Skrevet av Emne: hva ville dere ha gjort?  (Lest 50157 ganger)

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: hva ville dere ha gjort?
« #90 : 02. september 2008, 11:43 »
det er snakk om å gi en ufarlig lærepenge som feks en kroppsbønne ikke drap med eller uten bil.

Kroppsbønne? Hva er det for noe rart? Er det tilsvarende ørestrulling på kino?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: hva ville dere ha gjort?
« #91 : 02. september 2008, 11:55 »
Kroppsbønne? Hva er det for noe rart? Er det tilsvarende ørestrulling på kino?


Nei, det heller nok mer mot lårhøne i skolegården...
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget ouch

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 608
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 608

  • What i lack in skill i make upp fore in will
Sv: hva ville dere ha gjort?
« #92 : 02. september 2008, 16:57 »
Kroppsbønne? Hva er det for noe rart? Er det tilsvarende ørestrulling på kino?


synonym for kroppslag
he said he was god, i said lord your in the wrong place tonight

Utlogget thode

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 100
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 100

Sv: hva ville dere ha gjort?
« #93 : 02. september 2008, 17:11 »
Se nå for faen å fortelle hva ørestrulling er for noe da!

Utlogget Tordenskjold

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 246
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 246

Sv: hva ville dere ha gjort?
« #94 : 14. september 2008, 15:42 »
Gå og bank duden foran andre folk, dra ned buksa og piss på han mens han ligger der og skriv "EID" i panna hans. Hadde jeg gjort o.O
In Flames - Only for the weak!

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: hva ville dere ha gjort?
« #95 : 14. september 2008, 15:57 »
Ja, men du er kul Smiley

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Sv: hva ville dere ha gjort?
« #96 : 14. september 2008, 15:58 »
Gå og bank duden foran andre folk, dra ned buksa og piss på han mens han ligger der og skriv "EID" i panna hans. Hadde jeg gjort o.O
Da tror jeg nok folk hadde begynt å lure på din legning og dine fetisjer fremfor å le av fyren.
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Utlogget Morph

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 75
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 75

Sv: hva ville dere ha gjort?
« #97 : 14. september 2008, 16:12 »
Er egentlig ikke så godt å si hva en ville gjort, ettersom at du må oppleve det selv..
Sikkert tatt en alvors prat med kjæresten og spurt hvorfor, og blitt jævlig skuffa..
Trasig når sånt skal skje.

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: hva ville dere ha gjort?
« #98 : 14. september 2008, 16:18 »
Når noen rører dama di er det enkle ofte det beste Smiley

http://www.youtube.com/watch?v=FJxXXNDwcLo
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget Nimy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 124
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 124

Sv: hva ville dere ha gjort?
« #99 : 14. september 2008, 16:33 »
I slike tilfeller mener jeg det er noen flere faktorer som spiller inn på hvordan din reaksjon burde være. Den enkleste og ofte første tanken de fleste får er jo hevn og det å banke driten ut av typen.

For min egen del så hater jeg å bli lurt og da mener jeg selvfølgelig ikke "lurt" som i at en kompis lurer meg til tro eller gjøre et eller annet uskyldig greier, men at folk går bak ryggen på en eller ljuger meg midt opp i trynet. I ditt tilfelle der du faktisk kjenner typen det er snakk om og at han i tillegg viste at du var sammen med hu dama gjør ting litt verre. Dama er det forresten bare å gi fullstendig faen i. Jeg er ikke for vold mot kvinner så beste å gjøre da er for eksempel som BobParr sier, kvitt deg med alt hun har hos deg og overse tøsa i all fremtid.

Så var det han typen da, hva gjør du med han?? Skal du bare overse det? Banke han? Ødelegge tinga hans?
Igjen, hvordan oppfører han seg etter dette? Går han rundt med hodet hevet, føler seg bedre enn deg fordi han har "erobret" dama di? Dette er for meg å gni det inn og ville provosert meg noe inne granhelvette ekstra, men vil det gjøre deg noe bedre om du bare banker han opp? eller enda verre ikke er mann nok til å gjøre det selv men få noen andre til å gjøre det for deg? For meg ville det vært et enda større nederlag...

Du må heve deg over han igjen, gjennerobre respekten din Wink og for å være helt ærlig så hadde det gitt meg mye mere å skremt han skikkelig, fått han så redd at han angra resten av livet sitt på at han gjorde det han gjorde. Gjerne foran andre han/du kjenner slik at både han og andre skjønner at sånt faen ikke blir akseptert og neste gang du møter han så er det han som ser ned og går en omvei og ikke du!

Og for all del ikke la han ødelegge selvtilliten din og vis at du takler tøffere ting enn dette.

Å banke han opp kan i verste fall få alvorlige konsekvenser for deg hvis noe går galt og det er det vel strengt tatt ikke verdt. Og hvis det har seg slik at han kjører moped så skulle det vel være uendelige muligheter for måter å gjøre hverdagen hans litt surere på også Wink

En siste ting : Har jeg blitt lurt en gang så glemmer jeg det aldri, det vil ligge i bakhodet å minne meg på hvordan vedkommende egentlig er og sånne mennesker velger jeg å ha minst mulig med å gjøre.

Lykke til Wink

Enig Smiley
Bøy:   240x1
Benk: 190x1
Mark: 270x1

93-modell, 97kg & 187cm.

Utlogget Arnie

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: hva ville dere ha gjort?
« #100 : 14. september 2008, 19:08 »
Skal du hold på hun videre? Det er dagens dårligste ide. Sorry, men damen din er en kjerring og du trenger ikke finne deg i det. Det fins nok av jenter der ute som både er finere, snillere, gøyere og ikke minst, er trofaste. Kjærlighet gjør blind. Tro meg, vært gjennom  noe liknende selv og nå er jeg så sykt bitter at jeg ønsker jeg avsluttet alt mye tidligere, det hadde spart meg for mye smerte. Jeg garanterer deg, det fins mye bedre jenter der ute. Hvis du vil være litt kynisk kan du jo holde dette over hun hele tiden, la hun ha skyldfølelse konstant. Du får mus av hun, også puler du rundt på andre samtidig. Hvis du vil bruke hun som en madrass så gjerne gjør det.
Mitt tips ville vært å dumpe driten. Hun er ikke noe å samle på, samme med han "kompisen" din. Du er nok jævlig forbanna på begge to, finn en måte å få ut denne aggresjonen på, men pass deg så du ikke havner i bråk med politiet. Tro meg, er ikke så jævlig gøy å havne i fengsel.

Det jeg ville gjort angående han typen, er at jeg ville vist hvem faen som var sjefen. Han skal aldri snakke til deg, møter han deg på gaten skal han gå en god omvei uten om deg, er ikke det mulig skal han ha øynene plantet godt i bakken. Han skal ikke godte seg over at han har bollet damen din.

Igjen, dropp damen fort som faen, hun er boss og med 3mrd kvinnfolk i verden så er det garantert en bedre en der ute.
I'll be back( bigger than ever before)!

Protein1991

  • Gjest
Sv: hva ville dere ha gjort?
« #101 : 03. oktober 2008, 22:12 »
Pul venninda til dama di og glis mens du gjør det og hvis han duden har ei søster så puler du henne og mens du filmer økten  Wink
Siden du er medlem på Treningsforum regner jeg med at du er godt trent, så bank driten utav pikken som rørte dama di..eller i hvertfall skrem han som faen...skrem han så mye at han kaster opp av redsel.

Og etterpå kommer du deg over "tapet" av hu hora og finner deg ei bedre dame Smiley

Utlogget treningerlivet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 222
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 222

Sv: hva ville dere ha gjort?
« #102 : 04. oktober 2008, 00:36 »
lurer fremdeles på denne ørestrullinga jeg..

og, btw; Ikke hold på hu, er ikke noe erfaren selv, og kan tenke jeg kanskje ville gjort det (i blinde) grunnet kjærligheten, men du må bli kvitt hu!

Utlogget smith

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 85
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 85

Sv: hva ville dere ha gjort?
« #103 : 04. oktober 2008, 19:25 »
lurer fremdeles på denne ørestrullinga jeg..

og, btw; Ikke hold på hu, er ikke noe erfaren selv, og kan tenke jeg kanskje ville gjort det (i blinde) grunnet kjærligheten, men du må bli kvitt hu!

du sier noe der ja, men she's long gone Smiley
"I just dont trust anything that bleeds
for five days and doesn't die"

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: hva ville dere ha gjort?
« #104 : 04. oktober 2008, 19:27 »
nå har d seg sann at jeg fant ut faktisk idag, at kjæresten min som jeg har vært sammen med i 7 mnd nå, har vært utro med en kar som går på samme skole som meg.

Og da vil jeg høre fra publikum hehe, hva ville dere gjort i en slik situasjon, for å si d mildt blei jeg temmlig forbannet der jeg satt, når jeg fikk vite det! og endte opp med å ja.......slå hull i døren på romme mitt.

og da før jeg gjør noe skikkelig ille, hva ville dere ha gjort?    Angry

Dump dama, aldri snakk til henne mer, og get on with life.


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!