Skrevet av Emne: morbid2 sin bildetråd  (Lest 3883 ganger)

Utlogget zhero2

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

morbid2 sin bildetråd
« : 10. august 2008, 04:38 »
Heisann!

Tror dette faktisk blir min første post her inne. Har bare vært lurker så langt. Kan kort nevne at jeg er
en gutt på 30 år, 178 cm høy og veier for øyeblikket 81 kg. Var svært opptatt av trening og
kosthold rundt årtusenskiftet, men så fikk jeg nye interesser og treningen etc ble lidende litt pga dette.
Nå nesten 10 år etter har jeg fått litt lysten tilbake til å tenke litt seriøst rundt trening og kosthold igjen,
så har startet så smått med å prøve og komme meg nedover i vekt igjen. Målet er å havne på ca 75 kg.

Har fått med meg at den type trening jeg praktiserte på slutten av 90-tallet etc har fått litt pepper nå om
dagen. Da gikk det i 2-split med 10-15 sett pr muskelgruppe 1 gang i uka osv. Nå er det visst RYP og
lignende som gjelder!?! Vel, skal bli godt å komme i gang litt ordentlig med treningen igjen.

Jeg velger å legge ut bilder fra den tiden jeg stod på som best. Først ut er noen bilder fra sommeren 99,
da jeg var 21 år! Prøvde meg på en deff denne sommeren og gikk ned fra ca. 79 kg til 69,5 kg.
Trente kardio på morgenen før frokost med powerwalk. Spiste et halvt eple før turen, samt drakk en
sterk kaffekopp og litt tran. Etter kardio var det litt raske karbohydrater og proteinshake. Deretter
bestod frokosten av havregrøt med eple og bananbiter og et glass melk. Lunsj var en tunfiskboks
i vann eller kylling med ris og salat+vann. Mellommåltid: 1 eple+proteinshake. Middag: 250 gram
kyllingfillet stekt i vann+ris og salat. Styrketrening på kvelden. Loffskiver med honning etter trening+
proteinshake. Kveldsmat: Tomatsuppe+1 knekkebrød. Proteinshake før leggetid.

Er noen timer og kilo siden dette nå. Ingen tungvekter akkurat, but here goes...

(Startet å trene med vekter, da jeg var 17 år - før det gikk det i fotball, håndball og golf av alle ting).

1 år etter førstegangstjeneste i artilleriet:


Utlogget zhero2

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

Sv: morbid2 sin bildetråd
« #1 : 10. august 2008, 04:41 »
Sommer 2000:

Hadde gått opp til ca 79-80 kg igjen. Droppet all kardio denne sommeren. Regulerte kun kosten, men
gikk likevel ned til ca 72-73 kg. (Gikk på idrettslinje på lærerhøgskole på denne tiden og ble omsider
ferdig utdannet kroppsøvingslærer året etter.)

morni

  • Gjest
Sv: morbid2 sin bildetråd
« #2 : 10. august 2008, 19:44 »
Hei og velkommen Smiley

Det ser ut som du har et bra utgangspunkt ,men disse bildene er litt gamle nå. Hva med noen nye som viser formen din i dag? Smiley

Utlogget zhero2

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

Sv: morbid2 sin bildetråd
« #3 : 11. august 2008, 22:45 »
hehe er et par timer siden ja. For å si det sånn, så er jeg en typisk Sats-kunde i dag dessverre (noen vil vel kanskje si at det virket slik ut fra bildene også, men det var nå så heh). Men vi får se om det blir noe likere fremover Smiley

morni

  • Gjest
Sv: morbid2 sin bildetråd
« #4 : 13. august 2008, 14:05 »
hehe er et par timer siden ja. For å si det sånn, så er jeg en typisk Sats-kunde i dag dessverre (noen vil vel kanskje si at det virket slik ut fra bildene også, men det var nå så heh). Men vi får se om det blir noe likere fremover Smiley


Du skal da ikke skamme deg over å være medlem på Sats. Kan få like bra resultater der som noe annet sted. Kommer ann på egen innsats det  Smiley

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: morbid2 sin bildetråd
« #5 : 13. august 2008, 14:08 »
hehe er et par timer siden ja. For å si det sånn, så er jeg en typisk Sats-kunde i dag dessverre (noen vil vel kanskje si at det virket slik ut fra bildene også, men det var nå så heh). Men vi får se om det blir noe likere fremover Smiley

SATS har fostret mye flott, så det er ikke noe å skamme seg over!
Fysikken ser meeeeget bra ut, og når du har vært der før så blir det fort like bra igjen om du satser på det også!! Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget [HE-Man]

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 287
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 287

  • Sheiko
Sv: morbid2 sin bildetråd
« #6 : 14. august 2008, 11:50 »
Bildene er jo gamle. Men hvis jeg skal dømme fra de, ville jeg sakt at du burde jobbe med brystet!
Men synes det er meget bra jobba Smiley

Utlogget zhero2

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

Sv: morbid2 sin bildetråd
« #7 : 14. august 2008, 21:57 »
tricepsman: Neida, kommer vel til syvende og sist på hva man bidrar med selv, som morni er inne på.
Likevel kan det nok hende jeg prøver ut Golds gym i Lillestrøm istedenfor. Sunt å variere treningssted
også. Ellers takk for feiende flott kommentar, selv om du kanskje var litt vel raus. Har nå tittet
innom profilen din og det var nå ikke akkurat ille det heller for å si det sånn  2thumbsup

-HE-Man-: Takk for fin tilbakemelding. Skal nok jobbe med både bryst og andre muskelgrupper
fremover. Rev riktignok av korsbåndet i høyre kne, samt skadet menisken i forbindelse med noe
fotballopplegg, for 3 år siden (som resulterte i et langt treningsavbrekk 2 ganger), men vi får prøve å
gjøre det beste ut av situasjonen. Har operert kneet, men det blir nok ingen tunge knebøy o.l lenger. Får
satse desto større på overkroppen  Tongue

ps! Forresten motiverende å bli "ukens profil"  >Cheesy

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: morbid2 sin bildetråd
« #8 : 15. august 2008, 14:34 »
Grattis med profil ja!

Stemmer det, Sats eller ikke, samma f...

Selv trener jeg på Elixia, som oftest på Colusseum, for det er gunstigst å få til da jeg trener for jobb. Der ere mye vestkants berter og mye brede pannebånd og oppbretta pique-kraver, men det betyr ikke en dritt for min trening.

… må bare huske mp3 spiller'n, hvis ikke må jeg høre på verdens kjipeste 14is-techno.

Er det ikke noen studioer som spiller Metal!? Cheesy

Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget zhero2

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

Sv: morbid2 sin bildetråd
« #9 : 15. august 2008, 23:46 »
Haha måtte glise av innlegget ditt - kan levende forestille meg det hele. Savner litt feit musikk selv. Ikke
så fryktelig show om Love Ballads setter i gang, da du skal kjøre på litt ekstra. Husker vi spilte alle typer
metall i 2.etasje på YC i Elverum, mens jeg fortsatt bodde i hjembyen. Det gjorde seg det ja.

Utlogget thokasen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 55
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 55

Sv: morbid2 sin bildetråd
« #10 : 18. august 2008, 10:44 »
Utpå kvelden der jeg trenger (SIB Fantoft) begynner de å fyre opp med litt metal Cheesy Da er det stort sett bare skumle mannfolk som trener på den tiden, hehe

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: morbid2 sin bildetråd
« #11 : 18. august 2008, 18:39 »
Hehe, det hadde svinga - litt Opeth på Elixia Colosseum. Skulle iPod'en gå tom nå må jeg istedet høre på røtne dance versjoner av Dying In Your Arms Tonight og Summer Of '69.

Snakker om å miste trøkk når en skal tyne ut siste rest ! Skrev en sur kommentar i forslagsboksen en gang, så fikk jeg en telefon om at det gikk ikke an å gjore noe med, for de bestilte "en sånn random greie av et selskap, og med 6000 medlemmer får vi en del klager"

SÅ BYTT SELSKAP DA FOR F#*@!!!! De er ubrukelige! Cheesy

---
Love Ballads ja! Ha ha, takk skarri faen meg ha, Elixia!

Venter ivrig på Love Ballads 2,
De kjærligste hilsener,
Deres Ole Marius
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget Jørgenetisk

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 97
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 97

  • Green? Steam it!
Sv: morbid2 sin bildetråd
« #12 : 24. august 2008, 18:28 »
Skulle iPod'en gå tom nå må jeg istedet høre på røtne dance versjoner av Dying In Your Arms Tonight og Summer Of '69.

Kjenner til den  Wink
Har startet styrke etter lang pause.

Kastet seg på Ashtanga Yoga.

Liker det som er i vente... Smiley

No problem can be solved from the same level of consciousness that created it.

Utlogget Morph

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 75
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 75

Sv: morbid2 sin bildetråd
« #13 : 24. august 2008, 20:25 »
Bra fysikk

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!