Skrevet av Emne: Deffe vekk fettet på magen, men...  (Lest 2562 ganger)

Utlogget Delly Berry

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 273
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 273

Sv: Deffe vekk fettet på magen, men...
« #15 : 24. juni 2008, 20:59 »
.

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Deffe vekk fettet på magen, men...
« #16 : 24. juni 2008, 21:29 »
Selvfølgelig leser jeg det du skriver. Jeg blir bare så forvirret av å ikke klare å se min egen kropp slik den egentlig er. Jeg prøver på ingen måte å være trassig eller vrang, jeg sliter bare litt med eget selvbilde.
Morgenkardio ja.. I dag løp jeg en tur før frokost, og har aldri hatt en så jævlig dag noen sinne! Har kaldsvettet og vært kvalm i hele dag Sad

Vel - det er ikke min intensjon å være slem eller ekkel heller. Men jeg kjenner altfor godt til hva du sliter med og blir veldig bekymret når jeg ser unge jenter som lever på en slik måte at de risikerer å ødelegge kroppen sin for resten av livet. Enda mer bekymret blir jeg når jeg opplever at du gjør absolutt det motsatte av hva folk råder deg til her inne, det kan se ut som om du henter ut det "verste" av all den informasjonen som ligger her. Når jeg sier "verste" mener jeg det som ligger av opplysninger om deffing og vektnedgang.

Jeg vet også at det føles enormt skummelt å slippe taket i det som styrer livet ditt og selvbildet ditt, samtidig håper jeg inderlig at du bruker den hjelpen du får og klarer å skape deg et liv som består av andre ting enn kropp og mat. Hvis du er overbevist om at du har fett på magen tyder det på at du har et forvridd kroppsbilde som ikke er sunt, og at du ser på deg selv med helt andre øyne enn andre gjør.

Så jeg må bare gjenta nok en gang at du bør slutte med cardiotrening, spise ordentlig og sunn mat og trene forsiktig med vekter. Du har en kropp som har all verdens potensiale til å bli veldig vakker og du har også en kropp som jeg håper du kan leve et sunt og friskt liv med helt til du blir gammel.
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget Pusipusjenta

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 186
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 186

Sv: Deffe vekk fettet på magen, men...
« #17 : 24. juni 2008, 22:04 »
Tusen takk for kjempeflott innspill, Mihoe Smiley Jeg blir bare så forvirret av at folk rundt meg sier forskjellige ting. Feks. la jeg ut kostholdet mitt på MyoRev. forum og fikk svar fra Børge Fagerli om at det var et bra oppsatt kosthold what Jeg hadde da også lagt ut treningsmengde og høyde/vekt.

Om en uke reiser jeg på ferie til utlandet. Blir borte i 2 uker. Har veldig lyst til å kunne unne meg is og god mat, men er veldig engstelig.. Sad
Hvor vil du være om 1 år?
Uten forandringer, er du der du er i dag.

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: Deffe vekk fettet på magen, men...
« #18 : 24. juni 2008, 22:07 »
Om en uke reiser jeg på ferie til utlandet. Blir borte i 2 uker. Har veldig lyst til å kunne unne meg is og god mat, men er veldig engstelig.. Sad

Det SKAL du gjøre. Og du skal nyte det! GODT! Uten dårlig samvittighet =D Det noen ganger der det er obligatorisk å leve usunt og slaraffen uansett, og det er: Ferie, bursdag (spesielt sin egen), høytider og sist men ikke minst: JUL(det er en helt spesiell høytid, med 87283274643 kalorier hver dag)! Det er ikke farlig for deg å skeie ut =)
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Deffe vekk fettet på magen, men...
« #19 : 24. juni 2008, 22:37 »
Tusen takk for kjempeflott innspill, Mihoe Smiley Jeg blir bare så forvirret av at folk rundt meg sier forskjellige ting. Feks. la jeg ut kostholdet mitt på MyoRev. forum og fikk svar fra Børge Fagerli om at det var et bra oppsatt kosthold what Jeg hadde da også lagt ut treningsmengde og høyde/vekt.

Om en uke reiser jeg på ferie til utlandet. Blir borte i 2 uker. Har veldig lyst til å kunne unne meg is og god mat, men er veldig engstelig.. Sad

Det er jo ikke så rart du blir forvirret fordi du antageligvis har brukt enormt mye tid på å tenke på mat som "skadelig" eller noe "farlig". Kostholdet ditt er sammensatt av bra mat, men du bør jobbe for å gradvis øke mengdene og på ikke å trene bort all energien den skal gi deg. Problemet med å søke "kostråd" her inne eller på andre treningssteder er vel at de mange som trener mye ikke har et så veldig normalt forhold til mat. Og siden sykdommen din er knyttet til mat og slanking er det kanskje ikke på disse stedene du bør lete etter tips fordi du først og fremst bør normalisere forholdet ditt til mat og vekt.

Engstelsen du beskriver er antageligvis det du må jobbe aller mest med, men jeg kan love deg at det er verdt det. Jeg tror du godt vet - med fornuften - at du har behov for å legge på deg. Du må bare få alt i deg til å være med på laget.

Dra på ferie, kos deg og spis is og god mat! Det kan føles som om du mister kontrollen, men det å gi slipp på bloddispilinen du har hatt i forhold til spising vil være et riktig skritt i retning av å bli frisk.

Vi trenger alle å kose oss innimellom
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!