Skrevet av Emne: +105kg herrer finale i vektløfting i dag! (Film s.3)  (Lest 8963 ganger)

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Veltrent, tykk mann slo veltrent, slank mann innenfor samme vektklasse - Kom over det, små metro-troll!

En sånn kommentar til fra deg, og jeg sender partnerskapssøknaden vår rett til byfogden!

 Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Saktemensikkert

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 644
  • Honnør: 310
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 644

 biggrin

Man må jo reagere når en tråd om vektløftere på +105kg begynner å nærme seg underforumet Kroppsbygging og Fitness med små, søte og solbrune tasseskritt!
VEIKING POWER


Konkurrerende utøver - Styrkeløft

Medlem av Bodø SK

Squats were one of my favourite back exercises - Schwartzenegger

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Veltrent, tykk mann slo veltrent, slank mann innenfor samme vektklasse - Kom over det, små metro-troll!

Har ikke noe problem med å komme over det, men jeg er mektig imponert over Chigishev Wink
I større grad enn jeg er av Steiner, han burde klare å slå en radmager russer
Tyskeren gjorde et kjempe støt og vant fortjent. Men Chigishev tar han neste gang. Og rekker vel neste OL også  Azn
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Saktemensikkert

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 644
  • Honnør: 310
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 644

Men Chigishev tar han neste gang.
Der ser du! Du tenker bare på sex! Du er syk!
VEIKING POWER


Konkurrerende utøver - Styrkeløft

Medlem av Bodø SK

Squats were one of my favourite back exercises - Schwartzenegger

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

For alt vi vet forsøker han å bulke hele veien.
Han trener veldig mange timer i uken, man kan vel ikke helt bombastisk si at han ville ha løftet noe mer om han hadde gått opp 5 kg. Han har jo ingen vektgrense å ta hensyn til, så kanskje han ikke har lykkes i å gå opp mer. Eller det kan være de ikke har trodd at 5 kg mer ville ha noe å si på styrken.
Han veide 125 kg, i 105 kg klassen hadde han ikke vunnet og i plussen manglet han 1 kg.

Synd han ikke kom inn i konkurransen med en høyere støt pers, da ville han kanskje tatt gull.
Selvsagt kan han bulke mer. Bare å spise mer det.

Poenget mitt er bare at så lenge man konkurrerer i plussen får man ikke bonuspoeng for å være 20 kg lettere enn han som løftet mest (bortsett fra hvis man løfter nøyaktig like mye, men da holder det jo bare at man er litt lettere, ikke 20 kg lettere).
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Der ser du! Du tenker bare på sex! Du er syk!

Når man har sex hele tiden, så vil jo nødvendigvis tankene ligge der Wink
Jeg er opptatt av å prestere på minst et område her i livet, så da tenker jeg knallhardt på sex  >Cheesy
 :Smiley
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Selvsagt kan han bulke mer. Bare å spise mer det.

Poenget mitt er bare at så lenge man konkurrerer i plussen får man ikke bonuspoeng for å være 20 kg lettere enn han som løftet mest (bortsett fra hvis man løfter nøyaktig like mye, men da holder det jo bare at man er litt lettere, ikke 20 kg lettere).

Ja men det ville ikke nødvendigvis gitt høyere total Smiley
Han ble nr.2 på OL og har nok rimelig stålkontroll på trening og kost Wink
Hadde det vært best for han å veie mer i år, så hadde han nok veid mer også.

Aldri sagt at han burde ha fått gullet fordi han var så lett i klassen, men jeg har sagt og sier fremdeles at han presterte best i klassen. Slik vektklassene er lagt opp ble det et sølv.
Enormt bra
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Ja men det ville ikke nødvendigvis gitt høyere total Smiley
Han ble nr.2 på OL og har nok rimelig stålkontroll på trening og kost Wink
Hadde det vært best for han å veie mer i år, så hadde han nok veid mer også.

Aldri sagt at han burde ha fått gullet fordi han var så lett i klassen, men jeg har sagt og sier fremdeles at han presterte best i klassen. Slik vektklassene er lagt opp ble det et sølv.
Enormt bra
Høh? Hvorfor er det best prestert når du mener det ikke er sikkert at han ville vunnet hvis han veide mer? Hvis ikke de 20 kg ekstra til Steiner er en fordel, hvorfor er det da mer imponerende?
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget Peter123456

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 668
  • Honnør: 168
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 668

Jei synes han ruseren var bestest fordi han ike var så feit.

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Jei synes han ruseren var bestest fordi han ike var så feit.

 rofl
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Høh? Hvorfor er det best prestert når du mener det ikke er sikkert at han ville vunnet hvis han veide mer? Hvis ikke de 20 kg ekstra til Steiner er en fordel, hvorfor er det da mer imponerende?

Hehe, der røyk jeg så det sang  Tongue
Gull er best, sølv er nest best prestasjon, det er udiskutabelt. 

Favoritten min tapte, kanskje fordi han er litt missmatch i denne klassen. Har ikke fulgt med på vektoppgangen til Chigishev, men muligens veier han 2-3 kg mer neste år og løfter da også mer. Tiden vil vise. Under OL hadde han sikkert sin optimale vekt og det holdt ikke til å ta gull. Håper han klarer å vinne tungvektsklassen på sin nævårende kroppsvekt neste gang. Da kan jeg prøve meg igjen  Grin





Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Razor

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 333
  • Honnør: 133
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 333

Høh? Hvorfor er det best prestert når du mener det ikke er sikkert at han ville vunnet hvis han veide mer? Hvis ikke de 20 kg ekstra til Steiner er en fordel, hvorfor er det da mer imponerende?
Jeg vet ikke hvordan poengsystemet fungerer i vektløfting, men antar det kan sammenlignes med styrkeløft. (det er mulig jeg skyter med selv i kneet her for jeg har ikke peiling)
Da vil Chigishev få mest poeng, da han veier atskillig mindre enn Steiner, og løfter kun ett kilo mindre sammenlagt. På den måten kan man si at det er en større prestasjon.
Men det hjelper fint lite når gullet deles ut etter antall kilo man har løftet.

Tror Chigishev var godt fornøyd med sølvet, det så i hvert fall slik ut under medaljeutdelingen. Kan ikke si det samme om han tjukke Latvieren som fikk bronse.  Tongue

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Det må da finnes en ordentlig video av det siste løftet til Steiner? Med lyd og ordentlig bilde?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Fant et kort klipp på NRk nett-tv:
http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/141324
Gloria in Excelsis Deo


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!