Skrevet av Emne: kan slettes  (Lest 31891 ganger)

Utlogget jaadaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 520
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 520

kan slettes
« : 26. juni 2008, 14:52 »
Håper du kan slette denne tråden moderator

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: størrelse
« #1 : 26. juni 2008, 14:57 »
Du mener tydeligvis størrelse går på tykkelse? Min mening er at om du ikke klarer å pirke borti livmorhalsen til dama, vel da har du en som er for kort. Punktum!
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Per Ullv

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 29

Sv: størrelse
« #2 : 26. juni 2008, 15:08 »
Hvis du føler som om du står å veiver med et balltre inne i en gymsal når du trøkker på, ja så har du nok litt liten tiss

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: størrelse
« #3 : 26. juni 2008, 15:24 »
Å himmel...

Ei normal jente og en normal gutt skal greie å ha normal sex.

Det fins enkelte som fra naturens side er ente meget godt utstyrt, eller meget dårlig utstyrt. Alt derimellom er varianter av normalt. Smiley

"alle" jenter snakker ikke "alltid" om at gutter har liten pikk. Men hvis man går rundt og tenker på temaet, bekymrer seg og irriterer seg... da kan det sikkert virke som om hele verden mener du har liten pikk. Wink

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: størrelse
« #4 : 26. juni 2008, 15:33 »

"alle" jenter snakker ikke "alltid" om at gutter har liten pikk. Men hvis man går rundt og tenker på temaet, bekymrer seg og irriterer seg... da kan det sikkert virke som om hele verden mener du har liten pikk. Wink

Og om man legger til "ingen røk uten ild", så er det vel opplagt hva som er benkpåboks sitt problem?
Stakkars liten... Grin
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: størrelse
« #5 : 26. juni 2008, 15:39 »
Uansett benkpåboks. Kuker er laget for å gi deg/mannfolka nytelse, ikke dama. Så er dama for stor for deg. Få hu te å gi dæ en go Blow Job istede Smiley

Utlogget jaadaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 520
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 520

Sv: størrelse
« #6 : 26. juni 2008, 15:55 »
Uansett benkpåboks. Kuker er laget for å gi deg/mannfolka nytelse, ikke dama. Så er dama for stor for deg. Få hu te å gi dæ en go Blow Job istede Smiley

Uansett benkpåboks. Kuker er laget for å gi deg/mannfolka nytelse, ikke dama. Så er dama for stor for deg. Få hu te å gi dæ en go Blow Job istede Smiley

de duger på kjøkkenet også da:)  edit: syns du skrev at damer er lagd for å oss jeg hehe

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: størrelse
« #7 : 26. juni 2008, 15:59 »
En gjennomsnitts vagina er omlag 10 cm dyp, men kan utvides en del utover dette. Mao trenger man ikke lenger kuk enn noen cm over 10, så bør det gå bra i de fleste tillfeller.

Tror det er verre hvis den er veldig TYNN. Heller normal lengde og bra tykkelse, kontra en lang og tynn kukkemann. Dog er det best med det jeg har: JÆVLA FEIT OG LANG KUK!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget jaadaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 520
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 520

Sv: størrelse
« #8 : 26. juni 2008, 16:09 »
Og om man legger til "ingen røk uten ild", så er det vel opplagt hva som er benkpåboks sitt problem?
Stakkars liten... Grin

tror du har misforstått litt;) dama jeg driver med nå er døds trang, men ville bare slenge litt dritt om sånne jenter siden det er de som skaper dårlig selvtillit bland unge gutter.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: størrelse
« #9 : 26. juni 2008, 16:27 »
tror du har misforstått litt;) dama jeg driver med nå er døds trang, men ville bare slenge litt dritt om sånne jenter siden det er de som skaper dårlig selvtillit bland unge gutter.

Ja ja ...
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: størrelse
« #10 : 26. juni 2008, 16:36 »
En gjennomsnitts vagina er omlag 10 cm dyp, men kan utvides en del utover dette. Mao trenger man ikke lenger kuk enn noen cm over 10, så bør det gå bra i de fleste tillfeller.

Jeg tror det blir litt feil å forutsette at følelsen ved liten grad av utvidelse og stor grad av utvidelse er den samme.

Tror det er verre hvis den er veldig TYNN. Heller normal lengde og bra tykkelse, kontra en lang og tynn kukkemann.

Det er nok så, men jeg vet om kvinner som faktisk også krever en viss grad av dybde i samleiet for lettest, eller i det hele tatt, å oppnå orgasme. Så klart, different strokes for different folks ...

Utlogget Daeemon

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 153
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 153

Sv: størrelse
« #11 : 26. juni 2008, 18:56 »
Det er jo ingen tvil om at i lengden så vil jo de fleste jenter foretrekke en gutt med stort utstyr, å si noe annet er bare å lure seg selv Smiley men noe som skal merkes er at liten penis er et av de minste (heh) problemene i senga. Det er værre viss du kommer for tidlig eller rett og slett bare er en jævla kløne ;p så lenge du er lang nok til å gi jenta nytelse så vil jeg ikke si det er et problem i det hele tatt! Og statistikk viser at det er en del flere gutter som er nærmere 10 cm enn 20 Smiley og viss du faktisk er nokså lang så vil jo det også være litt kjedelig, siden jenta blir jo sår!

Men sliter du veldig på selvtilliten når det gjelder størrelse så er det bare å kjøpe seg en Jes-extender Wink
18 år
BP 120
ML 180
KB 100x10 (ikke maksa enda)

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: størrelse
« #12 : 26. juni 2008, 20:29 »
Det er jo ingen tvil om at i lengden så vil jo de fleste jenter foretrekke en gutt med stort utstyr, å si noe annet er bare å lure seg selv Smiley

Men heldigvis for mange gutter, vet ikke alle jenter at de ville foretrekke stort utstyr, da ikke alle har prøvd det.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: størrelse
« #13 : 26. juni 2008, 20:45 »
De aller fleste jenter får jo ikke g-punkts orgasme uansett, så kjæresteparet må være ganske "perfekt" for at det skal ha noe å si med lengden på pikk. De fleste jenter ønsker bare å kjenne at de blir bånna, hardkjørt, bolla, knulla, etc.. hardt mens de eller du stimulerer klitoris. 
Sa brura

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: størrelse
« #14 : 26. juni 2008, 20:46 »
De aller fleste jenter får jo ikke g-punkts orgasme uansett, så kjæresteparet må være ganske "perfekt" for at det skal ha noe å si med lengden på pikk. De fleste jenter ønsker bare å kjenne at de blir bånna, hardkjørt, bolla, knulla, etc.. hardt mens de eller du stimulerer klitoris. 

Fy faen så enkel du er :Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!