Skrevet av Emne: Evis: 200kg raw benkpress  (Lest 503781 ganger)

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Evis: veien til 600
« #420 : 30. juni 2009, 17:05 »
hvor er marken Tongue ? funker sikkert det der

Ja tror det har fungert bra. Sjekker formen om to uker så det gjenstår å se tho.

Har i utgangspunktet ikke mark i dette programmet, har allikevel trent noe tung mark fra rack og noe lett konvensjonell mark.

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Evis: veien til 600
« #421 : 30. juni 2009, 21:16 »
30.09.2009


Benkpress

4x9 - 95

Pullups parallelt grep, medium bredt

1x5
1x5 +10kg
1x3 +20kg
1x4 +10kg
1x6 +10kg

Hammer strength iso row

opp til 5x80kg+80kg

Pushdowns og omvendt curl

+scap pushups og 1-arms facepull

Ræva form.

Er nok et resultat av at jeg er begynt i ny jobb så tar nok en stund å tilpasse seg det. Jobbet mye med hendene over hodet i dag så var litt gåen i skuldrene. For varmt, for lite mat, for lite søvn osv også, hehe vanlige sytingen. Gjorde pushdowns i grunn bare for å kjøre magemusklene litt. Eneste stedet jeg kjenner de så... Prøvde et par repper på dips helt til slutt i økten og kjente det ikke i albuen eller skuldrene. Forhåpentligvis kan eg begynne med det igjen mao.

Litt slimete/rar i lungene for tiden. IKje helt sikker på ka det kan komme av.  what


Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Evis: veien til 600
« #422 : 02. juli 2009, 21:09 »
02.07.2009


Knebøy

1x5 - 170kg


For noe drit... Ikke i form nå, pga en rekke faktorer. Har lyst til å ta en deload-uke og heller begynne på 531 med noen fornuftige vekter. Har drevet kroppen hardt de siste ukene, spesielt i bøy, så tror det hadde vært bra. Med jobb og varme er det fort den beste løsningen føler jeg.

Prøvde bøyskoene i dag, føltes bra det. Kunne gå dypere uten at ryggen var i fare og stabiliteten var god.


Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Evis: veien til 600
« #423 : 04. juli 2009, 01:46 »
Ikke vært på trening i dag.

Har køddet til skulderen på en eller annen måte; tror det må være en kombinasjon mellom at jeg har jobbet så mye over hodet og at jeg prøvde meg på dips på tirsdag.

Kjenner ikke noe særlig om jeg løfter med armen rett forover, men ut til sidene så er det et "felt" av ROM som gjør vondt. Er nok noe tull med disse forbaskede rotator cuff musklene.

Blir å fokusere enda mer på RC og skulderstabilitet når jeg er bra igjen.

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Evis: veien til 600
« #424 : 04. juli 2009, 20:35 »
04.07.2009


div rotatorcuff greier

Scap pushups

Pushups i slynger

4
5
6
7
10

Pushdowns og curls



Hmm dette hjalp en del. Når skulderen var varmt kjente jeg tilnærmet ingenting, er kommet litt tilbake nå i ettertid men definitivt bedre. Spesielt redcord-pushups skal jeg trene gjevnt fremover tenker jeg. Komme meg opp på en 20-30-40 reps der så må jo det hjelpe.

Ellers så jeg en iraker som trente vending+press, og knebøy med bred stand til godkjent dybde på elixia i dag, hva er det som skjer med verden...  :Smiley


Gikk frem og tilbake fra trening. Veldig dårlig kardiovaskulær form i det siste, brant fra ankelen og opp til korsryggen når jeg gikk i en slakk oppoverbakke.

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: Evis: veien til 600
« #425 : 04. juli 2009, 21:02 »
tror du at du tar meg i marken da;) ? siden du har blitt skada? hehe

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Evis: veien til 600
« #426 : 04. juli 2009, 21:04 »
tror du at du tar meg i marken da;) ? siden du har blitt skada? hehe

Hoho om en litt tøysete skulder tar fra meg 30kg+ i mark? Grin Tongue

Neida ser frem til å begynne med mark igjen. Prøver meg vel på litt lett forberedelsestrening i uken som kommer og deretter blir det ordentlig marktrening igjen.


Hva går du for på makstesten din dÅ?

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: Evis: veien til 600
« #427 : 05. juli 2009, 02:00 »
hehe ; ) håper det Wink ! neida, ønsker deg egentlig alt godt:P !

tok 2 på 170i dag.... hehe, hadde vel 1 til inne, var jo på skamfylla i går og så kanskje 185 går? vi får se neste uke:P spiser ganske mye nå! Smiley

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Evis: veien til 600
« #428 : 06. juli 2009, 22:06 »
06.07.2009


Knebøy

1x5 - 127,5
1x5 - 137,5
1x8 - 145

Markløft med bredt grep og små skiver For fart og "tightness"/teknikk

en del 5'ere opp til 130


Bulgarsk utfall

3 sett


Yau kjørte på med 531 igjen i dag, selv om den opprinnelige planen var å ta en lett uke...  :Smiley

Men holdt litt igjen i bøy så.. 8'er er ikke noe fantastisk resultat men gav meg der. Slet med å komme inn i en god teknikk. Skal ha flere oppvarmingssett neste gang.

Den markøvelsen er tøff synes jeg, brukte veldig lite vekt men har aldri kjørt den før så tror ikke det trengs så tungt heller. Eksplosive og fine reps. Hadde sikkert 10 til inne på 130.

Blir ikke klok på bulgarsk utfall, mister bare balansen etter noen få reps. De få jeg får gjort får jeg til gjengjeld øvd på glute aktivering en god del.

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Evis: veien til 600
« #429 : 06. juli 2009, 22:54 »
Må legge til at jeg i dag gjorde noe jeg tradisjonelt går inn for å unngå, jeg kommenterte to fotballgutter som kvartbøyet. De diskuterte dybde seg i mellom og jeg slengte inn en kommentar om at man heller kunne bøye til ordentlig dybde, slik at man kunne bli sterk.

Jeg fikk da en tale om hvordan man aldri går ned til slik dybde i fotball og at det derfor ikke har noe for seg. Fikk også høre noe vas om at mengde er det samme som kraft og en del andre godbiter som åpenbart ble ramset opp for å skremme meg bort. Blir så oppgitt av slike... Er det mulig...?

Har forøvrig aldri sett et menneske sjelve så mye med 80kg på ryggen som disse gutta.

Dette gav nok ikke mye mening, men det var nødvendig å få det ut.  :Smiley

------------------------

Kjenner ellers en slags mør følelse fra korsryggen og ned til knehasen. Blir vondt å gå i morgen  Cool

Utlogget AjaxX

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 676
  • Honnør: 137
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 676

Sv: Evis: veien til 600
« #430 : 07. juli 2009, 08:17 »
Du skulle bare spurt om du kunne få ta et sett mellom: Slengt på 150kg, tatt et par stk. Sakt "Neida, dere få ha lykke til da."
Trenigs/bilde logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58975.0

Løft:
ML 1x180kg RAW
BP 3x130kg
KB 1x182,5kg Belte

It burns it rips it hurts, they make you bleed your turn
The chance of a lifetime, how does it feel to be alive?

Your greatest glory is not in never falling, but in rising every time you fall.

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Evis: veien til 600
« #431 : 07. juli 2009, 13:15 »
Må legge til at jeg i dag gjorde noe jeg tradisjonelt går inn for å unngå, jeg kommenterte to fotballgutter som kvartbøyet. De diskuterte dybde seg i mellom og jeg slengte inn en kommentar om at man heller kunne bøye til ordentlig dybde, slik at man kunne bli sterk.

Jeg fikk da en tale om hvordan man aldri går ned til slik dybde i fotball og at det derfor ikke har noe for seg. Fikk også høre noe vas om at mengde er det samme som kraft og en del andre godbiter som åpenbart ble ramset opp for å skremme meg bort. Blir så oppgitt av slike... Er det mulig...?

Har forøvrig aldri sett et menneske sjelve så mye med 80kg på ryggen som disse gutta.

Dette gav nok ikke mye mening, men det var nødvendig å få det ut.  :Smiley

------------------------

Kjenner ellers en slags mør følelse fra korsryggen og ned til knehasen. Blir vondt å gå i morgen  Cool

De tar vel neppe knebøy med vekter på ryggen i fotball heller, så det argumentet er vel ganske tynt.  Wink

Tipper de trener mye leg extension og lårcurl, for det er vanlige bevegelser i fotball.....

Husker at Azar Karadas trente mye sidehev i haukelandshallen en stund da han hadde vært syk, og han har jo faktisk flakset litt med albuene etterpå.  :Smiley

Fotballspillere altså............
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Evis: veien til 600
« #432 : 07. juli 2009, 22:56 »
07.07.09
 
militærpress
 
1x5 - 42,5
1x5 - 45
1x10 - 47,5
 
pullups
 
1+2+3+5+1+2+3+5
1+2+3+5
1+2+3+5
 
smalbenk
 
5x10 - 75
 
slynge-pushups
 
10
7
7
5
 
+
Noen sett med rc greier.
 
 
Greit i dag. Er altfor svak i magen for mpress, gav meg når magen slapp og jeg ble mer bakoverlent. Lett for skuldre tho.
 
Tøff måte å kjøre pullups på, fikk inn bra mengde på kort tid.
 
Herre min hatt hvilken pump i underarmene fra å føre logg fra mobilen. woot (Lynet tok nettet i dag)
 

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Evis: veien til 600
« #433 : 07. juli 2009, 23:00 »
De tar vel neppe knebøy med vekter på ryggen i fotball heller, så det argumentet er vel ganske tynt.  Wink

Tipper de trener mye leg extension og lårcurl, for det er vanlige bevegelser i fotball.....

Husker at Azar Karadas trente mye sidehev i haukelandshallen en stund da han hadde vært syk, og han har jo faktisk flakset litt med albuene etterpå.  :Smiley

Fotballspillere altså............

Hehe de er en egen rase Smiley men som alle vet er sidehev den ultimate øvelsen for atletisisme.
 
Skulle forresten likt å høre hvordan overføringsverdien mellom hundrevis med crunches liggende på bakken funker i et ballspill man løper rundt i...

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Evis: veien til 600
« #434 : 09. juli 2009, 21:22 »
08.07.09
 
Markløft
 
1x5 - 142,5
1x5 - 152,5
1x6 - 162,5
 
Frontbøy med stopp uten belte
 
1x4 - 50
1x4 - 60
1x4 - 70
5x4 - 80
 
Ab-pulldown
 
3x12 - 25
 
Pullthroughs
 
1x10 - 50
1x10 - 60
 
God økt, er så lenge siden eg har kjørt ordentlig mark så tok det rolig med bare 6 reps. Kjørte en del ekstra single på de to toppvektene for å jobbe med teknikken, samt noen single på 162 med ca 15-20 sek hold ettersom grepet var litt slapt. Klarte knapt å bøye håndleddene etterpå pga underarmpump.
 
Frontbøy med stopp uten belte er tøft.
 
Trente tilogmed mage, kan ikke huske sist det skjedde. Men skal prøve å gjøre det regelmessig nå så...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!