Skrevet av Emne: svetting, rasisme og utlendinger.  (Lest 11384 ganger)

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: svetting, rasisme og utlendinger.
« #75 : 17. august 2008, 22:58 »
norge bidrar med milliarder i u-hjelp. allikevel klarer dem ikke gjøre situasjonen annet enn verre! sier ikke vi skal slutte å sende hjelp nedover. men det bør stilles større krav tilbake.
og når vi sender så jævlig mye penger nedover trenger dem ikke komme hit!!
høres kanskje litt rasistisk ut for en sosialist, men jeg mener norge bør være for nordmenn og afrika for afrikanere.

norge trenger innvandring sier kloke hoder. ja vi gjør det. vi trenger arbeidsdyktige innvandrere. ikke udugelige late afrikanere og wackos fra midt-østen.

Har du noen ganger tenkt om disse pengene virkelig blir brukt til å bygge landet??
Du vet kanskje ikke at de folka som er i rigjeringen tar alt...
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: svetting, rasisme og utlendinger.
« #76 : 17. august 2008, 23:02 »
Vietnam ble herjet verre med enn noe land i Afrika (unntatt muligens Kongo).
Allikevel har Vietnam hatt en voldsom økonomisk utvikling, i motsetning til Afrika. Dette til tross for at Afrika har langt mer naturressurser å dra nytte av.

Kan dette ha noe å gjøre med at snitt-IQ i Afrika er på 70-tallet, mens den i Vietnam er på 100+ ?

Faktum er at negre har bodd i Afrika i ca. 500 000 år, mens den hvite mann oppstod for ca. 40 000 år siden. Hvem skal negrene skylde på for å bortforklare at de holdt seg i steinalderen i 499.500 år?Huh

Hovedårsaken til fattigdommen i den tredje verden er ene og alene befolkningen i den tredje verden. Videre kan de som har krav på asyl få dette i sin egen del av verden, de trenger ikke dra til motsatt side av kloden for å få opphold. Kast dem ut!

Veitnam er et fritt land iallefall nå men ikke Afrika.
Selv i dag er Afrika et sted hvor de hvite eier det meste!!!!!
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: svetting, rasisme og utlendinger.
« #77 : 17. august 2008, 23:06 »
Hovedårsaken til fattigdommen i den tredje verden er ene og alene befolkningen i den tredje verden. Videre kan de som har krav på asyl få dette i sin egen del av verden, de trenger ikke dra til motsatt side av kloden for å få opphold. Kast dem ut!
'


De drar til den side av kloden som tok fra dem alt de hadde en gang.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget lolitz

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Sv: svetting, rasisme og utlendinger.
« #78 : 17. august 2008, 23:12 »
Har du noen ganger tenkt om disse pengene virkelig blir brukt til å bygge landet??
Du vet kanskje ikke at de folka som er i rigjeringen tar alt...
de blir ikke brukt til å bygge landet nei. håper ikke det for da gjør dem en dårlig jobb der og.
men folket tar jo ikke ansvar. dem lever jo i en million forskjellige stammer som fortsatt jakter med spyd. og tror dem kurerer aids ved å ha sex med jomfruer. jeg tror faktisk det er mer enn bare hudfargen som skiller oss ja...

Utlogget BroadRipple

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: svetting, rasisme og utlendinger.
« #79 : 17. august 2008, 23:18 »
de blir ikke brukt til å bygge landet nei. håper ikke det for da gjør dem en dårlig jobb der og.
men folket tar jo ikke ansvar. dem lever jo i en million forskjellige stammer som fortsatt jakter med spyd. og tror dem kurerer aids ved å ha sex med jomfruer. jeg tror faktisk det er mer enn bare hudfargen som skiller oss ja...

husker jeg hørte at i Tanzania (tror det var det landet) så drepte man albinoer fordi da fikk man leve lengre haha.

Nå skal det være sakt at det finnes en del kloke svarte folk som Nelson Mandela, Koffi Annan osv.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!