Skrevet av Emne: Therm - X fra protein fabrikken  (Lest 2030 ganger)

Utlogget tattooholica

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 189
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 189

Therm - X fra protein fabrikken
« : 21. juli 2008, 18:56 »
er det noen som har prøvd dette produktet?
lurer på hva forskjellen på det og rapid burn er  Huh
sto ikke no oversikt over ingredienser der heller....
tattooholica  (164cm ca 53kg , trenger råd for å bli skikkelig fit etter å ha fått 2 barn)

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Therm - X fra protein fabrikken
« #1 : 21. juli 2008, 18:59 »
Sånne kosttilskudd har minimal effekt, så bruk heller pengene dine på ett proteintilskudd og sunn mat Smiley
Smiley

Utlogget ^Th0mas^

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 787
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 787

Sv: Therm - X fra protein fabrikken
« #2 : 21. juli 2008, 23:19 »
Therm-X inneholder på lik linje med Rapid Burn, ingredienser som bidrar til at kroppen forbrenner flere kcal per dag. Holder i massevis at du holder deg til ett av disse produktene om gangen.

Utlogget tattooholica

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 189
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 189

Sv: Therm - X fra protein fabrikken
« #3 : 22. juli 2008, 19:59 »
takk for svar Smiley
har jo bestilt rapid burn nå, så kommer ikke til å prøve therm - X med det første hvertfall, var bare det at det ikke sto noe om ingredienser/innhold i de kapslene.
tattooholica  (164cm ca 53kg , trenger råd for å bli skikkelig fit etter å ha fått 2 barn)

Utlogget Angus

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 94
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 94

Sv: Therm - X fra protein fabrikken
« #4 : 22. juli 2008, 22:17 »
Sånne kosttilskudd har minimal effekt, så bruk heller pengene dine på ett proteintilskudd og sunn mat Smiley

Jeg støtter denne, mener det er enklere å drikke te og kaffe og krydre maten mer, enn å bruke pengene dine på slike produkt.
PER ADUA AD ASTRA

Utlogget Radio Starr

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 729
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 729

  • Eid..
Sv: Therm - X fra protein fabrikken
« #5 : 22. juli 2008, 22:50 »
Grønn te og ta oppi Kanel i protein shaken Smiley

Styrke, Explosivitet, og ikke utholdenhet Grin

Utlogget tattooholica

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 189
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 189

Sv: Therm - X fra protein fabrikken
« #6 : 22. juli 2008, 22:57 »
har du prøvd noen kosttilskudd selv ala cla/rapid burn osv? siden du mener de ikke funker,-personlig tror jeg det er ganske individuelt hva som funker på forskjellige.
støtter det med grønn te,kaffe og sterke krydder, men jeg liker ikke kaffe.
så må jeg si jeg lurer litt på hvorfor mange mener disse produktene ikke funker når de inneholder nettopp disse tingene,-vil det da si at kaffe,grønn te og sterkt krydder også ikke funker,eller blir effekten lissom mindre i en kapsel?
 
når det gjelder proteinpulver så er det helt sikkert en fin ting,har bare prøvd proteinbarer selv, men siden jeg for tiden hovedsakelig vil redusere fettprosenten konsentrerer jeg meg mest om cardio trening og sundt kosthold, trener selvfølgelig litt styrke og. har tenkt å prøve rapid burn for å få fart på forbrenning,har sett det er folk både her og andre steder som er positivt overrasket over den,-så det skader jo lissom ikke å prøve.

men setter selvfølgelig pris på alle velmenede råd Cheesy
tattooholica  (164cm ca 53kg , trenger råd for å bli skikkelig fit etter å ha fått 2 barn)

Utlogget ^Th0mas^

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 787
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 787

Sv: Therm - X fra protein fabrikken
« #7 : 23. juli 2008, 08:41 »
Begynner faktisk å lure litt på om Pyrulean hadde en veldig bra effekt på min forbrenning. Gikk ned flere kilò mens jeg brukte produktet, har dog mistet 15 kg i perioden, men nå har jeg sluttet å bruke pillene, mens virker som forbrenningen har stoppet litt opp. Er sikkert bare endringer i kostholdet eller mer kardio som må til.

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: Therm - X fra protein fabrikken
« #8 : 23. juli 2008, 08:59 »
Begynner faktisk å lure litt på om Pyrulean hadde en veldig bra effekt på min forbrenning. Gikk ned flere kilò mens jeg brukte produktet, har dog mistet 15 kg i perioden, men nå har jeg sluttet å bruke pillene, mens virker som forbrenningen har stoppet litt opp. Er sikkert bare endringer i kostholdet eller mer kardio som må til.
Det trenger ikke være pillene heller da. Husk at desto lavere du kommer ned i kroppsvekt, desto vanskeligere blir det å fjerne fettet.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget ^Th0mas^

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 787
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 787

Sv: Therm - X fra protein fabrikken
« #9 : 23. juli 2008, 10:11 »
Det har jeg nok latt meg erfare ja, men det er fortsatt mye å fjerne Smiley

Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
Sv: Therm - X fra protein fabrikken
« #10 : 23. juli 2008, 11:01 »
det de mener er vel ikke at produktene ikke virker i det hele tatt, men det er jp veldig greit å spare pengene og heller ta seg en god og sterk kopp med enten kaffe eller aller helst grønn te som du også får masse koffein i om du kjøper løsvekt og bruker mye per kopp. øyan mine står som på en trance gutt fra nederland etter en halvliters kopp om morran de, og fettet går jevnt og trutt bort. For maks effekt av fettforbrenning; drikk teen eller kaffen rett etter du står opp og kom deg ut på en god tur i ca 40 min, eller gjør annet kondisjons trening som går lett. Er lite om ikke noe som funker bedre enn denne morra kardion. Jeg dropper kg med en eneste gang jeg begynner med dette og sist sommer gikk jeg ned 18 kg på 3mnd uten noe som helst pyroburn el sånne tilskudd.
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Utlogget Angus

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 94
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 94

Sv: Therm - X fra protein fabrikken
« #11 : 23. juli 2008, 12:24 »
har du prøvd noen kosttilskudd selv ala cla/rapid burn osv? siden du mener de ikke funker,-personlig tror jeg det er ganske individuelt hva som funker på forskjellige.
støtter det med grønn te,kaffe og sterke krydder, men jeg liker ikke kaffe.
så må jeg si jeg lurer litt på hvorfor mange mener disse produktene ikke funker når de inneholder nettopp disse tingene,-vil det da si at kaffe,grønn te og sterkt krydder også ikke funker,eller blir effekten lissom mindre i en kapsel?
 
når det gjelder proteinpulver så er det helt sikkert en fin ting,har bare prøvd proteinbarer selv, men siden jeg for tiden hovedsakelig vil redusere fettprosenten konsentrerer jeg meg mest om cardio trening og sundt kosthold, trener selvfølgelig litt styrke og. har tenkt å prøve rapid burn for å få fart på forbrenning,har sett det er folk både her og andre steder som er positivt overrasket over den,-så det skader jo lissom ikke å prøve.

men setter selvfølgelig pris på alle velmenede råd Cheesy


Jeg skal ikke påstå at det ikke fungerer, poenget fra min side er at det ville være enklere og billigere å bare supplementere kosten med matvarer som hjelper på fettforbrenningen.
PER ADUA AD ASTRA

Utlogget Radio Starr

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 729
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 729

  • Eid..
Sv: Therm - X fra protein fabrikken
« #12 : 23. juli 2008, 12:33 »
det de mener er vel ikke at produktene ikke virker i det hele tatt, men det er jp veldig greit å spare pengene og heller ta seg en god og sterk kopp med enten kaffe eller aller helst grønn te som du også får masse koffein i om du kjøper løsvekt og bruker mye per kopp. øyan mine står som på en trance gutt fra nederland etter en halvliters kopp om morran de, og fettet går jevnt og trutt bort. For maks effekt av fettforbrenning; drikk teen eller kaffen rett etter du står opp og kom deg ut på en god tur i ca 40 min, eller gjør annet kondisjons trening som går lett. Er lite om ikke noe som funker bedre enn denne morra kardion. Jeg dropper kg med en eneste gang jeg begynner med dette og sist sommer gikk jeg ned 18 kg på 3mnd uten noe som helst pyroburn el sånne tilskudd.

Hvor mye muskler mista du da?
Styrke, Explosivitet, og ikke utholdenhet Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!