Skrevet av Emne: Jobb intervju, dørvakt!  (Lest 21345 ganger)

Utlogget muskelapen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 420
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 420

Jobb intervju, dørvakt!
« : 26. august 2008, 18:09 »
Hei! Er for tiden arbeidsløs og har søkt jobb på et utested som dørvakt. Eneste jeg behøvde var å være 18 og har politiattest. 2 kryss i boka.

Men skal på intervju der på mandag. Noen tips til hvordan jeg burde forholde meg? Spesielle ting jeg burde si? Skal jeg ha noe attitude?

Vet ikke helt hva de ser etter. Skal jeg gå med "bole lenken" min? Stort anker sølvkjede. I det hele tatt generell tips..

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #1 : 26. august 2008, 18:11 »
Hei! Er for tiden arbeidsløs og har søkt jobb på et utested som dørvakt. Eneste jeg behøvde var å være 18 og har politiattest. 2 kryss i boka.

Men skal på intervju der på mandag. Noen tips til hvordan jeg burde forholde meg? Spesielle ting jeg burde si? Skal jeg ha noe attitude?

Vet ikke helt hva de ser etter. Skal jeg gå med "bole lenken" min? Stort anker sølvkjede. I det hele tatt generell tips..


Attitude og bolelenke får deg til mål. Bare husk å start med å si i fra at de ikke må klappe pitbullen din  Smiley
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget Knut M

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 709
  • Honnør: 180
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 709

Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #2 : 26. august 2008, 18:12 »
Vær deg selv, du blir jo avslørt etterhvert om du "faker".
Du bør vel også ha tenkt ut noen positive og negative sider ved deg selv, det er vel rimelig standard på jobbintervjuer. Smiley

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #3 : 26. august 2008, 18:14 »
De vil nok ikke ha en bølle som banker opp alle trøblete gjester, men en som ser litt farlig ut, og klarer å tenke i vanskelige situasjoner osv. Er nok det du bør gå etter Tongue

Utlogget muskelapen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 420
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 420

Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #4 : 26. august 2008, 18:33 »

Attitude og bolelenke får deg til mål. Bare husk å start med å si i fra at de ikke må klappe pitbullen din  Smiley


Det er jo ganske stereotyp dørvakt egentlig Tongue Men greia er liksom bare at de ikke skal tro at jeg er en liten uskyldig 18åring som ikke greier å håndtere de situasjonene jeg blir gitt. Kan ikke komme og se helt pus ut heller.

Vær deg selv, du blir jo avslørt etterhvert om du "faker".
Du bør vel også ha tenkt ut noen positive og negative sider ved deg selv, det er vel rimelig standard på jobbintervjuer. Smiley


Er ikke snakk om å fake, men man kler seg jo for anledning litt til enehvert jobb intervju man skal på. Men ja, greit å kunne fortell litt om deg selv.

De vil nok ikke ha en bølle som banker opp alle trøblete gjester, men en som ser litt farlig ut, og klarer å tenke i vanskelige situasjoner osv. Er nok det du bør gå etter Tongue


Ja det er det jeg tenkte. Og det jeg mente med bolelenke osv. Er vel ikke noe vits i  komme pyntet og se kjempe snill og pen ut liksom.

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #5 : 26. august 2008, 18:33 »
En dørvakt må først og fremst kunne veksle mellom å være en hyggelig serviceperson og en bestemt autoritetsfigur. Tålmodighet og talegaver er alfa og omega men de fleste vil nok sette pris på en litt over gjennomsnittlig fysikk også, såpass at de vet du greier deg i en fysisk utfordrende situasjon.
Skal selv på intervju et par steder i Trondheim til uka, sitter og sliter litt med CV'n da jeg ikke akkurat har et hav av arbeidserfaring eller utdanning...  Embarrassed

Mine beste tips; når du er på jobb, sett faste og strikte grenser for deg selv og gjestene, uakseptabel oppførsel av en kompis eller "en som egentlig er grei" er og blir uakseptabelt. Gjør det klart med kroppsspråk og instilling at ingen får rabbat hvis de ikke oppfører seg, men gjør det også tydelig fra børjan at alle er velkommen som gjester.
Alle fortjener en sjanse, har selv opplevd at folk som ser "tvilsomme" ut enten er sjokkerende normale eller eksepsjonelt greie å ha med å gjøre.
Havner du i klammeri eller går i mellom kamphaner; ikke slå så lenge du kan unngå det, kom fra siden og si klart ifra først, funker ikke det prøver du å skille dem fysisk uten å skade noen hvis det kan unngås.
En hånd på brystet er vanligvis passelig, ikke for aggressivt men samtidig bestemt, folk blir sinte hvis en river i dem (forutsatt at de ikke allerede slåss, da er du kanskje nødt) eller klyper/holder igjen armer osv.

Lykke til på intervjuet, bare vær deg selv, en god dialog mellom sjef og ansatt er spesielt viktig i service næringen!  Smiley

Utlogget muskelapen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 420
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 420

Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #6 : 26. august 2008, 18:38 »
Takk for informativt innlegg! Ja har allerede tenkt på det med kompiser osv. Kommer til å sjekke legg på alle jeg er usikre på uansett om jeg kjenner de eller ikke, og som du sa er det viktig å sette sine egene regler uansett om du kjenner personen eller ikke. Har ikke noe voldsom CV selv. Satser på intervjuet. Så håper jeg bare at de ikke shitter meg ut til fordel for en eldre med mer erfaring Tongue For hadde hvert jævlig ålreit å få en litt annen jobb en butikk jobb osv som jeg er vant til. Er dritt lei.

Utlogget NifS

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 593
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 593

  • i dont want to know your name, i just want BANG!
Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #7 : 27. august 2008, 17:56 »
Jobber selv som dørvakt og Mummelmann forklarte alt så bra det kan gjøres:)

lykke til btw! det er kjempejobb:) hvertfall her i elverum!

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #8 : 29. august 2008, 13:02 »
At du i det hele tatt spør om dette, er et tegn på en usikkerhet, og du er derfor ikke egnet for en slik jobb.
Sa brura

Utlogget Quasar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 131

  • Dualle steidn, jordeple og tjokke hosse
Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #9 : 29. august 2008, 16:24 »
At du i det hele tatt spør om dette, er et tegn på en usikkerhet, og du er derfor ikke egnet for en slik jobb.

Det var en givende og flott kommentar. Her spør han om tips hvordan han skal oppføre seg i et intervju. Ikke hvordan du snakker til en full besøkende.
- A day without sunshine is like, you know, night.

Utlogget muskelapen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 420
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 420

Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #10 : 30. august 2008, 17:28 »
Det var en givende og flott kommentar. Her spør han om tips hvordan han skal oppføre seg i et intervju. Ikke hvordan du snakker til en full besøkende.

Thx. Er bra det er noen som skjønner det=)

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #11 : 01. september 2008, 16:24 »
Tror nok i hvert fall ikke sølvlenke og trang tskjorte er det første de ser etter, for å si det slik. De ser selvsagt etter dine kommunikative egenskaper, at du er en rolig og rettferdig person og såklart at du ikke ser ut som en liten flis. Det er kombinasjonen mellom å være en allright, høflig og empatisk fyr, samt å ha litt størrelse som betyr noe. At du ser ut som en "boler" hjelper deg kun i å ikke få noen jobb.
Sa brura

Utlogget muskelapen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 420
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 420

Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #12 : 01. september 2008, 18:15 »
Var der i dag. Gikk i "bolelenka" ikke pga jobb intervjuet. Men bare fordi jeg har begynt å bruke den igjen. Fikk jobben Grin Eneste betingelsen var at jeg måtte ta et sånt jævla kurs og få en politiattest. Dette er jo blitt obligatorisk for dørvakter nå. Er jo i og for seg greit nok dette. Men kurset koster 3750kr. Hele greia er jo at jeg er blakk og behøver jobb. Skal sjekke om jeg får låne pengene av noen. Men litt dumt opplegg syns jeg.

Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #13 : 02. september 2008, 09:47 »
Min mening er at 18 åringer ikke burde jobbe som dørvakter da de veldig skjeldent er moden nok..

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #14 : 02. september 2008, 09:48 »
"ta et sånt jævla kurs og sånn..."

Er du skikket til å passe på voksne folk som er ute på byen? Med bolelenka?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!