Skrevet av Emne: For mye fettforbrenning?  (Lest 616 ganger)

Utlogget Workithard

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

For mye fettforbrenning?
« : 02. august 2008, 01:07 »
Hei, jeg trener 6-7 ganger i uka med 1 time moderat til maksimal intensitet, har en detaljert treningsplan så jeg får hvilt alle muslkene jeg trener, har 2 dager med boksing/sykling og resten styrke.

Jeg er i militæret I vakt og sikring så jeg får alltid tid til å trene, vi har turnus ordning så jeg får også god tid til å sove mye, 9 timer våken 9 timer søvn 9 timer våken osv..

Jeg drikker ikke brus, spiser ikke sjokolade eller noe annet godteri, har veldig stor forbrenning, men fortsatt føler jeg at det er litt fett som fortsatt kan fjernes fra kroppen, hvis jeg skulle sagt det til noen jeg kjenner ville de bare sagt at det er latterlig, er 189 høy og veier 86-87kg, men er ganske veltrent, men det er litt flesk  som jeg får tak i nederst på magen, som skal vekk, jeg vil ikke greie å ta "tak" i flesket.

Så spørsmålet er da, hva skal jeg spise? Hvor mye må jeg spise for å holde musklene på plass? Jeg holder meg så mye unna sukker som mulig, sånn generelt, helst aldri, har hørt at man da får bedre fettforbrenning av å holde seg unna sukker, også når jeg trener.

Hva med kreatin? Skal jeg bruke det? Jeg er ute etter en veldig "markert" kropp. Hvis noen gir meg en matplan, så kan jeg love deg jeg følger den til minste detalje, displin er det mye av så om jeg må trene lenger, eller mer enn 1 time om dagen er jeg åpen til alle innspill! biggrin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!