Skrevet av Emne: Battle of Giants 2008  (Lest 49742 ganger)

Utlogget christianL

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 73
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 73

  • Sikt mot stjernene land i tre toppene
Sv: Battle of Giants 2008
« #135 : 13. november 2008, 16:16 »
Nm o5. 1plass
Nm 06. 7 plass

TEAM BODYTECH

Bilde profil :
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=60786.15
SPONSOR PROTEINBUTIKKEN.NO

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: Battle of Giants 2008
« #136 : 13. november 2008, 23:04 »
Jeg syntes personlig også synd på Tommi her...Muskelmasse har den mannen så det holder!!!!
 
Det første Tommi må få orden på er det avrivde brystet sitt.Det ødelegger 5 av de obligatoriske poseringene hans. Og på ett så høyt nivå sparker en sånn skjønnhetsfeil deg maaaaaange plasser ned på resultat lista.

Tommi skal ha en pause for kroppen sin nå har han fortalt, og i denne perioden skal han få operert brystet sitt.

Det andre Tommi må få endret på etter min mening, er "måten" han trener på. Jeg personlig mener han trener altfor mye tungt. Opp med rep antallet og intensiteten, lete etter mere konsentrert kontakt direkte i den spesifike muskelgruppen han trener, og ikke trene så tungt at hjelpemusklaturen tar over...for Tommi trenger IKKE bygge mere masse...men kvalitet på den han allerede har må skjerpes...

Tommi må finne tilbake til seg selv da han var ung og sulten da han gjorde ting enkelt...det enkle er oftest det beste og mest effektive

Dette er min mening, kan være jeg tar helt feil, men tror og håper det ville fått Tommi tilbake i toppen igjen hvor han hører hjemme..

Enig med det du skriver her,også må han slutte bruke Jan Tana fargen, syns jeg kjente igjen visse "tegn" på at huden hans ikke tåler den.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!