Skrevet av Emne: Golds Gym Oslo  (Lest 48582 ganger)

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Golds Gym Oslo
« #15 : 09. august 2008, 11:46 »
Nei. Bare en betraktning. Smiley Jeg registrerer at gymeierne i oslo by sliter med å regulere etnisitet. Hvorvidt det er nødvendig har jeg ikke uttalt meg om Smiley

Helt enig med Egil.
Desverre er dette et "problem" enkelte steder, da dette gjør at mange føler seg noe ille tilmote. Speseielt jenter på slike gym sliter ofte.
Merket desverre dette på Partner gym , hvor mange jenter forsvant fordi det var overvekt av etnisk norske og disse "sikla" , stirra, snakka med et meget ufint og sexhentydende vokabular .. Itillegg er det ikke akkurat kult for mange jenter å bli kallt "jævvla Hore" fordi man er der i treningstøy.. Noe enkelte etniske grupper faktisk sliter med å se.....


Men jeg tviler på at det blir så mye etnisk norske på Gold's i akersgata , Da dette blir mye et treningssted for "fiffen" , og ganske heavy regulert.
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: Golds Gym Oslo
« #16 : 09. august 2008, 11:48 »
MItt tips er at det kommer til å være mange innvandrere der siden disse ikke får herske på Haralds og 24 lengre. Få frivekter og stive priser.

Gratulerer, du har dagens dårligste holdninger. Bra rollemodell for de yngre *kroppsbyggertommel*
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: Golds Gym Oslo
« #17 : 09. august 2008, 11:48 »
Som egne garderobeavlukket med dusjer etc, samt ferdigvaska treningstøy når du kommer å trener neste gang m.m. MYE spesialservice.

Ferdigvasket treningstøy når man kommer på trening, og VIP-medlemskap til 2000 pr mnd?!

For en gangs skyld skal jeg gjøre en innsats for at færrest mulig melder seg inn her Tongue
Ingen vecka utan deca!

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Golds Gym Oslo
« #18 : 09. august 2008, 11:50 »
Gratulerer, du har dagens dårligste holdninger. Bra rollemodell for de yngre *kroppsbyggertommel*
Da har DU et problem. Hvis du ikke greier å skille mellom en beskrivelse av en faktisk tilstand og min personlige holdning. Skjerpings.

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: Golds Gym Oslo
« #19 : 09. august 2008, 11:51 »
Men jeg tviler på at det blir så mye etnisk norske på Gold's i akersgata , Da dette blir mye et treningssted for "fiffen" , og ganske heavy regulert.

Vet du hva etnisk norske betyr?
Ingen vecka utan deca!

Utlogget Mr Benkpress

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 224
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 224

  • Trying is the first step towards failure
Sv: Golds Gym Oslo
« #20 : 09. august 2008, 11:51 »
Helt enig med Egil.
Desverre er dette et "problem" enkelte steder, da dette gjør at mange føler seg noe ille tilmote. Speseielt jenter på slike gym sliter ofte.
Merket desverre dette på Partner gym , hvor mange jenter forsvant fordi det var overvekt av etnisk norske og disse "sikla" , stirra, snakka med et meget ufint og sexhentydende vokabular .. Itillegg er det ikke akkurat kult for mange jenter å bli kallt "jævvla Hore" fordi man er der i treningstøy.. Noe enkelte etniske grupper faktisk sliter med å se.....


Men jeg tviler på at det blir så mye etnisk norske på Gold's i akersgata , Da dette blir mye et treningssted for "fiffen" , og ganske heavy regulert.


Vet du hva etnisk norsk er?
Dette innlegget går nok rett inn på topp 10 lista over Nanns beste
"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."






Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Sv: Golds Gym Oslo
« #21 : 09. august 2008, 11:52 »
Gratulerer, du har dagens dårligste holdninger. Bra rollemodell for de yngre *kroppsbyggertommel*

du har aldri vært i oslo å trent har du vell?

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Golds Gym Oslo
« #22 : 09. august 2008, 11:53 »
rofl
Det er nå overvekt av etnisk norske i fengsel også merker vi...

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: Golds Gym Oslo
« #23 : 09. august 2008, 11:53 »
Da har DU et problem. Hvis du ikke greier å skille mellom en beskrivelse av en faktisk tilstand og min personlige holdning. Skjerpings.

Du fremstiller det som din egen holdning at du ikke vil ha de der =) Det var sånn jeg oppfattet det, og sånn mange andre vil oppfatte det. Om du har rasistiske holdninger eller ikke, er noe som angår deg. Men når man er i samme posisjon som deg i "treningsnorge", burde man tenke seg litt om mtp. hva man skriver på diverse forum =)
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: Golds Gym Oslo
« #24 : 09. august 2008, 11:54 »
du har aldri vært i oslo å trent har du vell?

Nope. Men jeg flytter dit til neste år, så da får vi se =) Tror neppe det skal bli ett problem. Er en god del innvandrere/flyktninger som trener der hvor jeg trener. Hele bunsjen er forbanna trivelige folk.
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget Mr Benkpress

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 224
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 224

  • Trying is the first step towards failure
Sv: Golds Gym Oslo
« #25 : 09. august 2008, 11:54 »
rofl
Det er nå overvekt av etnisk norske i fengsel også merker vi...


Eg hater etnisk norske, det er bare jævleskap med dei heile tiden. Vi må stoppe denne gruppen fra å ødelegge landet vårt
"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."






Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Sv: Golds Gym Oslo
« #26 : 09. august 2008, 11:55 »
Du fremstiller det som din egen holdning at du ikke vil ha de der =) Det var sånn jeg oppfattet det, og sånn mange andre vil oppfatte det. Om du har rasistiske holdninger eller ikke, er noe som angår deg. Men når man er i samme posisjon som deg i "treningsnorge", burde man tenke seg litt om mtp. hva man skriver på diverse forum =)

les innlegget hans en gang til og prøv og se det som et innlegg som ikke er rasistisk.for det beskriver faktisk bare et problem på mange gym i oslo.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Golds Gym Oslo
« #27 : 09. august 2008, 11:55 »
Du fremstiller det som din egen holdning at du ikke vil ha de der =) Det var sånn jeg oppfattet det, og sånn mange andre vil oppfatte det. Om du har rasistiske holdninger eller ikke, er noe som angår deg. Men når man er i samme posisjon som deg i "treningsnorge", burde man tenke seg litt om mtp. hva man skriver på diverse forum =)
Nei nei nei.
Jeg beskrev hva som ER bildet og hva som kommer til å bli det. Ikke med et eneste ord skrev jeg hva JEG mente om det! Tror ikke en norsk trenende mann har noen lidelse forbundet ved å trene på et gym med utlendinger.
For min del, så bor jeg i ei blokk hvor jeg er blant minoriteten, altså norsk, så det er nok LESERNE av innlegget som trenger regulere holdning. For jeg kan ikke regulere en holdning jegikke har. Wink

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: Golds Gym Oslo
« #28 : 09. august 2008, 11:56 »
les innlegget hans en gang til og prøv og se det som et innlegg som ikke er rasistisk.for det beskriver faktisk bare et problem på mange gym i oslo.

Haha .. Hva er eksakt problemet?
Ingen vecka utan deca!

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Sv: Golds Gym Oslo
« #29 : 09. august 2008, 11:56 »
Nope. Men jeg flytter dit til neste år, så da får vi se =) Tror neppe det skal bli ett problem. Er en god del innvandrere/flyktninger som trener der hvor jeg trener. Hele bunsjen er forbanna trivelige folk.

ta med deg trenigstøy og gassmaske så møtes vi på Halal`s gym face 2 face Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!