Skrevet av Emne: 21 til sykehus etter angrep på asylmottak  (Lest 1019 ganger)

Utlogget Maui

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

21 til sykehus etter angrep på asylmottak
« : 25. juli 2008, 07:11 »
La oss grave litt etter søppel.

http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/07/25/541707.html

Angrepet kan skyldes en gammel konflikt mellom forskjellige etniske og religiøse grupper ved mottaket.

Ohh jeg gleder meg til de kommer ut i Oslos gater jo flere så bedre.. lol

Angriperne skal ha vært tsjetsjenere

Somalere,Tjetsjenere,osv hva skal man kalle dem uten og bli kastet på bålet til de røde, røver folk passer eller??.. :Smiley

For tre år siden kom dype motsetninger ved asylmottaket til overflaten etter flere voldsepisoder som blant annet bunnet i at en gruppe tsjetsjenere ønsket å innføre strenge muslimske sharialover ved mottaket; det skulle blant annet være forbudt å gå i kortbukser inne på mottaket.

  kan vi ikke heller innføre lobotomi for slike idioter? eller det vil jo være så fælt uff uff må jo passe på dem selv om de er stein gærne i huet..Lenge leve naive mennesker..Dagen moren din, din søster eller andre nærme deg utsettes for en av de her asyl pølsene vil du nok tenke på en annen måte en "må jo hjelpe stakkars mental flippa krigs offere"..

Bruk heller penga på dem der de kommer fra øk det gjerne til 250% for min del bare ikke slipp dem inn til Norge..Bygg skoler,veier,sykehus der de kommer fra bruk penga der, får uansett 10-12ganger mer for penga nede i dems land og dermed hjelper man 10-12ganger flere mennesker.









Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: 21 til sykehus etter angrep på asylmottak
« #1 : 25. juli 2008, 17:52 »
Bruk heller penga på dem der de kommer fra øk det gjerne til 250% for min del bare ikke slipp dem inn til Norge..Bygg skoler,veier,sykehus der de kommer fra bruk penga der, får uansett 10-12ganger mer for penga nede i dems land og dermed hjelper man 10-12ganger flere mennesker.
Når jeg skrev noe lignende var jeg rasist... biggrin Var ikke du som skrev det nei, husker ikke helt hvem det var. Forresten ganske enig med deg (!). Med visse moderasjoner, seff. Lobotomering har jo slått så dårlig an de siste åra. Cheesy

Men hva betyr dette:
Sitat
Somalere,Tjetsjenere,osv hva skal man kalle dem uten og bli kastet på bålet til de røde, røver folk passer eller??
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!