avstemning
Spørsmål: Hvor mye tar jeg i markløft, i J. NM Alta 09?
under 250 kg - 20 (33.9%)
mellom 250-260 kg - 22 (37.3%)
270 kg - 1 (1.7%)
276 kg (ny norges rekord) - 16 (27.1%)
Stemmer totalt: 57

Skrevet av Emne: Hurricane Harila NM 2014 697.5 kg totalt  (Lest 147510 ganger)

Utlogget Hurricane Harila

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 555
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 555

Imponerende form !! Jævlig kul fysikk ! Smiley
Hvor lenge har du trent ? Smiley

Tusen takk kamerat! Smiley

Jeg har trent nå sånn kontunuelig med små avbrudd av div. skader (et brukket legg bein og En finger skade) siden Juni 2007. Smiley
Beste løft på stevne:

Knebøy: 240 kg
Benkpress: 145 kg
Markløft 270 kg

Toltal: 655 kg

Meritter:
J.NM sølv i markløft 2009
2. plass  -93 åpen Syd Norsk 2011
1. plass  -93 åpen RM Øst 2012

"Keep your loving brother happy"

Utlogget Hurricane Harila

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 555
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 555

legger til en annen Markløft video som er litt over en uke gammel

200 kg * 5 (med en veldig løs markløft drakt)

http://www.youtube.com/watch?v=L-u8hKqfcNw
Beste løft på stevne:

Knebøy: 240 kg
Benkpress: 145 kg
Markløft 270 kg

Toltal: 655 kg

Meritter:
J.NM sølv i markløft 2009
2. plass  -93 åpen Syd Norsk 2011
1. plass  -93 åpen RM Øst 2012

"Keep your loving brother happy"

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Tror bildet på avataren lyver litt... Låra så tynnj ut på den filmen. Mark mark da.
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Hurricane Harila

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 555
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 555

Tror bildet på den avataren din lyver litt.... Låra så tynnj ut på den filmen gitt.  Bra mark da.

var større på det tidpuktet det bildet ble tatt, enn de er nå Smiley
Beste løft på stevne:

Knebøy: 240 kg
Benkpress: 145 kg
Markløft 270 kg

Toltal: 655 kg

Meritter:
J.NM sølv i markløft 2009
2. plass  -93 åpen Syd Norsk 2011
1. plass  -93 åpen RM Øst 2012

"Keep your loving brother happy"

IntX

  • Gjest
Ser ikke helt hvordan avataren din kan være de samme lårene som er i filmen.

Utlogget Hurricane Harila

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 555
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 555

Ser ikke helt hvordan avataren din kan være de samme lårene som er i filmen.

Neivel Smiley jeg har folk som kjenner meg, som vet at det er meg Smiley J.Hansen  f.eks Smiley
Beste løft på stevne:

Knebøy: 240 kg
Benkpress: 145 kg
Markløft 270 kg

Toltal: 655 kg

Meritter:
J.NM sølv i markløft 2009
2. plass  -93 åpen Syd Norsk 2011
1. plass  -93 åpen RM Øst 2012

"Keep your loving brother happy"

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Jada, det er Petter. Greia er bare at han har lav fettprosent, og fra naturens side, så har han noen sykt definerte lårmuskler. Jeg har sett dem med egne øyne. Når det gjelder selve størrelsen, så er de akkurat slik som man ser dem når man ser hele petter, men når man kun tar nærbilde av fleksa lår, så har man ingen referansepunkter, og man kan ikke ut fra bildet vite om de er 50cm i omkrets eller 80cm i omkrets.

Samme fenomenet med Baliba for de som har titta i bildeloggen hans. Han ser helt enorm ut på noen bilder der, men det er bare fordi han har lav fettprosent, og vi ikke har noen referansepunkter på bildene. Med vanlige klær ser han ganske så liten ut.

Det er to ting som forundrer meg:

1. At folk ikke skjønner dette med manglende visuelle referansepunkter på egenhånd.
2. Trangen folk har til å påstå at dette ikke kan være Petter sine lår.

Dersom man ikke hadde noen kunnskaper om hvem sine lår som var avbildet ville det eneste man kunne si at man ser meget veldefinerte muskler. Selv om man er vant til å se byggerlår som veldefinerte, og byggerlår som regel er store, kan man ikke dra den slutningen at et hvilket som helst bilde av veldefinerte lår er tatt av store lår.

Han kan vel legge selv ut hvor stor omkrets det er på låra. De er ikke så voldsomt store, men de er sykt definerte.

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Jada, det er Petter. Greia er bare at han har lav fettprosent, og fra naturens side, så har han noen sykt definerte lårmuskler. Jeg har sett dem med egne øyne. Når det gjelder selve størrelsen, så er de akkurat slik som man ser dem når man ser hele petter, men når man kun tar nærbilde av fleksa lår, så har man ingen referansepunkter, og man kan ikke ut fra bildet vite om de er 50cm i omkrets eller 80cm i omkrets.

Samme fenomenet med Baliba for de som har titta i bildeloggen hans. Han ser helt enorm ut på noen bilder der, men det er bare fordi han har lav fettprosent, og vi ikke har noen referansepunkter på bildene. Med vanlige klær ser han ganske så liten ut.

Det er to ting som forundrer meg:

1. At folk ikke skjønner dette med manglende visuelle referansepunkter på egenhånd.
2. Trangen folk har til å påstå at dette ikke kan være Petter sine lår.

Dersom man ikke hadde noen kunnskaper om hvem sine lår som var avbildet ville det eneste man kunne si at man ser meget veldefinerte muskler. Selv om man er vant til å se byggerlår som veldefinerte, og byggerlår som regel er store, kan man ikke dra den slutningen at et hvilket som helst bilde av veldefinerte lår er tatt av store lår.

Han kan vel legge selv ut hvor stor omkrets det er på låra. De er ikke så voldsomt store, men de er sykt definerte.
Mensen eller? Grin
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

IntX

  • Gjest
Jada, det er Petter. Greia er bare at han har lav fettprosent, og fra naturens side, så har han noen sykt definerte lårmuskler. Jeg har sett dem med egne øyne. Når det gjelder selve størrelsen, så er de akkurat slik som man ser dem når man ser hele petter, men når man kun tar nærbilde av fleksa lår, så har man ingen referansepunkter, og man kan ikke ut fra bildet vite om de er 50cm i omkrets eller 80cm i omkrets.

Samme fenomenet med Baliba for de som har titta i bildeloggen hans. Han ser helt enorm ut på noen bilder der, men det er bare fordi han har lav fettprosent, og vi ikke har noen referansepunkter på bildene. Med vanlige klær ser han ganske så liten ut.

Det er to ting som forundrer meg:

1. At folk ikke skjønner dette med manglende visuelle referansepunkter på egenhånd.
2. Trangen folk har til å påstå at dette ikke kan være Petter sine lår.

Dersom man ikke hadde noen kunnskaper om hvem sine lår som var avbildet ville det eneste man kunne si at man ser meget veldefinerte muskler. Selv om man er vant til å se byggerlår som veldefinerte, og byggerlår som regel er store, kan man ikke dra den slutningen at et hvilket som helst bilde av veldefinerte lår er tatt av store lår.

Han kan vel legge selv ut hvor stor omkrets det er på låra. De er ikke så voldsomt store, men de er sykt definerte.
Hvem sine lår som er avbildet kunne ikke brydd meg mindre, men det er vel lov å undre?

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

han har INGEN grunn til å lyge, så blir veldig dumt å påstå det...  Mye er mulig fra the myspace angle, lav fett% og skygger som fjerner deler av kneleddet + smalt kne = byggerlår avatar Smiley

Utlogget Kampen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 395
  • Honnør: 216
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 395

  • Flytende kalorier teller ikke
Jeg lukter litt sjalusi her :Smiley
Jeg har et liv, det er bare virtuelt!


Utlogget Hurricane Harila

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 555
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 555

Jeg ser alt som har blitt skrevet,
og at folk lurer om det er meg,

Svaret er JA: det er meg, her skal jeg prøve å gi noe av oppskriften til at akkuratt det bildet ble som det ble.
For det første satt jeg på en stol med beina rett ut, dermed samlet jeg massen på beina, sånn at de ser enda større ut + brunspray og at bilde er tatt fra 40 cm unna.  Hvordan formen på beina er, det er genetisk, jeg her veldig definert beinmusklatur


Men i dag etter jeg var ferdig på farmers gym med dagens trening, så tenkte på alle dere som lurer Smiley
 og faktisk ikke skjønner/tror at det er meg.

Jeg tok rett og slett bilde av,
Overkropp,
Rygg
Bein og overkropp   

Dette er langt fra de sjukeste bildene jeg kunne tatt, kunne posert anderledes, smørt på brunspray, o.l.

Som dere ser, her er beina mine når jeg står oppreist, ikke så store som de hadde blitt, hvis jeg sittet i en stol og tatt nærbilde (som dere ser på avatar bilde), og smurt på brunspray . Så hadde de sett en del større ut og enda mer markert enn her.

Men nå kan dere ikke si at det bildet ikke er meg,
da blir det for dumt Smiley

Beste løft på stevne:

Knebøy: 240 kg
Benkpress: 145 kg
Markløft 270 kg

Toltal: 655 kg

Meritter:
J.NM sølv i markløft 2009
2. plass  -93 åpen Syd Norsk 2011
1. plass  -93 åpen RM Øst 2012

"Keep your loving brother happy"

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Jeg ser alt som har blitt skrevet,
og at folk lurer om det er meg,

Svaret er JA: det er meg, her skal jeg prøve å gi noe av oppskriften til at akkuratt det bildet ble som det ble.
For det første satt jeg på en stol med beina rett ut, dermed samlet jeg massen på beina, sånn at de ser enda større ut + brunspray og at bilde er tatt fra 40 cm unna.  Hvordan formen på beina er, det er genetisk, jeg her veldig definert beinmusklatur


Men i dag etter jeg var ferdig på farmers gym med dagens trening, så tenkte på alle dere som lurer Smiley
 og faktisk ikke skjønner/tror at det er meg.

Jeg tok rett og slett bilde av,
Overkropp,
Rygg
Bein og overkropp  

Dette er langt fra de sjukeste bildene jeg kunne tatt, kunne posert anderledes, smørt på brunspray, o.l.

Som dere ser, her er beina mine når jeg står oppreist, ikke så store som de hadde blitt, hvis jeg sittet i en stol og tatt nærbilde (som dere ser på avatar bilde), og smurt på brunspray . Så hadde de sett en del større ut og enda mer markert enn her.

Men nå kan dere ikke si at det bildet ikke er meg,
da blir det for dumt Smiley



Go Petter! Syns du ser helt sinnsyk ut, og er sinnsyk sterk!
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Dette er vel egentlig ikke noe big deal, det er normalt å skryte litt men man trenger ikke være rakettforsker for å se at det bilde ikke tilhører Petter......ihvertfall pr.dags dato. Selv om han har "lav fettprosent fra naturens side" så ser du på avatarbilde av både vastus lateralis og medialis går godt utenfor kneskåla på begge sider, og uavhengig av "referansepungter" så kan man se at de lårene er massive, og kortere en Petter sine. Og skal du på død og liv ha referansepungter så kan man f.eks bruke kneskåla og gjøre en visuell sammenlikning mellom omkrets av kneet og midtseksjon av låret på avatarbildet....deretter den siste videoen som er lastet opp og trykke på pause.....selv i den delen av bevegelsesbanen hvor quadriceps femoris er flexet så er de ikke i nærheten av å likne en gang. Men at bilde er gammelt og at Petter en gang i tiden hadde slike lår er det vel ingen som kan si noe på.

Og til deg Stallion.....litt av poenget med å lage seg profil og legge ut videoer er vel fordi man ønsker oppmerksomhet, det meste her er positivt...med god grunn....men det er da heller ikke så rart at man får noen kritiske spørsmål når brukergruppen er mennesker som vier store deler av fritiden sin på trening Smiley

Og til deg Petter, selv om sår litt tvil rundt bildet ditt så har du noen utrolige løft som det står stor respekt av! Skulle det dukke oppe et helkroppsbilde av deg med noen sinnsyke lår så skal jeg spise alt jeg har skrevet ovenfor:-)
Go Janteloven,..
Noen ganger skulle jeg ønske det fantes en minus honnør funksjon...
Du får bare ta å skrive ut innlegget ditt, og spise det opp
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Svar på tiltale fra Harila  Cheesy
Enorm fysikk  2thumbsup
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!