Skrevet av Emne: Evis: 200kg raw benkpress  (Lest 502107 ganger)

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Evis: 250kg markløft s69
« #1110 : 25. april 2010, 22:34 »
Får du ikke lappen snart, sånn at vi kan stjele en bil til deg?  :Smiley

Må få ordnet det ja, mistet litt motivasjonen for det men må ta meg sammen helt klart.. Mister verdifulle kalorier når jeg går til og fra bussen, kalorier som kunne vært brukt til å bli stor og sterk.

korfor følger du ikke et program da? Pause fra stresset?!

Ja føler litt sjøl at magetrening har hjulpet på holdning og isje minst styrken i baseøvelsene.. Men det ser ikke ut til å være et weakpoint for deg som tar helt av uten belte og greier Tongue

Slutta med logføring online ja.. Var litt spontant at eg startet (flyttet 600km fra stavanger og ville holde venner oppdaterte).. Er mer destruktivt og logføre online enn offline for min del.. Mye mer systematisk og seriøst i et tekstdokument - pluss online blir det ofte litt for sosialt og eg sjekke om noen har skrevet noe nytt hele tiden.. Nej ikke bra Tongue Har youtube channen hvertfall


Vil helst følge et program men har betennelse i låret slik at jeg ikke får kjørt ordentlig knebøy, og benkpress er veldig preget av at skuldrene ikke er helt på plass sånn at løfteetknikken blir ganske stygg og dårlig. Eneste som fungerer sånn halvveis er markløft, og der er jeg avhengig av knebøy for å kunne ha optimal fremgang.

Tja trente bare bøy uten belte den perioden så ikke noe problem da. Wink


Akkurat ja kan se den, men da er du i hvertfall bra motivert og det er jo positivt. Smiley

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Evis: 250kg markløft s69
« #1111 : 25. april 2010, 22:56 »
25.04.10


Markløft uten belte

1x2 - 180 oh-grep
2x2 - 200
1x1 - 215

2x8 - 70 fat gripz

+mye tøying av hofter og lår, samt 2x15 - 20 i KB-swings som oppvarming til markløften.



Trenet med lærlingene i dag og han ene klarte ikke løfte 70kg i fat gripz markløft for en repetisjon, de to andre har så store hender at de når rundt grepet. Det betyr at de må piskes til mer grepstrening. Pull-throughs med kabel virker også som en øvelse de kan hjelpe de til å komme bedre igang med knebøy.

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Evis: 250kg markløft s69
« #1112 : 26. april 2010, 23:18 »
26.04.10


Hantelbenk

3x10 - 40

Chins

2x5
5x4 +15kg

Franskpress med EZ-stang på skråbenk

2x8 - 40

Hammercurl

2x10 - 20


+en del skulderfiks



Bare tull i dag.

Hadde en givende dialog med en ansatt på Elixia i dag:

Evis: Når skal dere kjøpe nye stenger?
Elixidiot: Når du slutter å mase!
Evis: Det er jo utstyr som er ganske mye brukt, og det som er nå er veldig slitt...
Elixidiot: Det er ganske mye annet jeg heller vil kjøpe før nye stenger. Hadde jeg kunnet få velge mellom det vi har kjøpt her nå nylig, oppe og nede (dette er da en innendørs fotballbane, en spinningsal, en haug med damemaskiner, nytt gulv og mye annet drit til en verdi av 1,3 mill.) og nye stenger, så hadde jeg valgt det vi har kjøpt.
Evis: Ja nå kunne du kjøpt ganske mange stenger for såpass med penger som er brukt da..

Så går jeg, og får slengt etter meg at "Men det er bra at du maser!"


Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Evis: 250kg markløft s69
« #1113 : 27. april 2010, 01:36 »
Det er trist. Hvorfor skifter du ikke gym? Elixia er vel ganske så dyrt også? Ingen andre gym i nærheten?

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Evis: 250kg markløft s69
« #1114 : 27. april 2010, 08:21 »
heheheh. de tåler ikke å ha feil på elixia Cheesy men de trenger nytt utstyr der oppe når det gjelder stenger, de e faen ikke så dyr at de går konk hvis de kjøper inn 5 nye Cheesy det koster jo 569 eller noe å gå der i måneden hvis man melder seg inn no... sykt dyrt
26.04.10


Hantelbenk

3x10 - 40

Chins

2x5
5x4 +15kg

Franskpress med EZ-stang på skråbenk

2x8 - 40

Hammercurl

2x10 - 20


+en del skulderfiks



Bare tull i dag.

Hadde en givende dialog med en ansatt på Elixia i dag:

Evis: Når skal dere kjøpe nye stenger?
Elixidiot: Når du slutter å mase!
Evis: Det er jo utstyr som er ganske mye brukt, og det som er nå er veldig slitt...
Elixidiot: Det er ganske mye annet jeg heller vil kjøpe før nye stenger. Hadde jeg kunnet få velge mellom det vi har kjøpt her nå nylig, oppe og nede (dette er da en innendørs fotballbane, en spinningsal, en haug med damemaskiner, nytt gulv og mye annet drit til en verdi av 1,3 mill.) og nye stenger, så hadde jeg valgt det vi har kjøpt.
Evis: Ja nå kunne du kjøpt ganske mange stenger for såpass med penger som er brukt da..

Så går jeg, og får slengt etter meg at "Men det er bra at du maser!"



Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Evis: 250kg markløft s69
« #1115 : 27. april 2010, 21:47 »
Det er trist. Hvorfor skifter du ikke gym? Elixia er vel ganske så dyrt også? Ingen andre gym i nærheten?

Tja det er ikke noen bra alternativer her i området føler jeg. Bor litt utenfor byen så da er det greit å slippe å reise for langt for å trene.

Nå setter jeg kanskje litt store krav til treningssenteret men blir så oppgitt over hvordan de holder på..

Jeg betaler 445 i måneden ettersom jeg er lærling/student, men jeg vet at de som melder seg inn nå må betale 589,- og oppover.

heheheh. de tåler ikke å ha feil på elixia Cheesy men de trenger nytt utstyr der oppe når det gjelder stenger, de e faen ikke så dyr at de går konk hvis de kjøper inn 5 nye Cheesy det koster jo 569 eller noe å gå der i måneden hvis man melder seg inn no... sykt dyrt

Jepp, du vet vel kem eg har snakket med.. Vi får starte eget gym med ordentlige stenger og benker istede Smiley


Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Evis: 250kg markløft s69
« #1116 : 27. april 2010, 21:51 »
hehe ja vi får skulle gjort det Cheesy det e litt merkelig at de ikke vil ha bedre ting der oppe. de bruker jo mye de stengerne selv når de er Pt for folk. så da burde det jo være skikkelig Smiley  vært på trening idag ? kommet meg opp på 100 i knebøy idag hehe.endelig tresifret Cheesy.. la ut video isted Cheesy

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Evis: 250kg markløft s69
« #1117 : 27. april 2010, 21:55 »
27.04.10


Lårcurl

4x10 - 30

Pull-throughs

3x10 - 70

band abduction

4 sett

Markløft

2x5 - 160 oh-grep



+mye tøying av hofter og fremsiden av lår, samt rollouts med ball.



Fant ikke helt ut av det i dag, virket som om ingen ting av tøyingen hjalp noe særlig. Markløften føltes dårlig ut grunnet dette.

Merker at beina trekker utover, altså føles det rart ut å ha beina samlet med tærne fremover. Hva er det som er stramt når dette skjer? Om jeg står med hoftebred stand og tærne rett frem, og prøver å stramme gluteusen så roterer føttene og lårene utover. Om jeg står med litt bredere stand og tærne litt utover kan jeg kjøre hoftene ordentlig frem.

Utlogget AjaxX

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 676
  • Honnør: 137
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 676

Sv: Evis: 250kg markløft s69
« #1118 : 27. april 2010, 22:20 »
Tja det er ikke noen bra alternativer her i området føler jeg. Bor litt utenfor byen så da er det greit å slippe å reise for langt for å trene.

Nå setter jeg kanskje litt store krav til treningssenteret men blir så oppgitt over hvordan de holder på..

Jeg betaler 445 i måneden ettersom jeg er lærling/student, men jeg vet at de som melder seg inn nå må betale 589,- og oppover.

Jepp, du vet vel kem eg har snakket med.. Vi får starte eget gym med ordentlige stenger og benker istede Smiley


Hvorfor sender du ikke en epost til hovedkontoret og forteller om den dårlige behendlingen og de rappkjefftede svarene. Og at du føler deg hengt ut (regner med at dette ikke skjedde på 2 mannshånd). Si også du at standeren i vekt-avdelingen er dårlig og siden du betaler samme pris som alle de andre medlemmene syns du at det bør være samme standaren i alle avdelingene. Nevn at det er brukt 1,3 mil (er det ikke det noe sånn de har brukt). Og alt dette har gått til flatsjermer og spinning- sykkler

Håper det fikser seg
Trenigs/bilde logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58975.0

Løft:
ML 1x180kg RAW
BP 3x130kg
KB 1x182,5kg Belte

It burns it rips it hurts, they make you bleed your turn
The chance of a lifetime, how does it feel to be alive?

Your greatest glory is not in never falling, but in rising every time you fall.

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Evis: 250kg markløft s69
« #1119 : 27. april 2010, 22:21 »
hehe. det er ikke en så veldig dum ide Cheesy
Hvorfor sender du ikke en epost til hovedkontoret og forteller om den dårlige behendlingen og de rappkjefftede svarene. Og at du føler deg hengt ut (regner med at dette ikke skjedde på 2 mannshånd). Si også du at standeren i vekt-avdelingen er dårlig og siden du betaler samme pris som alle de andre medlemmene syns du at det bør være samme standaren i alle avdelingene. Nevn at det er brukt 1,3 mil (er det ikke det noe sånn de har brukt). Og alt dette har gått til flatsjermer og spinning- sykkler

Håper det fikser seg

Utlogget AjaxX

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 676
  • Honnør: 137
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 676

Sv: Evis: 250kg markløft s69
« #1120 : 27. april 2010, 22:28 »
hehe. det er ikke en så veldig dum ide Cheesy
Har akkurat det samme problemet på SATS (nesttun). Sendre epost til kontoret i Oslo, men det endte med at det kom "støtt anti doping" plakater OVER HELE vekt-avdelingen. Og en veldig fin "Har du mistanke om doping-missbruk, ta kontakt med resepsjonen " osv. Og når jeg spurte om det var mulig å kjøpe en ny stang som ikke var bøyd og glatt (stangen er 20 år. Fra gammel Galaxi). Svarte han med å si "Nei, vi vill heller fokusere på å ta doping-tester og luke ut de som doper seg"
Trenigs/bilde logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58975.0

Løft:
ML 1x180kg RAW
BP 3x130kg
KB 1x182,5kg Belte

It burns it rips it hurts, they make you bleed your turn
The chance of a lifetime, how does it feel to be alive?

Your greatest glory is not in never falling, but in rising every time you fall.

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Evis: 250kg markløft s69
« #1121 : 27. april 2010, 22:32 »
Hvorfor sender du ikke en epost til hovedkontoret og forteller om den dårlige behendlingen og de rappkjefftede svarene. Og at du føler deg hengt ut (regner med at dette ikke skjedde på 2 mannshånd). Si også du at standeren i vekt-avdelingen er dårlig og siden du betaler samme pris som alle de andre medlemmene syns du at det bør være samme standaren i alle avdelingene. Nevn at det er brukt 1,3 mil (er det ikke det noe sånn de har brukt). Og alt dette har gått til flatsjermer og spinning- sykkler

Håper det fikser seg

Jeg helte mer over på å sette fyr på bilen til han frekke dvergen men det du sier er kanskje en bedre løsning i det lange løp. Smiley

Utlogget AjaxX

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 676
  • Honnør: 137
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 676

Sv: Evis: 250kg markløft s69
« #1122 : 27. april 2010, 22:35 »
Jeg helte mer over på å sette fyr på bilen til han frekke dvergen men det du sier er kanskje en bedre løsning i det lange løp. Smiley
Dog brennende bil på Kokstad er jo REIN underholdning
Trenigs/bilde logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58975.0

Løft:
ML 1x180kg RAW
BP 3x130kg
KB 1x182,5kg Belte

It burns it rips it hurts, they make you bleed your turn
The chance of a lifetime, how does it feel to be alive?

Your greatest glory is not in never falling, but in rising every time you fall.

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Evis: 250kg markløft s69
« #1123 : 28. april 2010, 10:16 »
Jeg anbefaler at dere melder dere inn i Odin, og kjøper en bil som dere kan kjøre Evis til og fra trening med.  Grin

I tillegg anbefaler jeg dere å brenne biler på Kokstad, eller Kuk-stad om du vil.  >Cheesy
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Evis: 250kg markløft s69
« #1124 : 28. april 2010, 11:08 »
Jeg anbefaler at dere melder dere inn i Odin, og kjøper en bil som dere kan kjøre Evis til og fra trening med.  Grin

I tillegg anbefaler jeg dere å brenne biler på Kokstad, eller Kuk-stad om du vil.  >Cheesy

Hehe det er nok en grei løsning. Skal du ut dit på fredag?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!