Skrevet av Emne: Blir gutter like forelsket som jenter?  (Lest 9440 ganger)

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: Blir gutter like forelsket som jenter?
« #15 : 29. juli 2008, 20:19 »
Grin
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget bernt89

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Sv: Blir gutter like forelsket som jenter?
« #16 : 30. juli 2008, 15:45 »
Jeg tror det varierer utrolig mye, fra person til person. Akkurat nå for tiden er jeg forelsket, på et så høyt nivå at jeg nesten ikke får sove om nettene. Noe som totalt ødelegger treningen min. Neida, det er herlig også. Men det skal innrømmes at jeg noen ganger i fortiden har blitt mer/mindre forelsket enn nå, så situasjonen rundt forelskelsen spiller nok også sin forskjell. Og jenta jeg er forelsket i er helt gal etter meg, hun vet det bare ikke ennå..

Ja, jeg er patetisk.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Blir gutter like forelsket som jenter?
« #17 : 31. juli 2008, 13:16 »
Å være forelska eller elske kan vel paradoksalt nok være det fineste og det mest grusomme en kan oppleve - og den følelsen er vel rimelig lik både for jenter og gutter. Det er vel neppe noe som medfører så mye glede og frustrasjon som forelskelse - helt avhengig av responsen/bekreftelsen fra den en er forelska i/elsker Smiley Hvor sterkt og "viktig" positivt eller negativt besvart kjærlighet oppleves er sikkert like forskjellig blandt jenter som det er blandt gutter.

Jeg har ved en tilfeldighet faktisk selv kjent et par karer som har tatt sitt liv i panikkartet kjærlighetssorg etter å ha blitt vraket av den de var mer enn dypt forelska i. Svake sjeler? Muligens - men for dem var det tydeligvis mer enn de der og da maktet å leve med....

Jenter er muligens mer følelsesmennesker enn snittet av gutter, som kanskje ofte ser mer "pragmatisk" på en del slike ting (...type: "Hu er deilig og OK - det rekker for meg!") - men i det store og hele er det nok noenlunde likt fordelt når det kommer til den reine forelskelsen Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!