Skrevet av Emne: Fyllebråk  (Lest 26503 ganger)

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Fyllebråk
« #180 : 30. mai 2008, 18:15 »
Kommer vel inn uansett sålenge man ikke skal være der i mer enn to uker. Uansett om man er dømt for narko, ran eller drap. Såvidt jeg har blitt fortalt.

Det er nok feil.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Fyllebråk
« #181 : 30. mai 2008, 18:21 »
Det er nok feil.

Jeg vet som sagt ikke, men den som fortalte meg dette er en konsulent i kriminalomsorgen, som sa at det skulle gå bra for med å dra til USA med 2 av de 3 overnevnte lovbruddene på rullebladet. det var visst flere som hadde fått til det, sålenge det var for mindre  enn 2 uker. 
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Fyllebråk
« #182 : 30. mai 2008, 18:23 »
Kommer vel inn uansett sålenge man ikke skal være der i mer enn to uker. Uansett om man er dømt for narko, ran eller drap. Såvidt jeg har blitt fortalt.

det er feil!!!!
det med narko er veldig strengt hvertfall.. faren til en kamerat fikk jævlig pes å det var 20 år etter han blei dømt for no narko greier,..

å når du stempel i passet så får du oppholds tilltelse i 3 mnd.. Smiley

bad-boy

  • Gjest
Sv: Fyllebråk
« #183 : 30. mai 2008, 18:25 »
er en kjent kroppsbygger som jeg vet,når han reiser till usa så kommer han inn vet jeg,han fyller ut at han ikke er straffet på disse arkene og går rett igjenom sier han..men vet ikke jeg hvor strengt det er der :)aldri vært der så:)

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Fyllebråk
« #184 : 30. mai 2008, 18:27 »
er en kjent kroppsbygger som jeg vet,når han reiser till usa så kommer han inn vet jeg,han fyller ut at han ikke er straffet på disse arkene og går rett igjenom sier han..men vet ikke jeg hvor strengt det er der :)aldri vært der så:)

hehe, går helt sikkert bra så lenge en ikke blir tatt ut som en stikkprøve som jeg blei, å måtte nærmest ut med hele livs historien Smiley

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Fyllebråk
« #185 : 30. mai 2008, 18:31 »
En HA kar jeg snakker med for et par år siden hadde vært flere ganger i USA , å han er dømt for værre enn meg. Han var vel ikke dømt for narko riktignok, så mulig det er det de er helt strikse på.

Men men skal prøve uansett når den tid kommer, først skal jeg til Hellas i år der har jeg ingen problemer med å komme inn  Grin Værre å komme ut av landet, er no galt der ass  Tongue
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget Fatamorgana

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 281
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 281

Sv: Fyllebråk
« #186 : 30. mai 2008, 21:50 »
har bare leste side 1 her, så mulig det er blitt besvart men jeg å har litt sånt på rullebladet og jeg har reist til usa flere ganger, er kun narko dom du ikke kommer inn i landet med..

eller så kan det være jævlig strengt spørs hvem som er på jobb..

ene gangen jeg skulle dit, blei jeg pekt ut av alle folka som kom ut av flyet, å politiet begynte med en gang å spørre meg om steroider.. hevdet også at jeg hadde det med meg og fikk beskjed om at hvis de fant no i kofferten havna jeg rett i fengsel..

og ikke nok med det, men så begynte han å spørre meg om rullebladet, å spurte hva galt jeg hadde gjort og om det var innblandet våpen, ball tre osv,.. var ikke mye moro å stå der å forklare alt sånt i minste detalj på engelsk når jeg ikke er helt rå på det,hehe..

å veit jo heller ikke helt hva dem kan klare å finne ut hvis de absolut vil, så turte bare å fortelle sannheten..hehe

men jeg har også kommet inn i landet uten ett spørsmål å så det er ikke no problem teoretisk sett Smiley

Det er bra Smiley

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Fyllebråk
« #187 : 30. mai 2008, 21:51 »
Nå er sikkerhetssjekkene ved reise til USA blitt skjerpet betraktelig de siste par årene, og i det hele tatt etter 9/11, så "har vært i USA" trenger ikke nødvendigvis bety så mye hvis det ikke var relativt nylig. Ved scanning av elektronisk pass vil det aller meste uansett komme for en dag, så jeg tviler på at noen slipper unna med noe som egentlig skulle ha vært diskvalifiserende grunnlag for innreise.

Når det er sagt, må jeg si at sikkerheten i Canada er langt drøyere enn i USA, utrolig nok.

Utlogget Fatamorgana

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 281
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 281

Sv: Fyllebråk
« #188 : 30. mai 2008, 21:53 »
Det er da ikke noe å klage på? Synes ikke akkurat det var veldig strengt. Kanskje du klarer å besinne deg litt mer i fremtiden?

Heisann. Boten på 3500 er fullstendig overkommelig, bare rullebladet jeg er bekymra for. Forsvaret neste år serru. Er vel ikke særlig staselig å ha vold på rullebladet i noen sammenheng.

Utlogget toxic

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 665
  • Honnør: 122
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 665

Sv: Fyllebråk
« #189 : 31. mai 2008, 13:53 »
Såvidt jeg forstår så er det forskjell på å bli bøtelagt og bli ilagt et forenklet forelegg. Blir du bøtelagt så skal du ha vært inne i straffesystemet (en av de fire rettene), mens et forelegg går utenfor dette. Tror et forelegg på rullebladet ikke har så mye å si, men skal ikke si noe sikkert...

Utlogget Erve

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 143

Sv: Fyllebråk
« #190 : 02. juni 2008, 13:38 »
Kilde?



Sto i en politirapport

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Fyllebråk
« #191 : 02. juni 2008, 14:11 »
Heisann. Boten på 3500 er fullstendig overkommelig, bare rullebladet jeg er bekymra for. Forsvaret neste år serru. Er vel ikke særlig staselig å ha vold på rullebladet i noen sammenheng.

Du skulle sett rullebladet mitt når jeg ble innrullert i de militære styrker.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget toxic

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 665
  • Honnør: 122
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 665

Sv: Fyllebråk
« #192 : 02. juni 2008, 14:17 »
Sto i en politirapport

Har du ingen kilde å komme med, så tar jeg heller ikke argumentet ditt seriøst.

Og hvis du baserer dine fakta på en "politirapport" som på ingen måter er en dekkende kilde for å forklare et slikt komplekst problem, samt stå til de vitenskapelige standarder som kreves for slik type forskning, så sier det kanskje mer om dine fordommer kontra virkeligheten.

Utlogget Erve

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 143

Sv: Fyllebråk
« #193 : 02. juni 2008, 14:44 »
Ehm ikke jeg som sa de greiene. Men uansett så ble det diskutert her på treningsforum. Og vil du være så snill å følge med? Ettersom du visst nok vet noe om jeg har fordommer eller ei uten at jeg har deltatt i denne diskusjonen. Jeg bare sa hvor tallene hans sto, men jeg husker ikke hvor det ble utgitt.

Utlogget toxic

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 665
  • Honnør: 122
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 665

Sv: Fyllebråk
« #194 : 02. juni 2008, 14:48 »
Ehm ikke jeg som sa de greiene. Men uansett så ble det diskutert her på treningsforum. Og vil du være så snill å følge med? Ettersom du visst nok vet noe om jeg har fordommer eller ei uten at jeg har deltatt i denne diskusjonen. Jeg bare sa hvor tallene hans sto, men jeg husker ikke hvor det ble utgitt.

Beklager om jeg tok feil person: Trodde du og han som jeg diskuterte med var en og samme :-)

Jeg får visst følge bedre med...:-/

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!