Skrevet av Emne: Evis: 200kg raw benkpress  (Lest 502149 ganger)

Utlogget giljarh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 296
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 296

  • ^^
Sv: Evis: 200kg rawbøy s 64
« #975 : 25. februar 2010, 14:57 »
tror jeg bestilte de fat gripza litt før deg? har du fått dine,.... sendte en mail og spurte om sporingsnr i går... begynner å bli usikker på om de noen gang kommer...... dry de er jo forhåndsbetalt... så skulle jo bare mangle at man måtte vente i 3 uker.... -.-

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Evis: 200kg rawbøy s 64
« #976 : 25. februar 2010, 15:01 »
tror jeg bestilte de fat gripza litt før deg? har du fått dine,.... sendte en mail og spurte om sporingsnr i går... begynner å bli usikker på om de noen gang kommer...... dry de er jo forhåndsbetalt... så skulle jo bare mangle at man måtte vente i 3 uker.... -.-

Tja jeg bestilte de vel i slutten av januar. 25. eller 26. tror jeg, tok vel rundt 2 uker før jeg fikk de.

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Evis: 200kg rawbøy s 64
« #977 : 25. februar 2010, 20:57 »
25.02.10


Dips

3x8

Knebøy med bred stand og stopp

1x2 - 120
1x2 - 140
1x2 - 160
1x20 - 100 u/ stopp

Markløft

1x3 - 160
1x1 - 180 oh grep
1x1 - 100 FG
1x0 - 110 FG

Chins

2x8



Ikke noe bra form i dag men er vel sånn når man ikke spiser og er syk. Føltes som om jeg fikk flere typer influensa samtidig etter 20 på 100.

Grepet føltes bra ut i dag men fikk ikje opp 110 med fatgripz i dag, kjørte en del hold på 160 og 180 så er vel kanskje litt derfor.. stangen er uansett legendarisk tykk ser det ut til.

Chins var veldig lett og er alltid det når eg ikje har gjort de på en stund, hadde masse reps inne her på begge settene. Lurer på om eg skulle trent chins en gang hver 14. dag eller noe, virker som om det er best for meg...

I morgen skal eg til idrettsmassør så det blir interessant.

Utlogget Le shrimp

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 262
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 262

Sv: Evis: 200kg rawbøy s 64
« #978 : 25. februar 2010, 21:58 »
Tusen takk for svar! Kunne ikke fått et mer utfyllende og bedre svar tror jeg:) Legger igjen en comment her så jeg kan følge med på veien mot 220 i bøy;)

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Evis: 200kg rawbøy s 64
« #979 : 26. februar 2010, 21:31 »
26.02.10


Hantelroing

1x10 - 20
1x10 - 30
2x10 - 36

Y-hev

3 sett

Facepulls

1 sett

Pullthroughs

2 sett

Rygghev

3x10-12

Bulgarsk Splittbøy

1x10
1x10 - 10+10kg

Pushups på oppned bosu og beina på step  woot

2 sett



Forkjølelsen satt veldig i i dag, helt sprengt på slutten av dette. Null energi, ikke en gang til å tøye.. Knærne tuller så ingen ordentlig bøy.

Var hos en slags idrettsmassør i dag og fikk gått over ryggen og lårene litt. Var inne i 50 minutter men satt med følelsen av at dette bare var en liten bit av tiden jeg burde lagt ned hos en sånn en. Hamstrings og glutes var ikke så gale men quadriceps og hele ryggen var helt værst.

Massøren var nesten bekymret over hvor lite tegn til smerte han så hos meg, og lurte på et tidspunkt på om jeg var bedøvet. Han klarte ikke å oppdrive et eneste såkalt triggerpunkt ryggen og ikke en gang når han prøvde å gjøre meg vondt på slutten i skulderen. Var klar for å bli torturert men dette var ganske greit i grunn. Merkelige greier.  what

Fikk i hvertfall bekreftet at rectusene er hvor problemet ligger, samt at høyre psoas også var litt klikket. Generelt sett var høyre side en del verre enn venstre.


Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Evis: 200kg rawbøy s 64
« #980 : 28. februar 2010, 20:17 »
Prøvde såvidt å trene litt i dag men får ikke kroppen skikkelig i gang og ender opp med å bli veldig sliten og anpusten av ingenting. Apetitten er også veldig dårlig så får ikke spist mye.

Rare greier, har i grunn ingen typiske symptomer på forkjølelsesgreiene jeg hadde tidligere i uken lengre; og når jeg holder meg i ro virker alt greit. Må vel bare mer mat til.

Kjenner forøvrig at høyre skulder er ganske rotert frem og trapeziusen er tilsvarende mongo. Får prøve meg på litt reparasjon der.

Tøyde litt på hoftene og lårene tidligere men fikk ikke løst så mye opp tror jeg. Knærne og nederst i quadricepsene kjennes småbetent ut.

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Evis: 200kg rawbøy s 64
« #981 : 02. mars 2010, 18:49 »
01.03.10


Trente litt benkpress hvor jeg forsøkte diverse.  Ble også litt kabelroing etter det.

Er stadig ikke helt i form. Kjennes ut som blodsukkeret faller rett i dass bare jeg tar i en vektstang, ender opp helt knekt. Ikke bra.

Var hos massøren igjen før denne økten, og tok nakke, bryst og skuldre. Jeg var visst ikke så stiv i brystet som jeg selv trodde, noe som forklarer hvorfor jeg sliter med å få noe strekk på brystet under tøying. Skuldrene derimot var visst veldig stive, akkurat midt i forsiden var det hardt som stein. Når jeg lå på ryggen på benken slik at armen skulle henge ned mot gulvet, var armen nesten samme stilling som om at jeg skulle lagt midt på benken. Må prøve å tøye på dette da.

Igjen fikk jeg høre at jeg var den eneste han gjennom 10år som massør ikke hadde måttet begrense trykket på en del punkter.  Grin Tar dette som en personlig seier hehe.

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Evis: 200kg rawbøy s 64
« #982 : 03. mars 2010, 20:46 »
03.03.10


Markløft uten belte

1x2 - 190
3x3 - 200
1x1 - 220

RDL

2x5 - 160

Rygghev

1x20

+litt magestabilisering med ball og masse tøying av hoftebøyere



Endelig en økt hvor energinivået holdt seg stabilt. Knærne er såre pga altfor stramme hoftebøyere/forside lår så derfor vil jeg ikke trene noe bøy før jeg får løst opp i dette. Har nok trent bøy med litt for mye vekt foran på foten de siste ukene og da bygger denne ubalansen seg veldig opp ser det ut til. Blir å passe godt på her når jeg får orden på det. Tipper det også vil hjelpe med mer øvelser for baksiden av kroppen.

Må forøvrig også finne en måte å få senket skuldrene på, bokstavelig talt, da øvre trapezius er veldig stram og hever skuldrene, dette tror jeg fører til problemer med skuldrene. Hva er antagonisten for øvre trapezius? Bare de nedre fibrene av samme muskelen? Serratus? Pec minor?


Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: Evis: 200kg rawbøy s 64
« #983 : 03. mars 2010, 21:36 »
Du er litt sånn treningshypokonder du...  Grin
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Evis: 200kg rawbøy s 64
« #984 : 03. mars 2010, 21:39 »
Du er litt sånn treningshypokonder du...  Grin

Hehe ser nok kanskje sånn ut ja! Men jeg er egentlig bare fucked up fra topp til tå. Altfor mange ubalanser ute og går, med tanke på det relativt lave styrkenivået mitt. Skjønner ikke hvordan folk bøyer 300, benker 200 osv uten å være helt ødelagt...

Nå får jeg faktisk ikke trent 2/3 av styrkeløftene ordentlig så det vil jeg si er et problem om jeg vil løfte en bra total på sikt. Wink

Utlogget VP

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 119
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 119

Sv: Evis: 200kg rawbøy s 64
« #985 : 03. mars 2010, 22:00 »
Hvor finner jeg denne idrettsmassøren din? Har en del ubalanser selv, foroverlent hofte, ganske forskjellig styrke i venstre og høyre side av kroppen bl. a.. Mulig jeg burde fått noe lignende behandling selv. Plager i korsryggen har bygd seg opp den siste tiden da jeg har løftet tyngre i baseøvelsene enn tidligere. For øvrig imponerende løfting på deg Smiley

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Evis: 200kg rawbøy s 64
« #986 : 03. mars 2010, 22:28 »
Hvor finner jeg denne idrettsmassøren din? Har en del ubalanser selv, foroverlent hofte, ganske forskjellig styrke i venstre og høyre side av kroppen bl. a.. Mulig jeg burde fått noe lignende behandling selv. Plager i korsryggen har bygd seg opp den siste tiden da jeg har løftet tyngre i baseøvelsene enn tidligere. For øvrig imponerende løfting på deg Smiley

Blir vel feil litt å kalle det idrettsmassasje i grunn, eller ikke sikker.. dyptgående massasje er det i hvertfall. Han jeg gikk til holder til på Nordås, nærmere bestemt Tali Trening og Behandling. http://www.tali.no/

Takk skal du ha. Smiley

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Evis: 200kg rawbøy s 64
« #987 : 04. mars 2010, 15:37 »
04.03.10


Rygghev

3x12

Skråbenk med hantler

3x8 - 30

Nedtrekk smalt semipronert

3x8 - 70

Facepulls høy trinse

2x12 - 25

Romaskin

3 sett

Nedtrekkmaskin

3 sett

Pull-aparts

2 sett

+tøying av hoftebøyere og lats


I hovedsak rehab av skuldre/nakke i dag. De ro- og nedtrekkmaskinene virker bra tror jeg, ettersom de er todelt slik at man må trekke gjevnt. Mer av disse.

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Evis: 200kg rawbøy s 64
« #988 : 04. mars 2010, 20:11 »
Blir vel feil litt å kalle det idrettsmassasje i grunn, eller ikke sikker.. dyptgående massasje er det i hvertfall. Han jeg gikk til holder til på Nordås, nærmere bestemt Tali Trening og Behandling. http://www.tali.no/

Takk skal du ha. Smiley

Happy ending?  :Smiley
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Evis: 200kg rawbøy s 64
« #989 : 04. mars 2010, 21:58 »
Happy ending?  :Smiley

Med tanke på hvor hardhendt han var så tror jeg ikke det er noe å trakte etter! Men er jo de som liker sånt også da..  woot

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!