Skrevet av Emne: amitys logg - liten og svak styrkeløfter vil bli sterk!  (Lest 27480 ganger)

Utlogget amity

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 253
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 253

Dag 1, uke 4 ble gjennomført onsdag tidlig morgen Shocked Jeg er ikke noe morgenmenneske nemlig.
Endelig fikk jeg dratt til Sande i går! Jammen på tide. Alltid litt spennende med nye folk, men det gikk heldivis veldig fint! Møtte først en hyggelig fyr fra klubben jeg ikke hadde møtt før, og rett etterpå kom LilleMy. Og det var deilig å se et kjent og blidt fjes. For ei fantastisk herlig jente! Og for en styrke! Veldig god inspirasjon og se jenter dra på sånn som hun gjør. Fikk allerede litt tips og hjelp i går og det er noe jeg har savnet! Det ble en litt amputert økt, men fikk nesten fullført.

Knebøy til boks
35kg 8
37,5kg 6
37,5kg 3x5

Benkpress mellombredt grep, til flaske med stopp
40kg 7
42,5kg 6
42,5kg 3x5

Mark på kloss, nesten sumobredde
60kg 8
60kg 2x5

Bicepscurls
10kg 5x7

Bb rows
ca 30-35 kg med smalt og bredt grep

Ja, så endelig har jeg fått meg klubb! Gleder meg allerede til å komme i gang med utstyr og stevner igjen!

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Gratulerer med klubb Grin Nå har jeg dessverre aldri møtt LilleMy i levende live, men jeg vet hun er rå Cheesy Motiverende med flinke jenter på trening Smiley

Utlogget ToneB

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 483
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 483

  • Live Love Lift
Flotters!! Blir godt å komme skikkelig igang igjen? Smiley Har du sett for deg første stevnet, når det blir?
160 - 80 - 165
Oslo Styrkeløftklubb

Utlogget LilleMy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 884
  • Honnør: 128
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 884

  • liten men tøff
Flotters!! Blir godt å komme skikkelig igang igjen? Smiley Har du sett for deg første stevnet, når det blir?
hun skal være med 9.april Wink dvs jeg fant ut av det igår etter at hun dro. det blir perfekt, lite seriestevne hvor det er greit å prøve og feile. jeg har dessuten fri og skal være der og kan hjelpe til. jeg har også noen drakter og bind du kan låne hvis du skulle mangle noe.... hm... har jeg fått slått ihjel alle mulige unnskyldninger på forhånd da? Tongue  og takk for fine ord Kiss fikk ikke vært til like stor hjelp som jeg skulle ønske, måtte jo drive idrett innimellom sjøl Tongue men jeg kommer i hallen neste fredag også. og trener du noen gang dagtid, så har jeg fri på mandag og onsdag formiddag Smiley


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Knebøy 180 Benk 117,5kg Markløft 177,5kg Sammenlagt: 475kg Kl 63kg

"Why choose failure, when success is an option"

Utlogget ToneB

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 483
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 483

  • Live Love Lift
Grin Herlig!! Da er det bare å sette rett kurs Maria! Dere må gjerne ta en tur inn til byen en dag hvis dere vil, benke litt før NM og spise middag etterpå kanskje?
160 - 80 - 165
Oslo Styrkeløftklubb

Utlogget amity

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 253
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 253

Gratulerer med klubb Grin Nå har jeg dessverre aldri møtt LilleMy i levende live, men jeg vet hun er rå Cheesy Motiverende med flinke jenter på trening Smiley

Tusen takk Missy! LilleMy er bare super, på både innsiden og utsiden. Grin Ja, det er så mange kjekke jenter i denne sporten, at jeg blir helt rørt. Og den styrken da!

hun skal være med 9.april Wink dvs jeg fant ut av det igår etter at hun dro. det blir perfekt, lite seriestevne hvor det er greit å prøve og feile. jeg har dessuten fri og skal være der og kan hjelpe til. jeg har også noen drakter og bind du kan låne hvis du skulle mangle noe.... hm... har jeg fått slått ihjel alle mulige unnskyldninger på forhånd da? Tongue  og takk for fine ord Kiss fikk ikke vært til like stor hjelp som jeg skulle ønske, måtte jo drive idrett innimellom sjøl Tongue men jeg kommer i hallen neste fredag også. og trener du noen gang dagtid, så har jeg fri på mandag og onsdag formiddag Smiley

Ja, fikk jeg lov til 9.april da, selv om det er under 3 måneder til? Jeg har veldig lyst til å være med, og jeg skal ikke komme med noen unnskyldinger. Skriver det opp på kalender nå! Super at du har litt og låne bort. Jeg har en F6 i str 36, som er litt spjæret opp (men den ble godkjent under tvil på sydnorsk 2008) En drakt som er litt for stor og knebind! Jeg kan helt sikkert trene noen mandags og onsdags formiddager! Du kan bare si i fra også, hvis det er en formiddag du ønsker å trene.

Grin Herlig!! Da er det bare å sette rett kurs Maria! Dere må gjerne ta en tur inn til byen en dag hvis dere vil, benke litt før NM og spise middag etterpå kanskje?

Oh yes! Gleder meg! Vil veldig gjerne komme innom Bjølsen også ja. Det er jo en drømmesituasjon at det har strømmet så mange til klubben de siste to åra! Da er det liksom alltid noen på trening. Hadde vært koselig med en benkøkt også ut og spise ja!  Smiley

Utlogget LilleMy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 884
  • Honnør: 128
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 884

  • liten men tøff
venter spent på neste økt frøken Wink trene sammen til fredag, samme tid som sist?


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Knebøy 180 Benk 117,5kg Markløft 177,5kg Sammenlagt: 475kg Kl 63kg

"Why choose failure, when success is an option"

Utlogget amity

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 253
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 253

venter spent på neste økt frøken Wink trene sammen til fredag, samme tid som sist?

Ja! Det hadde vært supert!

Ble litt tull med treninga sist uke, og fikk bare trent to ganger.

Begynte på uke 5, dag 1 i dag, men trente "tung" mark i dag i tillegg.

Knebøy
47,5kg 8
50kg 6
52,5kg 3x5

Skråbenk med stopp
25kg 4x5

Lårcurl
25kg 15
30kg 12
35kg 3x8

Dips
BW+5kg 7
BW+7,5kg 4x7
Kommer seg fint i dipsen nå!

Markløft
Fra kloss ss med fra bakken
72,5kg 3x5 65kg 3x5
Lett!

Frontpress
22,5kg 5
22,5kg 2x4

ss med

GM
25kg 2x7
30kg 7

Rygghev 10kg
2x15

Mage på ball 3x15

Også var jeg på sjærsteskitur i kveld! Nydelig tur i lysløypa på ca 1 time.  Grin

Utlogget amity

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 253
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 253

Gårsdagen i Sande  Smiley

Knebøy til boks, bredt stand
35kg 10
35kg 8
35kg 3x6

Benkpress med stopp
35kg 6
37,5kg 6
37,5kg 3x5

ss med bb rows og biceps curls

Markløft på kloss - halvsumo
52,5kg 3x5

Frontpress
20kg 3x5

Strakmark fra heng
50kg 3x6


Forhåpentlig litt utstyrstrening til uka!

Utlogget LilleMy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 884
  • Honnør: 128
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 884

  • liten men tøff
jeg har store planer om å få opp intensiteten din litt til uka. sørge for at du blir litt svett og sliten, slik man skal bli etter en god treningsøkt Wink


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Knebøy 180 Benk 117,5kg Markløft 177,5kg Sammenlagt: 475kg Kl 63kg

"Why choose failure, when success is an option"

Utlogget amity

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 253
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 253

jeg har store planer om å få opp intensiteten din litt til uka. sørge for at du blir litt svett og sliten, slik man skal bli etter en god treningsøkt Wink

Jeg tror jeg elsker deg <3 Åh, som jeg har savnet noen som deg!

Ja, jeg føler meg jo litt på søndagstur i forhold til deg. Jeg med tursekk, og du med kondomdress i løypa lissom!  Grin

Utlogget LilleMy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 884
  • Honnør: 128
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 884

  • liten men tøff
Jeg tror jeg elsker deg <3 Åh, som jeg har savnet noen som deg!

Ja, jeg føler meg jo litt på søndagstur i forhold til deg. Jeg med tursekk, og du med kondomdress i løypa lissom!  Grin
haha...fikk noen flashbacks til russetoget nå... da løp jeg rundt i kondomdress Grin

jeg vet hva jeg liker, og hva jeg må ha for å utvikle meg, ikke sikkert andre liker det,eller har effekt av det. men man må jo bare prøve og se hvordan kroppen takler det. men en ting som er sikkert, er at man har ikke utvikling av å trene i komfortsonen... så får vi se hvor glad i meg, når vi er ferdig med økta Grin


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Knebøy 180 Benk 117,5kg Markløft 177,5kg Sammenlagt: 475kg Kl 63kg

"Why choose failure, when success is an option"

Utlogget amity

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 253
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 253

haha...fikk noen flashbacks til russetoget nå... da løp jeg rundt i kondomdress Grin

jeg vet hva jeg liker, og hva jeg må ha for å utvikle meg, ikke sikkert andre liker det,eller har effekt av det. men man må jo bare prøve og se hvordan kroppen takler det. men en ting som er sikkert, er at man har ikke utvikling av å trene i komfortsonen... så får vi se hvor glad i meg, når vi er ferdig med økta Grin

Haha! Skulle gjerne likt å se bilder fra russetoget ja! Jeg tror imidlertid at det kler deg godt Wink

Nei, man må jo prøve og eventuelt feile. Jeg er bare sikker på at jeg ikke har fremgang ved å kjøre oppkjøringsprogrammer. Jeg har prøvd 3 x dietmar oppkjøring, og perset bare litt hver gang, og det hadde jeg vel gjort nesten uansett hvordan jeg hadde trent. Hadde faktisk nesten litt tilbakegang.


Utlogget amity

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 253
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 253

Dagens trening. Var litt slækk og lite motivert for å trene i dag, men det ble ei fin økt likevel! Gjorde som søte LilleMy sa, og haddde kun pauser på rundt 1 minutt på mange av settene.

Fullført på 1 t og 10 min

Ellipsemaskin
3min. Booooooring. Kunne aldri blitt ei kardiojente!

Knebøy med stopp, må ha stanga høyt opp, fordi jeg mangler kjøtt på skuldra.
35kg 8
35kg 6
37,5kg 4x5

Bra med trykk og det føltes superlett!

Opptatt benk, så da ble det nedtrekk med smalt grep
30kg 15
35kg 2x12

Roing i maskin, bredt grep
30kg 12
35kg 12
35kg 10

Benkpress, smalt grep med beina på benken
32,5kg 6
35kg 3x6

Markløft
62,5kg 6
67,5kg 5
70kg 3x4

Lett!

Franskpress
17,5kg 6 Tungt
15kg 4x8

Mage på ball
3x15

Rygghev
+ 10kg 2x15

ss med

Sidehev
2x15

Strakmark fra heng
40kg 3x7

Jeg ble faktsik litt svett i dag!  Grin

Utlogget amity

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 253
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 253

Formiddagstrening Smiley

Bøy
45kg 5
47,5kg 3x3 + 42,5kg 3x6 Supersett.

Smalbenk
25kg 5
27,5kg 3x5

Supersettet med

Lårcurl
30kg 15
30kg 12
35kg 3x8

Dips
+7,5kg 5x7

Strakmark
42,5kg 3x8

Frontpress
22,5kg 4
25kg 2x4

Gm
30kg 3x7

ss med

Shrugs
20kg hantler i hver hand 3x10

Mage + rygghev

Sande på torsdag, og treningsveiledning med LilleMy Grin







Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!