Skrevet av Emne: hva ville dere ha gjort?  (Lest 50328 ganger)

Utlogget Le shrimp

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 262
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 262

Sv: hva ville dere ha gjort?
« #30 : 25. august 2008, 22:00 »
Du nevnte moped her også, hver dag i et helt år (eller resten av livet ditt) så kan du løsne plugghetta og skru ut tomgangsskruen på peden hans. Lover deg at noen kommer til å bli jævlig pissed etterhvert! Tongue

Utlogget smith

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 85
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 85

Sv: hva ville dere ha gjort?
« #31 : 25. august 2008, 22:09 »
Du nevnte moped her også, hver dag i et helt år (eller resten av livet ditt) så kan du løsne plugghetta og skru ut tomgangsskruen på peden hans. Lover deg at noen kommer til å bli jævlig pissed etterhvert! Tongue

eller bare ødlegge hele greia Tongue
"I just dont trust anything that bleeds
for five days and doesn't die"

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: hva ville dere ha gjort?
« #32 : 25. august 2008, 22:12 »
Du nevnte moped her også, hver dag i et helt år (eller resten av livet ditt) så kan du løsne plugghetta og skru ut tomgangsskruen på peden hans. Lover deg at noen kommer til å bli jævlig pissed etterhvert! Tongue
Det blir for dumt og barnslig.
Hev seg over de og gå videre i livet sitt uten noen innblanding av de impliserte parter.
 Det er de som går glipp av ting og ikke du! Frys de ut, enkelt og greit. Smiley
Det er ikke din skyld at de har vært utro og gått bak din rygg. Det er ikke du som taper her.
 
Å tape gjør den dagen du tar av plugghetten eller deler ut en ørteve. Det er lavmål og et stort nederlag.
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Kappli

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 44
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 44

Sv: hva ville dere ha gjort?
« #33 : 25. august 2008, 22:12 »
Enkelt og greit gi han ett slag neste gang du møter han på byn, ikke noko banking, ender aldri gått, men ett enkelt slag i tryne på han fortjener han:)


Utlogget [TK]

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 392
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 392

  • There can be only one!
Sv: hva ville dere ha gjort?
« #34 : 25. august 2008, 22:13 »
Du må nok bare innse at du var for dårlig i senga Smiley
Facts:
- 77\' modell,
- Trent siden mars 2003
- Morgenvekt: 104.5kg
- Høyde 180cm
- Bøy - Benk - Mark: 200 - 170 - 225 (belte + surringer)

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=4800.new#new

Utlogget Le shrimp

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 262
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 262

Sv: hva ville dere ha gjort?
« #35 : 25. august 2008, 22:25 »
Det blir for dumt og barnslig.
Hev seg over de og gå videre i livet sitt uten noen innblanding av de impliserte parter.
 Det er de som går glipp av ting og ikke du! Frys de ut, enkelt og greit. Smiley
Det er ikke din skyld at de har vært utro og gått bak din rygg. Det er ikke du som taper her.
 
Å tape gjør den dagen du tar av plugghetten eller deler ut en ørteve. Det er lavmål og et stort nederlag.

Nederlag er det nå absolutt ikke. Nederlag er å punktere dekka og skjære i stykker setet hans, det andre er bare en konstant påminnelse om at han la henda på feil dame;)

Utlogget ¤MadAss¤

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 489
  • Honnør: 216
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 489

  • Kappe det som kappes kan....
Sv: hva ville dere ha gjort?
« #36 : 25. august 2008, 22:30 »
I slike tilfeller mener jeg det er noen flere faktorer som spiller inn på hvordan din reaksjon burde være. Den enkleste og ofte første tanken de fleste får er jo hevn og det å banke driten ut av typen.

For min egen del så hater jeg å bli lurt og da mener jeg selvfølgelig ikke "lurt" som i at en kompis lurer meg til tro eller gjøre et eller annet uskyldig greier, men at folk går bak ryggen på en eller ljuger meg midt opp i trynet. I ditt tilfelle der du faktisk kjenner typen det er snakk om og at han i tillegg viste at du var sammen med hu dama gjør ting litt verre. Dama er det forresten bare å gi fullstendig faen i. Jeg er ikke for vold mot kvinner så beste å gjøre da er for eksempel som BobParr sier, kvitt deg med alt hun har hos deg og overse tøsa i all fremtid.

Så var det han typen da, hva gjør du med han?? Skal du bare overse det? Banke han? Ødelegge tinga hans?
Igjen, hvordan oppfører han seg etter dette? Går han rundt med hodet hevet, føler seg bedre enn deg fordi han har "erobret" dama di? Dette er for meg å gni det inn og ville provosert meg noe inne granhelvette ekstra, men vil det gjøre deg noe bedre om du bare banker han opp? eller enda verre ikke er mann nok til å gjøre det selv men få noen andre til å gjøre det for deg? For meg ville det vært et enda større nederlag...

Du må heve deg over han igjen, gjennerobre respekten din Wink og for å være helt ærlig så hadde det gitt meg mye mere å skremt han skikkelig, fått han så redd at han angra resten av livet sitt på at han gjorde det han gjorde. Gjerne foran andre han/du kjenner slik at både han og andre skjønner at sånt faen ikke blir akseptert og neste gang du møter han så er det han som ser ned og går en omvei og ikke du!

Og for all del ikke la han ødelegge selvtilliten din og vis at du takler tøffere ting enn dette.

Å banke han opp kan i verste fall få alvorlige konsekvenser for deg hvis noe går galt og det er det vel strengt tatt ikke verdt. Og hvis det har seg slik at han kjører moped så skulle det vel være uendelige muligheter for måter å gjøre hverdagen hans litt surere på også Wink

En siste ting : Har jeg blitt lurt en gang så glemmer jeg det aldri, det vil ligge i bakhodet å minne meg på hvordan vedkommende egentlig er og sånne mennesker velger jeg å ha minst mulig med å gjøre.

Lykke til Wink
Blir ikke Norges sterkeste mann -90kg 2012

Utlogget Explosive

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 101
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 101

  • It ain`t over `til it`s over!
Sv: hva ville dere ha gjort?
« #37 : 25. august 2008, 22:34 »
Jeg ser nå humoren i å skru ut "tomgangsskruen" på peden. Barnslig eller ikke. Dritbra! Og hvorvidt det er riktig eller ikke riktig, fyren fortjener en liten ørevarmer. Men, for all del, som Bob sier, frys de ut.

Forresten, trivelig kar du, one....  
Citius, Altius, Fortius

Utlogget Tannfeen

Sv: hva ville dere ha gjort?
« #38 : 25. august 2008, 22:36 »
Drit i å gjøre noe som er straffbart, eller i beste fall smålig. Two wrongs don't make a right.

Du nevner at han går på samme skole som deg, du er altså ung og har den beste delen av ungdommen foran deg. Fokus nå burde ikke være å stikke flest mulig kjepper i hjulene til eksen(?), men heller få stukket kjeppen i flest mulig kvinns.

Forresten, hvem har ikke noengang begjært sin nestes hustru? Ansvaret ligger uansett hos eksen din, for hun har tatt et fritt valg basert på forståelsen av eventuelle konsekvenser det kunne medføre. Fyren var muligens en drittsekk, men det var hun som lot han bli en drittsekk.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: hva ville dere ha gjort?
« #39 : 25. august 2008, 22:47 »
Two wrongs don't make a right.

Three lefts, however ...

Utlogget nilster

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 449
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 449

  • AlbAlbAlb
Sv: hva ville dere ha gjort?
« #40 : 25. august 2008, 22:59 »
Vist du er enda ung så har du lang tid til å legge en god plan om hvordan du skal få din hevn. Hold deg unna begge og la sinnet vokse, du vil se at planen blir mer og mer grusom. Du vil se at vist du holder deg unna og vokser mye sjegg, vil de ikke kjenne deg igjen. Når du har bygget opp sinn i et par og så lar du mesterplanen din gå til aksjon, og ta sinnet ut på TRYNE TIL HAN FYREN SOM ER UTRO!!. Husk å planlegg bra.
Blablabla

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Sv: hva ville dere ha gjort?
« #41 : 25. august 2008, 23:00 »
Blir litt teit å gå et par år etter og banke han opp og finne på no kødd da Tongue Det blir mer psykotisk enn barskt egentlig

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Sv: hva ville dere ha gjort?
« #42 : 25. august 2008, 23:02 »
og ta sinnet ut på TRYNE TIL HAN FYREN SOM ER UTRO!!.
Nå var det vel strengt tatt dama som var utro...
Dog, det at alle absolutt skal la det gå utover fyren, som har null skyld i dette er noe merkelig.

Får nesten lyst til å harve over damene til folk og se hvor tøffe de egentlig er.
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Utlogget nilster

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 449
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 449

  • AlbAlbAlb
Sv: hva ville dere ha gjort?
« #43 : 25. august 2008, 23:11 »
Nå var det vel strengt tatt dama som var utro...
Dog, det at alle absolutt skal la det gå utover fyren, som har null skyld i dette er noe merkelig.

Får nesten lyst til å harve over damene til folk og se hvor tøffe de egentlig er.
hmmm. jeg holder meg til min mesterplan. men det er opp til deg om du vil hevne deg på begge.
Blablabla

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Sv: hva ville dere ha gjort?
« #44 : 25. august 2008, 23:21 »
hmmm. jeg holder meg til min mesterplan. men det er opp til deg om du vil hevne deg på begge.
Så hvis du ligger med ei dame og hun tilfeldigvis har type tar du gledelig imot grisejuling?
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!