Skrevet av Emne: Jeg hater doping.  (Lest 19512 ganger)

Utlogget Kreatinmann

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 85
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 85

Jeg hater doping.
« : 02. august 2008, 14:20 »
Jeg hater å se folk på 16-17-18 år som trener med 50 kg hantler til brystet, 25/30kg hantler til biceps osv.
Jeg var på vei bort for å fortelle hvor bra virkning steriodene hadde hatt på dem, her om dagen. Forstod riktignok at det ville vært en dummere handlig, ettersom de var dobbelt så mange og dobbelt så store.

Jeg hater det virkelig. Det er nesten litt trist at de ikke får alvorlige bivirkninger med en gang, så de forstår alvoret. Det er nesten så jeg mister motivasjonen når jeg ser dem...men så tenker jeg: Hehe, når de er førti henger alt og dingler, når de er femti svikter hjerte.
Ikke at jeg unner noen noe slikt, men skylda selv.

Blir jeg tilbudt en sprøyte, skal jeg ta den i mot, og stikke den inn i øye hans. "Hehe, nå får du et øye på størrelse med begge ballene dine!"

Huff, dette ble et barnslig innlegg, men det er deilig å få ut aggressjonen.

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Jeg hater doping.
« #1 : 02. august 2008, 14:23 »
Greit nok, men de vektene du nevner der er det da fult mulig for en 18 åring å løfte uten doping. Iallefall de du nevner på bicep.

Utlogget grizzlysterk

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 958
  • Honnør: 526
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 958

Sv: Jeg hater doping.
« #2 : 02. august 2008, 14:29 »
Husk at man kan bli svær og sterk uten å begynne å "trøkke". Femti kg til brystet i hantler ikke spesielt mye det er fullt ut oppnåelig uten å i det hele tatt svelge en vitamin pille.

Nå vet ikke jeg helt hvor du trener men om det er mange bolere der og du ikke liker det, kan det være greit å komme seg over i en styrkeløft klubb eller et sted der de ikke har så tunge manualer.

Utlogget Knut M

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 709
  • Honnør: 180
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 709

Sv: Jeg hater doping.
« #3 : 02. august 2008, 14:30 »
Jeg hater å se folk på 16-17-18 år som trener med 50 kg hantler til brystet, 25/30kg hantler til biceps osv.
Jeg var på vei bort for å fortelle hvor bra virkning steriodene hadde hatt på dem, her om dagen. Forstod riktignok at det ville vært en dummere handlig, ettersom de var dobbelt så mange og dobbelt så store.

Jeg hater det virkelig. Det er nesten litt trist at de ikke får alvorlige bivirkninger med en gang, så de forstår alvoret. Det er nesten så jeg mister motivasjonen når jeg ser dem...men så tenker jeg: Hehe, når de er førti henger alt og dingler, når de er femti svikter hjerte.
Ikke at jeg unner noen noe slikt, men skylda selv.

Blir jeg tilbudt en sprøyte, skal jeg ta den i mot, og stikke den inn i øye hans. "Hehe, nå får du et øye på størrelse med begge ballene dine!"

Huff, dette ble et barnslig innlegg, men det er deilig å få ut aggressjonen.

Du er vel ikke en smule misunnelig? :Smiley

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Jeg hater doping.
« #4 : 02. august 2008, 14:35 »
Jeg hater å se folk på 16-17-18 år som trener med 50 kg hantler til brystet, 25/30kg hantler til biceps osv.
Jeg var på vei bort for å fortelle hvor bra virkning steriodene hadde hatt på dem, her om dagen. Forstod riktignok at det ville vært en dummere handlig, ettersom de var dobbelt så mange og dobbelt så store.

Jeg hater det virkelig. Det er nesten litt trist at de ikke får alvorlige bivirkninger med en gang, så de forstår alvoret. Det er nesten så jeg mister motivasjonen når jeg ser dem...men så tenker jeg: Hehe, når de er førti henger alt og dingler, når de er femti svikter hjerte.
Ikke at jeg unner noen noe slikt, men skylda selv.

Blir jeg tilbudt en sprøyte, skal jeg ta den i mot, og stikke den inn i øye hans. "Hehe, nå får du et øye på størrelse med begge ballene dine!"

Huff, dette ble et barnslig innlegg, men det er deilig å få ut aggressjonen.
Jeg ville fokusert mer på egen trening og fremgang, i steden for å la deg irritere over hva andre gjør. Husk at det er deres valg og at de har all rett til å gjøre som de vil med egen kropp.

Du trenger ikke like det, og HVIS du syns det er skrekkelig, så får du bare finne deg et mer passende sted å trene.

Slik det virker i din fremstilling, så ligger problemet først og fremst i deg og din mangel på toleranse for andre mennesker. Bytter vi ut "dopere" eller "bolere" med "Negre" eller "Narkiser", så vil du fremstå som rasist eller bleiete Wink

Utlogget Kreatinmann

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 85
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 85

Sv: Jeg hater doping.
« #5 : 02. august 2008, 14:37 »
Du er vel ikke en smule misunnelig? :Smiley

Jeg er misunnerlig på resultatene, men ikke "
fremkomstmiddelet".

Utlogget Johannes Doperen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

  • GET BIG - HAVREGRYN!
Sv: Jeg hater doping.
« #6 : 02. august 2008, 14:40 »
Jeg er misunnerlig på resultatene, men ikke "
fremkomstmiddelet".
Jo, det er du det så!
Du har så lyst du, til å dope deg, at du sikler etter kanylene og deca-krukka! Du vil også leke med de tunge hantlene og de store gutta. Men du har nåleskrekk! Blæh! Feig, eller? Wink
I don't care if I die young, as long as the coffin is big!

Utlogget Knut M

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 709
  • Honnør: 180
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 709

Sv: Jeg hater doping.
« #7 : 02. august 2008, 14:41 »
Jeg er misunnerlig på resultatene, men ikke "
fremkomstmiddelet".

Og hvordan vet du at de er dopet?
Fordi at de er sterkere enn deg? Tongue

Utlogget .morten

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 22

Sv: Jeg hater doping.
« #8 : 02. august 2008, 14:48 »
Skjønner ikke at folk gidder å bry seg med hva andre folk putter i seg! Greit man blir sterk av bol, men de risker å ødelegge seg selv totalt ved bruket sitt. På samme måte stapper mange feite folk i seg potetgull osv hele tiden. Ødelegger kroppene deres det også. Men felles for begge er at det er deres kropp, deres valg.

Utlogget AjaxX

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 676
  • Honnør: 137
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 676

Sv: Jeg hater doping.
« #9 : 02. august 2008, 14:49 »
Det er nesten så jeg mister motivasjonen når jeg ser dem...men så tenker jeg: Hehe, når de er førti henger alt og dingler, når de er femti svikter hjerte.

Er det noen som har død av steroide bruk?
Trenigs/bilde logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58975.0

Løft:
ML 1x180kg RAW
BP 3x130kg
KB 1x182,5kg Belte

It burns it rips it hurts, they make you bleed your turn
The chance of a lifetime, how does it feel to be alive?

Your greatest glory is not in never falling, but in rising every time you fall.

Utlogget Kreatinmann

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 85
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 85

Sv: Jeg hater doping.
« #10 : 02. august 2008, 14:50 »
Jeg ville fokusert mer på egen trening og fremgang, i steden for å la deg irritere over hva andre gjør. Husk at det er deres valg og at de har all rett til å gjøre som de vil med egen kropp.

Du trenger ikke like det, og HVIS du syns det er skrekkelig, så får du bare finne deg et mer passende sted å trene.



Slik det virker i din fremstilling, så ligger problemet først og fremst i deg og din mangel på toleranse for andre mennesker. Bytter vi ut "dopere" eller "bolere" med "Negre" eller "Narkiser", så vil du fremstå som rasist eller bleiete Wink

He--he?
Jeg har absolutt ingen problemer med normale folk, men synes det er sørgelig når folk skal ta raskeste løsning hele tiden, mens andre må slite seg frem til resultater. Jeg er fanatisk, manisk, whateveryoulike angående antidoping. Dette forstår jeg selv og har ikke tenk til å gjøre noe med det. Kan du forklare meg likheten mellom "neger", eller mørkhudet, som jeg selv ville sagt, og en boler? Ser ikke helt poenget med den fremstillingen av saken. Velvel.

Utlogget Kreatinmann

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 85
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 85

Sv: Jeg hater doping.
« #11 : 02. august 2008, 14:51 »
Og hvordan vet du at de er dopet?
Fordi at de er sterkere enn deg? Tongue

Du skulle være der, gutten min. Da hadde du skjønt hva jeg snakket om.

Utlogget Johannes Doperen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

  • GET BIG - HAVREGRYN!
Sv: Jeg hater doping.
« #12 : 02. august 2008, 14:52 »
Men jeg kan skrive unner på at bolet gjør noe med de kågnitive evnene.
I don't care if I die young, as long as the coffin is big!

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Jeg hater doping.
« #13 : 02. august 2008, 14:54 »
Hvorfor er du fanatisk angående antidoping? Hva er egentlig problemet til slike som deg? Minner meg litt om kjæresten til en perifer bekjent som brukte hele nyttårsaften på å klage på en kompis som røyka hasj på balkongen. Get a life, og slutt å syt om hva andre gjør. Jeg ser faen meg ikke ut som noen gresk gud, men jeg har en kraftig og grei kropp, som løfter ok med vekter ( i hvert fall gjorde jeg det før) og jeg vet at dette er gjort reint. Jeg er fornøyd med det. Gidder vel ikke sammenlikne meg med andre? Jeg er uansett sterkere og ser bedre ut enn 95%.

La folk gjøre som de vil, og bruk energien din på å trene. Så kanskje du kan leke med 50kgs hantler en dag du også, hvis det er målet ditt.
Sa brura

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Jeg hater doping.
« #14 : 02. august 2008, 14:55 »
"Jeg hater disse negrene--- de virrer rundt og ser på de norske damene, og ler av oss norske gutta på skolen. Snakker rart gjør de også..."

eller

"Jeg hater det virkelig... jeg hater disse 16-17-17 åringene som trener bla bla"

Det er akkurat det samme. Trangsynt og negativt menneskesyn. Fullstendig egosentrisk. Skal DU bestemme hva andre skal gjøre?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!