Skrevet av Emne: norges retteste i bestest gramattik?  (Lest 25220 ganger)

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: norges sterkeste RAW gjennom tidene?
« #165 : 18. juni 2008, 09:48 »
hulken fra moss
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget grizzlysterk

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 958
  • Honnør: 526
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 958

Sv: norges sterkeste RAW gjennom tidene?
« #166 : 18. juni 2008, 10:44 »
Nå er det bare å begynne og bite negler, Geir M.

Om ikke jeg tar helt feil så er å infinitiv merke og kan brukes slik jeg har skrevet.

Utlogget Biffboy

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 651
  • Honnør: 488
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 651

  • THE WIENER TAKES IT ALL - PØLSE POWER
Sv: norges sterkeste RAW gjennom tidene?
« #167 : 18. juni 2008, 10:53 »
Om ikke jeg tar helt feil så er å infinitiv merke og kan brukes slik jeg har skrevet.

Herregud! Denne tråden må snart skifte navn til "Hvem er Norges beste til å skrive grammatisk korrekt"......

Istedenfor å sutre over andre skrivefeil kan da folk komme med fornuftige innlegg?
No time to talk - it's Farmers walk!                                                                                                                                                        

Kristiansand Strongteam

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: norges sterkeste RAW gjennom tidene?
« #168 : 18. juni 2008, 10:54 »
Istedenfor å sutre over andre skrivefeil kan da folk komme med fornuftige innlegg?

Jepp !!

Tråden stenges om ikke sakligheten heves noen hakk fremover.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: norges retteste i bestest gramattik?
« #169 : 18. juni 2008, 10:56 »
*jeg har allerede endret navn på tråden*

*Vurderer å legge første innlegg over i en ny tråd*

*lei*

Utlogget Peder Ås

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 47

Sv: norges retteste i bestest gramattik?
« #170 : 18. juni 2008, 11:07 »
 Grin

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: norges retteste i bestest gramattik?
« #171 : 18. juni 2008, 11:15 »
Og hva betyr korret?

Har du ikke annet å gjøre enn å lese korrektur på andres innlegg og påpeke alle "tastefeilene" folk gjør når de blir engasjert er det jammen på tide du finner noe mer meningsfylt å bruke livet ditt til.

Jeg synes forøvrig ikke det er mer sympatisk som flere andre her gjør; å harselere med de som virkelig sliter med rettskrivning. Skriveferdighet, formuleringsfinesse eller grad av dysleksi skal ikke avgjøre om folk er meningsberettiget eller ikke her på forum.  No no

Som Egil sier her så er det greit å starte på side 1 i diskusjonen og ikke kaste seg inn på side "ørten" uten å ha lest foregående svar.  Synes folk får starte i begynnelsen av tråden og få med seg sammenhengen før de kaster seg på med en slik krass tone. 

Makan til opplegg... Jeg har ikke EN gang rakket ned på skrivefeil under min tid som medlem på dette forumet. Dette var jo bare ett lite innlegg til Geir M. om at han bør ha ting på "stell" selv før han rettleder andre.
Således var det fint at du tok deg litt tid og leste korrektur på mitt innlegg...


I hans innlegg hvor han forteller meg hvor usakelig jeg er, så finner han plutselig ut at han skal korrigere meg på en skrivefeil....

Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget mamma

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 323
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 323

Sv: norges retteste i bestest gramattik?
« #172 : 18. juni 2008, 12:49 »
Som Egil sier her så er det greit å starte på side 1 i diskusjonen og ikke kaste seg inn på side "ørten" uten å ha lest foregående svar.  Synes folk får starte i begynnelsen av tråden og få med seg sammenhengen før de kaster seg på med en slik krass tone. 

Makan til opplegg... Jeg har ikke EN gang rakket ned på skrivefeil under min tid som medlem på dette forumet. Dette var jo bare ett lite innlegg til Geir M. om at han bør ha ting på "stell" selv før han rettleder andre.
Således var det fint at du tok deg litt tid og leste korrektur på mitt innlegg...


I hans innlegg hvor han forteller meg hvor usakelig jeg er, så finner han plutselig ut at han skal korrigere meg på en skrivefeil....



Har lest hele diskusjonen (selv om det ikke akkurat er lett å holde tråden i den, sakelighetsnivået er ikke all verdens). Det er flere her som hakker på rettskrivning, derfor var det lettest å velge å sitere ditt innlegg som harselerte med det, men jeg burde sikkert fått frem skikkelig at "du" i første setning ikke var ment som deg, men som "man".  Som du ser hvis du leser mitt innlegg ekstra nøye står det "andre" når jeg snakker om de som hakker på skriveferdighet eller grad av dysleksi. Beklager hvis det ble oppfattet som kritikk av deg. Det var det ikke ment som.


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Verdensmester 2006

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Sv: norges retteste i bestest gramattik?
« #173 : 18. juni 2008, 18:07 »
hvem er best i rettskriving igjennom tidene uten utstyr...
må være ibsen.. bare tenk på hvor vanskelig det er å si ; ibsens ripsbusker og andre buskevekster...
å på den tiden hadde de ikke utsyr som feks ordbok. og hvis de hadde det så hjalp den ikke like mye på rettskrivningen som dagens ordbøker.

Johnny21

  • Gjest
Sv: norges retteste i bestest gramattik?
« #174 : 18. juni 2008, 18:32 »
Ibsen skrev alle bøkene RAW ja. Tjener ikke så mye på ordbok uansett. Grammatikken som var vanskelig..

Utlogget Michael-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 687
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 687

Sv: norges retteste i bestest gramattik?
« #175 : 18. juni 2008, 19:04 »
Ibsen skrev alle bøkene RAW ja. Tjener ikke så mye på ordbok uansett. Grammatikken som var vanskelig..

Pleier det ikke være mye grammatikk i nye ordbøker, eller gjelder dette bare fremmedspråk?


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

"The squat rack became like the altar, where life and death would pass in front of your eyes, and you looked forward to that every squat workout."

Watch med lift and jump
http://www.youtube.com/user/RosenbergMichael

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: norges retteste i bestest gramattik?
« #176 : 18. juni 2008, 20:20 »
mamma... hvis du hadde lest hele tråden, så ville du sett at dette er harsellering med at de svarene VG får på sine innlegg gjerne har blitt startet med hakking på rettskriving. VG er nopk bare spydig tilbake, her.
Harselering og harselering. Jeg synes ikke mitt innlegg var veldig spydig, og jeg synes ikke svaret til VG var veldig spydig heller.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: norges retteste i bestest gramattik?
« #177 : 18. juni 2008, 20:28 »
Makan til opplegg... Jeg har ikke EN gang rakket ned på skrivefeil under min tid som medlem på dette forumet. Dette var jo bare ett lite innlegg til Geir M. om at han bør ha ting på "stell" selv før han rettleder andre.
Således var det fint at du tok deg litt tid og leste korrektur på mitt innlegg...
Burde kanskje ha lest igjennom mitt eget innlegg før jeg la det til, ja Grin Heldigvis gikk du i samme fellen Smiley

Nå synes jeg ikke at jeg var ekstremt spydig i mitt innlegg, og det synes jeg heller ikke du var i ditt svar.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: norges retteste i bestest gramattik?
« #178 : 19. juni 2008, 01:37 »
Hehe, dette minner meg om norsktimer på ungdomsskolen, forskjellen er at der var det absolutt ingen som kunne å skrive...  Grin

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: norges retteste i bestest gramattik?
« #179 : 19. juni 2008, 07:15 »
Så ble tråden pensjonert. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!