Skrevet av Emne: Hva jeg nettopp hørte på radioen...  (Lest 9634 ganger)

Utlogget toxic

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 665
  • Honnør: 122
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 665

Sv: Hva jeg nettopp hørte på radioen...
« #45 : 30. mai 2008, 16:43 »


Hvordan jeg vet at de jeg nevner ikke er syke? Det er snakk om blant annet bestekompisen min. Jeg snakker uffatelig mye med han og er masse med han. Seff har det hvert små bivirkninger men ingenting seriøst. Kjenner ikke du venenne dine? Prater ikke du med de om de har det kjipt? Tørr ikke de å si ifra til deg om de har det kjipt eller ikke alt er som det skal? Isåfall er du en forbanna stusselig venn. Som tydeligvis ingen har tillit til. 

Er så mange som prater så mye piss om dop og psykiske problemer som ikke vet en dritt om det. Grunnet at dette er internett, og et nettforum er det grenser for hva slags personlige ting jeg går ut med. Men jeg har mer kunnskap om dop, og psykiske problemer, dop bruk over lengere perioder, og problemer og psykiske problemer grunnet dop en det jeg liker å ha som en gutt på 18år. Skulle ønske jeg aldri hadde hatt noe med det å gjøre. Men nå har det seg sånn at det har blitt sånn.

 

Jeg syns det er drit bra jeg. Kjempe flott gjort, og kunne ikke brydd meg mindre så lenger det er DU som mener og gjør det. Alle kan få gjøre som de vil og bruke pengene sine på hva de vil. Dop, våpen, klær, mat, kostilskudd, fattige barn, sport, diverse hobbyer etc. JEG GIR FAEN! Har ikke noe med meg å gjøre så kunne ikke brydd meg mindre. Og jeg respekterer at folk er forskjellige og har forskjellige interesser.
MEN jeg krever det samme tilbake. Jeg må få lov til å bestemme hva jeg vil bruke mine penger på, og hva jeg vil involvere meg i, eller ikke involvere meg i uten å få masse ekle kommentarer, og få tyn for at jeg mener noe som ikke er "politisk korrekt".  Fuck off og la meg være i fred. Så lar jeg mer en gjerne dere være i fred. Er bare det jeg vil. At folk får gjøre som de vil og velge selv hvordan de lever.

For det at jeg ikke gir penger til fattige barn har INGENTING å si for dere andre som bor her i Norge. Det påvirker dere 0%. Så ikke kom å lek skinnhellige riddere på hvite hester bare fordi dere gir en hundrings til fattige barn. Og spess du raymond, ikke tro at det gjør deg til en fantastisk person når du tydeligvis har en fortid som kriminell og har som vane å sende folk på sykehus hver gang du er på byen.

Jeg har aldri slått noen i mitt liv. Har aldri skadet noen, eller gjort noe som får negative konsekvenser for andre en meg selv. Så ikke belær meg om hva jeg skal bruke mine egene opptjente penger på.

Muskelapen: Jeg tror du hadde funnet deg meget godt til rette i Church of Satan. Har du noengang lest "the satanic bible" av Levay?

Og før du dømmer innlegget mitt: Sjekk ut hva satanisme og CoS egentlig er - det har ingenting med kristendommens "Satan" å gjøre ;-)

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Hva jeg nettopp hørte på radioen...
« #46 : 30. mai 2008, 16:53 »
Just my point. Norge gir deg ALLE muligheter og støtte for å få et vellyket liv. Når du da greier å rævkjøre det har du driti på draget selv også.

Man behøver vel ikke nødvendig å drite selv om man rævkjører. Det er vel heller den som blir rævkjørt som har behov for det.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Hva jeg nettopp hørte på radioen...
« #47 : 30. mai 2008, 17:05 »
Har ikke mista lappen eller fått bot større enn 5000,- enda, men eg regn me den dagen kjem.. Får bære håp eg ikke lev av serten da. Og te mitt forsvar så e de norske fartsgrensan latterlig lav når det ikke e anna trafikk i nærheten. (No e tankan mine oppi nord der det e lyst døgnet rundt på sommerstid og det eneste selskapet man har e nå insekta og lensmann som sett og søv bak lasern sin).
Og ska eg følg fartsgrensan så bi eg farlig på en anna måte, førr da sovn eg av i kjedsomhet.

Genialt. Skilt med "80" og "180 når det ikke er trafikk i nærheten" i parantes.

"Ja men Konstabel, jeg måtte kjøre så fort. Holdt på å sovne. ..men til neste år fyller
jeg tredve år i mars, og da har jeg tenkt til å begynne med hasj!"
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Hva jeg nettopp hørte på radioen...
« #48 : 30. mai 2008, 17:09 »
Og te mitt forsvar så e de norske fartsgrensan latterlig lav når det ikke e anna trafikk i nærheten.

Så det er kun annen trafikk som er problemet altså? En katt som brått springer ut i veien? Det er elg i finmark også så vidt jeg vet, for ikke å snakke om rein...

Mulig grensene er for lave, men argumentet ditt holder ikke.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Hva jeg nettopp hørte på radioen...
« #49 : 30. mai 2008, 17:09 »
Genialt. Skilt med "80" og "180 når det ikke er trafikk i nærheten" i parantes.

"Ja men Konstabel, jeg måtte kjøre så fort. Holdt på å sovne. ..men til neste år fyller
jeg tredve år i mars, og da har jeg tenkt til å begynne med hasj!"

Hhahahahaha.. jeg tror jeg sprekker Grin
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget muskelapen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 420
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 420

Sv: Hva jeg nettopp hørte på radioen...
« #50 : 30. mai 2008, 18:10 »
Muskelapen: Jeg tror du hadde funnet deg meget godt til rette i Church of Satan. Har du noengang lest "the satanic bible" av Levay?

Og før du dømmer innlegget mitt: Sjekk ut hva satanisme og CoS egentlig er - det har ingenting med kristendommens "Satan" å gjøre ;-)


Hehe nei har ikke det gitt. Men jeg vet ikke jeg, kan godt hende det faller i smak det. Har ingen anelse om hvordan de tenker og hva slags retningslinjer de har. Men det er vel noe med det å tro på seg selv og dyrke seg selv som en gud eller noe?

bad-boy

  • Gjest
Sv: Hva jeg nettopp hørte på radioen...
« #51 : 30. mai 2008, 18:17 »


 Så ikke kom å lek skinnhellige riddere på hvite hester bare fordi dere gir en hundrings til fattige barn. Og spess du raymond, ikke tro at det gjør deg til en fantastisk person når du tydeligvis har en fortid som kriminell og har som vane å sende folk på sykehus hver gang du er på byen.





Nå håper jeg virkelig ikke at jeg prøvde og fremstå som skinnhellig,jeg vet jeg er langt i fra og være det jeg..men jeg har fått hjelp selv,og vet hvor viktig den hjelpa va for meg,derfor prøver jeg så godt som mulig og hjelpe andre!! jeg er ikke noe guds beste barn...jo0bber med og forbedre meg hver dag....

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Hva jeg nettopp hørte på radioen...
« #52 : 30. mai 2008, 18:19 »
Hey Raymond, du har "Litt godt kjent" under nic´et ditt. Med tanke på tidligere problemer med politiet så var du vel den gangen "Litt FOR godt kjent"? Sånn sett så er jo "Litt godt kjent" faktisk en oppgradering, om ikke på forumet... Hehe, no offence, kunne ikke la være...

Flott at du støtter Redd Barna, fadderbarn etc. Det er jeg helt for. Det er viktig å ha omtanke for alle, ikke bare sine nærmeste...
Gloria in Excelsis Deo


bad-boy

  • Gjest
Sv: Hva jeg nettopp hørte på radioen...
« #53 : 30. mai 2008, 18:23 »
Hey Raymond, du har "Litt godt kjent" under nic´et ditt. Med tanke på tidligere problemer med politiet så var du vel den gangen "Litt FOR godt kjent"? Sånn sett så er jo "Litt godt kjent" faktisk en oppgradering, om ikke på forumet... Hehe, no offence, kunne ikke la være...

Flott at du støtter Redd Barna, fadderbarn etc. Det er jeg helt for. Det er viktig å ha omtanke for alle, ikke bare sine nærmeste...


Det er sant,var altfor godt kjent,og det henger i mange år pga man  oppførte seg som en idiot i noen år desverre...

Utlogget muskelapen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 420
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 420

Sv: Hva jeg nettopp hørte på radioen...
« #54 : 30. mai 2008, 18:28 »

Nå håper jeg virkelig ikke at jeg prøvde og fremstå som skinnhellig,jeg vet jeg er langt i fra og være det jeg..men jeg har fått hjelp selv,og vet hvor viktig den hjelpa va for meg,derfor prøver jeg så godt som mulig og hjelpe andre!! jeg er ikke noe guds beste barn...jo0bber med og forbedre meg hver dag....


Sånn det framsto. At jeg bare var dritt fordi jeg velger å ikke bruke mine egen tjente penger på fattige barn. Ja seff er det fint og hjelpe andre, og bry seg. Og hadde jeg sett en jente bli voldtatt, en gammel dame bli overfalt, eller en ruset person som tydeligvis hadde tatt overdose og lå og rista så hadde jeg jo selvfølgelig hjulpet. Hadde jeg hvert på et barnehjem i afrika hadde jeg selvfølgelig vist omtanke og sympati for de barna som var der. Og de som VIRKELIG hjelper andre har jeg kjempe stor respekt for. Men det at en som gir penger til veldedighet skal komme og skjelle ut meg, eller tro at han er et bedre menneske en meg, det gjør meg kvalm.

Blir å kjøpe seg til en god samvittighet uten at du gjør en dritt for det.

Det blir det samme i mine øyene som man gjorde i gamle dager med kirken. Å betale en viss sum penger til kirken for å bli "frelst" av presten, og alle gamle synder og ugjerninger skulle bli glemt, uansett om du angret eller ikke.

bad-boy

  • Gjest
Sv: Hva jeg nettopp hørte på radioen...
« #55 : 30. mai 2008, 18:37 »


Sånn det framsto. At jeg bare var dritt fordi jeg velger å ikke bruke mine egen tjente penger på fattige barn. Ja seff er det fint og hjelpe andre, og bry seg. Og hadde jeg sett en jente bli voldtatt, en gammel dame bli overfalt, eller en ruset person som tydeligvis hadde tatt overdose og lå og rista så hadde jeg jo selvfølgelig hjulpet. Hadde jeg hvert på et barnehjem i afrika hadde jeg selvfølgelig vist omtanke og sympati for de barna som var der. Og de som VIRKELIG hjelper andre har jeg kjempe stor respekt for. Men det at en som gir penger til veldedighet skal komme og skjelle ut meg, eller tro at han er et bedre menneske en meg, det gjør meg kvalm.

Blir å kjøpe seg til en god samvittighet uten at du gjør en dritt for det.

Det blir det samme i mine øyene som man gjorde i gamle dager med kirken. Å betale en viss sum penger til kirken for å bli "frelst" av presten, og alle gamle synder og ugjerninger skulle bli glemt, uansett om du angret eller ikke.

Da har du missfortått,for det jeg ragerte på var at du skrev :du driter i barna i afrika...det synes jeg er domt og si..men ditt valg ditt liv:)Når du skriver at det slik tror folk du er en egoist!!!!

Utlogget Zuul

Sv: Hva jeg nettopp hørte på radioen...
« #56 : 30. mai 2008, 18:39 »



Jeg syns det er drit bra jeg. Kjempe flott gjort, og kunne ikke brydd meg mindre så lenger det er DU som mener og gjør det. Alle kan få gjøre som de vil og bruke pengene sine på hva de vil. Dop, våpen, klær, mat, kostilskudd, fattige barn, sport, diverse hobbyer etc. JEG GIR FAEN! Har ikke noe med meg å gjøre så kunne ikke brydd meg mindre. Og jeg respekterer at folk er forskjellige og har forskjellige interesser.
MEN jeg krever det samme tilbake. Jeg må få lov til å bestemme hva jeg vil bruke mine penger på, og hva jeg vil involvere meg i, eller ikke involvere meg i uten å få masse ekle kommentarer, og få tyn for at jeg mener noe som ikke er "politisk korrekt".  Fuck off og la meg være i fred. Så lar jeg mer en gjerne dere være i fred. Er bare det jeg vil. At folk får gjøre som de vil og velge selv hvordan de lever.



Sååå det du sier er at du skal ha lov å ytre deg i det offentlige rom uten å bli motsagt av andre som ytrer seg i det offentlige rom?

Lykke til. og god bedring

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: Hva jeg nettopp hørte på radioen...
« #57 : 30. mai 2008, 18:46 »
Sååå det du sier er at du skal ha lov å ytre deg i det offentlige rom uten å bli motsagt av andre som ytrer seg i det offentlige rom?

Lykke til. og god bedring
Hahaha right on the money igjen Zuul! Honnør!
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Hva jeg nettopp hørte på radioen...
« #58 : 30. mai 2008, 18:48 »
Dette begynner å bli en virkelig bra tråd, nesten som RAW forbundet. Tipper den derfor blir stengt ganske snart, så knall i vei med innlegg før det er for seint.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Hva jeg nettopp hørte på radioen...
« #59 : 30. mai 2008, 22:32 »
MUSKELAPEN:

Er du så sint som du er i dag til vanlig?

Jeg så du hadde en annen tråd her inne om et kvinnfolk som hadde gjort deg førrbainna også!

Husk at man kan ikke "vinne" en diskusjon på internett... Nå må jeg snart poste et bilde fra en annen tråd her inne:-)
Education is important, but big biceps are importanter.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!