Skrevet av Emne: EMO  (Lest 19973 ganger)

Utlogget 007

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

Sv: EMO
« #135 : 06. desember 2008, 02:35 »
At folk rakker ned på noen, spiller det noen rolle? Alle får dritt fra alle(enten er man for stor, liten, feit,tynn,stygg,pen,liten tiss stor tiss, små pupper, for store pupper, emo,homo, gutt å danser ballet,drikke for mye, bruker dop, røyker/snuser, billig/tøs, fattig, soss, femi,dårlig til å danse, har ingen venner, osv,,  It aint a perfect world, its just a perfect me Cheesy

Utlogget Active

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 80
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 80

  • Sånn passe kul
Sv: EMO
« #136 : 06. desember 2008, 13:33 »
Haha, bra liste. Tror du fikk med det meste der. Men du glemte "perfekte pupper"

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: EMO
« #137 : 06. desember 2008, 14:40 »
At folk rakker ned på noen, spiller det noen rolle? Alle får dritt fra alle(enten er man for stor, liten, feit,tynn,stygg,pen,liten tiss stor tiss, små pupper, for store pupper, emo,homo, gutt å danser ballet,drikke for mye, bruker dop, røyker/snuser, billig/tøs, fattig, soss, femi,dårlig til å danse, har ingen venner, osv,,  It aint a perfect world, its just a perfect me Cheesy

Helt enig med deg, men husk at denne tråden faktisk handler om EMOer.

Utlogget ~mAchA~

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 218
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 218

  • OraH!
Sv: EMO
« #138 : 12. desember 2008, 00:46 »
Denne tråden forklarer hvorfor emo jenter gnir seg intil meg på byen...
Jeg er jo skarp i kantene after all.

(Tidligere Styrkeløfter) Nå glad mosjonist!
Bøy:230 Benk:160 Mark:265
Vekt:rundt 95+
høyde:182

Utlogget taiba

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: EMO
« #139 : 12. desember 2008, 01:20 »
veldig enig.er ikkje så mykje til manfolk alle dei som slenger dritt om disse gutta.så lenge folk ikkje skader andre er det vell det samme hvordan stil og utryksmåte dei har.
Må si at jeg synes det er særdeles fucking patetisk å finne frem bilder av unge mennesker som ser ut til å være under 20 år og som kjører en viss stil, bare for å henge dem ut og for å tydelig vise alle hvor MANN man liksom er ved å slenge mest mulig dritt om det som er litt annerledes...la nå disse jævla kidsa utrykke seg akkuratt faan som de vil Huh

Utlogget MadMag

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 87
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 87

Sv: EMO
« #140 : 12. desember 2008, 03:52 »
veldig enig.er ikkje så mykje til manfolk alle dei som slenger dritt om disse gutta.så lenge folk ikkje skader andre er det vell det samme hvordan stil og utryksmåte dei har.

Vel, kanskje de ikke skader andre rundt seg, men jeg kan huske jeg ble fysisk syk og kvalm en gang på ungdomsskolen. Det hadde seg nemlig slik at to av de fem EMO`kidsa som satt foran meg i klasserommet hadde bestemt seg for å verken dusje eller fremme en annen form for god hygiene. Vet ikke hvor langt ut i ritualet(?) de hadde kommet, men fytt i helvete for noen svin!

Kall meg trangsynt, men er helt enig med Egil, skjønner meg ikke på EMO..
"The best activities for your health are pumping and humping" - Arnold Schwarzenegger

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!