Skrevet av Emne: obiora  (Lest 2573 ganger)

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

obiora
« : 02. juli 2008, 12:24 »
Selv om løkka rundt halsen på svina hadde vært mer rettferdig så er det jo en liten trøst at de kanskje blir gjeldslaver for resten av livet, det er lov å håpe ihvertfall...... Angry
http://www.nettavisen.no/innenriks/article2043606.ece

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: obiora
« #1 : 02. juli 2008, 13:47 »
Du mener politifolkene burde bøte med livet fordi en rabiat mann som motsatte seg arrestasjon døde som følge av helt uforutsette komplikasjoner i pasifiseringsprosessen?

Det virker for meg som om du bare er ute etter påskudd for å fremme hat mot politiet ...

Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

Sv: obiora
« #2 : 02. juli 2008, 15:37 »
Gjeldsslaver hele livet på grunn av noen hundre tusen? Hvilken verden lever du egentlig i?

Utlogget thorsrud

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 33
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 33

Sv: obiora
« #3 : 02. juli 2008, 15:58 »
haha herregud, makan til piss som du klarer å lire ut av deg kenboy

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: obiora
« #4 : 03. juli 2008, 06:29 »
Du mener politifolkene burde bøte med livet fordi en rabiat mann som motsatte seg arrestasjon døde som følge av helt uforutsette komplikasjoner i pasifiseringsprosessen?

Det virker for meg som om du bare er ute etter påskudd for å fremme hat mot politiet ...
Tviler på om du hadde vært like arrogant i svaret ditt dersom politiet hadde drept et familiemedlem av deg, eller en god kompis for den saks skyld...vedkommende politimann som var mest aktiv under drapet er jo også tidligere litt av en kjendis når det gjelder og bruke kveletak (baidosaken)...


Gjeldsslaver hele livet på grunn av noen hundre tusen? Hvilken verden lever du egentlig i?
Med tanke på lønna til politiet ja >Cheesy

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: obiora
« #5 : 03. juli 2008, 09:07 »
Syns politiet i denne saken burde fått medaljer, ikke bøter.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget thorsrud

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 33
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 33

Sv: obiora
« #6 : 03. juli 2008, 13:00 »
Strengt tatt bedre å være arrogant enn ignorant. Anyways, leste gjennom rapporten vedrørende denne saken en gang i tida, og Shemhazai oppsummerer mitt syn på saken ganske nøyaktig. Også en annen ting Kenboy, forventer du at det MÅ skje en domfellelse fordi saken hadde et tragisk utfall?

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: obiora
« #7 : 03. juli 2008, 13:19 »
Strengt tatt bedre å være arrogant enn ignorant. Anyways, leste gjennom rapporten vedrørende denne saken en gang i tida, og Shemhazai oppsummerer mitt syn på saken ganske nøyaktig. Også en annen ting Kenboy, forventer du at det MÅ skje en domfellelse fordi saken hadde et tragisk utfall?
Hvis du hadde lest rapporten så hadde du kanskje fåttt med deg at politifolkene sine forklaringer spriker både i forhold til hverandre og spesiellt i forhold til vitnene på stedet,med andre ord er det noen som lyver om de faktiske forhold, t.o.m langt innover i stortingets koridorer er det mange som mener at en tilltale for uaktsomt drap hadde vært på sin plass, men alle vet at spesialenheten for politisaker er gjennomkorupt og full av kammeraderi, sivilombudsmannen har også på eget initsiativ tatt tak i saken men der foreligger det ikke noe konklusjon enda så vidt jeg vet, men saken er ihvertfall ikke så åpenbar som du og shemhazai naivt ønsker og tro.Som nevnt tidligere så gadde vel pipa hatt en annen tone dersom det var noen som du holder kjær som hadde blitt drept av simple voldelige politifolk,den ene av dem er forøvrig anmeldt flere ganger for unødig maktbruk..
Apropos det og være ignorant "bol e førr kvinnfolk og rompisa" :Smiley Huh


Utlogget thorsrud

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 33
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 33

Sv: obiora
« #8 : 03. juli 2008, 14:51 »
er opptatt på jobb nå,kommer med et lengre svar senere om SAKEN som diskuteres her, ikke mitt ironiske sitat på profilen,prøv å ikke avspor debatten, selv om det sikkert er fristende når argumentene som taler din sak kun får medhold i type RV, blitz miljøer

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: obiora
« #9 : 03. juli 2008, 15:50 »
>Cheesy
Den der hiver du på _nesten_ hver bidige gang du driter litt på leggen med et innlegg, og tappert forsøker å få deg sjøl til å se litt mindre latterlig ut ved å opptre som tøff.... Grin
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: obiora
« #10 : 03. juli 2008, 15:52 »
Ta det pent mot Kenboy. Han har aspergers. Da er det ikke så lett å forstå seg på sosiale situasjoner, ironi og hvordan man skal oppføre seg.
Sa brura

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: obiora
« #11 : 03. juli 2008, 16:16 »
Tenkte først det stod asparges. "Ah, det forklarer jo alt!", tenkte jeg. Men så så jeg at det faktisk stod "aspergers". Det skjønner jeg ikke noe av.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: obiora
« #12 : 03. juli 2008, 16:22 »
hehe. Aspergers er en sinnslidelse. Kan minne litt om autister. Aspergersfolk har ofte autisme også.
De mangler sosiale antenner, forstår ikke ironi eller sarkasme, og kan ha problemer med å forstå om de går over streken osv. Kenboy har i hvert fall alle symptomene!
Sa brura

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Sv: obiora
« #13 : 03. juli 2008, 16:26 »
Edit: Never mind.
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: obiora
« #14 : 03. juli 2008, 16:32 »
hehe. Aspergers er en sinnslidelse. Kan minne litt om autister. Aspergersfolk har ofte autisme også.
De mangler sosiale antenner, forstår ikke ironi eller sarkasme, og kan ha problemer med å forstå om de går over streken osv. Kenboy har i hvert fall alle symptomene!
Heheheh...




Ironi er en fin ting.. Grin
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!