Skrevet av Emne: hva ville dere ha gjort?  (Lest 50384 ganger)

Utlogget weightchamp

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 28

Sv: hva ville dere ha gjort?
« #135 : 10. juli 2010, 17:25 »
Bank drittungen til blods og rundknull søstra, morra og alle de andre kvinne i familien til eksen din (hvis det er noen).

Utlogget Cocho

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 211
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 211

  • Jeg er faktisk en veldig grei kar
Sv: hva ville dere ha gjort?
« #136 : 10. juli 2010, 18:01 »
Til trådstarter:

Jeg opplevde det samme som deg for noen år siden, og jeg gjorde det som så mange her sier du bør gjøre. Jeg banka dritten utav han. Det føltes så fantastisk deilig der og da, men det var ikke så veldig kjekt i etterkant skal jeg si deg.

Det hele startet på standard måte. Jeg stakk på ferie for å ha det kjekt med noen gamle venner, og mens jeg var på ferie hadde den daværende dama mi seg med en av kompisene mine hjemme der jeg bodde. Jeg fikk vite det av en annen kompis over telefon, noe som var veldig greit men også veldig surt. Så jeg ringte henne og konfronterte henne om situasjonen. Det hele endte med at jeg flippa og hun gjorde det slutt med meg. Over telefon! Jeg tilbrakte de neste 2 ukene av ferien min med å være lei meg og forbannet. Når jeg kom hjem igjen hadde det gått så lang tid siden det hele skjedde, så jeg stakk hjem til henne og hentet noen saker jeg hadde liggende der. Og ikke noe mer.

Så kom det en dag at det skulle arangeres skumparty på cluben. Jeg og noen kompiser tok selvøflgelig turen dit for å finne noe kjøtt og ha det kjekt. Jeg hadde da med meg en del drikke, side de hadde droppa sjenkebevilgningen pga noen komplikasjoner med regelverk etc. En del pils gikk ned ganske så fort, og det var da han kom bort og begynte å skape seg. Han hadde drukket langt mer enn meg og hadde derfor blitt veldig tøff. Jeg spurte han hvorfor han gjorde noe sånt mot meg, og han svarte at han hadde lyst på dama mi og thats it. Jeg ble selvfølgelig forbannet, men ble opptatt med en blondine som digga magen min Tongue Senere på kvelden og en høy flaske med Absolutt Vodka Lime senere, kom han bort til meg igjen. Denne gangen husker jeg ikke helt hva han sa, men jeg ble iallfall j***** forbanna. Jeg klarte å holde meg, men en liten stund etter det kom noen av venninene til exen min bort og lo meg opp i trynet mens de sa at nå sto exen min og min tidligere kompis og klina. Og da begynte det å koke i hode mitt. Jeg flippa helt og akkurat da kom han gående rundt hjørnet med et bredt glis om munnen. Jeg dro til han i trynet så hardt at jeg brakk fingeren. Så for jeg på han moste løs på han, men han kom seg unna. Så begynte han å springe, men siden han var utrent og blaut tok jeg han igjen. Jeg husker at han skreik "Hjelp meg!!!". Så fyrte jeg han en gang til i trynet, men så glei jeg siden jeg var dekket av skum. Så prang jeg etter han, men før jeg fikk tak i han ble jeg kneblet av vaktene som var der. Mens jeg lå nede såg jeg at en kompis av meg, som jeg hadde vært med hele kvelden, fløy på han jeg hadde prøvd å drepe og fyrte han noe så til de grader i trynet. Kompisen min er ganske så svær. En fillipiner på 170 og 97kg. Så han fyren han letta fra bakken og small inn i et gjerde. Så hørte vi ulijng og blålys. Jeg fikk hjelp med å komme meg løs, også sprang vi. På veien vekk der i fra kom vi over noen av kompisen til han vi hadde gitt juling. Og de hadde selvfølgelig fått med seg hva som hadde skjedd, og ville ta oss. Så vi måtte banke de også for å komme oss hjem igjen.

Vel hjemme fikk vi en telefon fra politiet med en beskjed om at vi måtte møte opp på politistasjonen i morgen klokken da og da.

Det hele førte til at vi måtte møte opp i rettsak, hvor det var over 20 vitner, så hele saken varte i 2 dager. Takket være en meget god advokat slapp jeg unna med 2år betinget fengsel. Men kompisen min røyk inn for 60 dager pga at han hadde vært innblandet i noe lignende fra før og fordi han uprovosert dro til han fyren jeg skulle ta.

Det jeg vil fram til her er at du kan godt skamslå han fyren, men da må du regne med at du kan havne i fengsel for det, og det er ikke kult.

Jeg endte også opp med å bli "fritt vilt" ute på gatene siden han jeg slo ned hadde ganske godt rykte blant de fleste i nærområdet. Så hver eneste gang jeg gikk ut etter det, i opp mot 1 års tid, var det bestandig noen som ville yppe til bråk. Så jeg sluttet å gå ut, og brukte heller mer til på gymet.

Så jeg tror det lureste du kan gjøre er å drite i begge og heller leve livet fram til du treffer den "rette" en vakker dag.

Og bare for å nevne det så endte jeg opp med å få problemer med å stole på damer etter dette. Men for 8 mndr siden møtte jeg ei jente jeg har blitt meget glad i. Så hvis du bare gir det litt tid så ordner det seg sikkert for deg også Wink
Det er litt sånn "No pain, no gain" ^^

Utlogget bergskills

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 121
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 121

Sv: hva ville dere ha gjort?
« #137 : 15. august 2010, 22:10 »
hadde slått opp Tongue  Grin Grin
no milk- no champion
alder: 16
høyde: 186cm
vekt: 68kg

Utlogget clenclen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 96
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 96

Sv: hva ville dere ha gjort?
« #138 : 15. august 2010, 22:19 »
ikke bank han men gi han et par slag så han er redd vær gang han ser deg

Utlogget The-mag

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 43
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 43

Sv: hva ville dere ha gjort?
« #139 : 02. oktober 2010, 14:08 »
Napp kødden i øra og kylen langs asfalten..

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Sv: hva ville dere ha gjort?
« #140 : 20. mars 2011, 00:07 »
Finn venninda, bli binda, få eksen sinna, og jobben er gjort  Smiley
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget B.Solstad

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 325
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 325

  • Power! -Jeremy Clarkson
Sv: hva ville dere ha gjort?
« #141 : 20. mars 2011, 00:30 »
Cocho; Kunne ikke slutte å le, da jeg leste innlegget samtidig som jeg så i sidesynet "Jeg er faktisk en veldig grei kar".

Men seriøst; slutt å legg så jævlig mye skyld på kisen. Det trengs 2 for å danse tango. Be dama dra til Red Light District, fordi der er eneste plassen hun finner noen som er mer løs enn hun selv er.

Kisen kan du gjøre to ting med, alt er avhengig av deg.
1. psykologisk krigføring
2. drite i han
A man who never makes mistakes, rearly makes anything

Utlogget runforit

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 69
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 69

Sv: hva ville dere ha gjort?
« #142 : 23. juli 2013, 11:18 »
Hva sier hun da? Når skjedde dette? Angrer hun?

For min del så er det kroken på døra. Hadde aldri kunne tilgitt. Noen klarer å komme seg videre etter sånt, men jeg vet at jeg ville straffet partneren min resten av livet og laget et helvete over lang tid fordi jeg ikke kunne stole på han.

Så da er det bedre å gå videre i livet og legge det bak seg for godt.

Men det er meg da.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!