfra første inntrykk. Men hva de gjør etc.

Jeg jobber sammen med innvandrere, og jeg mye med ungdomsgjenger nesten hver dag. Det vil også si innvandrergjenger.

Den siden jeg ser er den rett fra gata. The real deal vil jeg tørre å påstå det.

Nå snakker vi selvfølgelig om ungdomsgjenger. De som kommer hit til norge for å jobbe vil jeg bare ha flere av. Så min instilling til innvandrere er det ikke noe galt med.


Utlogget ouch

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 608
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 608

  • What i lack in skill i make upp fore in will
Sv: Fyllebråk
« #177 : 30. mai 2008, 17:46 »
Oppvokst, jeg har hatt mange positive opplevelser med innvandrere, mest negative. Dessverre.

De jeg har positive opplevelser kan også si det samme. De skiller heller ikke mellom hudfarge. Det gjør ikke jeg heller. Jeg bedømmer ikke folk utfra første inntrykk. Men hva de gjør etc.

Jeg jobber sammen med innvandrere, og jeg mye med ungdomsgjenger nesten hver dag. Det vil også si innvandrergjenger.

Den siden jeg ser er den rett fra gata. The real deal vil jeg tørre å påstå det.

Nå snakker vi selvfølgelig om ungdomsgjenger. De som kommer hit til norge for å jobbe vil jeg bare ha flere av. Så min instilling til innvandrere er det ikke noe galt med.



mja kommer litt ann på hvor arbeiderne kommer fra, er ikke så ofte det står "overfalt av polakk" på forsiden av vg.

det at vi trenger folk til å arbeide har du helt rett i, men de som ikke klarer å oppføre seg bør vi sende hjem på katapult.

he said he was god, i said lord your in the wrong place tonight

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Fyllebråk
« #178 : 30. mai 2008, 17:57 »
det med usa er oppskrytt strengt tror jeg,mange som jeg kjenner reiser dit hvert år,og di har mere en en ørefik på rullebladet Smiley

har bare leste side 1 her, så mulig det er blitt besvart men jeg å har litt sånt på rullebladet og jeg har reist til usa flere ganger, er kun narko dom du ikke kommer inn i landet med..

eller så kan det være jævlig strengt spørs hvem som er på jobb..

ene gangen jeg skulle dit, blei jeg pekt ut av alle folka som kom ut av flyet, å politiet begynte med en gang å spørre meg om steroider.. hevdet også at jeg hadde det med meg og fikk beskjed om at hvis de fant no i kofferten havna jeg rett i fengsel..

og ikke nok med det, men så begynte han å spørre meg om rullebladet, å spurte hva galt jeg hadde gjort og om det var innblandet våpen, ball tre osv,.. var ikke mye moro å stå der å forklare alt sånt i minste detalj på engelsk når jeg ikke er helt rå på det,hehe..

å veit jo heller ikke helt hva dem kan klare å finne ut hvis de absolut vil, så turte bare å fortelle sannheten..hehe

men jeg har også kommet inn i landet uten ett spørsmål å så det er ikke no problem teoretisk sett Smiley

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Fyllebråk
« #179 : 30. mai 2008, 18:08 »
Kommer vel inn uansett sålenge man ikke skal være der i mer enn to uker. Uansett om man er dømt for narko, ran eller drap. Såvidt jeg har blitt fortalt.
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!