Skrevet av Emne: norges retteste i bestest gramattik?  (Lest 25230 ganger)

Utlogget grizzlysterk

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 958
  • Honnør: 526
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 958

Sv: norges sterkeste RAW gjennom tidene?
« #105 : 16. juni 2008, 17:27 »
Alt som blir løftet utenom en dopingtestet styrkeløft arena er mao lite imponerende Grizzly?


Hvis ikke det er doping test må det gå på tillit til "utøveren" og jeg kjenner nok ikke alle på det nivået jeg mener må til, og dessuten er det dårlig dokumentasjon at en eller annen kompis mener en anen er rein.


Så når spørsmålet om hvem som er sterkest raw i Norge blir lagt under styrkeløft emnet ,så må svaret selvsagt være en styrkeløfter?


Nei da. Det kan være en bryter, spydkaster, håndbakkbryter eller  vektløfter. Bare for å nevne noen. Det er jo naturlig for en som trener mye spesifikt for topp styrke i bøy, benk og mark å være sterk i de respektive øvelsene.


Hvis man skal diskutere Norges sterkeste raw uansett gjennom tidene så må det legges under strongman eller kroppsbygging? Latterligste utsagnet på lenge.


Det å si at noe er latterlig beviser ikke at det er latterlig. Kanskje du burde begrunne svaret ditt eller bare si at du er uenig.

Det jeg regner med at du ville si var at det er masse som blir bevegd som diskuteres og ikke varer som blir filtrert gjennom kroppen.

Jeg kan jo si litt om hva jeg syntes om doping, generelt. Det beviser hvor svak et menneskets karakter er. Styrke krever tolmodighet, viljestyrke, lidenskap og et sterkt selvbilde. Det å dope seg er som å ta den enkle veien ut. Det er et såkalt "quick fix", men det løser imiddlertidig ingen av de problemene som var der i utganskpunktet. I stedet så bærer man sine psykiske skader på kroppen.

Men jeg kan jo selvfølgelig bare snakke for meg selv.

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Sv: norges sterkeste RAW gjennom tidene?
« #106 : 16. juni 2008, 17:34 »
Haha, det er klart det eneste som teller er doping fri styrke. Så fort man introduserer doping i en idrett mister jeg hundre prosent av interessen. For meg så forsvinner hele WOW faktoren.

Det stemmer det teletubbie, det er sånn mange ser på utstyr. Og er det ikke slik at det er tillat med hva slags utstyrs du ønsker å trekke på i Strongman?

Utstyr og doping lar seg ikke sammenligne på noe som helst nivå.

Også er dette emne inne på Styrkeløft, en idrett som aller helst skal være doping fri i Norge. Dere kan jo diskutere hvem som er sterkest gjennom tidene på Strongman eller Kroppbygging sidene.

har vært en del av styrkeløft miljøet i lang tid å sett forskjellige utøvere i aksjon.den såkalte wow faktoren er borte for lengst. å innbille seg at styrkeløft er en "ren" sport er å strekke sannheten litt langt. har sett folk med eventyrlig økning,ikke i begynnelsen av karrieren men etter å ha løftet i 3-4 år,da helst etter å ikke ha løftet i ca 12 mnd pga av "skade" eller vært borte pga lite motivasjon. "alle" i miljøet vet hva dette betyr men ingen bryr seg. det gjør forsåvidt ikke jeg heller men den konstante svartmaling av andre sporter en styrkeløft fra nettopp styrkeløftere er rimelig irriterende i lengden. derfor dette innlegget...

Utlogget Radio Starr

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 729
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 729

  • Eid..
Sv: norges sterkeste RAW gjennom tidene?
« #107 : 16. juni 2008, 19:17 »
Hvis ikke det er doping test må det gå på tillit til "utøveren" og jeg kjenner nok ikke alle på det nivået jeg mener må til, og dessuten er det dårlig dokumentasjon at en eller annen kompis mener en anen er rein.

Nei da. Det kan være en bryter, spydkaster, håndbakkbryter eller  vektløfter. Bare for å nevne noen. Det er jo naturlig for en som trener mye spesifikt for topp styrke i bøy, benk og mark å være sterk i de respektive øvelsene.

Det å si at noe er latterlig beviser ikke at det er latterlig. Kanskje du burde begrunne svaret ditt eller bare si at du er uenig.

Det jeg regner med at du ville si var at det er masse som blir bevegd som diskuteres og ikke varer som blir filtrert gjennom kroppen.

Jeg kan jo si litt om hva jeg syntes om doping, generelt. Det beviser hvor svak et menneskets karakter er. Styrke krever tolmodighet, viljestyrke, lidenskap og et sterkt selvbilde. Det å dope seg er som å ta den enkle veien ut. Det er et såkalt "quick fix", men det løser imiddlertidig ingen av de problemene som var der i utganskpunktet. I stedet så bærer man sine psykiske skader på kroppen.

Men jeg kan jo selvfølgelig bare snakke for meg selv.



Brian Siders ren? - Brian Siders ikke imponerende?

Mariusz Pudzianowski svak karakter, "quick fix" for å komme dit han er i dag? Igjen.. Ikke imponerende ? :S
Styrke, Explosivitet, og ikke utholdenhet Grin

Utlogget grizzlysterk

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 958
  • Honnør: 526
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 958

Sv: norges sterkeste RAW gjennom tidene?
« #108 : 16. juni 2008, 20:02 »

Brian Siders ren? - Brian Siders ikke imponerende?


Så vidt vi vet ja. Håper inderlig på at han er rein. For da er mye mulig. Men bare fordi han drøy betyr ikke at han ikke er rein.



Mariusz Pudzianowski svak karakter, "quick fix" for å komme dit han er i dag? Igjen.. Ikke imponerende ? :S


Ja. Det er det jeg mener. Kan ta fra han varene sine, sett at han doper seg, det er slaks teoretisk mulighet for at han er rein. Så kan vi se hva han sitter igjen med. To tørre testikler er det jeg vedder på.

Teletubbie:

Hva var motivet ditt for det innlegget? Var det for å påpeke at Styrkeløft, på lik linje med alle andre idretter, har urene utøvere? Det tror jeg ikke det er noen som tviler på, men vi prøver da i alle fall å renske opp i vår miljø og prøver iherdig å sette sterke moraler for neste generasjoner. Hva står Strongman og bygging for?

Generelt:

Jeg er blitt fortalt at jeg er noe drøy i mine antidoping holdninger og det er sikkert noen her som mener at jeg burde passe mine egne sakter og holde kjeften min. Det er meget tvilsomt. Jeg bare syntes det er bortkasta og idiotisk å sammenligne dopa utøvere og reine utøvere i en tråd for det er over hodet ikke det samme, rein styrke er alltid best og vil alltid være det. Fordi den er ekte.

Dette er jo naturlig for meg å si, og det er naturlig for en som doper seg å argumentere i mot det.

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Sv: norges sterkeste RAW gjennom tidene?
« #109 : 16. juni 2008, 20:16 »



Teletubbie:

Hva var motivet ditt for det innlegget? Var det for å påpeke at Styrkeløft, på lik linje med alle andre idretter, har urene utøvere? Det tror jeg ikke det er noen som tviler på, men vi prøver da i alle fall å renske opp i vår miljø og prøver iherdig å sette sterke moraler for neste generasjoner. Hva står Strongman og bygging for?

Generelt:

Jeg er blitt fortalt at jeg er noe drøy i mine antidoping holdninger og det er sikkert noen her som mener at jeg burde passe mine egne sakter og holde kjeften min. Det er meget tvilsomt. Jeg bare syntes det er bortkasta og idiotisk å sammenligne dopa utøvere og reine utøvere i en tråd for det er over hodet ikke det samme, rein styrke er alltid best og vil alltid være det. Fordi den er ekte.

Dette er jo naturlig for meg å si, og det er naturlig for en som doper seg å argumentere i mot det.


meningen med inlnegget mitt var og prøve og stanse litt av den uendelige skittkastingen som fåregår mellom de forskjellige sportene. av de 3 store,styrkeløft,kroppsbygging og strongman,er det bare utøverne i styrkeløft som aldri klarer og godta at de andre 2 følger sine egne veier. det er ingen andre som prater så mye om doping som styrkeløftere. det er heller ingen som har så nedlatende holdninger til folk som ikke mener akkurat det samme som de når det gjelder antidoping.

liker og sitere kardemommeloven..

"man skal ikke plage andre,man skal være grei og snill.og forøvrig kan man gjøre som man vil"

hva andre enn styrkeløfter gjør trenger jo strengt tatt ikke styrkeløftere og bry seg om.

kunne jo beskyldt deg for doping,du har jo trent på Haralds Gym,alle som trener dær er jo dopa..??

Utlogget sterkestesomfinns

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 313
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 313

  • Sjefskjerring :)
Sv: norges sterkeste RAW gjennom tidene?
« #110 : 16. juni 2008, 20:50 »
Snill og grei......? Men hva når en kjent kroppsbygger får ungdommen til å pushe dop? Skal man fortsatt være snill og grei og se at gutter på 19 år utvikler "bitchtits"..

Dette var jo skikkelig offtopic, men klarer ikke å la vær! Få opp øynene, realiteten er at flere finansierer sitt eget bruk ved salg til drittunger!
At man velger å ta del i et slikt "regime" får være opp til den enkelte, på lik linje med andre "friheter" her i landet, men da får en jaggu tåle å høre hva som faktisk er konsekvensen innen enkelte miljøer.
Blenda!

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Sv: norges sterkeste RAW gjennom tidene?
« #111 : 16. juni 2008, 21:02 »
Snill og grei......? Men hva når en kjent kroppsbygger får ungdommen til å pushe dop? Skal man fortsatt være snill og grei og se at gutter på 19 år utvikler "bitchtits"..

Dette var jo skikkelig offtopic, men klarer ikke å la vær! Få opp øynene, realiteten er at flere finansierer sitt eget bruk ved salg til drittunger!
At man velger å ta del i et slikt "regime" får være opp til den enkelte, på lik linje med andre "friheter" her i landet, men da får en jaggu tåle å høre hva som faktisk er konsekvensen innen enkelte miljøer.

de som finansiere sitt bruk ved og selge til altfor unge folk er jo skada i hodet.
men er vell ikke dette diskusjonen handlet om.
men er enig med deg sterkeste,selv om jeg mener og huske jeg var/er sterkere enn deg Smiley

Utlogget sterkestesomfinns

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 313
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 313

  • Sjefskjerring :)
Sv: norges sterkeste RAW gjennom tidene?
« #112 : 16. juni 2008, 21:42 »
Ja, ja, men du er jo same og jeg kun kvartsame...
Blenda!

Utlogget Radio Starr

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 729
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 729

  • Eid..
Sv: norges sterkeste RAW gjennom tidene?
« #113 : 16. juni 2008, 22:06 »
Så vidt vi vet ja. Håper inderlig på at han er rein. For da er mye mulig. Men bare fordi han drøy betyr ikke at han ikke er rein.

Ja. Det er det jeg mener. Kan ta fra han varene sine, sett at han doper seg, det er slaks teoretisk mulighet for at han er rein. Så kan vi se hva han sitter igjen med. To tørre testikler er det jeg vedder på.

Teletubbie:

Hva var motivet ditt for det innlegget? Var det for å påpeke at Styrkeløft, på lik linje med alle andre idretter, har urene utøvere? Det tror jeg ikke det er noen som tviler på, men vi prøver da i alle fall å renske opp i vår miljø og prøver iherdig å sette sterke moraler for neste generasjoner. Hva står Strongman og bygging for?

Generelt:

Jeg er blitt fortalt at jeg er noe drøy i mine antidoping holdninger og det er sikkert noen her som mener at jeg burde passe mine egne sakter og holde kjeften min. Det er meget tvilsomt. Jeg bare syntes det er bortkasta og idiotisk å sammenligne dopa utøvere og reine utøvere i en tråd for det er over hodet ikke det samme, rein styrke er alltid best og vil alltid være det. Fordi den er ekte.

Dette er jo naturlig for meg å si, og det er naturlig for en som doper seg å argumentere i mot det.



Skjønner på en måte hva du mener ja.. Men det er helt feil å si so fort en er dopa, så er han ikke imponerende lenger.

For hvis en kritiserer en som er dopa og gjør noe stort, så trur man automatisk selv at man ville klart det hvis man trøkka i seg alt mulig? Nei, folk som pudzianowsk iog alle andre i toppen trenger man noe helt sinnsyke gener, viljestyrke, trening og kosthold for å nå.

Jeg syns du har imponerende perser, spesielt benk. Men trur du selv at du ville nådd pudzianowskis nivå hvis du hadde dopa deg? Hvis ikke, så er jo det imporende hvis han har klart det. Men en ren utøver som gjør akkurat det samme som en dopa en så er jo den rene mer imponerende. Men ikke hvis den dopa er langt over den rene Wink

En mening fra en som ikke doper seg..
Styrke, Explosivitet, og ikke utholdenhet Grin

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: norges sterkeste RAW gjennom tidene?
« #114 : 16. juni 2008, 23:25 »
Snill og grei......? Men hva når en kjent kroppsbygger får ungdommen til å pushe dop? Skal man fortsatt være snill og grei og se at gutter på 19 år utvikler "bitchtits"..

Dette var jo skikkelig offtopic, men klarer ikke å la vær! Få opp øynene, realiteten er at flere finansierer sitt eget bruk ved salg til drittunger!
At man velger å ta del i et slikt "regime" får være opp til den enkelte, på lik linje med andre "friheter" her i landet, men da får en jaggu tåle å høre hva som faktisk er konsekvensen innen enkelte miljøer.

Dette var skikkelig off topic ja.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: norges sterkeste RAW gjennom tidene?
« #115 : 16. juni 2008, 23:31 »
meningen med inlnegget mitt var og prøve og stanse litt av den uendelige skittkastingen som fåregår mellom de forskjellige sportene. av de 3 store,styrkeløft,kroppsbygging og strongman,er det bare utøverne i styrkeløft som aldri klarer og godta at de andre 2 følger sine egne veier. det er ingen andre som prater så mye om doping som styrkeløftere. det er heller ingen som har så nedlatende holdninger til folk som ikke mener akkurat det samme som de når det gjelder antidoping.

liker og sitere kardemommeloven..

"man skal ikke plage andre,man skal være grei og snill.og forøvrig kan man gjøre som man vil"

hva andre enn styrkeløfter gjør trenger jo strengt tatt ikke styrkeløftere og bry seg om.

kunne jo beskyldt deg for doping,du har jo trent på Haralds Gym,alle som trener dær er jo dopa..??



Det er det samme som jeg vil frem til. For meg så virker det som 1 av 2 styrkeløftere kun "godkjenner" sin idrett (sport whatever) som det eneste gjeldende i styrkeverden. Det synes jeg er snevert. Og det beste argumentet en styrkeløfter har er doping testene innen styrkeløft, samt manglende dopingkontroller innen andre idretter/showsporter. Dette gir tydeligvis også flere styrkeløftere retten til å se ned på og fordømme mennesker som ikke har tatt de samme valgene som dem i her i livet...

Andre sikre tegn på at folk doper seg er : tatoveringer, vedkommede trener ikke dietmar program, mangel på medlemskap i Norges Styrkeløft forbund etc etc

Meste parten av av fritiden til 1 av 2 styrkeløftere brukes til å tenke på doping?  :Smiley
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: norges sterkeste RAW gjennom tidene?
« #116 : 17. juni 2008, 01:15 »
Jeg er egentlig enig i mesteparten av det Grizzly sier, men ikke alt. Jeg mener det blir feil å si at uttøvere ikke er imponerende bare fordi de går på dop. Det blir ikke det samme som rein styrke, men sterke strongmen er fortsatt imponerende for min del. Hvis man f.eks. ser på mr. pudzianowski så har han vunnet WSM 4 ganger så langt. Han er sikkert dopet, men det er jo alle konkurrentene som gir han noe motstand også, så konklusjonen blir at han rett og slett er den beste, og at det er hans talent og ikke dopbruk som gjør at han vinner.

Når det er sagt skulle jeg ønske strongman var dopfritt og testet. For slik det er nå, er det i praksiss umulig å vinne noe av betydning i strongman som rein uttøver, noe som er kjipt, for det er egentlig en flott og underholdende sport.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: norges sterkeste RAW gjennom tidene?
« #117 : 17. juni 2008, 01:45 »
Sitat
Det er det samme som jeg vil frem til. For meg så virker det som 1 av 2 styrkeløftere kun "godkjenner" sin idrett (sport whatever) som det eneste gjeldende i styrkeverden. Det synes jeg er snevert.
Jeg har ingen problemer med å annerkjenne rene vektløftere som ekte idrettsmenn. De som driver strongman rent også for den saks skyld. De fortjener all heder og ære på lik linje med rene styrkeløftere. Problemet er bare at det ikke er testing i strongman og følgelig er stort sett hele den internasjonale eliten fulle av roids.


Sitat
Og det beste argumentet en styrkeløfter har er doping testene innen styrkeløft, samt manglende dopingkontroller innen andre idretter/showsporter. Dette gir tydeligvis også flere styrkeløftere retten til å se ned på og fordømme mennesker som ikke har tatt de samme valgene som dem i her i livet...
Det er en grunn til at man har dopingtester i sikkert minst 99% av alle seriøse idretter der doping gir en fordel. Forruten helsemessige årsaker er doping med på å undergrave prestasjonene som blir gjort, og det blir vanskelig for folk som ikke boler å relatere seg til prestasjonene. Selvsagt finnes det mange imponerende strongmen og byggere som går på bol, på samme måte som andre former for show og sirkus kan være imponerende. Men for at man skal få annerkjent sine prestasjoner på lik linje med ekte seriøse idrettsmenn, må doping være tabu, det må være testing, og de som blir tatt burde bli utestengt på samme måte som i andre idretter. Hvis ikke vil strongman fortsette å være et imponerende show, men en ekte idrett er det ikke.

Sitat
Andre sikre tegn på at folk doper seg er : tatoveringer, vedkommede trener ikke dietmar program, mangel på medlemskap i Norges Styrkeløft forbund etc etc
Dette stemmer ikke, og dette har ingenting med saken å gjøre.

Sitat
Meste parten av av fritiden til 1 av 2 styrkeløftere brukes til å tenke på doping?  :Smiley
Nei, mesteparten (skrives ikke i to ord) av fritiden går nok ikke med til det for noen rene styrkeløftere. Men jeg går utifra at det ubetydelige fåtallet som jukser foretar en del research om dette, på lik linje med uttøvere i strongman og bygging. Dette har forøvrig ikke noe med det som diskuteres her og gjøre. Det at du kommer med slike tøvete utsagn som ikke har rot i virkeligheten bidrar ikke akkurat til å styrke din sak i en slik debatt heller.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget mamma

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 323
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 323

Sv: norges sterkeste RAW gjennom tidene?
« #118 : 17. juni 2008, 08:44 »
Jeg er enig med Grizzly, resultater oppnådd med dop er uinteressante. Kanskje er det sånn som noen av dere mener, at det er imponerende likevel. Men kanskje er det ikke særlig imponerende. Kanskje hadde de rene utøverne pulverisert de resultatene hvis de hadde dopet seg. Det er nemlig hele poenget; så lenge resultatene er oppnådd med juks aner man ikke hvor gode de egentlig er. Man aner ikke hvem som er best. Hvilken ren utøver klarer å forholde seg til et jukseresultat? Hvilken ren utøver har den fjerneste idé om hva de kunne prestert selv hvis de hadde dopet seg? Klarer man ikke å forholde seg til resultatet er selve resultatet uinteressant. Det kan likevel være spennende å se på disse sportene der doping aksepteres, og engasjere seg i hvem som vinner. Men selve resultatet; INTETSIGENDE OG UINTERESSANT.


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Verdensmester 2006

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: norges sterkeste RAW gjennom tidene?
« #119 : 17. juni 2008, 09:15 »


Det er det samme som jeg vil frem til. For meg så virker det som 1 av 2 styrkeløftere kun "godkjenner" sin idrett (sport whatever) som det eneste gjeldende i styrkeverden. Det synes jeg er snevert.
Dette er ikke mitt inntrykk.  Mitt inntrykk er at de fleste styrkeløftere setter stor pris på de prestasjonene som vises i f.eks. kast og vektløfting.  Når det gjelder strongman, så er det forskjell på det å dømme en sport nord og ned i utgangspunktet, kontra det å kritisere en sport for manglende antidopinarbeid.
Sitat
Og det beste argumentet en styrkeløfter har er doping testene innen styrkeløft, samt manglende dopingkontroller innen andre idretter/showsporter.
Men dette er vitterlig et saklig argument når forskjellige idretter skal vurderes opp mot hverandre.  Dersom styrkeløftere ikke kan sammenlikne sporten sin med andre idretter, så følger det logisk at styrkeløftere heller ikke kan drive sjølkritikk i forhold til egen sport.  Og når det gjelder arbeidet mot doping, har styrkeløft vitterlig gjort store framskritt de siste 25 årene.
Sitat
Dette gir tydeligvis også flere styrkeløftere retten til å se ned på og fordømme mennesker som ikke har tatt de samme valgene som dem i her i livet...
Jeg kjenner flere som har brukt doping.  Dette er flotte folk som gjorde et konkret valg som jeg er uenig i.  Jeg fordømmer dem ikke som mennesker.  Men det betyr ikke at jeg er for å slakke av på antidopingarbeidet.  Den norske idrettsbevegelsen har gode grunner til - og demokratisk rett til - å sloss for å holde all idrett dopingfri.
Sitat
Andre sikre tegn på at folk doper seg er : tatoveringer, vedkommede trener ikke dietmar program, mangel på medlemskap i Norges Styrkeløft forbund etc etc

Meste parten av av fritiden til 1 av 2 styrkeløftere brukes til å tenke på doping?  :Smiley
Jeg trener ikke Dietmar, og bruker nokså lite av fritiden min til å tenke på doping.  Wink
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!