Skrevet av Emne: Evis: 200kg raw benkpress  (Lest 503285 ganger)

Utlogget AjaxX

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 676
  • Honnør: 137
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 676

Sv: Evis: veien til 600
« #855 : 09. januar 2010, 11:37 »
gå å klag!!!
Trenigs/bilde logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58975.0

Løft:
ML 1x180kg RAW
BP 3x130kg
KB 1x182,5kg Belte

It burns it rips it hurts, they make you bleed your turn
The chance of a lifetime, how does it feel to be alive?

Your greatest glory is not in never falling, but in rising every time you fall.

Utlogget Tetra

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 980
  • Honnør: 164
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 980

  • Ain't got time for percentages
Sv: Evis: veien til 600
« #856 : 09. januar 2010, 11:47 »
gå å klag!!!

Why? Med all respekt for Evis, han er ikke akkurat drømmekunden for et kommersielt senter som Elixia, så tviler på det hadde oppnådd noe som helst. Tro meg, har jobbet på slike senter selv.

Kom deg på vektertorget! Veldig bra mark for noen dager siden.


Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Evis: veien til 600
« #857 : 09. januar 2010, 15:37 »
Why? Med all respekt for Evis, han er ikke akkurat drømmekunden for et kommersielt senter som Elixia, så tviler på det hadde oppnådd noe som helst. Tro meg, har jobbet på slike senter selv.

Kom deg på vektertorget! Veldig bra mark for noen dager siden.



Jepp har innsett dette, bare synes det er snedig at et senter kan bruke så mye penger på utstyr og utvidelser, uten at noe av det er positivt i mine øyne. Men det sier vel mer om meg kanskje.

Har ikke sett vektertorget, men har hørt det skal være bra men litt fullt?

Utlogget Tetra

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 980
  • Honnør: 164
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 980

  • Ain't got time for percentages
Sv: Evis: veien til 600
« #858 : 09. januar 2010, 18:29 »
Jepp har innsett dette, bare synes det er snedig at et senter kan bruke så mye penger på utstyr og utvidelser, uten at noe av det er positivt i mine øyne. Men det sier vel mer om meg kanskje.

Har ikke sett vektertorget, men har hørt det skal være bra men litt fullt?

Er dessverre mye fordommer i dette landet, og personer som bedriver seriøs vekttrening har lett for å bli generalist og identifisert med visse stereotyper. Er vel ingen hemmelighet at en del sentre er redd dette skal skremme vekk de store medlemsmassene. Derfor mange går aktivt inn for å minske treningstilbudet til nttopp denne gruppen.

Bor for tiden i trondheim, så vet faktisk ikke hvordan hverdagen er på VT, men er meget bra utstyrt og relativt billig. Liker meg også bra på fantoft, og det er det mulig å gjennomføre en god økt uten å måtte stå i kø. Smiley

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Evis: veien til 600
« #859 : 09. januar 2010, 19:20 »
Vektertorget er faen så bra. Umulig å få trent mellom fire og seks på ukedager, men før og etter går det stort sett greit. Er såpass delt mellom der løfteplattingene er og der soseavdelingen er at det ikke er noe problem. Hvis det lurer seg en curler inn mellom løfteplattingene er det bare å slippe noen vekter i gulvet, så stikker de igjen.  Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget AjaxX

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 676
  • Honnør: 137
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 676

Sv: Evis: veien til 600
« #860 : 10. januar 2010, 18:02 »
Why? Med all respekt for Evis, han er ikke akkurat drømmekunden for et kommersielt senter som Elixia, så tviler på det hadde oppnådd noe som helst. Tro meg, har jobbet på slike senter selv.

Kom deg på vektertorget! Veldig bra mark for noen dager siden.


De forsøkte å gjøre det samme nede på SATS midtun. Vektene var vekke i 1 uker. Så man vet aldri
Trenigs/bilde logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58975.0

Løft:
ML 1x180kg RAW
BP 3x130kg
KB 1x182,5kg Belte

It burns it rips it hurts, they make you bleed your turn
The chance of a lifetime, how does it feel to be alive?

Your greatest glory is not in never falling, but in rising every time you fall.

Utlogget Mr Benkpress

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 224
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 224

  • Trying is the first step towards failure
Sv: Evis: veien til 600
« #861 : 10. januar 2010, 21:49 »
Why? Med all respekt for Evis, han er ikke akkurat drømmekunden for et kommersielt senter som Elixia, så tviler på det hadde oppnådd noe som helst. Tro meg, har jobbet på slike senter selv.

Kom deg på vektertorget! Veldig bra mark for noen dager siden.



En person som utelukkende trener på det billigste og mest slitesterke utstyret på gymmet, betaler full pris, og som trener ofte er drømmekunden for ett senter. 

En person som trener ofte bruker mest sansynlig litt penger i shopen (proteiner og drikke). Dette bør bidra til å øke omsettningen mye i forhold til tjukke damer som trener spinning en gang hver 3 uke.

Måtte senterleder brenne...
"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."






Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Evis: veien til 600
« #862 : 11. januar 2010, 20:55 »
11.01.2009


Knebøy

1x3 - 140
1x5 - 162,5

Markløft "speedreps"

2x1 - 160 oh
1x2 - 160



Holdt mengden nede i dag ettersom jeg satser litt på marken denne og neste uke. Elixia hadde i dag tatt bort speilene igjen ettersom de skal byttes. Er ikke vant til å løfte uten speil så kom veldig utav balansen på knebøyen i dag, tror jeg var frempå i samtlige reps. Kan bedre enn som så, trenger bare kontinuitet i forholdene - dvs ikke speil en dag og ikke-speil andre dagen. Smiley

Snakket ellers til en Elixia-ansatt som jeg vet har en del med hvordan ting går for seg på dette senteret. Før jeg fikk sagt det jeg skulle si så ble jeg møtt med "ja hva skal du være så kritisk til i dag da??"  Synes selv at jeg ikke er så urimelig når jeg setter spørsmålstegn ved at senteret blir nedgradert i forhold til mine, og strengt tatt ganske mange andres ønsker. Prisen jeg betaler forblir derimot den samme, og blir sikkert satt opp etterhvert.

Det jeg lurte på var hva de mente med å fjerne de fire tyngste hantel-parene. Svaret jeg fikk da var at det ikke var noe han kunne gjøre med det, for Elixia har visst som policy å ikke ha tyngre hantler enn 40kg. Denne regelen vet jeg har vært der i noen år, og det har da ikke hindret senteret fra å ha tyngre hantler, men nå plutselig betyr den noe.  :Smiley

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: Evis: veien til 600
« #863 : 11. januar 2010, 21:51 »
Elexia har bare en ting du ikke finner på harde styrkeløftlokaler, masse masse masse damer.


Nam nam.. Hihi
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Evis: veien til 600
« #864 : 11. januar 2010, 22:00 »
Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å slite i stykker noe av plastikutstyret. Ta gjerne en maskin og heng på hundre kg eller det du får plass til, og riv til noe knekker. Deretter legger du stygt an på en del av de yngste jentene der. Si ting som "Nå må du Faen meg begynne å smøre litt fort, ellers kommer jeg til å pule fyr i deg midt på gulvet her!".

Avslutningsvis kan det være greit å ta en av møkkastengene og trene gode gammeldagse "Barbell throws". Rykk en stang, og kast den så høyt du klarer. Kast den gjerne bakover uten å se deg for. Gjenta til du blir lei. Kommer det noen for å klage er det greit å dra ned buksen og daske dem i ansiktet med en penis du ikke ristet helt tørr ved sist urinering.

Håper dette hjelper.
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Evis: veien til 600
« #865 : 11. januar 2010, 22:29 »
Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å slite i stykker noe av plastikutstyret. Ta gjerne en maskin og heng på hundre kg eller det du får plass til, og riv til noe knekker. Deretter legger du stygt an på en del av de yngste jentene der. Si ting som "Nå må du Faen meg begynne å smøre litt fort, ellers kommer jeg til å pule fyr i deg midt på gulvet her!".

Avslutningsvis kan det være greit å ta en av møkkastengene og trene gode gammeldagse "Barbell throws". Rykk en stang, og kast den så høyt du klarer. Kast den gjerne bakover uten å se deg for. Gjenta til du blir lei. Kommer det noen for å klage er det greit å dra ned buksen og daske dem i ansiktet med en penis du ikke ristet helt tørr ved sist urinering.

Håper dette hjelper.

Åh helsike jeg kommer ikke på noe som hadde vært bedre enn dette Grin Kan vel innrømme at jeg ikke akkurat har lagt mye fokus på negativene i markløft etter at skumgummigulvet kom på plass, men kanskje på tide å ta det til et nytt nivå!  woot

Fikk satt i gang litt sånn lynsjestemning i frivektavdelingen der i dag, så han så litt svett ut han lille mannen som måtte svare for seg.

Elexia har bare en ting du ikke finner på harde styrkeløftlokaler, masse masse masse damer.


Nam nam.. Hihi

Hehe nå har jeg dame selv men kan vel kanskje hende jeg har lagt merke til det du nevner her..  :Smiley

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Evis: veien til 600
« #866 : 13. januar 2010, 15:17 »
12.01.2009


Hantelpress stående og alternerende

1x5 - 10
1x5 - 15
1x5 - 17,5
1x5 - 20
1x5 - 22,5

Benkpress med stopp

1x5 - 70
1x5 - 80
1x5 - 90

Chins smalt nøytralt

1x5
6x3 +5kg

Facepulls

2 sett

+en del tøying


Alternerende stående hantelpress var en god øvelse, fikk til en veldig naturlig og god bane her.
Trente litt benkpress, mest for teknikk. Jobbet med å få bort skeivheten som ofte oppstår hos meg i benk.

Bra trykk i chins, skuldrene godt trekt ut i bunn og full stopp, opp til tomlene toucher brystet.

Så en dame/jente på trening i dag som reppet veldig greit med 90kg i benkpress. Vil tro hun er i mellom 60 og 70kg i kroppsvekt. Hun kunne fortelle at dette var andre benk-økten på lang tid, og at hun tidligere hadde løftet hele 130kg eller enda sykere 6'ere på 120. Dette var på under 70kg kv.  what

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Evis: veien til 600
« #867 : 13. januar 2010, 15:39 »
Alternerende?? Hva menes med det?



Så en dame/jente på trening i dag som reppet veldig greit med 90kg i benkpress. Vil tro hun er i mellom 60 og 70kg i kroppsvekt. Hun kunne fortelle at dette var andre benk-økten på lang tid, og at hun tidligere hadde løftet hele 130kg eller enda sykere 6'ere på 120. Dette var på under 70kg kv.  what

Satan!!  what

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Evis: veien til 600
« #868 : 13. januar 2010, 15:42 »
Alternerende?? Hva menes med det?



Satan!!  what

Alternerende betyr at man først tar en rep på feks venstre og så en på høyre og så venstre osv. Annenhver arm.


Ang. hun jenten så tror jeg du sa det eneste som kan sies der. Har sett henne trene dips med stor gravid mage for en stund siden husker jeg...

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Evis: veien til 600
« #869 : 13. januar 2010, 15:53 »
Alternerende betyr at man først tar en rep på feks venstre og så en på høyre og så venstre osv. Annenhver arm.


Ang. hun jenten så tror jeg du sa det eneste som kan sies der. Har sett henne trene dips med stor gravid mage for en stund siden husker jeg...

Sinsykt... Og her sitter man å trykker i seg mat i håp om å klare 130kg benk med en kropsvekt på over 100kg Tongue. haha lame!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!