Skrevet av Emne: Her skytes bakbundne Rahma (27) på kloss hold  (Lest 1783 ganger)

Utlogget Maui

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

Her skytes bakbundne Rahma (27) på kloss hold
« : 21. juli 2008, 17:17 »
Herr Thyve har vel noe og si til dette..
http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/07/21/541381.html

De lært jo mye av WW2 de her jødene det skal man gi dem. :Smiley

Utlogget Il Gladiatore

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 760
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 760

Sv: Her skytes bakbundne Rahma (27) på kloss hold
« #1 : 21. juli 2008, 18:22 »
Typisk anti-Israelsk propaganda. Når Israelske soldater først tråkker over streken, da skal det blåses opp i media. Palestinerne er jo snille som lam, har ikk gjort en flue fortred, neida.
Be the fire in my heart, be the wind in these sails and be the reason that I live

Utlogget AjaxX

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 676
  • Honnør: 137
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 676

Sv: Her skytes bakbundne Rahma (27) på kloss hold
« #2 : 21. juli 2008, 18:29 »
Typisk anti-Israelsk propaganda. Når Israelske soldater først tråkker over streken, da skal det blåses opp i media. Palestinerne er jo snille som lam, har ikk gjort en flue fortred, neida.
Word!
Trenigs/bilde logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58975.0

Løft:
ML 1x180kg RAW
BP 3x130kg
KB 1x182,5kg Belte

It burns it rips it hurts, they make you bleed your turn
The chance of a lifetime, how does it feel to be alive?

Your greatest glory is not in never falling, but in rising every time you fall.

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: Her skytes bakbundne Rahma (27) på kloss hold
« #3 : 21. juli 2008, 19:17 »
Typisk anti-Israelsk propaganda. Når Israelske soldater først tråkker over streken, da skal det blåses opp i media. Palestinerne er jo snille som lam, har ikk gjort en flue fortred, neida.
Det er vel ikke akkurat propaganda dette dreier seg om. Det må da være lov å påpeke det når noen går over streken. Palestinerne har gjort mye dritt de også, men det er Israel som har mest makt og derfor har de drept mange flere enn det palestinerne har gjort.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Her skytes bakbundne Rahma (27) på kloss hold
« #4 : 21. juli 2008, 19:30 »
kravet for at noe skal være propaganda er vel LITT mer enn akkurat det der....
Og til å  skulle være fabrikkert eller oppfunnet av palestinere, så er "bruised leg" etter gummikule litt smått...
Men til å være ufin håndtering fra makthaverne, så er det relativt slemt å skyte noen i beinet, som ikke engang er forbredt på at noe kommer. Tror det er ganske sjokkerende å høre skudd og merke den smellen. Selv om det "bare" var en gummibelagt kule.
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Maui

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

Sv: Her skytes bakbundne Rahma (27) på kloss hold
« #5 : 21. juli 2008, 22:25 »
Typisk anti-Israelsk propaganda. Når Israelske soldater først tråkker over streken, da skal det blåses opp i media. Palestinerne er jo snille som lam, har ikk gjort en flue fortred, neida.
Ingen har sagt at Palestinere er snille som lam, eller hva?
Det er du som kaster opp BS her og du kommer med null saklighet iforhold til hvorfor Palestinere gjerne sprenger seg selv kan det være pga hva Israelere gjør mot dem som eks her i dette klipet ??

Dette er bare toppen av kaken jeg har sett ting som er 100ganger verre der BARN får beina knust av IDF soldater, men du mener vel at siden de er muslimer må de jo være terrorister dermed fortjener de det eller hva??

Jødene i Israel utsetter Palestinere for det samme som de ble under Nazi regimet skal si noen ikke lærer..Gjør mot andre det du vil at andre skal gjøre mot deg..

Nybyggere langs grensen er de verste de systematisk dreper,lemlester og misbruker Palestinere men det skal jo sies at de fleste jøder misliker dem og man skal ikke glemme at en stor del av jøder utenfor Israel er imot mye av det Israel gjør.



kravet for at noe skal være propaganda er vel LITT mer enn akkurat det der....
Og til å  skulle være fabrikkert eller oppfunnet av palestinere, så er "bruised leg" etter gummikule litt smått...
Men til å være ufin håndtering fra makthaverne, så er det relativt slemt å skyte noen i beinet, som ikke engang er forbredt på at noe kommer. Tror det er ganske sjokkerende å høre skudd og merke den smellen. Selv om det "bare" var en gummibelagt kule.

Hehehe, ja du har vel blitt skutt med en slik kule den kan knuse bein på 20meter så tenk litt hva den gjorde her.


Utlogget Radio Starr

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 729
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 729

  • Eid..
Sv: Her skytes bakbundne Rahma (27) på kloss hold
« #6 : 21. juli 2008, 22:35 »
Det er vel ikke akkurat propaganda dette dreier seg om. Det må da være lov å påpeke det når noen går over streken. Palestinerne har gjort mye dritt de også, men det er Israel som har mest makt og derfor har de drept mange flere enn det palestinerne har gjort.

"Word!"
Styrke, Explosivitet, og ikke utholdenhet Grin

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Her skytes bakbundne Rahma (27) på kloss hold
« #7 : 21. juli 2008, 23:28 »

Hehehe, ja du har vel blitt skutt med en slik kule den kan knuse bein på 20meter så tenk litt hva den gjorde her.


skutt med en slik?? nei, har du blitt det? i hodet? Wink
du kjenner ikke igjen støtte når du leser den engang?? Wink
Innlegget jeg skrev med Kikkis profil var faktisk pro-palestina, da det backet opp at det var lite sannsynlig at noe slikt ble funnet opp av propagandaårsaker...

Hvis du lytter til hun som kommenterer skytingen, så sier hun Bruised leg!?

edit: nå er faktisk hun korthåra dama klippet vekk fra klippet, og vi får i steden se mer fra FØR skytingen.. jaja

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Her skytes bakbundne Rahma (27) på kloss hold
« #8 : 21. juli 2008, 23:54 »
Herr Thyve har vel noe og si til dette..

Først og fremst kunne han vel takket deg, for med den rene antisemittismen innleggene dine oser av vil enhver person som har vettet i behold ta avstand fra det du sier. Jeg er minst like kritisk til behandlingen av palestinerne som det du er, men den kollektive skylden du alltid skal gi jødene (som den homogene gruppa de er, liksom ...) er like behjelpelig som det kollektive ansvaret som påføres muslimer etter terrorhandlinger. Om ikke annet er du sionistenes nyttige idiot.

Edit: edit.

Utlogget d4931

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 138
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 138

  • Level 19 sofaslask
Sv: Her skytes bakbundne Rahma (27) på kloss hold
« #9 : 22. juli 2008, 00:27 »
Vel, det er liten tvil om at ei slik gummibelagt stålkule kan drepe noen. Det har vel ikke blitt påstått noe annet heller. Men at den kan knuse bein på en så kort avstand, ser jeg ikke bort ifra.

Men jeg stusset over en ting ved denne videoen, og det er at da den israelske soldaten fyrte av skuddet, ser man en røyksky like ved foten til palestineren og kameraet blir slått av, for å så bli slått på da han ligger på bakken. Ser ikke ut som om han er i så mye smerte heller.

Dessuten, under videoen står det:
Sitat
Israels menneskerettighetsgruppe «B'Tselem» har gitt ut denne videoen hvor en israelsk soldat skyter mot beina til en palestiner.
Det står ikke at han blir skutt i benet. Det at han ligger på bakken kan være av flere grunner; Han kan ha blitt slått i kneskålen med en batong f.eks.

Men det kan jo selvsagt hende at han faktisk ble skutt i beinet også, jeg er bare skeptisk av natur.  Smiley

Foresten Balthazar...
men den kollektive skylden du alltid skal gi jødene (som den homogene gruppa de er, liksom ...)

Han skrev lengre oppe:
Nybyggere langs grensen er de verste de systematisk dreper,lemlester og misbruker Palestinere men det skal jo sies at de fleste jøder misliker dem og man skal ikke glemme at en stor del av jøder utenfor Israel er imot mye av det Israel gjør.

Til hans svake forsvar  Wink

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Her skytes bakbundne Rahma (27) på kloss hold
« #10 : 22. juli 2008, 00:27 »
De lært jo mye av WW2 de her jødene det skal man gi dem. :Smiley
Det gjorde palestinerne og, feks en hel del propaganda-triks; Jassir Arafat var "kompis" med Otto Skorzeny; godeste Otto fungerte også som rådgiver for Arafat, om jeg ikke erindrer helt feil (tar selvsagt rettelser med et digert smil, da jeg selvsagt kan huske feil.) De som er litt inne i krigshistorie veit hva Skorzeny var for en kar.

Videre sloss en hel del nazister på arabisk/palestinsk side i 1948. Som ikke det var nok, ga både Syria og Egypt asyl til nazister; disse fungerte seinere som rådgivere for flere arabiske regimer, spesielt Syria og Egypt. Opplæring i propaganda for å ta en felles fiende er jo fine greier...

Edit: føler jeg må understreke at Arafat og propagana-greiene ikke var under eller rett etter 2VK,men heller som en slags følge av 2VK, noen år etter, mtp at en del nazister etter krigen fikk asyl i flere arabiske land.

Sier ikke at det på videoen ikke skjedde, jeg mener bare man er litt blåøyd om man svelger alt media serverer rått. Spesielt norske medier, som ikke akkurat er kjent for å ha et objektivt syn på saken. NRKs Odd Karsten Tveit er jo et prakteksemplar på dette.
For alt vi veit kan jo det hele være iscenesatt, ikke sant, løskrutt, vinglete kamera, bildet kuttes akkurat i det han skytes osv. Trenger jo ikke å være tilfelle i den saken her, men litt kritisk kan og bør man være, til begge sider.

For the record har jeg ikke noe problem med å tro at en stor, stygg og fæl jødej*vel kan gjøre noe sånt, de hater palestinerne like mye som palestinerne hater jødene.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Her skytes bakbundne Rahma (27) på kloss hold
« #11 : 22. juli 2008, 01:14 »
Selv om jeg er pro israel syns jeg jo selvfølgelig slikt som dette er forkastelig. det skal dog sies vi ikke kjenner hele historien her, bare et videoklipp.


Jødene i Israel utsetter Palestinere for det samme som de ble under Nazi regimet skal si noen ikke lærer.


Palestinere blir vell ikke systematisk jaktet på, samlet inn i leirer, brukt til slavearbeid, og så gasset ihjel når de er for svake til å jobbe? Tror faktisk det er nabolandene til israel som har som offisielle mål å utslette staten israel. vet ikke hvordan noen hadde oppført deg med slike naboer.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Her skytes bakbundne Rahma (27) på kloss hold
« #12 : 22. juli 2008, 01:31 »
Tror faktisk det er nabolandene til israel som har som offisielle mål å utslette staten israel. vet ikke hvordan noen hadde oppført deg med slike naboer.
Stemmer det. 
"I announce from here, on behalf of the United Arab Republic people, that this time we will exterminate Israel."
Egypts daværende president Gamal Abder Nasser i tale i 1959.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!