Skrevet av Emne: Hadde Bruce Lee hatt en sjanse i dagens MMA?  (Lest 32224 ganger)

Utlogget toxic

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 665
  • Honnør: 122
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 665

Sv: Hadde Bruce Lee hatt en sjanse i dagens MMA?
« #90 : 19. juli 2008, 19:35 »
Det at man i det hele tatt tror Bruce ville hatt noe å gjøre i en mma-ring i 58-60kg med den treningen han hadde, er jo litt søkt. Bare for ikke å snakke om dagens nivå på atleter sammenlignet med gårsdagens, så trente faktisk ikke Bruce mma engang! Hvorvidt Bruce kunne regjert den vektklasse OM han hadde trent mma, blir totalt meningsløst å diskutere - han trente ikke mma, han var ikke en fighter, og han ville blitt slaktet mot dagens utøvere - uavhengig vektklasse!

Utlogget Radio Starr

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 729
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 729

  • Eid..
Sv: Hadde Bruce Lee hatt en sjanse i dagens MMA?
« #91 : 19. juli 2008, 19:41 »
Det at man i det hele tatt tror Bruce ville hatt noe å gjøre i en mma-ring i 58-60kg med den treningen han hadde, er jo litt søkt. Bare for ikke å snakke om dagens nivå på atleter sammenlignet med gårsdagens, så trente faktisk ikke Bruce mma engang! Hvorvidt Bruce kunne regjert den vektklasse OM han hadde trent mma, blir totalt meningsløst å diskutere - han trente ikke mma, han var ikke en fighter, og han ville blitt slaktet mot dagens utøvere - uavhengig vektklasse!


"Han var ingen fighter"

HAHA! ...

Viser hvor mye du kan om han. Han var absolut en fighter.. ooomg!
Styrke, Explosivitet, og ikke utholdenhet Grin

Utlogget Sup

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 47

Sv: Hadde Bruce Lee hatt en sjanse i dagens MMA?
« #92 : 19. juli 2008, 21:16 »
Leste du ikke resten av innlegget hans? Du plukker jo ting helt ut av context. Ta heller og argumenter mot HELE innlegget hans så det ikke blir noen usammenhenger.

Utlogget Radio Starr

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 729
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 729

  • Eid..
Sv: Hadde Bruce Lee hatt en sjanse i dagens MMA?
« #93 : 19. juli 2008, 21:58 »
Leste du ikke resten av innlegget hans? Du plukker jo ting helt ut av context. Ta heller og argumenter mot HELE innlegget hans så det ikke blir noen usammenhenger.

Det har jeg allerede gjort å gidder ikke å si det no mer om det, bare å bla bakover Wink Kjekt å få med seg hele sammenhengen før man poster.
Styrke, Explosivitet, og ikke utholdenhet Grin

Utlogget Forn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 398
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 398

Sv: Hadde Bruce Lee hatt en sjanse i dagens MMA?
« #94 : 19. juli 2008, 22:29 »
Merker denne tråden begynner å bli litt irriterende. Bruce Lee var såvist ingen fighter, har ikke lest spesielt mye om fyren, men om det er korrekt at han ikke har konkurrert, ja da er han ingen fighter.

Og drive å diskutere for at han hadde hatt en sjanse i dagens mma-konkurranser er også bare vås, for selvsagt hadde han ikke hatt det - i alle fall ikke med hans treningsbakgrunn. Om han hadde vært født idag og oppfostret på mma kanskje. Alle idretter utvikler seg, og spesielt mma i og med at det er en relativt ny sport. Tror til og med jeg med min mma bakgrunn hadde hatt en sjans mot mr. lee slik han var på den tiden!

Han burde hatt mer ydmykhet slik jeg leste i et intervju med Jet Lee etter en film hvor han hadde banket en hel haug 100 kilos gutter. Der sa han at hadde det vært virkelighet ville hver og en av de slått han flat.
All that is gold does not glitter...

Utlogget Radio Starr

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 729
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 729

  • Eid..
Sv: Hadde Bruce Lee hatt en sjanse i dagens MMA?
« #95 : 19. juli 2008, 22:39 »
Merker denne tråden begynner å bli litt irriterende. Bruce Lee var såvist ingen fighter, har ikke lest spesielt mye om fyren, men om det er korrekt at han ikke har konkurrert, ja da er han ingen fighter.

Og drive å diskutere for at han hadde hatt en sjanse i dagens mma-konkurranser er også bare vås, for selvsagt hadde han ikke hatt det - i alle fall ikke med hans treningsbakgrunn. Om han hadde vært født idag og oppfostret på mma kanskje. Alle idretter utvikler seg, og spesielt mma i og med at det er en relativt ny sport. Tror til og med jeg med min mma bakgrunn hadde hatt en sjans mot mr. lee slik han var på den tiden!

Han burde hatt mer ydmykhet slik jeg leste i et intervju med Jet Lee etter en film hvor han hadde banket en hel haug 100 kilos gutter. Der sa han at hadde det vært virkelighet ville hver og en av de slått han flat.

!!! og du ser ikke forskjellen på Jet li og bruce lee?
og dessuten du innrømmet det selv: Du vet ikke så mye om han! Så bare slutt å uttal om deg om han da vettu!

Haha du har sjans mot Bruce Lee? ikke få meg til å LE!


Og du har helt rett, den begynner å bli sinnnsykt irriterende!!
Styrke, Explosivitet, og ikke utholdenhet Grin

Utlogget Apelars!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 372
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 305

  • Smil!
Sv: Hadde Bruce Lee hatt en sjanse i dagens MMA?
« #96 : 19. juli 2008, 22:42 »
Har hørt no rykter i det siste....
Har Bruce Lee en uekte sønn i indre Østfold?
 Huh
Keep
It
Simple
Stupid!

If you would be a real seeker after truth, it is necessary that at least once in your life you doubt, as far as possible, all things.
—Rene Descartes


Vinglelogg

Lenja AK. Mosjonist.

Utlogget Radio Starr

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 729
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 729

  • Eid..
Sv: Hadde Bruce Lee hatt en sjanse i dagens MMA?
« #97 : 19. juli 2008, 22:46 »
Har hørt no rykter i det siste....
Har Bruce Lee en uekte sønn i indre Østfold?
 Huh

Nei men hørte derimot at Fedor Emelianenko hadde jula opp en silverback gorilla her om dagen, på en tur i jungelen.. Siden gorillan ikke hadde bra nok "ground game" så var han sjanseløs.. Uten ground game har man jo ikke sjans samma hva / hvem du er.  what
Styrke, Explosivitet, og ikke utholdenhet Grin

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Hadde Bruce Lee hatt en sjanse i dagens MMA?
« #98 : 19. juli 2008, 22:55 »
Hadde vært veldig trist om ikke utviklingen i kampsport i årene som har gått siden Bruce Lee døde har blitt til det bedre.  Det ville i såfall vært den eneste idretten i verden som har stagnert i utvikling.  Folk løper raskere, er sterkere, hopper høyere for hvert år som går, da skulle det også være logisk om de som satser på kampsport, her MMA, også blir bedre med årene?

Sjøl så jeg alle Lee filmer på 80 tallet, elendige filmer, men fantastiske kampscener!  Den mest legendariske er når han møter Texas Ranger him self.Smiley
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Forn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 398
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 398

Sv: Hadde Bruce Lee hatt en sjanse i dagens MMA?
« #99 : 20. juli 2008, 00:43 »

Uten ground game har man jo ikke sjans samma hva / hvem du er.  what

Så har du i alle fall fått noe rett idag Wink

!!! og du ser ikke forskjellen på Jet li og bruce lee?
og dessuten du innrømmet det selv: Du vet ikke så mye om han! Så bare slutt å uttal om deg om han da vettu!

Haha du har sjans mot Bruce Lee? ikke få meg til å LE!


Og du har helt rett, den begynner å bli sinnnsykt irriterende!!

De var da vell begge skuespillere.

Et kjapt søk på google, og det kommer opp titler som "The greatest icon of martial arts cinema" osv. Så jeg vil tro han hovedsaklig var en skuespiller.

Er det forresten han som har kommet på wing chun, eller drev med kung fu? Disse har jo prøvd seg i tidlige mma-kamper, hvor mma utøverne også var laaangt fra dagens mma. Fortsatt ble de gruset.

Slik jeg ser det brukte han verdifull treningstid på å spille inn filmer, han veide ikke mer enn 60 kg og han trente stort sett sin egen kampsport. Er ikke dette korrekt? Men jeg skjønner at all propaganden har lønt seg, han har jo en hel del tilhengere. Det er vell et spørsmål om hva man tror, slik som med Jesus, for noen beviser har vi vell ikke? :p
All that is gold does not glitter...

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Hadde Bruce Lee hatt en sjanse i dagens MMA?
« #100 : 20. juli 2008, 00:56 »
Nei men hørte derimot at Fedor Emelianenko hadde jula opp en silverback gorilla her om dagen, på en tur i jungelen.. Siden gorillan ikke hadde bra nok "ground game" så var han sjanseløs.. Uten ground game har man jo ikke sjans samma hva / hvem du er.  what

Har du ikke et bra ground game, eller alternativt et umenneskelig takedown defense (og selv de som har dette, havner før eller siden på bakken), er du fucked i MMA på høyt nivå, punktum.

Dette gjelder selvsagt ikke hvis du er en silverback-gorilla på 250 kg, som du sier. Sist jeg sjekket, var Bruce Lee et menneske på 60 kg.

Utlogget gnumannen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 32
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 32

  • yeah
Sv: Hadde Bruce Lee hatt en sjanse i dagens MMA?
« #101 : 20. juli 2008, 01:02 »
!!! og du ser ikke forskjellen på Jet li og bruce lee?
og dessuten du innrømmet det selv: Du vet ikke så mye om han! Så bare slutt å uttal om deg om han da vettu!

Haha du har sjans mot Bruce Lee? ikke få meg til å LE!


Og du har helt rett, den begynner å bli sinnnsykt irriterende!!
Jeg holder med deg;)

Og jeg tror tråden hadde vært mindre irriterende om alle som svarer ville vært mer kvalifiserte ift emnet, hehe

Ikke glem at Bruce Lee også brukte alt mulig dop på treningene sine, kokain f.eks.(hvis jeg husker riktig)Wink Men han er kanskje ikke alene om det
17 år
1.87 - 90-95kg
135kg i benkpress
ML: 205x3kg/215 1RM
KB: 185kg (dyp)

(Trener for tiden til marinejegerkurs)

Utlogget Lex

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 222
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 222

Sv: Hadde Bruce Lee hatt en sjanse i dagens MMA?
« #102 : 20. juli 2008, 09:19 »
Ja for Radio Starr er jo kvalifisert. Han har jo presentert en haug med beviser på hvor god fighter B. Lee var. En masse dokumentasjon på alle de kampene han gikk og vant. Mot kvalifisert motstand. Ikke sant R. Starr? De fleste skjønner vel at han uten mma trening ikke hadde hatt en tjans mot toppen i mma idag. Han var en skuespiller, en posør. Og mulig en talentfull fighter.
...but inside doesnt matter...

Utlogget toxic

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 665
  • Honnør: 122
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 665

Sv: Hadde Bruce Lee hatt en sjanse i dagens MMA?
« #103 : 21. juli 2008, 00:42 »
!!! og du ser ikke forskjellen på Jet li og bruce lee?
og dessuten du innrømmet det selv: Du vet ikke så mye om han! Så bare slutt å uttal om deg om han da vettu!

Haha du har sjans mot Bruce Lee? ikke få meg til å LE!


Og du har helt rett, den begynner å bli sinnnsykt irriterende!!

Jeg ville garantert satt pengene mine på en 100kg trent hobbymmaer, bokser, eller bryter enn Bruce Lee. Jeg tror ikke Bruce hadde spesielle fighter-evner i det hele tatt, det er INGENTING som tyder på det - heller det motsatte. Alt annet er skriftlig materiale eller annenhåndsfortellinger. Heltehistorier om du vil. Slikt er ikke verdt en dritt ;-)

Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

Sv: Hadde Bruce Lee hatt en sjanse i dagens MMA?
« #104 : 22. juli 2008, 01:29 »
Bare ignorer Radio starr, lille gutten er fattig på alle måter Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!