Skrevet av Emne: obiora  (Lest 2572 ganger)

Utlogget Nick95

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 328
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 328

  • ..
Sv: obiora
« #15 : 03. juli 2008, 16:38 »
Noe som jeg synes er rart. Hvis politifolkene ikke er eller blir dømt for å ha gjort noe ulovelig så er det faktisk mulig å kunne kreve erstatning for det de angivelig skulle ha gjort.

En kan bli frikjent for drap, men samtidig måtte betale erstattning til de etterlatte. Litt rart å tenke på.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: obiora
« #16 : 03. juli 2008, 16:47 »
En kan bli frikjent for drap, men samtidig måtte betale erstattning til de etterlatte. Litt rart å tenke på.
Akkurat det der er i mine øyne et gedigent hull i det norske rettssystemet. Du er uskyldig, men likevel "litt" skyldig, i allefall så mye at du må betale erstatning? Helt latterlig, justismord light, spør du meg. Birgitte Thengs-saken er jo et eksempel på dette, der søskenbarnet hennes ble frikjent for mordet, men måtte betale erstatning. Hårreisende. Uskyldig, men likevel skyldig.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: obiora
« #17 : 03. juli 2008, 16:57 »
hehe. Aspergers er en sinnslidelse. Kan minne litt om autister. Aspergersfolk har ofte autisme også.
De mangler sosiale antenner, forstår ikke ironi eller sarkasme, og kan ha problemer med å forstå om de går over streken osv. Kenboy har i hvert fall alle symptomene!

sist jeg sjekket så ER aspergers en form for lett autisme ?

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: obiora
« #18 : 03. juli 2008, 19:23 »
Does that make ME one? jeeeezuz..shut up!!!

;P
Sa brura

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: obiora
« #19 : 04. juli 2008, 02:01 »
Does that make ME one? jeeeezuz..shut up!!!

;P

tat is engelish!!!!

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: obiora
« #20 : 04. juli 2008, 06:36 »
Den der hiver du på _nesten_ hver bidige gang du driter litt på leggen med et innlegg, og tappert forsøker å få deg sjøl til å se litt mindre latterlig ut ved å opptre som tøff.... Grin
Så bra du bidrar med noe fornuftig >Cheesy >Cheesy >Cheesy >Cheesy >Cheesy >Cheesy >Cheesy >Cheesy >Cheesy >Cheesy >Cheesy >Cheesy >Cheesy >Cheesy >Cheesy >Cheesy >Cheesy >Cheesy >Cheesy >Cheesy >Cheesy >Cheesy >Cheesy >Cheesy >Cheesy >Cheesy >Cheesy >Cheesy >Cheesy >Cheesy >Cheesy >Cheesy >Cheesy >Cheesy >Cheesy Tongue
Ta det pent mot Kenboy. Han har aspergers. Da er det ikke så lett å forstå seg på sosiale situasjoner, ironi og hvordan man skal oppføre seg.
Hadde egentlig bestemt meg for å aldrig mer svare på noe av det du skriver men må bare for en siste gang si at du er en idiot....

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: obiora
« #21 : 04. juli 2008, 11:36 »
Hadde egentlig bestemt meg for å aldrig mer svare på noe av det du skriver men må bare for en siste gang si at du er en idiot....

På seg sjøl kjenner man andre.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: obiora
« #22 : 04. juli 2008, 12:11 »
På seg sjøl kjenner man andre.
Sa ørkenen til sandkornet woot

Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

Sv: obiora
« #23 : 04. juli 2008, 12:12 »
Sa ørkenen til sandkornet woot

Snakker en ørken og nå? Mye man skal lære i løpet av en varm sommerdag.

Utlogget Hardrock_ram

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 463
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 463

  • verdens beste ting er kake
Sv: obiora
« #24 : 09. juli 2008, 23:23 »
Akkurat det der er i mine øyne et gedigent hull i det norske rettssystemet. Du er uskyldig, men likevel "litt" skyldig, i allefall så mye at du må betale erstatning? Helt latterlig, justismord light, spør du meg. Birgitte Thengs-saken er jo et eksempel på dette, der søskenbarnet hennes ble frikjent for mordet, men måtte betale erstatning. Hårreisende. Uskyldig, men likevel skyldig.

Det kan jo være litt vanskelig å komme rundt det der, når det er slik at tvilen skal komme tiltalte til gode når det gjelder å bli dømt for å ha gjort noe kriminelt, mens når det er snakk om erstatning, så holder det at det er overveiende sannsynlig at "tiltalte" har gjort det han anklages for. Har ikke noe greie på juss, så kanskje noen som kan det vil utrede og forklare ...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!