Skrevet av Emne: Evis: 200kg raw benkpress  (Lest 502217 ganger)

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: Evis: 200kg rawbøy s 64
« #960 : 17. februar 2010, 21:06 »
tipper du er god for rundt 20kg mer eg altså.. kongebra!

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Evis: 200kg rawbøy s 64
« #961 : 17. februar 2010, 21:44 »
Utrolig bra!! Bow
fint løft!
Jævlig bra Smiley
Imponerande knebøying Grin

Takk for dette! Veldig motiverende med positive tilbakemeldinger. Smiley

tipper du er god for rundt 20kg mer eg altså.. kongebra!

Nja har satt 220 som mål for året og det tror jeg at skal kunne gå om ting går som de skal. Men takk skal du ha. Smiley

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: Evis: 200kg rawbøy s 64
« #962 : 17. februar 2010, 22:03 »
Råtass, lett og jo. Gratulerer. Smiley
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget Mats D. Skrede

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 274
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 274

Sv: Evis: 200kg rawbøy s 64
« #963 : 17. februar 2010, 23:32 »
Haha! Lett! Gratulerer. Trur du har ein potensiell 220 med belte eg Smiley

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Evis: 200kg rawbøy s 64
« #964 : 18. februar 2010, 06:22 »
Haha! Lett! Gratulerer. Trur du har ein potensiell 220 med belte eg Smiley

Thanks! Denne høyfrekvente treningen ser ut til å virke Smiley

Kjørte pullthroughs og knebøy med strikk rundt knærne opp til 110kg som oppvarming, det virket rimelig bra for aktiveringen føler eg.

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: Evis: 200kg rawbøy s 64
« #965 : 18. februar 2010, 11:43 »
du tar strikkene imellom(gjennom) beina sånn du må presse knærne utover hele tiden? høres smart ut

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Evis: 200kg rawbøy s 64
« #966 : 18. februar 2010, 21:54 »
du tar strikkene imellom(gjennom) beina sånn du må presse knærne utover hele tiden? høres smart ut

Dobler strikket og tar det rundt begge knærne sånn at jeg aktivt må jobbe for å holde knærne ute. Virket som om det hjalp.



Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Evis: 200kg rawbøy s 64
« #967 : 18. februar 2010, 22:13 »
18.04.10

Bare rot i dag, kjørte litt pushdowns, hantelroing, pullups og hantelcurl samt noen runder med dislocates. Ble også litt lett knebøy i garasjen. Er for dårlig med spising og soving for tiden; holder ikke det om man skal bli sterk...

Tror jeg har funnet ut et av problemene med benkpressen. Jeg får ikke rotert overarmene mine tilstrekkelig inn på toppen, dvs høyre er egentlig mest problematisk. Benkpress med hantler hvor jeg bruker et semi-pronert grep fungerer bedre. Eneste jeg kommer på å gjøre for dette er øvelser for rotatorcuff men jeg forstår ikke hvordan det virker og da blir det litt som hagle-metoden hvor jeg bare håper at det jeg gjør skal hjelpe.

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Evis: 200kg rawbøy s 64
« #968 : 19. februar 2010, 21:01 »
19.04.10

Benkpress medium grep med stopp

10 reps på 100

Facepulls, slyngetrening, gjennomtrekk og knebøy med strikk rundt knær som oppvarming


Knebøy beltalaus

1x5 - 130
1x8 - 150

Pushups på oppned bosu  woot

3 sett

Pushdowns

2 sett

Hantelcurl

1 sett


Grei trening, følte meg som en bøtte med drit når eg kom hjem fra jobb men hjalp på med to timer lur og en liter sjokomelk. Forsovet meg så fikk bare drukket en liter melk til frokost. Tror denne grove underernæringen dyttet kroppen min inn i en slags syk sparemodus, svimmel og vondt i hodet bare kort tid etter..  :Smiley Ordnet seg delvis med lasagne, omelett og mer melk til lunsj.

Knærne føltes ikke særlig bra ut i går og i dag før trening men i knebøyen og etter så virket de mye bedre. Tror det har med at jeg bare såvidt var borti stangen i går, og at dette rett og slett ble for lite.

Var bra trykk i bøy i dag og hadde mer inne på 150, noe som er en slags 8'er pers tror jeg. Lurer litt på om det har noe for seg å opprettholde en viss 8-10rep styrke i knebøyen sammen med alle de single, doble og triple..

Benk var ikke særlig bra i dag heller, får bare kjøre på med mer støttetrening tror jeg.

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Evis: 200kg rawbøy s 64
« #969 : 20. februar 2010, 18:23 »
20.02.10

Div slyngetrening, splittbøy og nordic hamstring

Knebøy

1x4 - 110
1x3 - 130
1x3 - 140
1x3 - 150
1x3 - 160

Markløft

1x3 - 190
1x2 - 220


ikke noe belte i dag heller.


Tror jeg brant litt mye krutt i nordic hamstring under oppvarmingen, var helt pumpet i tynnstringen hele økten. Ellers var det greit. Tror jeg hadde hatt godt av mer hamstringtrening.

Rectusene var ekstra full i faen i dag kjente jeg når jeg skulle tøye de. Litt øm nederst i høyresiden under bøyen. Marken var litt seig men det var nok på grunn av kokt hamstring, korte pauser og bøy i forkant.

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Evis: 200kg rawbøy s 64
« #970 : 21. februar 2010, 19:52 »
Var på trening i dag men er visst syk så ble ikke noe særlig å snakke om der. Prøvde meg litt frem på RDL/strakmark fra gulvet og er visst akkurat fleksibel nok til å gjøre disse med rett rygg. Mer av de fremover. Er visst noe i veien med et eller annet i høyre quadriceps så ble ikke så mye knebøy.

Er rimelig lei at det skal være så mye sånne teite problemer så skal kontakte en fyr jeg har hørt positive ting om på mandag og ordne time så får jeg forhåpentligvis funnet ut av et par ting.

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Evis: 200kg rawbøy s 64
« #971 : 24. februar 2010, 00:54 »
Vært syk de siste dagene og ikke fått trent. Prøvd å få tøyd litt på hoftene og lårene innimellom. Bare den umiddelbare virkningen gjør at patellasenen eller hva de kaller det føles bedre.

Kjenner ikke noe til den småbetente følelsen jeg hadde i høyre lår for noen dager siden, når jeg bøyer med kroppsvekt i det minste. Tror kanskje jeg skal kjøre hoveddelen av bøy med stopp til jeg får ordnet meg en mer balansert underkropp.

Har i det siste hatt kriminelt dårlig kondis, sikkert litt pga jeg er forkjølet men tror uansett jeg skal hive inn litt pese-sett i knebøy og kanskje markløft ettersom mølletrasking er uaktuelt. Ser egentlig ikke helt at litt arbeid på si for å jobbe frem 20 på 150 i bøy og 20 på 180-200 i mark skal påvirke maks-styrken så veldig negativt, så lenge hoveddelen av treningen er rettet mot de tyngre vektene. Om jeg i tillegg får hivd inn litt rygghev eller noe slikt etter hver bøy-økt så holder kanskje knærne også.

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Evis: 200kg rawbøy s 64
« #972 : 24. februar 2010, 21:26 »
24.02.10


Benkpress med stopp

2x10 - 80
1x5 - 100
1x5 - 110
1x4 - 120

+litt curls for the girls til slutt.


Ikke offisielt friskmeldt før i morgen men ble litt mosjonering i garasjen for å øve litt i benk. Har satt ny Norgesrekord i å spise lite de siste dagene så trykket er vel ikke akkurat helt tilstede, men det var greit nok med tanke på forholdene. Tror det er mye å hente med det brede grepet jeg brukte her i dag. Tenker jeg kjører et sheikoprogram av noe slag bare for å få et oppsett å følge med lettere vekter og litt mengde slik at jeg kan få orden på denne fjaseøvelsen.

Tror jeg klarte å holde skuldrene tilbake i dag, eneste er at jeg sliter med å ha begge håndleddene i samme stilling.


Legger ved denne godbiten av en legpose fra rett før jeg begynte å trene:


Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Evis: 200kg rawbøy s 64
« #973 : 25. februar 2010, 12:26 »
Sjukt lett 200 bøy uten belte. Litt tilvenning på belte og tyngre vekter og du er på 220+ som ingenting. Da kan du gi deg, ellers blir du garantert for stor, og ingen jenter kommer til å like deg lengre. Dessuten vil du bli sterkere enn meg i bøy, og da får du ikke trene mer med oss.  Grin

Neste gang du kommer oppom skal jeg fikse benken din for deg på ti minutter, men kun hvis jeg får være sterkest i bøy ut året, deal?  Deal
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Evis: 200kg rawbøy s 64
« #974 : 25. februar 2010, 12:35 »
Sjukt lett 200 bøy uten belte. Litt tilvenning på belte og tyngre vekter og du er på 220+ som ingenting. Da kan du gi deg, ellers blir du garantert for stor, og ingen jenter kommer til å like deg lengre. Dessuten vil du bli sterkere enn meg i bøy, og da får du ikke trene mer med oss.  Grin

Neste gang du kommer oppom skal jeg fikse benken din for deg på ti minutter, men kun hvis jeg får være sterkest i bøy ut året, deal?  Deal

Thanks, vel nå er det et stykke fra 1x200 til 10x200 så jeg tror du har god tid på deg til å forbedre det tallet ytterligere. Wink

Hadde vært greit å få orden på den benken så får ta en tur ut om ikke altfor lenge. Vi har nok en deal på gang der Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!