Skrevet av Emne: Grensen mellom bruk og missbruk!  (Lest 19857 ganger)

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Grensen mellom bruk og missbruk!
« #75 : 25. oktober 2008, 20:04 »
Er ikke meningen å spore helt av her men lurer på en ting.
hvor kjøpte du mega mass 4000? jeg bestilte fra bodybuilding.com og fekk ikke produkte gjennom tolle, måtte ha godkjenning fra legen for tollen sa at det var eit legemiddel.

får kjøpt det på svinesund;)

Utlogget Jonas S.K

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 239
  • Honnør: 104
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 239

Sv: Grensen mellom bruk og missbruk!
« #76 : 25. oktober 2008, 20:20 »
får kjøpt det på svinesund;)
vet du hvor mye det vil koste? 5-600? Smiley

Utlogget filfil

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 92
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 92

Sv: Grensen mellom bruk og missbruk!
« #77 : 25. oktober 2008, 20:39 »
hehe, ser ikke ut som no elefant enda hvertfall:) har ganske høy forbrenning i tillegg på jobben så er det en del fysisk arbeid så bli tjukk det blir jeg ikke uansett:)

var hos legen for 2 uker siden,å tok blod prøver å skjekka det meste å alt er i skjønneste orden så det er bra:)

Sjekket hode også?? mmmm..Ikke sikker på det nei gitt Wink

Har DU sjekket hodet?? Hva vil du fram til her egentlig...

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Grensen mellom bruk og missbruk!
« #78 : 25. oktober 2008, 21:49 »
Bruk og missbruk av steroider...Missbruk må i så fall være å overstige de anbefalte doseringene.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Grensen mellom bruk og missbruk!
« #79 : 26. oktober 2008, 17:50 »
vet du hvor mye det vil koste? 5-600? Smiley

den har gått opp en del i pris, kosta vel ca 800svenske kr sist jeg var der å kikka...

Utlogget Jonas S.K

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 239
  • Honnør: 104
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 239

Sv: Grensen mellom bruk og missbruk!
« #80 : 26. oktober 2008, 19:49 »
den har gått opp en del i pris, kosta vel ca 800svenske kr sist jeg var der å kikka...
vet ikke om det er vert pengene. var i det meste lage.

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Grensen mellom bruk og missbruk!
« #81 : 27. oktober 2008, 10:09 »
skal du begynne å rakke ned på meg nå forde jeg er sterkere enn deg,hehe Wink

Har du blitt sterkere enn meg? Smiley Bra!!! Ingenting som er bedre enn å bli sterkere enn sitt store forbilde Wink hehe

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Grensen mellom bruk og missbruk!
« #82 : 27. oktober 2008, 10:35 »
OD har nok sett rimelig bra ut på en scene om han hadde fått bort 15-20 kilo fett samt ENORMT mange solariumstimer!

Why bother? Han ser jo bra ut uten å gå ned en kilo. Det finnes ikke en bygger (i form) i verden som ser så imponerende ut som han når han er i normalvekt lell - SCHWÆÆÆÆR jævel av en mann! Smiley

Ø


PS! En digresjon.... Slik ser det forøvrig ut når en er høvlig høy, og en er ca 20kg fra å se helt grei ut på scenen (130->110) Smiley



Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Danny

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 975
  • Honnør: 196
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 975

Sv: Grensen mellom bruk og missbruk!
« #83 : 27. oktober 2008, 17:55 »
Hehe, de som tror at styrkeløftere som ser "helt greie ut" er bare femten - tjue kilo fra sceneform kan vel bare se på bilde tricepsman la ut egentlig..
Stats 2015 Rein på TRT: Høyde: 1,83. Vekt: 95-105. Alder: 27. Discopumper. Armer: 45-50, Midje: 85-95. Noen sett fra 2015; 100x50 i medium smal benk, 30 "strongman" Chins på 103kg bw.

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Grensen mellom bruk og missbruk!
« #84 : 27. oktober 2008, 21:35 »
Når både byggere og styrkeløftere både trener knebøy, roing, benkpress osv...og det samtidig er så enorm forskjell i fettfri kroppsmasse som det trossalt er - sier vel ihvertfall det noe om hvor stor effekt steroider/vekst har på hypertrofi...eller gir dietmarprogramene så lite hypertrofi i forhold til en vanlig 4-5splitt??
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Grensen mellom bruk og missbruk!
« #85 : 28. oktober 2008, 12:07 »
Når både byggere og styrkeløftere både trener knebøy, roing, benkpress osv...og det samtidig er så enorm forskjell i fettfri kroppsmasse som det trossalt er - sier vel ihvertfall det noe om hvor stor effekt steroider/vekst har på hypertrofi...eller gir dietmarprogramene så lite hypertrofi i forhold til en vanlig 4-5splitt??

Dette er jo egentlig et svært spennende tema!

To tanker: Enten, når man ser på Tric når han veier 130, så er jo herr Dahl utrolig langt unna, og må ned til 115 eller mer for å være i samme form. Det gir jo i realiteten Herr Fjeldseth 15+ kilo muskler mer enn herr Dahl.

Eller, så er 10 kilo fett mer enn man tror, noe som gjør at herr Dahl ikke er sååå langt unna som man mener.

Min erfaring er nettopp det motsatte av dette - at man må ned MYE mer enn man tror når man påbegynner en diett. Man "tror" man skal kvitte seg med 10 kilo for å matche prosenten til tric, men man må egentlig presse seg ned nærmere det dobbelte.

Uansett så setter dette størrelsen til tric i et imponerende perspektiv.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Grensen mellom bruk og missbruk!
« #86 : 28. oktober 2008, 12:17 »
Så jo større muskler du har jo mindre fettprosent virker det som om du har? I forhold til det du har altså.

En fyr på 30% fett på 140 kilo virker altså tynnere enn en kiz på 90 kilo med 30% fett? Er det hva du mener?
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Grensen mellom bruk og missbruk!
« #87 : 28. oktober 2008, 12:42 »
Så jo større muskler du har jo mindre fettprosent virker det som om du har? I forhold til det du har altså.

En fyr på 30% fett på 140 kilo virker altså tynnere enn en kiz på 90 kilo med 30% fett? Er det hva du mener?

Nei. Ikke det jeg mener. Det jeg faktisk mener er at for at Olaf skal komme dit Tric er i dag (på form), så kommer han til å veie adskillig mindre en Tric. Det koster å fjerne fett..

Men det skal vel også sies at om Tric skulle opparbeidet seg den samme styrken som Olaf innehar, så ville faktisk Tric blirr endel mindre her og der (i ren muskelmasse). Fatt det den som kan.. Huh
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Grensen mellom bruk og missbruk!
« #88 : 28. oktober 2008, 13:05 »
Dette er jo egentlig et svært spennende tema!

To tanker: Enten, når man ser på Tric når han veier 130, så er jo herr Dahl utrolig langt unna, og må ned til 115 eller mer for å være i samme form. Det gir jo i realiteten Herr Fjeldseth 15+ kilo muskler mer enn herr Dahl.

Eller, så er 10 kilo fett mer enn man tror, noe som gjør at herr Dahl ikke er sååå langt unna som man mener.

Min erfaring er nettopp det motsatte av dette - at man må ned MYE mer enn man tror når man påbegynner en diett. Man "tror" man skal kvitte seg med 10 kilo for å matche prosenten til tric, men man må egentlig presse seg ned nærmere det dobbelte.

Uansett så setter dette størrelsen til tric i et imponerende perspektiv.

Dette burde sikkert blitt pratet om et annet sted, men vi tar sjansen her alikevel Smiley

Det er et veldig spennende tema - som jeg ikke helt skjønner meg på. Jeg er helt enig i at Olaf hadde veid betraktelig mye mindre enn Tric...jeg tipper han måtte ned i rundt 90kg...Det jeg da lurer på er hvorfor det blir sånn...Olaf er sannsynligvis av de bedre genetisk anlagt menneskene som løfter vekter her til lands (dette begrunnet i hans resultater) - han har trent med vekter i mange år - han trener hardt og løftre sannsynligvis mer kg pr uke enn 99% av norske byggere. Hvorfor finnes det da så himla mange byggere som sitter igjen med så mye mer muskelmasse enn Olaf?

Er det at mange av de er enda mer genetisk godt anlagt - eller er det det at de trener enda mer hypertrofispesifikk trening, og isåfall - hvorfor gjør ikke da styrkeløftere dette da enda mer muskelmasse i teorien skulle kunne gitt enda større styrkeøkninger.
Og helt tilslutt, hvorfor i helvete har '; og [ forsvunnet fra tastaturet mitt Huh
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: Grensen mellom bruk og missbruk!
« #89 : 28. oktober 2008, 13:12 »
Man kan vel nesten ikke påstå annet enn at det stort sett er steroider som utgjør størrelsesforskjellen her? Tviler på at du finner så mange rene kroppsbyggere som er større enn Olaf i deffet form feks.
Ingen vecka utan deca!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!