Skrevet av Emne: Evis: 200kg raw benkpress  (Lest 502241 ganger)

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Evis: 250kg markløft s69
« #1035 : 25. mars 2010, 00:43 »
260 is coming right up  Cool

Nydelig bøy på 200 kg også, så den ikke før nå. Nice!
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Lars S.K

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 823
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 823

Sv: Evis: 250kg markløft s69
« #1036 : 25. mars 2010, 01:00 »
Veldig bra mark på deg Smiley .
Å bare 17 år, det lover bra Smiley

Celdiir

  • Gjest
Sv: Evis: 250kg markløft s69
« #1037 : 25. mars 2010, 01:33 »
Fuck yeah! Bra saker! Cheesy

Utlogget skylinepower

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 698
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 698

  • If there is a will, there is a way
Sv: Evis: 250kg markløft s69
« #1038 : 25. mars 2010, 07:28 »
bra mark!
haha faan sjekk han som kjører benk i smith da ^^ jaja
Alder 18 Cheesy  kroppsvekt : 92-94kg
Best løft                                 
Benkpress 110kg      
Markløft 200kg  
Knebøy 150kg
Pushpress 85kg                   

Loggbok
Bildeprofil

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: Evis: 250kg markløft s69
« #1039 : 25. mars 2010, 14:29 »
Bra jobba evis;) Du vant konkurransen vi satt i gang for lenge lenge siden Tongue

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Evis: 250kg markløft s69
« #1040 : 25. mars 2010, 16:54 »
260 is coming right up  Cool

Nydelig bøy på 200 kg også, så den ikke før nå. Nice!

260 er neste målet nå ja, får jo ikke trent ordentlig bøy så blir å kjøre litt på i mark foreløpig.  Takk, ang. bøyen så var det diverse rusk der jeg prøver å unngå men er ikke alltid så lett å si før man har sett filmen. Smiley

Veldig bra mark på deg Smiley .
Å bare 17 år, det lover bra Smiley

Takk for det, men er nok "desverre" allerede rukket å bli 19..

Fuck yeah! Bra saker! Cheesy

Takk for det Celdiir, har du noen planer om noe nytt 200+ løft i marken snart eller? Ser ut til at fremgangen er der.

bra mark!
haha faan sjekk han som kjører benk i smith da ^^ jaja

Hehe det er mye rart som skjer på et sånt senter skal jeg si deg! Den lille mannen helt til venstre har tidligere løftet 200kg i utstyrsfri bøy på litt over 60kg kroppsvekt..
Bra jobba evis;) Du vant konkurransen vi satt i gang for lenge lenge siden Tongue

Haha stemmer det! Hva vant jeg?  :Smiley

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Evis: 250kg markløft s69
« #1041 : 25. mars 2010, 17:18 »
Kongemark!!! Cheesy

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Evis: 250kg markløft s69
« #1042 : 25. mars 2010, 22:56 »
25.03.10


Hantelbenk

2x5 - 40
1x7 - 50
1x7 - 47,5

Chins smalt nøytralt

3x5


+en del cuban press, lett militærpress, tøying av hoftebøyere, lats og bryst, og knebøy med strikk rundt knærne.


KOKT i ryggen etter i går så ble bare en liten økt. Går fremover på 50kgene sakte men sikkert.

Kongemark!!! Cheesy

Hehe, det er fortsatt langt til skamgrensen!

Celdiir

  • Gjest
Sv: Evis: 250kg markløft s69
« #1043 : 25. mars 2010, 23:09 »
Takk for det Celdiir, har du noen planer om noe nytt 200+ løft i marken snart eller? Ser ut til at fremgangen er der.

Siden jeg holder på med prosjekt tren-til-jeg-stuper før påska så har jeg tenkt å dra litt tungt i morgen. Hvis trykket er på plass, kanskje da? Hvis ikke så blir det vel nærmere mai før eksamensrushet begynner å bli slitsomt. Smiley

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Evis: 250kg markløft s69
« #1044 : 25. mars 2010, 23:10 »
Siden jeg holder på med prosjekt tren-til-jeg-stuper før påska så har jeg tenkt å dra litt tungt i morgen. Hvis trykket er på plass, kanskje da? Hvis ikke så blir det vel nærmere mai før eksamensrushet begynner å bli slitsomt. Smiley

Det blir bra. 3xkv er vel ikke langt unna nå?

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Evis: 250kg markløft s69
« #1045 : 25. mars 2010, 23:13 »
De to tøyemetodene jeg bruker på TFL. Kjenner at jeg har tøyd nå, men så dro jeg sumo i dag også så kanskje det sitter i litt fra den også.
Kan prøve å tøye litt fremover, og gi en rapport. Låret mitt er blitt så bra at jeg kan trene ett beinsvarianter igen. Så jeg er optimist. Den siste her er skånsom, kjør den sammen med en partner som legger forsiktig press på beinet ditt når det er utstrekt.

http://www.youtube.com/watch?v=OzfjBqQH7HI
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Celdiir

  • Gjest
Sv: Evis: 250kg markløft s69
« #1046 : 25. mars 2010, 23:17 »
Det blir bra. 3xkv er vel ikke langt unna nå?

3xkv er allerede erobret (men jeg veier litt mer nå, så grensa har flytta seg). Nå gjelder det å bli sterkeste markern i treningscrewet. Ligger 2,5 kg bak. Smiley

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Evis: 250kg markløft s69
« #1047 : 25. mars 2010, 23:24 »
De to tøyemetodene jeg bruker på TFL. Kjenner at jeg har tøyd nå, men så dro jeg sumo i dag også så kanskje det sitter i litt fra den også.
Kan prøve å tøye litt fremover, og gi en rapport. Låret mitt er blitt så bra at jeg kan trene ett beinsvarianter igen. Så jeg er optimist. Den siste her er skånsom, kjør den sammen med en partner som legger forsiktig press på beinet ditt når det er utstrekt.

http://www.youtube.com/watch?v=OzfjBqQH7HI

Nice! Takk skal du ha mann. Jeg sliter i grunn litt med å forstå hvorfor TFL blir stiv og hvilken funksjon muskelen i hovedsak har. Føttene(og da antageligvis hoftene) er rotert utover, spesielt siden med mest problemer; men bidrar ikke TFL til innoverrotasjon?

3xkv er allerede erobret (men jeg veier litt mer nå, så grensa har flytta seg). Nå gjelder det å bli sterkeste markern i treningscrewet. Ligger 2,5 kg bak. Smiley

Ah stemmer det! Smiley Litt av noen vekter du håndterer på den relativt lave kroppsvekten din.

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Evis: 250kg markløft s69
« #1048 : 26. mars 2010, 01:04 »
Nice! Takk skal du ha mann. Jeg sliter i grunn litt med å forstå hvorfor TFL blir stiv og hvilken funksjon muskelen i hovedsak har. Føttene(og da antageligvis hoftene) er rotert utover, spesielt siden med mest problemer; men bidrar ikke TFL til innoverrotasjon?



For å ikke ta meg vann over hodet kan jeg bare forsøke å komme med noen vage anntydninger om hva som kan være årsaken, det kan jo være en rekke ting som har forårsaket dine problemer.

Synes dog det ene punktet her virket interressant:

http://www.tmuscle.com/free_online_article/sex_news_sports_funny_grok/20_things_im_thinking_about

6. The intrinsic hip muscles are largely overlooked with regards to injury prevention

I first started thinking about the role of the psoas after viewing Michael Boyle's "Functional Strength Coach" DVD series. Shirley Sahrmann also states in her Diagnosis and Treatment of Movement Impairment Syndromes that a weak or inhibited psoas can lead to issues with the tensor fascia latae (TFL).

If your primary hip flexor can't do its job (i.e. psoas), then others (like the TFL) are forced to take over. It's very similar to how an athlete can strain their hamstrings or adductors when their glutes aren't firing correctly.

So what does this have to do with anything? Anterior knee pain is a huge cause of concern. I frequently work with people who have soft-tissue problems in their TFL/IT band and their rectus femoris. Want to know what they typically have in common? Their psoas is slacking on the job!

Here's how it looks:

Weak psoas -> overactive TFL -> excessive tension on the IT band -> lateral knee pain

Or...

Weak psoas -> overactive rectus femoris -> excessive tension on the quad tendon/patellar ligament -> anterior knee pain


PS. Fant noen flere artikkler som også omhandlet ITB (iliotibial båndet) og TFL, et kjapt søk på T-nation og du finner disse. Har ikke så mye mer å komme med merker jeg, bortsett fra at det uten unntak går igjen at soft tissue massasje er gullverdt. Og at det kommer til å gjøre vondt Tongue
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Evis: 250kg markløft s69
« #1049 : 29. mars 2010, 04:43 »
29.03.10


Militærpress

3x5 - 50
1x5 - 60

Hantelbenk

1x10 - 30
1x10 - 40

Knebøy med dritt stil

3x5 - 110
1x5 - 130

Chins

4x5

Stangroing

3 lette sett


Mye fjas i dag men fikk tatt en lett gjennomkjøring. Brukte sånn amerikansk stil på knebøyen, liker denne teknikken dårlig i grunn men det var mindre vondt sånn.

Jobbet ellers en del med hofte- og skuldermobilitet.

Føler meg litt i støtet nå men det nytter jo ikke når bøy bare suger. Får lyst til å bare presse gjennom det..  :Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!