Skrevet av Emne: Hva jeg nettopp hørte på radioen...  (Lest 9582 ganger)

bad-boy

  • Gjest
Sv: Hva jeg nettopp hørte på radioen...
« #30 : 29. mai 2008, 23:01 »
Nei, det har de ikke.Nei, for det er vel ikke et alvorlig problem at folk dør i trafikken....
Det kan vel strengt tatt ikke politiet gjøre noe med. Du vet at det ikke er politiet som lager lovene her i landet?
Er det politiet som er apekattene, eller er det bare et rasistisk uttrykk du bruker mot innvandrere? Hvilken ansvarsfraskrivelse? Hvem myrder og mishandler folk hver dag?



Om du ikke har fått med deg at 98prosent av alle anmeldeser till spesial enheten er henlagt,der er det flere drap i året,bland annet en gutt unge på 17 år som ble kveld till døde pga han ba polti mannen holde kjeft..maken till makt misbruk..politiet er norges største mafia,di eveluerer ikke engang i den arbeids verden,bare beskytter hverandre!!!Få opp øynene din du mr.perfect Wink

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Hva jeg nettopp hørte på radioen...
« #31 : 29. mai 2008, 23:28 »
Føler det er bare hissigpropper som Raymond, og andre kanskje ikke helt a4 som har "problemer med mafiapurken", mens folk som stort sett oppfører seg greit ikke skriker om det samme?






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: Hva jeg nettopp hørte på radioen...
« #32 : 29. mai 2008, 23:37 »
Føler det er bare hissipropper som Raymond, og andre kanskje ikke helt a4 som har "problemer med mafiapurken", mens folk som stort sett oppfører seg greit ikke skriker om det samme?
Honnør! Merkelig sammenheng det der gitt.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget BroadRipple

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: Hva jeg nettopp hørte på radioen...
« #33 : 29. mai 2008, 23:45 »
;P

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Hva jeg nettopp hørte på radioen...
« #34 : 29. mai 2008, 23:53 »

POLITIET HAR FAEN MEG TID TILL OG KJØRE RUNDT TILL ALLE NARKOMANE SOM RINGER 24/7..NÅR DI HAT5 TID TILL OG STÅ OG SKYTE LASER PÅ ÆRLIGE FOLK SOM KOMMER HJEM FRA ARBEID ELLER OG TA STAKKAR SMÅ GUTTER SOM HAR TRIMMA LITT MOPEDEN SIN,OG SITTE OG FÅ FILLE SAKER I RETTEN SOM ADLRI SKULLE VÆRT DER....JO FAEN POLITIET MÅ BEGYNNE OG GJØRE DET DI SKAL DISSE APEKATTENE OG SLUTTE MED ANSVARFRASKRIVELSE OG MYRDE FOLK OG MISHANDLE FOLK HVER DAG!!!!

Morsomt at du beskriver den utøvende myndighet som idioter, med bakgrunn i de regler og hjemler du beskriver som tilbakestående. Videre finner jeg det interessant at du senere virker som du har svaret på hva politiet _egentlig_ skal bedrive arbeidsdagen sin med; noe annet enn å bedrive arbeid basert på de lover vi har i Norge?

Mulig du bør kritisere de som fremmer lovforslag Raymond, MEN DA MÅ DU SKRU AV CAPS LOCK FØRST!

Grin
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Hva jeg nettopp hørte på radioen...
« #35 : 30. mai 2008, 08:16 »
Føler det er bare hissigpropper som Raymond, og andre kanskje ikke helt a4 som har "problemer med mafiapurken", mens folk som stort sett oppfører seg greit ikke skriker om det samme?
Det var ett jævlig godt poeng.... 
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: Hva jeg nettopp hørte på radioen...
« #36 : 30. mai 2008, 08:36 »
Merkelig at det også er bare de som ikke har fått en jævla fartsbot engang som alltid skal forsvare politiet,det er nå engang slik at har man IKKE gjort seg noen erfaringer basert på annet enn bibelstudier og smisk med autoriteter generelt så har man et særdeles dårlig grunnlag for å uttale seg om hvordan enkelte politifolk faktisk oppfører seg,eksempelet Raymond viser til om 17 åringen som blei kvalt er reelt og hva om det hadde vært fex broren din eller kompisen din eller liknende...Litt annen tone på pipa da tenker jeg, saken mot politimannen ble foresten hennlagt hvis noen lurte.....

Utlogget Suzuki- babe

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 40

Sv: Hva jeg nettopp hørte på radioen...
« #37 : 30. mai 2008, 09:17 »


Jeg er 18år. Får ingenting hjemme anent en mat og husly. Har deltidsjobb så jeg har penger til det jeg behøver. Jeg får ikke noe penger noen steder, jeg er ikke rik, jeg har ikke foreldre med god råd, og jeg betaler alt som inkluderer meg selv. Hvorfor skal jeg da bruke en skoledag (altså min utdannelse) på og hjelpe kirkes nødhjelp? Kirkens nødhjelp er den siste organisasjonen jeg neon gang hadde gitt penger til. Pluss at ingen skal komme og si hva jeg skal gjøre og ikke gjøre med mine egene penger som jeg tjener. Når folk driver å sier: tenk på barna i afrika! Så tenker jeg: JEG DRITER I BARNA I AFRIKA! Jeg tenker og bryr meg kunn om de rundt meg, de jeg er glad i, venenne mine, og familie. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva andre personer gjør eller hvordan de har det. Grei deg sjel, og ta ansvar for ditt eget liv og framtid.

Samtidig hadde det aldri falt meg inn å klage og syte for det 99% av de "politsk korrekte" personene syter over. Jeg er ikke det minste bitter for at jeg ikke har rike foreldre, vinner i lotto, etc etc. Ingenting kommer gratis og det er ikke noe vits å sette seg ned å sutre over ting man er misfornøyd med. Enten så gjør du noe med det eller så holder du kjeft.

Og det du prater om med psykiske problemer. Er bare forbanna tull. Har uttalige kompiser som har/tar alt mulig rart og fungerer helt greit. Har også noen som har blitt helt gærninger av det. Dette er personer som har det helt fint og ikke har noe å klage over. Og selv om du har hatt det kjipt så er det fortsatt ikke noe god grunn. Er man disponibel for psykiske forstyrrelser så kan dop forsterke det og tvinge det frem. Eller du kan utvikle psyiske lidelser av dop. Men det at de er nesten bare folk med psykiske forstyrrelser som begynner med dop er så langt ut på jordet du kommmer.

Har 2 kompiser. Den enes far døde når han var 13 av kreft. Mens den andre døde av selvmord når kompisen min var rundt 6-7år. Har de hatt det kjipt? Ja. Har de manglet en grunnleggende støtte i livet? ja. Har de sørget og ønsket for alt i livet at de hadde faren sin fortsatt? Ja. Har de sutra over det? Nei. Har de tatt dop eller uttagert på andre dumme eller ulovlig måter? Nei. De har takla det og kommet over det og går en fin fremtid i møte.

På en annen hånd kjenner jeg en som mista faren sin når han var 13år. Han begynte med en gang å synes synd på seg selv. Begynte å røyke hasj, testa alt mulig drugs. Nå er han 22år, lever på sosialen, bor i en liten dritthybel, og røyker fortsatt hasj hver dag.
Har jeg noe som helst sympati for han? Nei. Var det hans valg og handlinger som fikk han inn i det dritet? Ja.

Er så mye bortskjemte, sutrerte drittunger her jeg bor at jeg blir kvalm. Ingen har en formening om hva penger eller det å klare seg selv er. De skjønner ikke at man må tenke på framtiden og at man faktisk har ansvar for sitt eget liv. Bare det å bli født i Norge er i seg selv et privilegge så stort at du ikke kan klage på en dritt.

Unnskyld meg, men så mye har eg fått me meg og lært oppigjennom åran, at det ikke bære e de klassiske psykiske sykdomman som kan ødelegg førr folk. Ka me tilstanda som dårlig sjøltillitt i kombinasjon med en "dårlig" vennekrets? Hørt om at fellesskap forsterk og legg press på gjerninger (i negativ retning, som oftest)? Og; KORDAN veit du at de du nevne ikke e syk? Du ser ikke på nån at dem e syk, og merk du det på atferden derres så vil de fleste avfei det me at de har en dårlig dag hvis det ikke e gått så langt at dem har utvikla en alvorlig lidelse, gjerne i kombinasjon med andre lidelsa, altså en bipolar lidelse..

(No e det ikke nå personlig angrep på deg det her, bære en kritikk te innlegget du skreiv)

Hva andre har skreve om politiet her så e det vel et krav om å få mest mulig pænga inn i statskassa som gjør at dem sett midt i natta på ei øde veistrekning uten folk eller fe langs veian og har laserkontroll.
Har ikke mista lappen eller fått bot større enn 5000,- enda, men eg regn me den dagen kjem.. Får bære håp eg ikke lev av serten da. Og te mitt forsvar så e de norske fartsgrensan latterlig lav når det ikke e anna trafikk i nærheten. (No e tankan mine oppi nord der det e lyst døgnet rundt på sommerstid og det eneste selskapet man har e nå insekta og lensmann som sett og søv bak lasern sin).
Og ska eg følg fartsgrensan så bi eg farlig på en anna måte, førr da sovn eg av i kjedsomhet.
-Hondababen, 26 år.

Kjører SUZUKI GSXR 750, K6 Smiley

bad-boy

  • Gjest
Sv: Hva jeg nettopp hørte på radioen...
« #38 : 30. mai 2008, 11:12 »
Merkelig at det også er bare de som ikke har fått en jævla fartsbot engang som alltid skal forsvare politiet,det er nå engang slik at har man IKKE gjort seg noen erfaringer basert på annet enn bibelstudier og smisk med autoriteter generelt så har man et særdeles dårlig grunnlag for å uttale seg om hvordan enkelte politifolk faktisk oppfører seg,eksempelet Raymond viser til om 17 åringen som blei kvalt er reelt og hva om det hadde vært fex broren din eller kompisen din eller liknende...Litt annen tone på pipa da tenker jeg, saken mot politimannen ble foresten hennlagt hvis noen lurte.....

Ja det er som regel folk som adlri har vært borti politiet før som forsvarer dem,for uten hadde dem ikke forsvart dem... ikke alle er båret rundt om kring av mammen sin hele tiden,og sovet på en silke pute!!!! slutt og forsvar noe dere faktiskt ikke vet noe om..jeg har mange års erfaring..selv om jeg ikke har hatt noe prob med di dem 2 sisste årene...det finnes gode poltit folk,men få..og di forsvarer hverndre selv om di egentli ike vill det,pga presset... noe er galt når spesial enheten henlegger 98prosent av alle anmeldelser,hvorfro blir ikke en politi mann varetekst fensglet når di dreper folk?Huh???om jeg har med meg noe kompiser og dreper noen pga han sier hold kjeft till meg blir vi i varetekt med engang..at dere kan sitte og forsvare politi menn som dreper og andre ting med loven i hånden bli rett og slett tåpeli!!!min menning!!!

bad-boy

  • Gjest
Sv: Hva jeg nettopp hørte på radioen...
« #39 : 30. mai 2008, 11:18 »


Jeg er 18år. Får ingenting hjemme anent en mat og husly. Har deltidsjobb så jeg har penger til det jeg behøver. Jeg får ikke noe penger noen steder, jeg er ikke rik, jeg har ikke foreldre med god råd, og jeg betaler alt som inkluderer meg selv. Hvorfor skal jeg da bruke en skoledag (altså min utdannelse) på og hjelpe kirkes nødhjelp? Kirkens nødhjelp er den siste organisasjonen jeg neon gang hadde gitt penger til. Pluss at ingen skal komme og si hva jeg skal gjøre og ikke gjøre med mine egene penger som jeg tjener. Når folk driver å sier: tenk på barna i afrika! Så tenker jeg: JEG DRITER I BARNA I AFRIKA! Jeg tenker og bryr meg kunn om de rundt meg, de jeg er glad i, venenne mine, og familie. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva andre personer gjør eller hvordan de har det. Grei deg sjel, og ta ansvar for ditt eget liv og framtid.

Samtidig hadde det aldri falt meg inn å klage og syte for det 99% av de "politsk korrekte" personene syter over. Jeg er ikke det minste bitter for at jeg ikke har rike foreldre, vinner i lotto, etc etc. Ingenting kommer gratis og det er ikke noe vits å sette seg ned å sutre over ting man er misfornøyd med. Enten så gjør du noe med det eller så holder du kjeft.

Og det du prater om med psykiske problemer. Er bare forbanna tull. Har uttalige kompiser som har/tar alt mulig rart og fungerer helt greit. Har også noen som har blitt helt gærninger av det. Dette er personer som har det helt fint og ikke har noe å klage over. Og selv om du har hatt det kjipt så er det fortsatt ikke noe god grunn. Er man disponibel for psykiske forstyrrelser så kan dop forsterke det og tvinge det frem. Eller du kan utvikle psyiske lidelser av dop. Men det at de er nesten bare folk med psykiske forstyrrelser som begynner med dop er så langt ut på jordet du kommmer.

Har 2 kompiser. Den enes far døde når han var 13 av kreft. Mens den andre døde av selvmord når kompisen min var rundt 6-7år. Har de hatt det kjipt? Ja. Har de manglet en grunnleggende støtte i livet? ja. Har de sørget og ønsket for alt i livet at de hadde faren sin fortsatt? Ja. Har de sutra over det? Nei. Har de tatt dop eller uttagert på andre dumme eller ulovlig måter? Nei. De har takla det og kommet over det og går en fin fremtid i møte.

På en annen hånd kjenner jeg en som mista faren sin når han var 13år. Han begynte med en gang å synes synd på seg selv. Begynte å røyke hasj, testa alt mulig drugs. Nå er han 22år, lever på sosialen, bor i en liten dritthybel, og røyker fortsatt hasj hver dag.
Har jeg noe som helst sympati for han? Nei. Var det hans valg og handlinger som fikk han inn i det dritet? Ja.

Er så mye bortskjemte, sutrerte drittunger her jeg bor at jeg blir kvalm. Ingen har en formening om hva penger eller det å klare seg selv er. De skjønner ikke at man må tenke på framtiden og at man faktisk har ansvar for sitt eget liv. Bare det å bli født i Norge er i seg selv et privilegge så stort at du ikke kan klage på en dritt.

du driter i at barn i andre land sulter till døde ja,sier mye om deg det gitt,egoist..jeg støtter har to fadder unger som jeg gir penger till hver mnd,og jeg gir alltid penger till veledighet,jeg mener jeg bruker så mye penger på tull alikevell hvorfro ikke hjelpe di fattige med noen hundre??selv går tusen kr bort hver mnd till fadder barn,angrer ikke et sek på det!!når du får bilder og ser hvor glad di er for di små gavene di får og den stakkars usle summen...hadde alle tenk som deg hadde alle sultet ihjel!!

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: Hva jeg nettopp hørte på radioen...
« #40 : 30. mai 2008, 11:21 »
du driter i at barn i andre land sulter till døde ja,sier mye om deg det gitt,egoist..jeg støtter har to fadder unger som jeg gir penger till hver mnd,og jeg gir alltid penger till veledighet,jeg mener jeg bruker så mye penger på tull alikevell hvorfro ikke hjelpe di fattige med noen hundre??selv går tusen kr bort hver mnd till fadder barn,angrer ikke et sek på det!!når du får bilder og ser hvor glad di er for di små gavene di får og den stakkars usle summen...hadde alle tenk som deg hadde alle sultet ihjel!!

Sympatisk gjort av deg, Raymond. Honnør! Smiley

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Hva jeg nettopp hørte på radioen...
« #41 : 30. mai 2008, 11:34 »
du driter i at barn i andre land sulter till døde ja,sier mye om deg det gitt,egoist..jeg støtter har to fadder unger som jeg gir penger till hver mnd,og jeg gir alltid penger till veledighet,jeg mener jeg bruker så mye penger på tull alikevell hvorfro ikke hjelpe di fattige med noen hundre??selv går tusen kr bort hver mnd till fadder barn,angrer ikke et sek på det!!når du får bilder og ser hvor glad di er for di små gavene di får og den stakkars usle summen...hadde alle tenk som deg hadde alle sultet ihjel!!
HONNØR Raymond, jeg er stolt av deg!

Hvor får man fadderbarn som man får bilder av og kan følge utviklingen til?

Mer lyst til å sponse slikt enn de som dumper sekker med mel i fallskjerm over teltplassene.
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget spax

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 131

Sv: Hva jeg nettopp hørte på radioen...
« #42 : 30. mai 2008, 11:44 »
du driter i at barn i andre land sulter till døde ja,sier mye om deg det gitt,egoist..jeg støtter har to fadder unger som jeg gir penger till hver mnd,og jeg gir alltid penger till veledighet,jeg mener jeg bruker så mye penger på tull alikevell hvorfro ikke hjelpe di fattige med noen hundre??selv går tusen kr bort hver mnd till fadder barn,angrer ikke et sek på det!!når du får bilder og ser hvor glad di er for di små gavene di får og den stakkars usle summen...hadde alle tenk som deg hadde alle sultet ihjel!!

Eneste problemet mitt med sånne organisasjoner er de som tigger noe sykt!
Kommer nok til å støtte litt når jeg blir eldre, men IKKE til de som tigger!

bad-boy

  • Gjest
Sv: Hva jeg nettopp hørte på radioen...
« #43 : 30. mai 2008, 12:56 »
HONNØR Raymond, jeg er stolt av deg!

Hvor får man fadderbarn som man får bilder av og kan følge utviklingen til?

Mer lyst til å sponse slikt enn de som dumper sekker med mel i fallskjerm over teltplassene.

Ikke noe og gi honnør for..for min del virker det helt naturlig,jeg traff en redd barna mann på gardemoen for et år siden,jeg hadde god tid till flyet så jeg tok meg tid till og høre på hva han sa,og da skaffet jeg med to fadder barn som jeg bestemte jeg vill betale 500 till hver ,per mnd..en jente og en gutt i fra guatemala,8 og 10 år nå slipper di og jobbe fra 6 om morningen till 8 om kvelden hverdag,nå får di leke og gå på skole pluss at di har salt i suppen..får bilder hver tredje mnd ca,har også send dem bilder av meg!!vedlig gøy og se hvertfall... kan ikke fatte at noen ble så glad for usle 500i mnd liksom..hvertfall vært det for min del.. Smiley :)oppfordrer alle till og ta seg tid om di har tid till og høre på hva di har og si, disse redd barna folka!!!jeg følte det var min rett og støtte disse vertfall!! den tusingen hadde jeg kasta bort på noe annet tull uansett....

Utlogget muskelapen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 420
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 420

Sv: Hva jeg nettopp hørte på radioen...
« #44 : 30. mai 2008, 16:20 »
Unnskyld meg, men så mye har eg fått me meg og lært oppigjennom åran, at det ikke bære e de klassiske psykiske sykdomman som kan ødelegg førr folk. Ka me tilstanda som dårlig sjøltillitt i kombinasjon med en "dårlig" vennekrets? Hørt om at fellesskap forsterk og legg press på gjerninger (i negativ retning, som oftest)? Og; KORDAN veit du at de du nevne ikke e syk? Du ser ikke på nån at dem e syk, og merk du det på atferden derres så vil de fleste avfei det me at de har en dårlig dag hvis det ikke e gått så langt at dem har utvikla en alvorlig lidelse, gjerne i kombinasjon med andre lidelsa, altså en bipolar lidelse..



Hvordan jeg vet at de jeg nevner ikke er syke? Det er snakk om blant annet bestekompisen min. Jeg snakker uffatelig mye med han og er masse med han. Seff har det hvert små bivirkninger men ingenting seriøst. Kjenner ikke du venenne dine? Prater ikke du med de om de har det kjipt? Tørr ikke de å si ifra til deg om de har det kjipt eller ikke alt er som det skal? Isåfall er du en forbanna stusselig venn. Som tydeligvis ingen har tillit til. 

Er så mange som prater så mye piss om dop og psykiske problemer som ikke vet en dritt om det. Grunnet at dette er internett, og et nettforum er det grenser for hva slags personlige ting jeg går ut med. Men jeg har mer kunnskap om dop, og psykiske problemer, dop bruk over lengere perioder, og problemer og psykiske problemer grunnet dop en det jeg liker å ha som en gutt på 18år. Skulle ønske jeg aldri hadde hatt noe med det å gjøre. Men nå har det seg sånn at det har blitt sånn.


du driter i at barn i andre land sulter till døde ja,sier mye om deg det gitt,egoist..jeg støtter har to fadder unger som jeg gir penger till hver mnd,og jeg gir alltid penger till veledighet,jeg mener jeg bruker så mye penger på tull alikevell hvorfro ikke hjelpe di fattige med noen hundre??selv går tusen kr bort hver mnd till fadder barn,angrer ikke et sek på det!!når du får bilder og ser hvor glad di er for di små gavene di får og den stakkars usle summen...hadde alle tenk som deg hadde alle sultet ihjel!!


Jeg syns det er drit bra jeg. Kjempe flott gjort, og kunne ikke brydd meg mindre så lenger det er DU som mener og gjør det. Alle kan få gjøre som de vil og bruke pengene sine på hva de vil. Dop, våpen, klær, mat, kostilskudd, fattige barn, sport, diverse hobbyer etc. JEG GIR FAEN! Har ikke noe med meg å gjøre så kunne ikke brydd meg mindre. Og jeg respekterer at folk er forskjellige og har forskjellige interesser.
MEN jeg krever det samme tilbake. Jeg må få lov til å bestemme hva jeg vil bruke mine penger på, og hva jeg vil involvere meg i, eller ikke involvere meg i uten å få masse ekle kommentarer, og få tyn for at jeg mener noe som ikke er "politisk korrekt".  Fuck off og la meg være i fred. Så lar jeg mer en gjerne dere være i fred. Er bare det jeg vil. At folk får gjøre som de vil og velge selv hvordan de lever.

For det at jeg ikke gir penger til fattige barn har INGENTING å si for dere andre som bor her i Norge. Det påvirker dere 0%. Så ikke kom å lek skinnhellige riddere på hvite hester bare fordi dere gir en hundrings til fattige barn. Og spess du raymond, ikke tro at det gjør deg til en fantastisk person når du tydeligvis har en fortid som kriminell og har som vane å sende folk på sykehus hver gang du er på byen.

Jeg har aldri slått noen i mitt liv. Har aldri skadet noen, eller gjort noe som får negative konsekvenser for andre en meg selv. Så ikke belær meg om hva jeg skal bruke mine egene opptjente penger på.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!