Skrevet av Emne: Pusipusjenta's Bilder *Update s. 2 med en helvetes dag  (Lest 7360 ganger)

Utlogget Pusipusjenta

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 186
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 186

Problemet er at jeg tror jeg vil bli feit om jeg trapper ned på treningen og spiser mer mat Cry Det er virkelig min største frykt.
Hvor vil du være om 1 år?
Uten forandringer, er du der du er i dag.

morni

  • Gjest
Så tren like mye ,men spis mer. Da trenger du ikke å bekymre deg for vekta. Kan hende du tilogmed får større muskler Wink

Utlogget MieMarie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 139
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 139

  • E e no bære me e ;)
Problemet er at jeg tror jeg vil bli feit om jeg trapper ned på treningen og spiser mer mat Cry Det er virkelig min største frykt.

du blir ikke feit hvis du trener og spiser Smiley så lenge du spiser rett og trener rett Smiley
Trener hjemme i kjellern fortia, har mitt eget lille treningsrom der og har alt jeg trenger der Smiley
Blogger ikke i bloggen mer Smiley
Men trener like mye forde og nesten akkurat det samme, så bare spørre hvis dere lurer på noe Cheesy

Fræna atletklubb Smiley

Perser uten skjorte:
Benkpress pers : 60 kg     mål 70 kg
Markløft : 85 kg 
Knebøy :  75 kg

Skal ha MYE MERE muskler.
Styrkeløft,Strongman og muskler det er tingen .. Wink
- treningsstudioet er min leke plass..

Når stanga knekker, da har jeg kanskje løftet tungt nåkk, men faen meg ikke før..  Grin

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Hvis du har en dårlig dag og ikke vil trene så ikke tren da vell... Det er jo ingen som tvinger deg.
Føler jeg at jeg har en dårlig dag og kommer til å få en dårlig treningsøkt venter jeg heller til dagen etter. Smiley
Hmm, hvis du har virkelig satt deg mål og jobber på spreng mot det, så vil jeg si at du bør ha deg på trening for å fullføre det målet, uansett om du vil eller ikke Wink Er sånn her i allefall. Om jeg ikke føler for trening tar selvdisiplinen over. Men jeg er da også i en annen situasjon enn Pusipusijenta Smiley

Ontopic: Du bør skaffe hjelp. Er ikke vondt ment, men om du starter å spise mer og holder samme treningsrutine vil du legge på deg mer muskler, ikke fett. Spis mye protein, og unn deg minst ett usunt måltid i uka for motivasjon! Det hjelper en del Tongue. Mer muskler hjelper til på forbrenningen. Muskler tar over plassen til fett, så vil ha omtrent samme fettprosent Smiley
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Varknebøyer1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 299
  • Honnør: 313
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 299

  • Dont worry be happy ;-)
Kjære forvirra jente (ikke det at vi andre ikke er forvirra) men det er ikke alltid lett å finne ut hva folk mener. Noen mener ting får være snille og noen har ulik smak. Jeg synes du er for tynn (ribbena bør ikke synes så godt synes jeg) men noen liker magre damer. Nå har jo egentlig ikke utseende noe særlig å si, ei hyggelig dame, med sjarm, smil og som ikke peser en for mye folder i massevis (for meg). Når du ikke har fått igjen menstruasjonen MÅ du gå opp i vekt til du får den tilbake.

Nå er spiseforstyrrelser en psykologisk ting, det er en vrangforestilling. Gå derfor til folk som har greie på slikt.

Ellers er det moro å se ei jente som kjører knebøy. Stå på og lev livet med litt mer slingringsmonn i kosten.

PS: Spør Pus, Husmor, Elise, skjefkjerringa eller mamma  (for å nevne noen) om noen private bilder som viser litt kropp som viser kropp så ser du hvordan STERKE, sunne, rene dame ser ut.


Ikke spis noe du har lyst på hver dag som ikke er helt på bærtur men heller ikke supersunt. Liker du brød med sylteøy og melk tar du det. En cowboyfrokst gjør du det osv.

Mat skal ikke missbrukes fordi det er en veldig sosial, hyggelig og godt ting. Mat skal være GODT og LITT sundt, men frem for alt KOS deg.


Sunt spiser jeg, men jeg spiser så rent at jeg synes maten er kjedelig. Den smaker ikke godt, og jeg er sulten STØTT! Tar heller en frukt istedet for snop og chips, det spiser jeg aldri.
Men det som gjør meg forvirret er slike ting som at du skriver at bildene mine var flotte, når andre sier at jeg er for tynn. Da blir jeg veldig i tvil...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!