Skrevet av Emne: EMO  (Lest 20074 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: EMO - Bilder! legg inn!
« #45 : 04. juni 2008, 10:16 »
Joda, men jeg hater dem ikke.... jeg bare forstår ikke hvordan man kan fødes som gutt.... og så ende opp slik...

men det er meg..

Utlogget ubertass

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 768
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 768

Sv: EMO - Bilder! legg inn!
« #46 : 04. juni 2008, 10:19 »
http://ubertass.blogspot.com
RPE handler om å leve i nuet !
There is nothing worse than aggressive stupidity.

Utlogget Segal

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 310
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 310

Sv: EMO - Bilder! legg inn!
« #47 : 04. juni 2008, 10:19 »

Det jeg synes er litt patetisk er alle de som sitter hjemme med hånda i buksa og skriver "hater emoene" o.s.v ja stilen  er håpløs men SO Smiley

tror ikke de bryr seg.. de gjør sjelden det

Utlogget ubertass

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 768
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 768

Sv: EMO - Bilder! legg inn!
« #48 : 04. juni 2008, 10:20 »
http://ubertass.blogspot.com
RPE handler om å leve i nuet !
There is nothing worse than aggressive stupidity.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: EMO - Bilder! legg inn!
« #49 : 04. juni 2008, 10:26 »
En ting er klesstilen. Den får man tåle, selv om det i mine øyne ser helt mongo ut. Noe jeg derimot IKKE støtter er evnen til å kun se det negative og jævelige i enhver situasjon. Det er folk med positiv tenking og pågangsmot som utretter noe her i verden. Resten flyr bare i veien.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

Sv: EMO - Bilder! legg inn!
« #50 : 04. juni 2008, 10:28 »
Og det gir jeg blaffen i, for jeg er fortsatt like overrasket over at det i det hele tatt går an å gjøre slikt med seg selv... Smiley

Og en mod har vel ingen menneskelige egenskaper som skal være bedre enn andres vel?! Wink

det som fikk meg til å google EMO, var nyhetene om selvmords-sakene i England, som påståes å ha sammenheng med fans til My Chemical Romance...

Beklager, men jeg skjønner ikke EMO....

En mod skal vel forholde seg til forumsregler som alle andre:

§2   - Vær seriøs, ikke mobb og hold en høflig tone.

Synes du er litt nærme mobbing i denne tråden. For meg blir det ikke forskjell på denne tråden og diverse urimelige svar til personer som f.eks. har spiseforstyrrelser e.l..

Dessuten er det ikke alt man skal skjønne, det vet du like godt som meg Smiley

Utlogget Peder Ås

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 47

Sv: EMO - Bilder! legg inn!
« #51 : 04. juni 2008, 10:29 »
En ting er klesstilen. Den får man tåle, selv om det i mine øyne ser helt mongo ut. Noe jeg derimot IKKE støtter er evnen til å kun se det negative og jævelige i enhver situasjon. Det er folk med positiv tenking og pågangsmot som utretter noe her i verden. Resten flyr bare i veien.

Det krever vel tross alt et visst pågangmot for å holde ut som emo med så mange intollerante mennesker rundt seg.

Det som driver verden videre er vel heller dem som tør å gå sine egne veier, enn dem som bare følger resten.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: EMO - Bilder! legg inn!
« #52 : 04. juni 2008, 10:35 »
Det krever vel tross alt et visst pågangmot for å holde ut som emo med så mange intollerante mennesker rundt seg.

Det som driver verden videre er vel heller dem som tør å gå sine egne veier, enn dem som bare følger resten.

Du forstod åpenbart ikke hva jeg mente, og det er faktisk helt greit.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Jeggs Kilogramsson

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 105

Sv: EMO - Bilder! legg inn!
« #53 : 04. juni 2008, 10:37 »
Hvis de største problemene til folk her er hvordan andre folk kler seg og ser ut, da har dere det for godt.

Skal si meg enig at jeg synes at hele "emo-stilen" ser på trynet ut, men har da bedre ting å bruke tiden på enn å forargre meg over andre folks stil.
Og "emo'ene" synes sikkert det er like stygt når folk her inne kommer ruslendes med 3 meter bred rygg og armer større en bilen til bestemora.

Men når alt kommer til alt handler alt om smak(/mangel på smak Tongue ), og samme hvor stygg du syns stilen er så får du vel strengt tatt ikke gjort noe med det?
Blir nesten litt fjortisaktig og sitte på et internett-forum og legge ut om hvor mye du hater en bestemt folkegruppe.
Got pump?

Utlogget Segal

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 310
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 310

Sv: EMO - Bilder! legg inn!
« #54 : 04. juni 2008, 10:42 »
Hvis de største problemene til folk her er hvordan andre folk kler seg og ser ut, da har dere det for godt.

Skal si meg enig at jeg synes at hele "emo-stilen" ser på trynet ut, men har da bedre ting å bruke tiden på enn å forargre meg over andre folks stil.
Og "emo'ene" synes sikkert det er like stygt når folk her inne kommer ruslendes med 3 meter bred rygg og armer større en bilen til bestemora.

Men når alt kommer til alt handler alt om smak(/mangel på smak Tongue ), og samme hvor stygg du syns stilen er så får du vel strengt tatt ikke gjort noe med det?
Blir nesten litt fjortisaktig og sitte på et internett-forum og legge ut om hvor mye du hater en bestemt folkegruppe.
3 meter rygg? bestemor til armer?

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: EMO - Bilder! legg inn!
« #55 : 04. juni 2008, 10:58 »
Buajoa...

Jeg angriper ingen. Og går heller ikke rundt i Oslo og ler av Punkere, Gothere, lasaroner eller selvskadere.

Dette med EMO virker likevel på meg å være en kombinasjon av alt dette. En selvskader som ser ut som en gother, som er trist og lei seg. Det blir nesten et kulturbegrep eller bevegelse...

Jeg innrømmer gjerne at jeg finner det naturstridig, samtidig fascinerende at det går an...

Smiley

Utlogget Jeggs Kilogramsson

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 105

Sv: EMO - Bilder! legg inn!
« #56 : 04. juni 2008, 11:02 »
3 meter rygg? bestemor til armer?


Sorry, glemte at sarkasme og ironi ikke hører hjemme på internett...
Got pump?

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: EMO - Bilder! legg inn!
« #57 : 04. juni 2008, 13:49 »
De aller fleste 'emos' driver neppe med selvskading, ei heller er de alle sammen depresjonslidende, som regel er det bare en musikksmak som evt. ledsages av en klesstil. Litt som at ikke alle black metal-fans nødvendigvis er 100 % rendyrkede, kirkebrennende satanister med heldekkende lærdrakt, meterlangt svart hår og sverdsamling på veggen ...

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: EMO - Bilder! legg inn!
« #58 : 04. juni 2008, 13:54 »
Må si at jeg synes det er særdeles fucking patetisk å finne frem bilder av unge mennesker som ser ut til å være under 20 år og som kjører en viss stil, bare for å henge dem ut og for å tydelig vise alle hvor MANN man liksom er ved å slenge mest mulig dritt om det som er litt annerledes...la nå disse jævla kidsa utrykke seg akkuratt faan som de vil Huh

Jøss, du skal faktisk få honnør for å si noe som gir mening!
Sa brura

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: EMO - Bilder! legg inn!
« #59 : 04. juni 2008, 14:03 »
Shemhazai har helt rett, og det er rimelig skremmende hvor mye uvitenhet som har blitt skrevet her. Er ingen kjempefan av klesstilen, og privilegerte mennesker som klager over omtrent alle sider ved livet er ikke mennesker jeg tilbringer alt for mye tid med (selvom jeg har møtt en god dose "emoer" som virker rimelig glade med livet sitt).

Det som slår meg er hvor dobbeltmoralske holdninger enkelte viser, trolig uten at de skjønner det selv. Går man langt nok i å beskrive hvor mye man forakter kvinner som er større en normalen, gjerne de som er muskuløse, kan man bli bannet. Om jeg hadde laget en tråd med navnet "Mannedamer - Bilder!legg inn!" for så å kopiere inn bilder diverse kvinnelige medlemmer har lagt inn kan jeg se for meg at pipa hadde fått en annen lyd. "Sjekk hu dama her a, ser faenmeg ut som en mann, blir helt kvalm og håper hun brenner i helvete." Tror liksom ikke det hadde gått ubemerket hen. Lager jeg et emne hvor det er emokidsa eller de metroseksuelle som skal få gjennomgå, ja da har du gjerne de samme menneskene som straffer deg for det første som største bidragsytere.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!