Skrevet av Emne: Jobb intervju, dørvakt!  (Lest 21157 ganger)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #45 : 02. september 2008, 14:20 »
Synd at det finnes noen/en del dørvakter som er helt mongolide. ( her i Oslo ivertfall ) Bruk av steroider  +  kokain på jobb + idiot i huet fra før er ikke alltid den gode blandingen.

Samma faen om man kan sette på folk håndjern eller ikke vel. Om det er behov for det er det vel bedre enn å risikere en kniv i magan.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget muskelapen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 420
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 420

Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #46 : 02. september 2008, 17:18 »
haha her tar det av gitt. Var rett og slett så enkelt som marius sa, var kunn pga det kostet 4 lapper og kunn er 1 gang i månden at jeg kalte det et jævla kurs. For hele greia er jo at jeg søker ny jobb og er totalt blakk. Så kan ikke bare akkurat plukke 4000kr ut av det blå. 


Og så lenge arbeidsgiver er fornøyd med meg, fornøyd med utseende mitt, og det faktum at ingen her på forumet vet en dritt om meg personlig. Så gir jeg blanke i alle som ikke syns jeg egner meg, syns jeg er teit, syns jeg er umoden etc etc. Og ihvertfall når det gjelder "mr. egil jeg vet alt skal teste deg din lille dritt" så kan du stappe lovfaktaen din opp et vist sted. Lærer det jeg behøver på kurset, og utenom om det så går det nok fint. Er ihvertfall ikke din bekymring Smiley

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #47 : 02. september 2008, 18:31 »
…og lykke til!

Wink

Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget Krollo

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 772
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 772

Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #48 : 02. september 2008, 20:02 »
haha her tar det av gitt. Var rett og slett så enkelt som marius sa, var kunn pga det kostet 4 lapper og kunn er 1 gang i månden at jeg kalte det et jævla kurs. For hele greia er jo at jeg søker ny jobb og er totalt blakk. Så kan ikke bare akkurat plukke 4000kr ut av det blå. 


Og så lenge arbeidsgiver er fornøyd med meg, fornøyd med utseende mitt, og det faktum at ingen her på forumet vet en dritt om meg personlig. Så gir jeg blanke i alle som ikke syns jeg egner meg, syns jeg er teit, syns jeg er umoden etc etc. Og ihvertfall når det gjelder "mr. egil jeg vet alt skal teste deg din lille dritt" så kan du stappe lovfaktaen din opp et vist sted. Lærer det jeg behøver på kurset, og utenom om det så går det nok fint. Er ihvertfall ikke din bekymring Smiley

Faktisk kan det bli egils bekymring. Om du ikke vet hva du har lov til, og plutselig kommer til å slenge på en gjest håndhjern og slå han i bakhuet, så er det faktisk stor sjans for at du havner i kasjotten! Og gjett hvem som må passe på deg der?

Hint* EGIL *hint
Stats:
19 år
178cm
85kg


Loggbok!


Bildeprofil

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #49 : 02. september 2008, 20:07 »
Var i ett enkelt jobbintervju back in the days når jeg stod i døra på frakken her i trondheim.
Det var tungvekts kroppsbygger Paal Snorre Hoyer som var vaktsjef og som var ansvarlig for intervjuet.
Husker vi satt på bakrommet og drakk kaffe.

Paal sa: "Korr mye væi du Vegar?"
Vegar "ca 120kg"
Paal:" Du er ansatt!"

Grin
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #50 : 02. september 2008, 20:09 »
Var i ett enkelt jobbintervju back in the days når jeg stod i døra på frakken her i trondheim.
Det var tungvekts kroppsbygger Paal Snorre Hoyer som var vaktsjef og som var ansvarlig for intervjuet.
Husker vi satt på bakrommet og drakk kaffe.

Paal sa: "Korr mye væi du Vegar?"
Vegar "ca 120kg"
Paal:" Du er ansatt!"

Grin
Hehe

Utlogget muskelapen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 420
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 420

Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #51 : 02. september 2008, 21:04 »
Faktisk kan det bli egils bekymring. Om du ikke vet hva du har lov til, og plutselig kommer til å slenge på en gjest håndhjern og slå han i bakhuet, så er det faktisk stor sjans for at du havner i kasjotten! Og gjett hvem som må passe på deg der?

Hint* EGIL *hint


Jeg har ikke planer om å slenge noen i håndhjern uansett. Jeg skal bli politi rett etter millitæret, og har ingen planer om å leke politi, eller leke borgervern. Syns vektere osv eller folk uten politimyndighet som tror de har rett til å behandle deg som de vil er forkastelige. Dørvakter er der for å holde orden på hvem som slipper inn, og for å be folk, eventuelt eksortere ut fulle eller ubehagelige gjenster. Thats it. De skal ikke sette noen i håndhjern eller slå noen..

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #52 : 02. september 2008, 23:06 »
haha her tar det av gitt. Var rett og slett så enkelt som marius sa, var kunn pga det kostet 4 lapper og kunn er 1 gang i månden at jeg kalte det et jævla kurs. For hele greia er jo at jeg søker ny jobb og er totalt blakk. Så kan ikke bare akkurat plukke 4000kr ut av det blå. 


Og så lenge arbeidsgiver er fornøyd med meg, fornøyd med utseende mitt, og det faktum at ingen her på forumet vet en dritt om meg personlig. Så gir jeg blanke i alle som ikke syns jeg egner meg, syns jeg er teit, syns jeg er umoden etc etc. Og ihvertfall når det gjelder "mr. egil jeg vet alt skal teste deg din lille dritt" så kan du stappe lovfaktaen din opp et vist sted. Lærer det jeg behøver på kurset, og utenom om det så går det nok fint. Er ihvertfall ikke din bekymring Smiley

Sikker på at det er dørvakt du har søkt jobb som?  Cool
Sa brura

Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #53 : 02. september 2008, 23:12 »


Jeg har ikke planer om å slenge noen i håndhjern uansett. Jeg skal bli politi rett etter millitæret, og har ingen planer om å leke politi, eller leke borgervern. Syns vektere osv eller folk uten politimyndighet som tror de har rett til å behandle deg som de vil er forkastelige. Dørvakter er der for å holde orden på hvem som slipper inn, og for å be folk, eventuelt eksortere ut fulle eller ubehagelige gjenster. Thats it. De skal ikke sette noen i håndhjern eller slå noen..

Du har ikke planer om det nei. kan fortelle deg at alt ikke bestandig går helt som du vil påsan og i noen tilfeller er du nødt å bruke det. Jo mer jeg leser jo mer er jeg sikker på at du nok ikke helt passer til å jobbe som dørvakt, ihvertfall ikke enda.

Utlogget muskelapen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 420
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 420

Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #54 : 02. september 2008, 23:40 »
Sikker på at det er dørvakt du har søkt jobb som?  Cool


Nei du vet, dørvakt/stripper Kiss

Utlogget muskelapen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 420
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 420

Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #55 : 02. september 2008, 23:43 »
Jo mer jeg leser jo mer er jeg sikker på at du nok ikke helt passer til å jobbe som dørvakt, ihvertfall ikke enda.


fantastisk Grin Den setningen er ikke verdt plassen på pc skjermen for andre en deg selv. Kunne ikke brydd meg mindre om hva du mener om det Wink

Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #56 : 03. september 2008, 01:15 »
"skal jeg ha noe attitude? Vet ikke helt hva de ser etter. Skal jeg gå med "bole lenken" min? Stort anker sølvkjede"

Du har ikke et fnugg av erfaring, er usikker og ikke vet hva som kreves av jobben engang så jeg skjønner ikke hva som er så "fantastisk".

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #57 : 03. september 2008, 01:20 »
Det fantastiske er at en 18-åring uten kurs, erfaring eller i det hele tatt vet hva jobben går ut på kan få jobb som dørvakt sånn uten videre.

Men, men, går vel bra til slutt. Smiley
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Utlogget Hardrock_ram

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 463
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 463

  • verdens beste ting er kake
Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #58 : 03. september 2008, 01:23 »
Hvem vil vel ikke ansette en 18-åring med bolelenke? Tongue (litt slem nå, beklager muskelapen Wink

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #59 : 03. september 2008, 08:14 »
Håper det er et rolig og bra sted du har fått jobb. Smiley
Og at du slipper trøbbel. Kanskje du må bruke slem og fæl makt...  :Smiley

men oppriktig lykke til, fra meg. Lær det du må.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!