Skrevet av Emne: Golds Gym Oslo  (Lest 48585 ganger)

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Sv: Golds Gym Oslo
« #30 : 09. august 2008, 11:57 »
Haha .. Hva er eksakt problemet?

generell mangel på respekt for nordmenn og total mangel på hygiene.

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: Golds Gym Oslo
« #31 : 09. august 2008, 11:59 »
generell mangel på respekt for nordmenn og total mangel på hygiene.


Og det skal man få bukt med ved å nekte våre nye landsmenn medlemskap på treningssenteret?
Ingen vecka utan deca!

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: Golds Gym Oslo
« #32 : 09. august 2008, 12:01 »
les innlegget hans en gang til og prøv og se det som et innlegg som ikke er rasistisk.for det beskriver faktisk bare et problem på mange gym i oslo.

Så problemet er lukta og det at de er innvandrere? Du må komme med argumenter på hvorfor det er ett problem, ikke bare si at det er det.
Trener du i lacoste-parfymen din, med det bleika håret ditt samtidig som du poserer i tanktopen din?

Nei nei nei.
Jeg beskrev hva som ER bildet og hva som kommer til å bli det. Ikke med et eneste ord skrev jeg hva JEG mente om det! Tror ikke en norsk trenende mann har noen lidelse forbundet ved å trene på et gym med utlendinger.
For min del, så bor jeg i ei blokk hvor jeg er blant minoriteten, altså norsk, så det er nok LESERNE av innlegget som trenger regulere holdning. For jeg kan ikke regulere en holdning jegikke har. Wink

Ja, okei. Jeg skjønner. Men skjønner fortsatt ikke hvorfor du valgte å poengtere det i det hele tatt.


Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget H.T.

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 141
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 141

Sv: Golds Gym Oslo
« #33 : 09. august 2008, 12:01 »
bruk heller små ord som du vet hva betyr.
men bra for de rike, la oss fortsette med klasseskille (håper folk skjønner at det var ironi eller enklere forklart, at jeg mener det motsatte).
men hvem står bak golds gym i Oslo?

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: Golds Gym Oslo
« #34 : 09. august 2008, 12:02 »
Og det skal man få bukt med ved å nekte våre nye landsmenn medlemskap på treningssenteret?

Klarer heller ikke helt å se dette som veien å gå, teletubbi104?
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Golds Gym Oslo
« #35 : 09. august 2008, 12:03 »
ok , beklager, gikk litt fort i svingene.
Mente selvfølgelig utenlandsk opprinnelse..
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Mr Benkpress

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 224
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 224

  • Trying is the first step towards failure
Sv: Golds Gym Oslo
« #36 : 09. august 2008, 12:05 »
bruk heller små ord som du vet hva betyr.
men bra for de rike, la oss fortsette med klasseskille (håper folk skjønner at det var ironi eller enklere forklart, at jeg mener det motsatte).
men hvem står bak golds gym i Oslo?

Om du sikter til Nann og at ho bør bruke små ord som ho forstår, så måtte hun holdt seg til JA og NEI. Det blir litt lite for å poste slike underholdene innlegg her på forumet
"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."






Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Golds Gym Oslo
« #37 : 09. august 2008, 12:07 »
Haha .. Hva er eksakt problemet?
man er ikke rasist bare fordi man ser mindre positive trender.

Det jeg er vant til fra styrkeløftklubber og andre gym i landet, er et voksende miljø jo flere som trener der. Flere positive mennesker gir et dynamisk miljø at utøvere i fitnes, bygging, styrkeløft og strongman. FOlk finner andre som de kan lære av eller trene sammen med.
Noen trener alene, og det er jo greit det også.

Men ta deg en tur på xxxxx(sett inn velgfritt oslogym) på formiddag, når de fleste norske trenende er på jobb... Da er det ikke alltid like lett hverken å få hjelp til spotting  eller tid på maskinene. Gymmet er stort sett okkupert av b-gjeng, wannabee's eller løse fugler av utenlandsk opprinnelse. Noen kan norsk, og vil være i stand til å forklare hvorfor du ikke får bruke benken. Andre roper bare på 3 kompiser hvis du spør om å få løfte mellom på den benken de sitter to på og prater i hver sin mobil.

Jeg er ikke lettskremt, men passer ryggen min etter å ha overtatt en benk eller curlstativ (bøyrack), hvor jeg har fått okkupanten til å flytte seg motvillig.

Disse hendelsene klager jo folk på til eierne, og DERFOR har eierne et problem med dette.

Det er langt fra alle innvandrere som oppfører seg slik, men de få ødelegger for de mange. De aller fleste nordmenn vet også at ikke alle mørke er småfarlige, men de færreste greier skille gjengmedlemmer fra en annengenerasjons pakistansk forretningsmann som trener i lunchen.

Jeg skal ha meg frabedt å bli kalt rasist. Jeg har to øyne og SER tydelig problemet. Om problemet ligger i nordmennene eller i innvandrerne er saken knakende likegyldig.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Golds Gym Oslo
« #38 : 09. august 2008, 12:09 »
Så problemet er lukta og det at de er innvandrere?
Uffa, det med lukt føler JEG meg truffet på... for når jeg tar tung bøy, med gamle varmere og sure sko... da lukter jeg ESEL! hehe!

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Golds Gym Oslo
« #39 : 09. august 2008, 12:41 »
bruk heller små ord som du vet hva betyr.
men bra for de rike, la oss fortsette med klasseskille (håper folk skjønner at det var ironi eller enklere forklart, at jeg mener det motsatte).
men hvem står bak golds gym i Oslo?

Tommy Sharif. Han etnisk norske. Det er han, Zahid Ali og han pakistanske advokaten som skal være VIPene.

Forøvrig så blir det forbud mot striskjorte og havrelefse for ikke-etniske nordmennene som skal trene der.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Sv: Golds Gym Oslo
« #40 : 09. august 2008, 12:43 »
man er ikke rasist bare fordi man ser mindre positive trender.

Det jeg er vant til fra styrkeløftklubber og andre gym i landet, er et voksende miljø jo flere som trener der. Flere positive mennesker gir et dynamisk miljø at utøvere i fitnes, bygging, styrkeløft og strongman. FOlk finner andre som de kan lære av eller trene sammen med.
Noen trener alene, og det er jo greit det også.

Men ta deg en tur på xxxxx(sett inn velgfritt oslogym) på formiddag, når de fleste norske trenende er på jobb... Da er det ikke alltid like lett hverken å få hjelp til spotting  eller tid på maskinene. Gymmet er stort sett okkupert av b-gjeng, wannabee's eller løse fugler av utenlandsk opprinnelse. Noen kan norsk, og vil være i stand til å forklare hvorfor du ikke får bruke benken. Andre roper bare på 3 kompiser hvis du spør om å få løfte mellom på den benken de sitter to på og prater i hver sin mobil.

Jeg er ikke lettskremt, men passer ryggen min etter å ha overtatt en benk eller curlstativ (bøyrack), hvor jeg har fått okkupanten til å flytte seg motvillig.

Disse hendelsene klager jo folk på til eierne, og DERFOR har eierne et problem med dette.

Det er langt fra alle innvandrere som oppfører seg slik, men de få ødelegger for de mange. De aller fleste nordmenn vet også at ikke alle mørke er småfarlige, men de færreste greier skille gjengmedlemmer fra en annengenerasjons pakistansk forretningsmann som trener i lunchen.

Jeg skal ha meg frabedt å bli kalt rasist. Jeg har to øyne og SER tydelig problemet. Om problemet ligger i nordmennene eller i innvandrerne er saken knakende likegyldig.

kunne ikke sagt det bedre selv.
ingenting med rasisme og gjøre.

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Sv: Golds Gym Oslo
« #41 : 09. august 2008, 12:48 »
Klarer heller ikke helt å se dette som veien å gå, teletubbi104?

snakket med en som driver et av de store gymmene i oslo.
han sa at alle var velkommen så lenge man var der for og trene.
hvis man kun var der for og prate i tlf,speile seg og bruke powerracket til bicepscurl så blei man nektet.uansett rase,religion og avstamming.
og på de fleste gym i Norge så blir du snakket til om du stinker svette på hver trening.
det er dette det er snakk om,ikke hudfarge. men er jo en stor andel av de som lukter hvitløk og svette som er av utenlandsk opprinnelse.

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Golds Gym Oslo
« #42 : 09. august 2008, 13:01 »
snakket med en som driver et av de store gymmene i oslo.
han sa at alle var velkommen så lenge man var der for og trene.
hvis man kun var der for og prate i tlf,speile seg og bruke powerracket til bicepscurl så blei man nektet.uansett rase,religion og avstamming.
og på de fleste gym i Norge så blir du snakket til om du stinker svette på hver trening.
det er dette det er snakk om,ikke hudfarge. men er jo en stor andel av de som lukter hvitløk og svette som er av utenlandsk opprinnelse.

Trodde det var normalt å svette på trening  Huh

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: Golds Gym Oslo
« #43 : 09. august 2008, 14:49 »
Flott post, Egil. Det er SÅNN man forstår. Med gode argumenter i stedet for å bare spøtte i løse luften. Allikevel: Jeg tror nok man skal være fortsatt forsiktig med å skjære alle innvandrere under en kam. Jeg møter strengt tatt flere norske kranglevorne og kjipe treningsentusiaster, enn de av utelandsk opprinnelse. Men det kan kanskje ha noe med bedre integreringssystem her oppe i nord å gjøre =) Fortsatt så merker jeg meg det også bedre dersom en innvandrer er vanskelig. Og dette kommer fra en som jobber regionalt og frivillig med solidarisk arbeid for andre land (Operasjon Dagsverk). Så vi er nok mange som forhåndsdømmer litt. Forskjellen er om man er i stand til å se det selv, eller ikke.

teletubbi104: Ikke rasisme? Greit. Men da kan du jo ordlegge deg på en sakligere måte som ikke tilsier at du er det?
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget bittelill

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 58
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 58

Sv: Golds Gym Oslo
« #44 : 09. august 2008, 15:02 »
(Selv har jeg en mor som ikke er norsk, nevner det for å slippe å få ordet rasist på meg) Fra en jentes syn på saken er det ganske irriterende og forstyrrende når du får slengt "jenta mi", eller "shhhhh, mmm" hva nå enn det betyr, når du står å trener. Stirring og biting i leppa er heller ikke greit.

Det forstyrrer treningen og gjør det ubehagelig å være der. Har frem til i dag ikke opplevd å få dette fra noen norske menn. Mener da IKKE at alle av utenlandsk opprinnelse er sånn, men at de som er det forstyrrer for oss som er der for å trene. Spesielt er det ubehagelig for oss jenter.

Det får meg til å tenke meg om to ganger når jeg velger nytt treningssted, og det er nok nettopp dette som bekymrer eierne av ulike gym i Oslo.

Men det er et vanskelig tema fordi mange blir berørt av det, og når man sier hva man mener kan man fort bli oppfattet som rasist. Det er urettferdig!

Oppfordrer de som har lett for å slenge ut ordet "rasist" til å lese innlegget en gang til.
Min treningslogg:

http://www.iform.no/forum/index.php/topic,48765.0.html

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!