Skrevet av Emne: Hvordan vinne barslagsmål  (Lest 18228 ganger)

Utlogget hanshagerup

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 95
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 95

  • Coming soon.....MEEEEEEEE!!
Sv: Hvordan vinne barslagsmål
« #15 : 04. juli 2008, 23:35 »
okai.. :p hvorfor qoute meg? Cheesy hehe..

Du ser sinnsykt svær ut hvertfall.. :s 140-50kg?

Fordi du trodde på han som mente jeg er trigger happy. Jeg er faktisk helt motsatt. Men jeg blir så irritert på de som drar på byen for å sloss og som ikke skjønner at en taxikø ikke er rette plassen å pleie selvrespekten.

Bildet, joda..men er ikke så stor, dama som tok det bakfra mens hu satt i badekaret. Jeg er 130+ og ryggen som peak derfor kunne jeg ikke bruke en forfraavartar :-)

Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

Sv: Hvordan vinne barslagsmål
« #16 : 07. juli 2008, 02:51 »
Hvorfor gjøre det så vanskelig med å absolutt skulle bruke alt mulig?
Et ballespark holder i massevis.
Skaper deg mye trøbbel i etterkant også...ballespark burde man unngå hvis man har mulighet til det

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Sv: Hvordan vinne barslagsmål
« #17 : 07. juli 2008, 03:05 »
Skaper deg mye trøbbel i etterkant også...ballespark burde man unngå hvis man har mulighet til det
Hvorfor skaper det noe særlig mer trøbbel enn å kakke hull i skallen på noen?
Såklart burde man jo ikke gå for å skade i det hele tatt, men tipper få her tenker i de baner.
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

Sv: Hvordan vinne barslagsmål
« #18 : 07. juli 2008, 03:55 »
Fordi folk godtar lettere at man har fått juling fair and square enn hvis du tar de pga ballespark.

De vil kunne tro det var bare pga at du sparket han i nøttene at de fikk juling samt at du eksalerer situasjonen ytteligere. De merker at du fighter dirty og vil lettere kunne dra opp våpen for å sikre  eller hevne seg.

Utlogget krugans

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 895

Sv: Hvordan vinne barslagsmål
« #19 : 07. juli 2008, 05:12 »
Fordi folk godtar lettere at man har fått juling fair and square enn hvis du tar de pga ballespark.

De vil kunne tro det var bare pga at du sparket han i nøttene at de fikk juling samt at du eksalerer situasjonen ytteligere. De merker at du fighter dirty og vil lettere kunne dra opp våpen for å sikre  eller hevne seg.


Helt uenig her, Et " balle spark" er veldig effektivt og en god løsning hvis situasjonen tilsier at du ikke kan løpe derfra. Fighte dirty?Huh?? man er ikke i en ring hvor det er dommere som gir poeng, så det å begynne å bokse med en fyr eller graple på bakken er situasjoner som aller helst bør ungåes. Jo lengre tid du bruker i en "fight" jo større sjanser er det for at "motstanderen" får hjelp av kompiser. Så det er bedre å gjøre kort prosess, dvs spark i skrittet og løp derfra.

Men husk at det beste forsvar er å løpe!


Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

Sv: Hvordan vinne barslagsmål
« #20 : 07. juli 2008, 13:02 »
Er situasjonen alvorlig nok så go ahead,ballespark fungerer ypperlig. Jo mer alvorlig situasjonen er , jo mer kan du tillate deg å gjøre. Problemet med at folk ser på ballespark som en veldig feig måte å fighte på som gjør at du er mer utsatt for hevn senere.
Det er min erfaring ihvertfall,mulig du har opplevd noe annet.

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

Sv: Hvordan vinne barslagsmål
« #21 : 07. juli 2008, 13:17 »
Er situasjonen alvorlig nok så go ahead,ballespark fungerer ypperlig. Jo mer alvorlig situasjonen er , jo mer kan du tillate deg å gjøre. Problemet med at folk ser på ballespark som en veldig feig måte å fighte på som gjør at du er mer utsatt for hevn senere.
Det er min erfaring ihvertfall,mulig du har opplevd noe annet.

Enig. Ballespark er feigt uansett, sålenge du ikke blir trua med en gunner eller lignende.

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Hvordan vinne barslagsmål
« #22 : 07. juli 2008, 13:18 »
Jeg pleier alltid å ta med samurai sverdet mitt sjult i buksen, så når alle de kreative pakkisene bestemmer seg for å angripe meg med stoler, askebeger og ølkrus så tar jeg bare frem samuraisverdet og sjærer både ølkrus og askebeger i to i luften, stolene headbutter jeg til pinneved, når de så drar frem skytevåpen så fanger jeg kulene i luften med tennene, for  så å spytte de tilbake i fleisen deres så hjernen spruter ut på andre siden. Når allt er gjort riper jeg opp lakken på BMWen deres og politiet tørr ikke yppe uanz fordi jeg er så stor.

Les og lær!

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hvordan vinne barslagsmål
« #23 : 07. juli 2008, 13:45 »
Hvordan vinne barslagsmål:

På vei inn ta alltid dørvaktene i hånda, og vær hyggelig og smil til alle du møter. Ikke vær dritafull, brisen holder. Om noen begynner å yppe, prøv å snakk deg ut av det på en rolig og høflig måte. Om vedkommende ikke gir seg, slå først, slå hardt, treff kjevepartiet, evt nesebeinet. Så lenge han går i bakken, IKKE følg opp slaget men trekk deg unna og følg med evt venner og bekjente han måtte ha som kan komme til å angripe deg.

Forklar situasjonen til dørvaktene, om de ikke har kommet stormende allerede, så oppsøk de selv. Presiser at du aldri var ute etter bråk. Vaktene vil antagelig like deg mer enn han som har blitt gølva, og hjelpe deg om vennene hans kommer løpende og vil lage mer faen.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Hvordan vinne barslagsmål
« #24 : 07. juli 2008, 16:30 »
Hvordan vinne barslagsmål:

På vei inn ta alltid dørvaktene i hånda, og vær hyggelig og smil til alle du møter. Ikke vær dritafull, brisen holder. Om noen begynner å yppe, prøv å snakk deg ut av det på en rolig og høflig måte. Om vedkommende ikke gir seg, slå først, slå hardt, treff kjevepartiet, evt nesebeinet. Så lenge han går i bakken, IKKE følg opp slaget men trekk deg unna og følg med evt venner og bekjente han måtte ha som kan komme til å angripe deg.

Forklar situasjonen til dørvaktene, om de ikke har kommet stormende allerede, så oppsøk de selv. Presiser at du aldri var ute etter bråk. Vaktene vil antagelig like deg mer enn han som har blitt gølva, og hjelpe deg om vennene hans kommer løpende og vil lage mer faen.

det var jo ikke et useriøst innlegg engang... Er du syk?

Utlogget ghost

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 35

Sv: Hvordan vinne barslagsmål
« #25 : 07. juli 2008, 16:45 »
 Wink

Utlogget _Fade_

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 156
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 156

Sv: Hvordan vinne barslagsmål
« #26 : 07. juli 2008, 17:29 »
mamma pleide alltid å si at han skulle ta den ene og denge den andre med når jeg og brodern var umulige.

jeg tror det helt klart er måten å vinne barslåssing på. Og etter utseende å dømme har neppe trådstarter noe problem med det
Heavy Stupid

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: Hvordan vinne barslagsmål
« #27 : 07. juli 2008, 17:55 »
Fleksnes har kommet med beste lønsing til nå syns eg^^,

Forresten enig med sakuraba i det at ballespark ikkje er vegen å gå med mindre du er i knipe..
Westside disciple

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hvordan vinne barslagsmål
« #28 : 08. juli 2008, 09:12 »
det var jo ikke et useriøst innlegg engang... Er du syk?

Har kun hatt seriøse innlegg jeg, hva er det du mener? Du forveksler nok meg med en annen.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget krugans

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 895

Sv: Hvordan vinne barslagsmål
« #29 : 08. juli 2008, 22:20 »

Forresten enig med sakuraba i det at ballespark ikkje er vegen å gå med mindre du er i knipe..

Hvis man er i knipe??

Går det ann å bli angrepet på gata uten å være i knipe, man vet aldrig om en person trekker en kniv!, du vet heller aldrig hva slags intensjoner personen har. Personen kan være ruset på andre ting enn alkohol!!!!, dvs at et vell plassert spark i skrittet vill kunne stoppe den mest rusa person! Noe hverken ledd låser og slag i ansiktet nødvendigvis gjør!. Så jeg er fast bestemt på at hvis noen angriper en så kan man gi et balle spark, fordi man vet aldrig om det dukker opp en kniv, eller om personens kompiser kommer. Innen selvforsvars trening så har vi en term som heter engage & disengage.
Det betyr på godt norsk forsvar deg kort og effektivt og kom deg unna! (dvs hvis du ikke hadde muilghet til å komme deg unna før du ble angrepet).


Så i den eneste situasjon jeg synes ballespark er feigt er hvis en selv er angriper, og slike mennesker er ikke dere her på forumet Smiley

Det jeg med mange ord prøver å få frem er at en fight på gata er veldig uforutsigbar, man vet ikke hvem angriperen er, man vet ikke om han har kniv, vi vet ikke om han har kompiser med seg. Det er mange variabler.

Når jeg underviser så fokuseres det mye på kroppens svake punkter dvs. skritt, strupe, øyne osv. Akkurat fordi man ønsker å sette punktum fortest mulig.

 

De vil kunne tro det var bare pga at du sparket han i nøttene at de fikk juling samt at du eksalerer situasjonen ytteligere.

Når man snakker om å eskalere, jeg vill si at de eskalering har mislykkes hvis en person angriper deg, og det man eskalerer situasjonen videre ved å rette et balle spark kan jeg tildels være enig i, men kun hvis venner av angriper stepper inn, ingen mann har motivasjon til å videre bråke etter et hardt spark i skrittet. Hvilken garanti har du for at disse vennene ikke hadde angrepet deg selv om du slo personen ned med en hook eller noe annet?

Allt avhenger av disse personers persepsjon og det er noe vi ikke kan gjette oss til, derfor anta det værste og gjør kort prosess.

Når det gjelder skade omfanget fra et spark i skrittet kontra et hardt slag i ansiktet så tror jeg ikke dette er noe tema. jeg tror et slag i ansiktet er vell så farlig, i tilleg hvis man er så lur å slå med knytta hånd så løper man en stor risiko i å skade seg selv. Og er delvis ute av stand til å slå
igjen hvis det trengs!

Håper noe av det jeg skrev makes sense Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!