Skrevet av Emne: Jobb intervju, dørvakt!  (Lest 21138 ganger)

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #60 : 03. september 2008, 09:45 »
Alle må lære - syntes det begynner å bli litt kjekkaseri her nå…

Pass på at karma'n deres ikke råtner…
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #61 : 03. september 2008, 11:58 »
og noen vil ikke ta ting til seg. Smiley
saken er den at det ikke er et spørsmål om synsing eller lokale varianter. Det er heldigvis skrevet hva som er lov og ikke.

Går man ut over det, så sliter man. Mange dørvakter har blitt anmeldt for å gjøre ting de ikke har lov til.

derfor bra at trådstarter var irritert på den jævla PRISEN på kurset i steden for lærdommen. Wink

Utlogget Spacejim

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 76
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 76

Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #62 : 03. september 2008, 12:41 »
Må bare legge til en ting:
Har litt erfaring fra yrket, pluss at jeg har Vekter og ordensvaktkurs.
Det har i det siste blitt vanelig at utestedene ansetter små og søte jenter som dørvakter Smiley
Når jeg spurte om hvorfor så fikk jeg til svar at de aldri har opplevd at gjester går til angrep på kvinnelige dørvakter som er litt søte, uansett hvor fulle og sinte de er.
Har selv sett at jentene stopper store slagsmål bare ved å stelle seg mellom gutta og smile litt Wink

Men back to topic:
Man legger stor vekt på kroppspråket til kandidatene.
Det skyldes at det er viktig at man ikke gir fra seg en agressiv og truende holdning når man skal "megle" mellom fulle gjester eller når man skal hindre en full og småamper tulling i å komme inn til utestedet igjen.

Jeg var på 4 intervjuer, og ble tilbudt jobb som dørvakt på alle stedene, velger å tru at mye av dette skyldes at jeg la stor vekt på hvordan jeg presanterte meg selv.
Var avslappet og "laid back" igjennom hele samtalen Smiley
Cowards die many times before their deaths,
 The valiant never taste of death but once.

Utlogget lolitz

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #63 : 03. september 2008, 12:52 »
kanskje du fikk jobben fordi dem manglet folk:P

Utlogget Spacejim

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 76
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 76

Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #64 : 03. september 2008, 13:06 »
hehe... mye mulig Tongue

Men jeg vet at det var minst 5 pesoner til på hvert intervju, og på 3 av stedene skulle de ansette kun en person Tongue

men, klart..
Det ene utestedet ble lagt ned et halvt år etterpå fordi eieren ansatte 16åringre bak disken =P
Cowards die many times before their deaths,
 The valiant never taste of death but once.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #65 : 03. september 2008, 13:32 »
Men skal på intervju der på mandag. Noen tips til hvordan jeg burde forholde meg? Spesielle ting jeg burde si? Skal jeg ha noe attitude?

Vet ikke helt hva de ser etter. Skal jeg gå med "bole lenken" min? Stort anker sølvkjede. I det hele tatt generell tips..

Høres for meg ut som du passer perfekt som dørvakt på hvilket som helst utested i Oslo. Ikke glem at det er 14 årsgrense for jenter og 28 for gutter.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #66 : 03. september 2008, 13:47 »
Ett sted hadde vel en pensjonist eller to også. tror de hadde positive erfaringer med eldre i døra. Kan dog være vanskelig å få disse inn i relativt tøffe arbeidstider, men absolutt en positiv vri på ting. Smiley

Utlogget Spacejim

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 76
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 76

Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #67 : 03. september 2008, 14:10 »
Ett sted hadde vel en pensjonist eller to også. tror de hadde positive erfaringer med eldre i døra. Kan dog være vanskelig å få disse inn i relativt tøffe arbeidstider, men absolutt en positiv vri på ting. Smiley

Blir det samme som å putte små jenter i døra.
Uansett hvor full og dum du er: dersom det er et snev av vett i hue ditt så vil man ikke slå ned ei lite og søt jente, heller ikke sin egen bestefar Wink
Pluss at det garantert vil komme 4-5 gjester og kaste seg over den dusten som faktisk slår ned ei lita jente eller en pensjonist  Smiley
Cowards die many times before their deaths,
 The valiant never taste of death but once.

Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #68 : 03. september 2008, 14:48 »
Tja...jenter. Jeg har blandet følelser når det gjelder å jobbe med de som dørvakt, i noen situasjoner kan de være veldig greie å ha. Legger merke til at jenter oftere kommer bort å sier ifra hvis noen er klår og lignende enn hvis det bare er gutter på jobb.

Men samtidig så er jeg ikke så veldig begeistet for det da jeg har opplevd at de har løpt å gjemt seg når det har vært slosskamper.

Åjoda,jenter blir slått til og med med våpen...ikke alle som er helt god i hodet sitt desverre.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #69 : 03. september 2008, 14:54 »
Publikum blir oftere banket opp av dørvakter enn dørvakter blir banket opp av publikum, er min påstand. Jenter i døra, med noen mannfolk i bakhånd er det sikreste kortet.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #70 : 03. september 2008, 15:00 »
Er man mange nok er det greit, det er når man er færre på jobb jeg ikke er så veldig begeistret for det.

Utlogget Spacejim

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 76
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 76

Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #71 : 03. september 2008, 15:06 »
Klart, det er ren idioti å sette kun et par jenter i døra, man trenger en overvekt av testosteron til å passe på!
Men jenter kan ordne opp i utrolig mye bare ved å smile Wink
og hvis de begynner å bli truende, da er det viktig at gutta viser at hun ikke står alene.
dette tar meg tilbake til min tidligere post:
det er utrolig viktig for en dørvakt å kunne lese kroppspråket til gjestene.
Jeg fikk grundig opplæring i å se når en gjest gjorde seg klar til å bli voldelig, og da komme stor-gutt på banen for å passe på Smiley
Cowards die many times before their deaths,
 The valiant never taste of death but once.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #72 : 03. september 2008, 15:35 »
det er utrolig viktig for en dørvakt å kunne lese kroppspråket til gjestene.
Jeg fikk grundig opplæring i å se når en gjest gjorde seg klar til å bli voldelig, og da komme stor-gutt på banen for å passe på Smiley

kan du utdype noen typiske kjennetegn på dette? Sånt er veldig interessant!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Spacejim

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 76
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 76

Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #73 : 03. september 2008, 15:42 »
De som en lettest å se er at man får "Sinte" øyne. Det vil si at man kniper med pannen, dette er for at man skal beskytte øynene. Det man også skal se etter at at skuldrene reiser seg og man knyter nevene eller blir urolig med fingrene. Dette er for at man gjør seg klar til å slå eller blokkere slag.
blikket blir også urolig og har vanskelig for å fokusere på et punkt.

Alle disse tegnen er delevis ubeviste handlinger som stammer fra urtiden.

Det er sikkert mange som er ueninge i disse utsagnene, men jeg har selv sett at de kommer frem på alle like før de blir voldelige.

Det er også mange småtegn man kan se etter, men de trenger ikke å være en forutvarsel for at det blir voldelige handlinger.
Cowards die many times before their deaths,
 The valiant never taste of death but once.

Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #74 : 03. september 2008, 15:58 »
Det er jo individuelt, noen kan bare fly på deg helt ut av det blå mens andre kan stå ved deg å se bort rett før de prøver å slå deg ned.

Blikket ser jeg ikke så ofte egentlig, er mer spenningen i situasjonen som gjør at man begynner å forbrede seg på at noe kan skje.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!