Skrevet av Emne: Jobb intervju, dørvakt!  (Lest 21130 ganger)

Utlogget fredderen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 619
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 619

  • Tempus fugit
Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #90 : 04. september 2008, 21:50 »
Hvordan er det med bruk av sleepers' hold da? Har hørt om tilfeller der folk har blitt dømt på grunn av bruk av denne? Den er vell ikke så ekstremt farlig?

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #91 : 04. september 2008, 21:51 »
Å kvele noen til de svimer av kan alltid være farlig...
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #92 : 04. september 2008, 21:54 »
Hvis du er så god til å sloss at du greier å sette en RNC på en som angriper deg, da er du god nok til å forsvare deg uten å skade ham også.

Å kvele noen ut på en "trygg" måte krever sin mann.

Utlogget fredderen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 619
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 619

  • Tempus fugit
Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #93 : 04. september 2008, 21:59 »
Så moralen er å unngå slagsmål som dørvakt så langt det er overhodet mulig og hvis man blir utsatt for noe så må man se an situasjonen

Utlogget Le shrimp

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 262
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 262

Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #94 : 04. september 2008, 22:04 »
Husker ikke navnet på han som gjorde det, men det var en dokumentar på Nathional G. om MMA. Og da hadde de samlet 4 av de beste, blandt andre Rutten og Coutore blandt annet. Og han jeg ikke husker navnet på, som er verdens mester i grappling hvis jeg ikke husker feil tok sleepers hold på en frivillig der, og blokkerte da hovedpulsårene akkurat hardt og lenge nok til han besvimte. Men han var jo såpass dreven at han kjente akkurat når han blacka ut, og slapp opp igjen...

Utlogget fredderen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 619
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 619

  • Tempus fugit
Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #95 : 04. september 2008, 22:04 »
Husker ikke navnet på han som gjorde det, men det var en dokumentar på Nathional G. om MMA. Og da hadde de samlet 4 av de beste, blandt andre Rutten og Coutore blandt annet. Og han jeg ikke husker navnet på, som er verdens mester i grappling hvis jeg ikke husker feil tok sleepers hold på en frivillig der, og blokkerte da hovedpulsårene akkurat hardt og lenge nok til han besvimte. Men han var jo såpass dreven at han kjente akkurat når han blacka ut, og slapp opp igjen...
Så dette programmet jeg og.
Men man kjenner vell når noe glipper?

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #96 : 04. september 2008, 22:06 »
Ikke nødvendigvis, og man kan fort påføre noen hjerneskader ved et par sekunder for mye. Så hadde liksom ikke satsa på å kvele noen hardt, da man fort mister kontrollen!

Utlogget fredderen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 619
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 619

  • Tempus fugit
Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #97 : 04. september 2008, 22:12 »
Okei, har selv blitt utsatt for en vanlig choke der det ikke ble lagt trykk på baksiden av halsen, bare fremsiden. Det var ikke så gale egentlig, klarte og rote meg ut av den....

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #98 : 04. september 2008, 22:13 »
men bare for å komme i posisjon til en RNC så må man kunne litt. Hvis man kan nok til å komme seg dit, så er man den overlegne i kampen, og kan sikkert velge en tryggere løsning. Smiley Men som en siste utvei, så duger det jo.

Utlogget fredderen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 619
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 619

  • Tempus fugit
Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #99 : 04. september 2008, 22:19 »
men bare for å komme i posisjon til en RNC så må man kunne litt. Hvis man kan nok til å komme seg dit, så er man den overlegne i kampen, og kan sikkert velge en tryggere løsning. Smiley Men som en siste utvei, så duger det jo.
Med RNC går jeg utifra at du referer til sleepers' hold? Jeg vil tørre å påstå at man ikke trenger mega skills for å komme i posisjon til en sånn, hvertfall ikke på ungdommer... Men det er jo bare meg og min oppfattning da.

Utlogget Apelars!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 372
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 305

  • Smil!
Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #100 : 04. september 2008, 22:28 »
men bare for å komme i posisjon til en RNC så må man kunne litt. Hvis man kan nok til å komme seg dit, så er man den overlegne i kampen, og kan sikkert velge en tryggere løsning. Smiley Men som en siste utvei, så duger det jo.

Her tror jeg du overvurderer mange vakter. De aller fleste jeg har jobbet med kan ikke så mye mer enn hodet i klemme og RNC egentlig. Tror ikke de tenker så mye på att det går ann å gjøre andre ting. De er nok mest opptatt av å ikke bruke nevene mer enn nødvendig.

Heldigvis går det bra i de fleste tilfeller, men det er nok mest flaks...
Keep
It
Simple
Stupid!

If you would be a real seeker after truth, it is necessary that at least once in your life you doubt, as far as possible, all things.
—Rene Descartes


Vinglelogg

Lenja AK. Mosjonist.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #101 : 04. september 2008, 22:36 »
Sleepers hold? har jeg aldri hørt om... Men jeg regner med fredderen refererer til en rear naked choke. Jeg er ikke så inne på disse navnene.

Her tror jeg du overvurderer mange vakter. De aller fleste jeg har jobbet med kan ikke så mye mer enn hodet i klemme og RNC egentlig. Tror ikke de tenker så mye på att det går ann å gjøre andre ting. De er nok mest opptatt av å ikke bruke nevene mer enn nødvendig.

Heldigvis går det bra i de fleste tilfeller, men det er nok mest flaks...
Spørsmålet kom fra en 15-åring.. Så mitt svar er nok litt farvet av det. En edru dørvakt vil være bedre rustet og forbredt til kamp hvis en beruset person blåser seg opp. Da er nok overtaket på drøvaktens side, og han har backup også... han vil ikke trenge å ligge med kvelertak på en person særlig lenge. Sikkert derfor det kan gå bra ofte. Smiley

Faktisk så kan jo endel av disse småtekniske håndleddslåsene og grepene skade folk de også. Det enkle er vel det beste i det gamet også. Hodet i klemme funker vel det også. Smiley

Utlogget T.E.S

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 291
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 291

  • no retreat - no surrender!
Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #102 : 04. september 2008, 22:40 »
Min favoritt var å vekke folk som hadde surna ved å vri om på brystvortene deres.. Grin Endel morsomme reaksjoner da gitt..
If my mind can conceive it; and my heart can believe it - then I can achieve it.
- Muhammad Ali

Utlogget fredderen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 619
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 619

  • Tempus fugit
Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #103 : 04. september 2008, 23:00 »
Hørte noe underlig her om dagen, at det finst et ømt punkt rett under nesen som du kan trykke på så går folk rett i bakken. Noen som vet noe mer om dette?

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Jobb intervju, dørvakt!
« #104 : 05. september 2008, 02:22 »
Hørte noe underlig her om dagen, at det finst et ømt punkt rett under nesen som du kan trykke på så går folk rett i bakken. Noen som vet noe mer om dette?

Tull.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!